slecht bericht!
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=10985
Print Datum: 30 Juni 2025 om 14:58 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: slecht bericht!
Bericht van: Meia
Onderwerp: slecht bericht!
Datum bericht: 23 September 2009 om 16:59
Ik had de laatste tijd wat last van pijn in mijn schouderbladen en rug en zo, zijkant van mijn lijf. Net of er iets tegen mijn ribben drukt enzo. Dus naar de fysio geweest en zij hebben me lekker los gemasseerd maar omdat ik pijn bleef houden ben ik naar de huisarts gegaan en uiteindelijk heb ik vorige week donderdag een foto laten maken.
Maandag kwam de huisarts met de uitslag. Nou je raad het al..... Metastasen in de longen. Dezelfde middag kon ik terecht bij de internist/oncoloog. Hij heeft me de foto's laten zien en verteld wat er gaat gebeuren enzo.
Nu moet ik vrijdag voor een botscan en maandag voor een ct scan. En 6 oktober krijg ik daar de uitslag van.
Tja en dan, maar kijken wat ze voor me in petto hebben. Ik heb als alles misschien al vol zit geen zin in chemo's en bestralingen. Vorig jaar ben ik zo ziek geweest van die chemo's.
Tja en die hebben dan ook niks voor me gedaan en mijn hormoonkuur ook niet hè. Die pillen mocht ik laten staan. Kon zijn dat ik nog nieuwe kreeg van mijn eigen internist. Pff wat eenheftig verhaal hè. Het is af en toe ook niet te bevatten maar zo werken gelukkig je hersenen. Dat is in dit soort gevallen dus heel mooi dat het in etappes bij je doordringt. 
Maar goed, zondag naar de meeting, daar heb ik heel veel zin in!!!!! Er zal ongetwijfeld wel een traantje vallen maar voor de rest gaan we er een leuke dag van maken hoor!!!!! 
Liefs, Meia
------------- All you need is love.
|
Antwoorden:
Bericht van: mimisa
Datum bericht: 23 September 2009 om 17:10
He hier schrik ik even van. Wat erg. Wat zul je zelf geschrokken zijn. Kan alleen maar zeggen dat ik heel erg met je mee leef. Probeer het idd stap voor stap te doen. Ik weet hoe zwaar het is.
Dikke knuffel van mij 
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 23 September 2009 om 17:16
meia, ik weet niet goed wat ik hier op moet zeggen, meid... Ik geef je alvast een dikke knuf! ben er een beetje stil van...
|
Datum bericht: 23 September 2009 om 17:25
Dank je wel Mimisa en Chrisje.
|
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 23 September 2009 om 18:01
Tjee Meia,ik zit hier met kippenvel,schrik er heel erg van.
maar voor jou is het natuurlijk veel erger,weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte.
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 23 September 2009 om 18:06
Wat een naar nieuws. Heel veel sterkte.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: inge.v
Datum bericht: 23 September 2009 om 18:07
Ik word er gelijk stil van. Vind het zo verschrikkelijk voor je. Kan enkel zeggen, heeeeeel veeeeeel sterkte en dikke knuffels van me
-------------
|
Bericht van: Lidia2
Datum bericht: 23 September 2009 om 18:11
Och Mei wat een naar nieuws is dat, daar werd ik wel een beetje stil van.
Heel veel sterkte.
Liefs Lidia
|
Bericht van: marianneke
Datum bericht: 23 September 2009 om 18:26
Ook ik wordt hier stil van, vind het zo erg voor je. Ook van mij heel veel sterkte en een dikke knuffel.
|
Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 23 September 2009 om 18:28
wat is dit schrikken zeg, weet niets te zeggen, maar wel een dikke kuffel
|
Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 23 September 2009 om 18:33
Jeetje dat is kl*te nieuws. woorden schieten te kort. ook van mij een dikke knuffel
-------------
 ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~
|
Bericht van: Josl
Datum bericht: 23 September 2009 om 18:40
Lieve Meia,
dit is echt heel naar nieuws, vooral voor jou. Leef, net als de anderen, heel erg met je mee. Uiteraard gaan we je weer zo veel mogelijk steunen en troosten voor zover mogelijk. De duimen gaan weer aan en zondag mag je huilen zoveel je wilt.
Knuffel, Joke
------------- Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
Bericht van: sassa
Datum bericht: 23 September 2009 om 18:40
oh nee, wens je heel veel sterkte toe, en krijgt van mij ook heel veel knuffels 
------------- <a rel=nofollow href="http://imageshack.us"> </a> groetjes sandra
|
Bericht van: Spekkie
Datum bericht: 23 September 2009 om 18:44
ja net zo als iedereen ben ik hier ook stil van...
veel liefs en een dikke knuffel..
|
Bericht van: miep
Datum bericht: 23 September 2009 om 18:45
Jeetje, verschrikkelijk. Eerst 6 oktober dus nog afwachten en zien wat de mogelijkheden zijn. Ik zal aan je denken.
|
Bericht van: Guests
Datum bericht: 23 September 2009 om 18:53
ik vind het heel erg voor je,omdat je al zoveel achter de rug hebt.en die chemo,s zijn waardeloos.leef met je mee.en kan wel huilen.omdat ik weet wat je voelt.ik wens je heel veel sterkte.
liefs puck 
|
Bericht van: Antonia
Datum bericht: 23 September 2009 om 18:56
Wat vind ik het erg dat ik er Zondag niet kan zijn, om je een knuffel te geven. In gedachte doe ik het toch hoor.
Ik vind dit zo erg voor je, heb je daar dan zo hard voor gevochten ..... God slaat hen het hards die Hij het meest lief heeft .... maar op zo'n moment twijfel ik soms wel eens.
TONY
------------- TONY
|
Bericht van: Eeyore82
Datum bericht: 23 September 2009 om 19:06
Bericht van: zeinabis
Datum bericht: 23 September 2009 om 19:25
ik scrik van zeg ik kan niets zeggen
heel heel veel sterkte
groetjes
|
Bericht van: Judy
Datum bericht: 23 September 2009 om 19:46
oh, dit kan een mens niet bevatten. Maar ik zie in mijn werk bijna dagelijks hoet deze vreselijke ziekte steeds weer toeslaat als een sluipend monster.
Ik wens jou en je geliefden veel sterkte om deze boodschap stapje voor stapje te verwerken. Ik weet niet meer of ik je op een vorige hobbydoosdag heb gezien, maar misschien zie ik je zondag.
------------- groetjes,
geniet en leef in het hier en nu.
|
Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 23 September 2009 om 19:56
Halo Meia
wat een héél slecht nieuws, ik wens je veel sterkte
ik voel echt met je mee
groetjes rita
|
Bericht van: naatje
Datum bericht: 23 September 2009 om 19:56
MEISJE TOCH ,WAT EEN NIEUWS.
KIPPENVEL STAAT OP MIJN ARMEN.
DIT IS ZO NIET EERLIJK.
BEN BLIJ DAT JE TOCH ZONDAG NAAR MIJ TOE KOMT.
WE ZULLEN JE FIJN KNUFFELEN.
HEEL,HEEL VEEL STERKTE VOOR JOU EN JE GEZIN.
-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
Bericht van: Syl***
Datum bericht: 23 September 2009 om 20:00
Lieve Meia,wat ontzettend erg voor je.... weet niet zo goed wat te zeggen..... Heel veel sterkte!!
------------- Groetjes Syl
|
Bericht van: Prideke
Datum bericht: 23 September 2009 om 20:00
Wat een vervelend nieuws voor je zeg! Heb kippenvel op de armen ervan. Ik begrijp ook heel goed wat je bedelt met die chemo's. Hopelijk zijn straks de uitslagen toch zo goed dat je het wel aandurft en aangaat. Kan niet anders zeggen dan heel veel sterkte!!
Groetjes Simone
------------- http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/
|
Bericht van: Hetteke
Datum bericht: 23 September 2009 om 20:19
Wat vervelend nieuws voor jou Meia. Erg voor jou,ik hoop dat de uitslagen straks zo goed zijn dat je het aan durft en kan. Heel veel sterkte wens ik jou. Groetjes Hetty.
|
Bericht van: ziggysnowy
Datum bericht: 23 September 2009 om 20:26
Meia wat een naar bericht.
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen,maar ik vind het heel erg voor.
heel veel liefs,
Ziggy
|
Bericht van: perle
Datum bericht: 23 September 2009 om 21:01
Och,wat rot voor je!!!!!!
Dan stel je je de vraag en zeg je WAAROM
Je bent zo'n meid!!!!!!!
Misschien grof van me maar dikwijls denk ik...
Die hierboven is soms niet goed bezig!
Spijtig genoeg zullen we je niet zien want wij zijn zaterdag van de partij!!!!!!!
ik wens je superveel sterkte toe! Liefs!!!Perle!XXX
-------------
|
Bericht van: Claire
Datum bericht: 23 September 2009 om 21:18
Lieve Meia,
Ik wou dat ik meer woorden had om je te vertellen hoe naar en vervelend dit bericht voor je is. In gedachten sla ik mijn armen om je heen en wens je heel veel kracht en sterkte, maar vooral ook veel strijdlust.
------------- Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren
|
Bericht van: boek
Datum bericht: 23 September 2009 om 21:23

------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>
|
Bericht van: chantallekuh
Datum bericht: 23 September 2009 om 21:42
lieve meia,
ook ik schrik hiervan, en heb er even geen woorden voor.weet dat ook ik voor je klaar sta, en wens je veel sterkte toe.en wil je je hard luchten,je weet de weg naar het forum!!
liefs van chantal
|
Bericht van: caelum
Datum bericht: 23 September 2009 om 21:42
Och lieve Meia,
Wat een rot verhaal.. Ik hoop dat ook als het straks helemaal tot je is door gedrongen je de kracht in jezelf vindt om toch door te zetten. Heel veel sterkte met dit moeilijke nieuws en je kunt altijd hier je verhaal kwijt!
|
Bericht van: Dikky
Datum bericht: 23 September 2009 om 21:55
Meia,
Ook hier geen woorden, maar wel heel veel sterkte van deze kant toegewenst.
------------- Groetjes,
Dorine
|
Bericht van: tootjeko
Datum bericht: 24 September 2009 om 06:59
Oh Meia, wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte en kracht toegewenst met het verwerken van dit nieuws
------------- Groetjes Tootje
[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 24 September 2009 om 08:55
Datum bericht: 24 September 2009 om 09:14
Dank jullie allemaal voor de lieve reacties, het zijn er zoveel dat ik niet iedereen even bij naam kan noemen. Ik ga zeker knokken, ik ben nog lang niet uitgeknokt hoor!!!!
En Pralientje, je moet gewoon doorgaan met schrijven en vooral als het beter met je gaat. Ik zou niet willen dat jullie daar mee stoppen en dat geldt voor iedereen!
Ik denk soms ook wel eens, waarom niet ouden mensen die liggen ter wachten op hun dood en niemand van hun eigen leeftijd meer hebben omdat die al zijn gegaan hè. Maar ja Af en toe denk ik, als je doodgaat, ben je waarschijnlijk klaar met het leven hier! Wie zal het zeggen.
Het is wel heel moeilijk want je weet niet hoe lang het gaat duren. Ik kan misschien nog wel een paar jaar leven maar misschien ook maar een paar maanden. NIemand die je daar tot nu toe iets over kan zeggen.
6 Oktober maar even met de interniste/oncologe over babbelen. Niet dat zij het me kan vertellen maar je weet niet hè, wat ze wel allemaal kan zeggen.
Vorig jaar was het bericht van mijn kanker wel een hele klap maar ik kon er wel om slapen. Kan me tenminste niet herinneren dat ik hele nachten wakker lag. Maar nu sinds maandag slaap ik zo slecht. Lig ik zo lang wakker. Soms een hele nacht(maandagnacht dus) en vannacht ook al weer heel vroeg wakker.
Ik zal goed voor mezelf zorgen, goed eten en drinken en slapen, mijn lijf sterk houden! en dan maar afwachten. Ik heb wel zin in zondag, jammer dat ik de mensen van zaterdag niet kan zien. Maar wie weet eens op een andere meeting?
|
Bericht van: breidje
Datum bericht: 24 September 2009 om 09:27
Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 24 September 2009 om 09:32
Lieve Meia,

------------- Groetjes,
Rita.
Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
|
Datum bericht: 24 September 2009 om 09:41
Dank je Rita En Breidje, ik snap dat je even heel boos bent, dat ben ik af en toe ook nog en zal het nog wel vaker zijn. Maar ja, het helpt alleen niet
Wat ik eigenlijk tegen iedereen wil zeggen is dit:
Geniet van het leven, van elke nieuwe dag. Leef of het je laatste is! Ook al heb je soms een moeilijke tijd, dat heeft iedereen af en toe gewoon, kijk naar de blauwe lucht, naar de vogels en de bloemen, naar je kinderen en kleinkinderen als je die al hebt. Naar de kinderen om je heen, zij zijn zo lekker puur nog! Zorg goed voor je lijf( heb ik altijd wel gedaan trouwens en toch...)
Het enige echte wat telt is: Liefde, de Beatles zongen er al over en dat lied ging de hele wereld over per sateliet en ik zat zelf gekluisterd aan de tv toen.
ALL YOU NEED IS LOVE
|
Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 24 September 2009 om 10:11
Bericht van: Mirj@m
Datum bericht: 24 September 2009 om 10:24
Hoi Meia,
Ik Wordt ook stil van jouw bericht, dan wil ik zoveel tegen je zeggen,
Heb bewondering voor je,als ik je berichtjes lees,
ene kant hoopvol,andere kant sterk.positief en liefdevol.
Wens je heel veel sterkte en kracht.

------------- Groetjes Mirj@m
|
Bericht van: Maanhaasje
Datum bericht: 24 September 2009 om 10:43
Lieve Meia
Ook ik wens je heel veel sterkte, je bent positief en dat
zal je kracht zijn.
Als ik alles lees wat je schrijft kom je over als een
sterkte vrouw, dat bewonder ik zeer!
Ik weet zelf met mijn hersentumor wat een angsten je kan
hebben als je iets ergs heb, des te knapper vind ik het
dat je er zo mee om kan gaan!
Heel veel kracht , licht en liefde toegewenst voor jou en
de mensen om je heen!
Blessins
Thessa
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 24 September 2009 om 11:29
Lieve Meia ik lees het nu pas. Meid wat heb jij weer een klap gehad zeg. Blijf sterk en blijf ook knokken he? Heel veel sterkte en ik zal een kaarsje voor je branden.
------------- Groetjes Teunie
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 24 September 2009 om 11:33
meia,
wat een tegenslag weer. ook ik wil je heel veel sterkte wensen. ik zal aan je denken.
-------------
|
Bericht van: odette
Datum bericht: 24 September 2009 om 12:07
Ook ik weet niet goed wat te zeggen, heel veel sterkte....
------------- odette
|
Bericht van: Mistig
Datum bericht: 24 September 2009 om 12:15
Hoi Meia, eigenlijk zijn er geen woorden om te zeggen wat ik wil zeggen. Ik ben erg geschrokken van je bericht en wil je heel veel sterkte wensen voor de komende tijd.

Groetjes Mistig
------------- Bloei daar waar je geplant wordt.
|
Bericht van: Mupke
Datum bericht: 24 September 2009 om 12:50
Meia heel veel sterkte de komende tijd, 1001 dikke knuffels van mij aan jou...........
Liefs Anita
------------- ~~ Gif a little of love and you get it back ~~
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 24 September 2009 om 13:01
Och Meia, wat een vreselijk naar bericht heb je gekregen! Ook ik werd hier heel stil van. Heb zo met je te doen! Wens je heel veel sterkte de komende tijd.
Geniet van het hobbydoos uitje zondag en praat flink van je af.
Groeten Creaans
|
Bericht van: catharina
Datum bericht: 24 September 2009 om 14:19
Lieve Meia. Ik ben niet zoveel op het forum en las nu ook net jouw bericht. Wat moet ik schrijven? Ik ben bedroeft dat de kanker er weer is,bedroeft dat het knokken van vorig jaar weer moet beginnen. Jij schrijft dat je een knokker bent, probeer dit zolang mogelijk vol te houden. Mijn gedachten zijn bij jou in het bijzonder, ik zal voor je blijven bidden, ook al is het soms moeilijk te bevatten waarom een gebed niet wordt verhoord. Houdt moed Ik ben met je al de dagen. ( tekst uit de bijbel). Sterkte lieverd, heel veel sterkte!
Een hele dikke knuffel .
------------- Groetjes Catharina
|
Bericht van: petunia
Datum bericht: 24 September 2009 om 15:28
Veel sterkte Meia ,
groetjes Jacqueline
------------- denk aan alle schoonheid die er nog is,en wees gelukkig
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 24 September 2009 om 17:09
..Lieve Meia, ik lees dit nu pas ( heb visite ) en ben net als de anderen heel erg geschrokken................en weet ik er ook geen woorden voor te vinden om je te troosten...... ......
------------- groetjes geesje
|
Bericht van: pien66
Datum bericht: 24 September 2009 om 18:38
Meia, je hebt mij letterlijk kippevel bezorgd, wat een (zachtjes uitgedrukt) vervelend bericht. Knap dat je gewoon naar de hobbydozendag gaat. Heel veel sterkte
------------- Groeten Jacqueline
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 24 September 2009 om 19:46
Oh wat erg. Toen ik je vorig jaar leerde kennen was je volop aan het knokken. Ik vond je gelijk zo dapper en zo sterk. En moet het nu weer over nieuw beginnen. Ik ben er verdrietig om. Ook ik zal voor je bidden. Maar heb stiekem ook al een waarom naar boven gestuurd. Ik denk dat ik er nooit een antwoord op zal krijgen maar ik snap niet waarom sommige mensen zoveel mee maken. Zaterdag zal ik een knuffel voor je bij Renate laten liggen.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: Roos39
Datum bericht: 24 September 2009 om 21:17
Oh Meia, wat vreselijk.
Het is maar goed dat je vorige keer niet wist dat het voor zo'n korte tijd zou zijn. Ik snap dat je nu terecht meer zorgen maakt, en daarvan wakker ligt. Hoewel ik je nooit persoonlijk heb ontmoet, lees ik alle berichtjes met de handjes extra goed. Zo'n krachtige vrouw, die zo goed alles kan verwoorden zonder medelijden te vragen. Ik bewonder je enorm. Ik zou bijna zondag alsnog naar de hobbydoosdag willen komen om je te ontmoeten en te omarmen.
Meia, ik wens je veel wijsheid toe bij welke uitslag dan ook. Ook ik zal aan je denken, en 6 oktober een kaarsje voor je branden. En mocht het allerslechtste scenario uitkomen... waarschijnlijk hebben ze je boven dan nog harder nodig dan wij hier beneden...
Heel veel liefs,
Rosemarie
|
Bericht van: TLooman
Datum bericht: 25 September 2009 om 22:13
Meia wat zul je geschrokken zijn hier zijn geen woorden voor ik wens je heel veel sterkte 
------------- groetjes Thea
|
Bericht van: Tinah
Datum bericht: 26 September 2009 om 08:04
Lieve Meia, Ook ik bewonder je om je openheid en je kracht. Geniet van elke goede dag die je gegeven is. Ik denk aan je, Tinah
------------- Help Kyaliwajjala door haken armoedevrij te maken
|
Datum bericht: 26 September 2009 om 13:55
Wat een lieve berichten staan hier weer van jullie. Doet me heel goed. Dank je wel! Ik zal zeker blijven knokken, dat heb ik vorig jaar gedaan en dat doe ik nu ook weer! Het zal niet altijd gemakkelijk zijn maar ik probeer wel zoveel mogelijk gewoon door te leven zoals het gewoon was. Grapjes maken en gekke dingen doen horen er gewoon bij vind ik.
Mijn zoon was hier vanmorgen even op de koffie ne hij heeft het heel moeilijk. Hij kan er echt niet tegen wat logisch is maar ik zei ook tegen hem, je moet wel plezier blijven maken ook al is dat moeilijk. Maar anders word je gek toch? Bovendien komt die tijd vanzelf wel dat je helemaal niks meer kunt omdat het verdriet je te hoog zit. Maar zolang het nu nog zo is als nu dan moet je proberen er toch wat leuks van te maken hè. Tja makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
|
Bericht van: stridje
Datum bericht: 26 September 2009 om 18:31
beste meia.
Ik ben al een tijdje niet op het forum geweest en lees net jou verhaal,ben erg geschrokken en vindt het zo erg voor jou. ik klap dicht en voel met je mee,alleen is voelen voor jou letterlijk,ik hoop dat je niet te veel pijn hebt. heel veel moed en ik kan me ook heel goed voorstellen dat je heel erg boos bent. wat je allemaal overkomt. toch hoop ik dat je een leuke dag hebt bij renate. Ik stuur je heel veel kracht en als iedereen het doet dan wordt je vast op handen gedragen. groetjes stridje
|
Datum bericht: 26 September 2009 om 18:38
Hallo Meia,
Ik kom af en toe op dit forum om te kijken of er leuke ideeën, tips of nieuwtjes op staan.
Van het nieuws van jou ben ik onder de indruk. Ik wens je heel veel sterkte toe.
Hetwich.
|
Bericht van: corine
Datum bericht: 28 September 2009 om 11:21
Lieve Meia,
Ook ik ben door omstandigheden heel weinig op het forum geweest en lees je bericht nu pas.
Lieverd ik leef met je mee ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe.
Dikke knuf van mij.
-------------
|
Datum bericht: 28 September 2009 om 13:26
Dank je wel Corine Hetwich en Stridje,en Roos, jouw woorden......ik vind ze prachtig en dat denk ik zelf ook maar hè.
Deze zijn dat: En mocht het allerslechtste scenario uitkomen... waarschijnlijk hebben ze je boven dan nog harder nodig dan wij hier beneden...
|
Datum bericht: 29 September 2009 om 20:07
Zou ik al eerder doen maar was het vergeten. Dan nu nog maar even
Corry, heel erg bedankt voor je kaart! Doet me goed
|
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 18:15
Nog een paar kaarten gekregen vaan een aantal dames hier. Heel erg bedankt! Doet me goed!
Vandaag de uitslag gekregen van de scans en helaas heb ik ook uitzaaiingen in mijn botten. Met name in mijn ruggegraat. Ik was er eigenlijk niet verbaasd over. Had het al gevoeld. Ik krijg nu een nieuwe hormoonkuur waarmee ze proberen het een beetje te kunnen vertragen. En een infuus 1x per maand om mijn botten wat sterker te maken en als pijnstilling.
Maar goed, duidelijk is het wel, ik word niet meer beter.
|
Bericht van: zeinabis
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 18:27
oi zeg wat slecht bericht  
ik wens je sterkte
groetjes
|
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 18:42
Ik heb aan je gadacht vandaag,maar het heeft dus niet geholpen.Wat een slecht bericht,heb nu even geen woorden.Ik hoop dat je niet teveel pijn hebt en wens je veel sterkte voor de komende zware tijd.
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 18:47
ik weet even niet wat ik moet schrijven. het enigste wat ik kan zeggenis dat ik je veel sterkte wil wensen met het verwerken van dit slechte nieuws.
-------------
|
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 18:48
Wat een bericht.. Ik wens jou je man en kinderen heel veel sterkte om dit samen te dragen. Voor jou een speciale sterktewens met het aanvaarden van wat je te wachten staat.
|
Bericht van: Antonia
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 19:11
Lieve Meia, ik heb zoveel respect en bewondering voor je, als ik jou reacties lees, dan denk ik "zie je wel, God geeft kracht naar kruis " , want een groter kruis kan niemand krijgen.
Ik hoop dat al die lieve reacties van je hobbydoos vrienden, je dat beetje extra kracht geven, dat je nodig hebt. Ook je man en kinderen .... wat je over je zoon schreef, zie ik helemaal terug in mijn dochter, die weet zich ook geen raad hoe moeder te steunen. We zijn gezegend met zo'n kinderen.
Let's count our blessings TONY
------------- TONY
|
Bericht van: creatieve meid
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 19:23
oei, lees nu pas voor het eerst dit topic, wat een schrik zeg, ben er helemaal stil van en heb dan ook geen woorden.
wil je veel heel veel sterkte wensen voor de zware tijd die komen gaat.
-------------
|
Bericht van: Daan
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 19:28
He Meia,
Ik ken je amper, maar ik bewonder je positieve kijk op allesm terwijl je eigenlijk hartstikke ziek bent. En dat laatste bericht deed me wel even slikken. Zoals je dat op schrijft, knap, maar wel erg ^&*(*(&%^&!
Het enige wat we hier kunnen doen is je heel veel sterkte en er het beste uit te halen. Blijf lekker hobbién, want daar voel je volgens mij heel erg goed bij en als je opgevrolijkt wil worden of steun kan gebruiken, zal de deur bij de fam. Hendriks openstaan!
Meia, nogmaal veel sterkte, want dat zul je nodig hebben!
Groetjes,
Daan
------------- Kom! We gaan foto's maken! :-) Nu ook te zien op: www.daanhendriksfotografie.nl
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 19:28
.........MEIA, HEEL VEEL STERKTE
------------- groetjes geesje
|
Bericht van: breigek
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 19:35
ik weet niet wat ik moet zeggen. daarom: http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10"> http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10"> http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10">
|
Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 19:43
ben even sprakeloos. Heel veel sterkte
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 19:59
Meia,
Ook ik word heel stil na het lezen van je bericht.
En wil je veel heel veel sterkte wensen, voor de zware tijd die komen gaat.
Groeten Creaans
|
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 20:30
Meia.......wat een droevig nieuws. 
Heel veel sterkte toegewenst.
|
Bericht van: Hetteke
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 20:42
Hoi Meia. Wat een droevig bericht voor jou,wat erg. Ik wens jou je man en je kinderen heel veel sterkte in de zware tijd die komen gaat. Groetjes Hetty.
|
Bericht van: Dikky
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 21:01
Meia,
Ook ik ben sprakeloos maar wil je in ieder geval heel veel sterkte en moed toewensen.
------------- Groetjes,
Dorine
|
Bericht van: licht
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 21:25
Hallo Meia ,
Ik lees meestal alleen maar bezigehanden. ik lees voor het eerst jou bericht.Dus ik ken je eigenlijk niet !!!!!! Maar heb al veel mee gemaakt met vriendinnen en buren . Daarom wil ik je heel veel sterkte wensen met alles wat je, in je verdere leven nog door moet maken . iedere avond zal ik proberen een kaarsje voor je aan te steken. Ook duim ik voor je dat de hormoonkuur veel vertraging zal opleveren . Heel veel sterkte wens ik je toe ,
GRoetjes van Rita 2
------------- wees een licht voor iedereen
|
Bericht van: boek
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 21:36
Lieve Meia
ik wens je alle kracht en sterkte toe om dit te doorstaan
en zoals ik ook al zei in de auto, de mooiste bloemen worden het eerst geplukt , hoop dat je nog wat tijd krijgt hier, met je mannetje en kinderen en kleinkinderen   sterkte in alles
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>
|
Bericht van: pien66
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 21:38
Heel veel sterkte en ik heb diep bewondering voor je optimisme wat door de berichten heen klinkt
------------- Groeten Jacqueline
|
Bericht van: naatje
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 21:45
G******,SORRY VOOR MIJN GEVLOEK.WEET GEWOON NIET ZO GOED WAT TE ZEGGEN.
HEB JE VASTGEHOUDEN,MET JE GEHUILD EN GELACHEN,WAT
JE VREESDE IS WAAR, JEETJE WAT IS DIT BUTJE.
DAAN KWAM HET ME NET VERTELLEN EN BEN METEEN DE
BERICHTJES GAAN LEZEN.WAT MOET JE NU NOG ZEGGEN.
ALLEEN DAT IK JE HEEL ERG VEEL STERKTE TOEWENS,JOU
EN JE FAMILIE,DAT DE PIJN ZO GOED MOGELIJK TE
BESTRIJDEN IS EN DAT ZOALS DAAN AL ZEI DE DEUR
HIER ALTIJD VOOR JE OPEN STAAT.
JE BENT EEN BIJZONDER LIEF,DAPPER FIJN MENS.
-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
Bericht van: petunia
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 22:16
Lieve Meia,wat een droevig nieuws .
Veel moed er sterkte.  
groetjes jacqueline
------------- denk aan alle schoonheid die er nog is,en wees gelukkig
|
Bericht van: tootjeko
Datum bericht: 07 Oktober 2009 om 07:44
Gatver, gatver, gatver! Slechter had het nieuws niet kunnen zijn Meia. Ik wil jou en je gezin heel veel kracht en sterkte wensen.
------------- Groetjes Tootje
[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 07 Oktober 2009 om 08:37
lieve meia, ik hoop dat de kuur nog wat verlichting voor je kan brengen. verder veel steun, moed en knuffels voor je en ook voor je familie. Ik zou zo veel willen zeggen, en zo weinig dat zinvol klinkt nu... Ik denk aan je...

|
Datum bericht: 07 Oktober 2009 om 09:49
Wat moet ik nu nog zeggen, jeetje Meia wat een tegenslag zo'n bericht weer. Ik wens jou, je man en kinderen natuurlijk heel veel sterkte toe. Gil maar als je ergens heen wil, je weet het Meia, ik ben te bereiken en sta met de auto voor je deur. We organiseren zo weer een hobbydoosdag. Dikke knuffels van mij en nogmaals sterkte.

------------- GROETJES
|
Bericht van: Prideke
Datum bericht: 07 Oktober 2009 om 13:43
Zo niet eerlijk. Ik kan me alleen maar aansluiten bij alle andere berichtjes en wens je heel veel kracht toe.
Groetjes Simone
------------- http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/
|
Bericht van: caelum
Datum bericht: 07 Oktober 2009 om 13:56
Och lieve Meia toch.... Ik had zo gehoopt dat dit niet waar was, maar toch.. Ik wens je zo super veel sterkte en ik hoop dat ze er voor kunnen zorgen dat je zo min mogelijk pijn hebt en je toch nog kunt genieten van alle tijd die je nog hebt en hopelijk alles kunt doen wat je nog wilt doen.. Je lijkt me zo'n lief, warm mens.. Oneerlijk is het.. Heel veel liefs van hier.
|
Datum bericht: 07 Oktober 2009 om 14:05
lieve meia
wat een moeilijk bericht voor je,probeer de tijd die je nog hebt zo fijn mogelijk met je familie door te brengen.en ik hoop en bidt voor je dat je zomin mogelijk pijn zal hebben.
lieve groetjes puck
|
Bericht van: breinaald
Datum bericht: 07 Oktober 2009 om 14:19
lieve meia
ik wens je heel veel sterkte de komende tijd
denk aan je 
-------------
quality=
|
Bericht van: carla1
Datum bericht: 07 Oktober 2009 om 14:39
lieve meia
wat een verdrietig nieuws,
heel veel kracht en sterkte,
groeten carla1
|
Bericht van: Eeyore82
Datum bericht: 07 Oktober 2009 om 15:01
wat een verschrikkelijk bericht, heel veel sterkte klinkt nog zo zwak, maar ik zou niet weten hoe ik het in woorden moet uitdrukken....
Marije
|
Bericht van: Ennas
Datum bericht: 07 Oktober 2009 om 15:13
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 07 Oktober 2009 om 18:10
Ik heb hier een tijdje wezenloos voor me uit zitten staren en geprobeerd om iets te bedenken wat ik tegen je kan zeggen. Maar het enigste wat er in me opkomt is WAAROM.
Ik wens jou en je familie alle sterkte toe die je iemand maar kan toewensen.
------------- Groetjes Teunie
|
Bericht van: stridje
Datum bericht: 07 Oktober 2009 om 19:22
ik wordt er alleen maar stil van. stridje. 
|
Bericht van: TLooman
Datum bericht: 07 Oktober 2009 om 21:36
lieve Meia
wat een verdrietig bericht ik wens jou en je familie heel veel kracht en sterkte en hoop dat je niet te veel pijn zult hebben  
------------- groetjes Thea
|
Datum bericht: 07 Oktober 2009 om 23:37
Lieverds, bedankt voor de lieve berichten. Dat doet me goed. Vandaag het infuus gehad en het werkt al voor de pijn. Ook foto's laten maken van mijn graatje( noem mijn ruggegraat altijd mijn graatje) Kunnen ze in dec mooi vergelijken. Heb dus ook last van botontkalking Is het infuus ook voor. Vanavond naar mijn breiavond geweest. Mijn zoon op bezoek en een vriendin. Zij heeft me reiki gegeven.
Ach en zo gaan we gewoon door met leven ook al is dat heel moeilijk vooral voor mijn lieve man en kids en kleinkinderen. Maar vandaag kreeg ik iets te horen wat ikzelf al wist maar waarmee ik wel blij ben dat het zo even bevestigd werd.
ZO bijzonder allemaal. En ook zo zwaar en moeilijk maar ach, we slaan ons hier wel doorheen. Dat moet gewoon. Als ik niet kan slapen luister ik naar mijn lievelings muziek. Vannacht had ik JOhn Lennon op staan op mijn mp3 en dat was allemaal akoestische muziek en ik dacht, ik wil het helemaal niet uitzetten. Maar ja 120 nummers afluisteren dan is de nacht voorbij en ik moet wel mijn rust hebben. Heb dan ook nog goed geslapen gelukkig.
Voel dat het infuus al werkt, o dat schreef ik al. Tja ik ben qua hersens een zeefje soms MOet kunnen ik doe alleen nog leuke dingen. Heb zelfs gisteren iemand gezegd dat ik niets meer doe van de dingen die ik voor haar deed. Nu is het aan haar zelf hihi. Knap van mij, mijn man en kids waren erg trots op me En ik op mezelf hahaha.
Ik probeer zo veel mogelijk hier te komen, neem me maar niet kwalijk als ik soms niet reageer. dat is dan per ongeluk want ik wil zo graag op alles reageren maar dat gaat gewoon niet!
Dikke knuf voor iedereen van mij, Meia.
|
Bericht van: odette
Datum bericht: 08 Oktober 2009 om 08:02
Wat een triest bericht.....ik weet niks anders te zeggen dan sterkte de komende tijd, voor jou en je gezin. Fijn dat het infuus je minder geeft.
------------- odette
|
Datum bericht: 08 Oktober 2009 om 09:04
Blij te lezen Meia dat het infuus werkt en de pijn verlicht en dan botontkalking, je weet ik heb het ook, gewoon niet te hard vallen zoals ik deed en toen mijn pols brak, dat kun je er niet bij hebben. Rustig aan doen en lekker doen waar je zin in hebt. Dikke knuf van mij.
------------- GROETJES
|
Bericht van: dine
Datum bericht: 08 Oktober 2009 om 11:04
Lieve Meia,
Ook ik leef heel erg met je mee. Al deze berichtjes heb ik steeds gelezen maar ik kon niet direct reageren, omwille van zovele herkenbare feiten.....
Ook mijn zoon heeft kanker gekregen toen hij nog een kind was (13 jaar), de eerste tekenen waren osteoporose en vorig jaar is hij ook hervallen (chemo en stamceltransplantatie)....
Het zijn verdomde mokerslagen die je krijgt maar het enige dat je kan doen is ertegen vechten en zoveel mogelijk genieten van je familie, mensen die voor je klaar staan en de kleine dingen in het leven.....
Ik wens je heel veel sterkte, vooral in moeilijke dagen en vooral veel moed en vechtlust om nog zo lang mogelijk bij je familie te kunnen zijn.....
Dikke knuffel,
Nadine
|
Datum bericht: 08 Oktober 2009 om 11:12
Oef Nadine, wat ook een strijd in jullie gezin.Ik wens je zoon heel veel beterschap en hoop wekelijk dat de behandeling gaat aanslaan.Mijn neef is er goed door gekomen en nu een gezonde jogenman.
Lieve Meia, fijn dat de pijnbestrijding effect heeft.Geniet zoveel als je kunt van je dierbaren.Zij zijn het belangrijkste en weet dat ik voor je blijf bidden.
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 08 Oktober 2009 om 19:08
Ook hier bid er steeds een voor je. voor jou en voor je familie. Eigenlijk weet ik meer niet te zeggen. Als alleen een hele dikke knuffel.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
|