Nog een oma die in spanning zit.
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=11102
Print Datum: 15 November 2025 om 04:23 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Nog een oma die in spanning zit.
Bericht van: Claire
Onderwerp: Nog een oma die in spanning zit.
Datum bericht: 02 Oktober 2009 om 20:03
Antwoorden:
Bericht van: kelda
Datum bericht: 02 Oktober 2009 om 20:07
|
Ooooooooooooooooooo Claire, dat zijn inderdaad nu spannende tijden voor jullie. En dat je nu een beetje op eieren loopt, kan ik me voorstellen....... pffffff men wat ja eng met die navelstreng.
Ik wens jullie heel veel succes toe met de laatste loodjes.
En euhhhhhhhhhhhh wat heb jij GAVE creaties gemaakt zeg. Wauw jij haakt ook zo mooi en netjes. Super de kraammand!!!!!!!
Groetjes hilda
|
Bericht van: beppemartha
Datum bericht: 02 Oktober 2009 om 20:13
|
Hoi Claire
Ik begrijp dat je het moeilijk hebt. Ik ben beppe van 3 kleinkinderen. Maar de 1e heeft slechts 1 dag geleefd.Mijn dochter had al een bloeding gehad en net voor de geboorte weer een hevige bloeding. Dat het kindje leefde was al een wonder maar er zat verder geen leven in. Ik heb het nooit zien bewegen. De volgende 2 zijn goed gegaan en daar geniet ik bijna elke dag van. Ik snap dus weldat je behoorlijk in spanning zit. Als het eerst maar achter de rug is. Kleine kinderen kleine zorgen maar grote kinderen toch altijd nog grote zorgen vind je niet=
Je hebt trouwens een heel leuke mand gemaakt. Blauw want het wordt een jongetje. Om je nog even goed `gek`te maken. Mijn dochter zou de laatste keer een meisje krijgen maar na de geboorte bleek het toch een jongetje te zijn. Die kwam dus in het roze thuis. Nu hebben ze van elke soort 1. Oook mooi.
Heb je trouwens een patroontje van dat schattige poppetje=
Ik wens je veel sterkte en hoop dat alles voorspoedig gaat en jij met je blauwe mand trots heen kunt stappen.
groeten martha
|
Bericht van: sassa
Datum bericht: 02 Oktober 2009 om 21:10
oooh oma in spe, wat een spannende tijd, maar wat heb jij een schitterende kraammand gemaakt , veel succes met het wachten en voor de aanstaande moeder een vlotte bevaling
------------- <a rel=nofollow href="http://imageshack.us"> </a> groetjes sandra
|
Bericht van: Francis
Datum bericht: 02 Oktober 2009 om 22:17
|
Moooi en wat is je autotje mooi strak.
|
Bericht van: catharina
Datum bericht: 02 Oktober 2009 om 22:54
Hallo Claire, wat een spanning he? Je schrijft bijna het verhaal van mijn dochter. Ook bij haar eerste kindje verschijnselen van zwangerschapsvergiftiging, opname ziekenhuis enz. Zij is a.s. zondag 38 weken. Onze jongste dochter had ook de navelstreng dubbel om haar halsje, dat is gelukkig goed gegaan. Ik wens jou ook sterkte met de spanning. Hou je ons op de hoogte?
Trouwens wat een prachtige kadomand heb je gemaakt met een schitterende gehaakte auto.
------------- Groetjes Catharina
|
Bericht van: Naemi
Datum bericht: 02 Oktober 2009 om 22:56
O, wat een mooie dingen heb je weer gemaakt! Moet je dochter in het zh bevallen dit keer? Ik ben 2x in het zh bevallen en de oudste had de navelstreng 2x om de nek en de jongste 1x, maar beide keren zorgde dat totaal niet voor problemen. Alleen toen de hoofdjes er al uit waren moest ik even stoppen met persen zodat ze de navelstreng terug konden wikkelen en dat ophouden is dan even vervelend, maar er is nooit een gecompliceerde situatie door ontstaan. Spannend he dat afwachten.
------------- geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
Bericht van: Naemi
Datum bericht: 02 Oktober 2009 om 23:01
Bericht van: pingel
Datum bericht: 03 Oktober 2009 om 02:19
|
spannend en wat een leuke mand...gauw oefenen met haken mijn zusje krijgt in nov een kleine.
Leuk dat poppetje maar haken jullie vanuit het engels want als ik op het patroon klik krijg ik de engelse versie
------------- hartelijke groetjes Inge
|
Bericht van: jantinavv
Datum bericht: 03 Oktober 2009 om 09:51
Superleuk Claire, die mand! Hoop voor je dat je dochter gauw mag bevallen van een gezonde kleine man, zou heerlijk zijn! Dat patroontje is idd van Mia Zamora Johnson, maar het lijkt alsof ie kleiner is dan het normale formaat Claire? Is dat zo, of is het bedrog? :P
Nou, we merken het wel.
|
Bericht van: pien66
Datum bericht: 03 Oktober 2009 om 09:53
succes met het wachten en zitten er in de verpakte kadootjes nog meer eigen maak creaties??????? Of kan je dat nog niet zeggen
------------- Groeten Jacqueline
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 03 Oktober 2009 om 10:24
Veel sterkte met wachten hopelijk niet te lang en de mande en de auto zijn heel mooi
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Bericht van: Josl
Datum bericht: 03 Oktober 2009 om 10:36
|
Ahhh, wat lief gemaakt! Spannend he dat wachten, ook voor de oma!!!!! Mijn overbuurvrouw heeft gisteren haar eerste babietje gekregen (zag in ieder geval een slinger op het keukenraam): een meisje. Zou het volle maan zijn met al die babietjes die er (gaan) komen??
groetjes, Joke
------------- Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
Bericht van: zeinabis
Datum bericht: 03 Oktober 2009 om 11:04
|
hallo claire,wat spanend he... komt wel goed hoor ,succes met het wachten
wat mooi gemaakt
groetjes
|
Bericht van: Hetteke
Datum bericht: 03 Oktober 2009 om 11:28
Oh wat spannend sterkte met wachten. Ik hoop dat het allemaal vlot verloopt. Prachtige wat je gemaakt hebt. Groetjes Hetty.
|
Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 03 Oktober 2009 om 11:30
Leuke dingen heb je allemaal gemaakt en ik kan me voorstellen dat de spanning hoog zit. Hopelijk duurt het niet te lang.
------------- GROETJES
|
Bericht van: caelum
Datum bericht: 03 Oktober 2009 om 11:30
Hoi Claire!
Zo mooie mand heb jij gemaakt voor je dochter en je kleinzoon. Ik hoop dat hij snel komt. Vervelend voor je dochter, al die complicaties. Gelukkig wordt ze goed in de gaten gehouden. Veel sterkte nog even met de laatste loodjes!
|
Datum bericht: 03 Oktober 2009 om 12:31
|
Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie lieve reacties. Alles nog rustig hier.
Het is inderdaad het poppetje van Mia Zamora, ik heb die gehaakt met haaknaald 2 vandaar dat het misschien iets kleiner lijkt dan de originele poppetje.
------------- Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 03 Oktober 2009 om 15:23
wat ben je een kei in leuke dingen maken, claire!!!! ik duim mee voor je dochter en dat komt vast allemaal goed! nog even volhouden!!!!
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 03 Oktober 2009 om 17:12
|
wat spannend. hopelijk dat de bevalling snel begint en doorzet. sterkte met wachten
een mooie mand hoor, daar zal ze ook best blij mee zijn.
-------------
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 03 Oktober 2009 om 19:28
Ja, wat een spanning dan hé, hoop dat alles goed gaat!
Wat een leuke mand vol met dingen, je hebt ze leuk gemaakt.
Groeten Creaans
|
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 05 Oktober 2009 om 08:21
|
Oei,wat een spanning,ik ben wat laat,hoop eigenlijk dat het inmiddels is geboren.
veel sterkte met het wachten,en je hebt erg leuke spulletjes gemaakt.
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Bericht van: Antonia
Datum bericht: 05 Oktober 2009 om 08:55
|
Ik vind het heel leuk om dit allemaal te lezen ...... en krijg dan dat gevoel weer helemaal terug ...... die spanningen ...... zat Zaterdag naast mijn oudste kleinzoon op een verjaardag .... die wordt nu 30 !!!!! ..... maar ik kan me jullie spanning nog goed voorstellen ..... en dat gevoel, als je ze voor het eerst vast mag houden.
Ik leef met jullie mee TONY
------------- TONY
|
Datum bericht: 05 Oktober 2009 om 09:57
Nee Corry de baby is nog niet geboren, ze is gisteren wel weer voor controle naar het ziekenhuis geweest, alles was goed dus ze mocht weer naar huis. Ze weten de spanning wel op te voeren
De baby waar ik over schreef die de navelstreng om haar nekje had is inmiddels overleden. Heel heel triest allemaal en voor de ouders verschrikkelijk.
Bedankt voor jullie reacties.
------------- Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren
|
Bericht van: beppemartha
Datum bericht: 05 Oktober 2009 om 18:12
|
Hallo Claire
Wat spannend vind je niet om als "toeschouwer"te zitten wachten. Wat jammer van dat babytje. Ik weet hoe het voelt. Ben er weken daarna behoorlijk kapot van geweest. Maar heb nu gelukkig 2 heerlijke kleinkindertjes.
Sterkte met wachten. (en haast niets kunnen doen voor je kind. ook zo erg)
martha
ps heb je poppetje al even gemaakt. leuk.
|
Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 08:07
|
Hoi Claire,
Ook hier leven we met je mee... in spanning !!! Hopelijk krijgen we gauw het goede nieuws van een voorspoedige geboorte te horen !!!
------------- Groetjes,
Rita.
Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
|
Bericht van: catharina
Datum bericht: 06 Oktober 2009 om 10:26
Wat afschuwelijk Claire van het kindje , wat een verdriet voor die ouders en familie.
Ik heb verder gereageerd bij ,, spanning,, .
------------- Groetjes Catharina
|
|