Print Pagina | Close Window

verdrietig en geschrokken.

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=11247
Print Datum: 28 Maart 2024 om 12:25
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: verdrietig en geschrokken.
Bericht van: *kathy*
Onderwerp: verdrietig en geschrokken.
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 19:14

verdrietig en geschrokken open ik net mijn mail, wanneer ik iemand wil helpen aan patroontjes.

Een ander forum lid stuurt mij een mailtje vol verwijten, bijna dreigementen. Alleen dit is misschien wel een reden om het hier op dit forum voor gezien te houden.

Waarom kunnen wij het met zijn allen niet gezellig houden, waarom ben je niet te vreden met wat je krijgt.  En de wereld vergaat toch niet als je even moet wachten tot dat je een mailtje met patroontjes kunt ontvangen of een boekje in de winkel kan kopen.

Waarom oordelen wij over een grote groep mensen, mensen waarmee we hier een hechtte band hebben opgebouwd, maar eigenlijk ook helemaal niet kennen. wees voorzichtig met je uitspraken, want die kunnen soms heel hard aankomen.

 




Antwoorden:
Bericht van: corine
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 19:17

Lieve Kathy,

 

Mischien kun je die naam aan Renske doorgeven,ik weet niet of dit helpt maar je hoeft toch ook niet alles te accepteren.

 

Mensen denk toch eens na is er hier al niet genoeg leed



-------------


Bericht van: Christien
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 19:18

Wat vervelend voor je. Het beste is denk ik negeren.

Overal zijn mensen met wie je minder goed kunt opschieten.

Christien

 



Bericht van: chrisje
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 19:43
zeer spijtig dat dit voor valt, kathy! mensen denken soms niet na! Ik hoop dat dit kan recht gezet worden, want er zijn nog zoveel andere lieve hobbydoosjes over!!!! dikke knuf, chrisje


Bericht van: tootjeko
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 19:49
Zou het ook zeker melden bij Renske hoor Kathy.
Probeer het je niet teveel aan te trekken, dat zijn dat soort mensen niet waard.





-------------
Groetjes Tootje



[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">


Bericht van: catharina
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 19:52
Bah, wat naar weer. DANKBAARHEID , is dit woord nog wel bekend?

Ik zou het zeker bij Renske melden.Persoonlijk vind ik dat er teveel gedonder is over zaken die jaren hier soepel zijn gegaan.


-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: dollydotteke
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 19:57

hey , wat rot voor je maar spijtig genoeg zijn er zo'n ondankbare mensen bij

negeer die persoon gewoon en amuseer je lekker met alle wel dankbare personen hier



Bericht van: JoJo
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 20:04

Jakkie wat vervelend.  Jammer dat er mensen zijn die zich op zo'n manier zo ondankbaar gedragen. Probeer je te richten op mensen die hier wel net als jij positief mee om kunnen gaan.

Groetjes Jolanda



-------------


Bericht van: boek
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 20:06

he lieverd hier lekker blijven hoor, in elke fruitmand zit wel eens een rotte appel

gewoon in de kliko dumpen, en je mail doorsturen aan renske



-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>


Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 20:14

Originally posted by tootjeko tootjeko wrote:

Zou het ook zeker melden bij Renske hoor Kathy.



misschien doe ik dat wel, is wel een idee.

 



Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 20:15

Originally posted by catharina catharina wrote:

Persoonlijk vind ik dat er teveel gedonder is over zaken die jaren hier soepel zijn gegaan.

Helemaal mee eens, dit kan wel anders en negeren kan ik ook , maar soms gaan dingen ook voor mij te ver



Bericht van: Guests
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 20:22

Hallo Kathy,

Probeer je er niets van aan te trekken. Er zijn altijd wel mensen die proberen te zieken. Het zegt meer over die persoon dan over jou.



Bericht van: Teunie
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 20:25
Wat een gedoe toch. Weer een rotte appel? Ik zou het inderdaad ook doorgeven aan Renske want dit is niet leuk meer.

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: everline
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 20:26

nou ik snap je gevoelens zeker wel. Ik ben ook een stuk minder actief als voorheen door al dit soort berichten de hele tijd. Het bederft toch een beetje het plezier. (in ieder geval wel voor mij)

Jammer!!



Bericht van: naatje
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 20:34
ZIT HIER HEEL ERG MEZELF OP TE WINDEN.
KATHY IK HOOP DAT JE HIER DOOR NIET WEG BLIJFT.
JE BENT ZO'N LIEF VROUWTJE,JE HEBT MIJ EN AL HEEL WAT ANDERE "DOOSJES" AL ZOVEEL MOOIS TOEGESTUURD.
EN NOU ZOU EEN ZO'N ROTTE VIS JOU EVEN DE GROND IN TRAPPEN,BAH,BAH EN NOG EENS BAH.
WAT HEB JE TOCH SOMS NARE MENSEN OP DEZE WERELD .
MEISJE KOP OP LAAT JE NIET GEK MAKEN.


-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: TLooman
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 20:39
kathy deze is voor jou blijf gezellig bij ons en meld het aan Renske ik vind het erg vervelend  voor jou

-------------
groetjes Thea


Bericht van: Roos39
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 21:07

Zóóóó onbegrijpelijk dat mensen zoiets doen.

Zij hebben iets nodig of vragen om iets. Gratis en voor niets als het even kan. Het valt mij altijd op dat er bij de kleinste kik binnen no time een berichtje er achteraan komt met iets van: komt naar je toe - je hebt mail - of ik zoek zelfs de hele zolder voor je af.....

Kathy, doe je zelf en ons niets te kort, en blijf een hobbydoos.

Vind echter ook dat je het berichtje aan Renske kan sturen. Ik weet niet of zij hier iets aan kan doen, en ze zal er ook niet vrolijk van worden, maar wie weet.

Rosemarie



Bericht van: drempt
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 21:42
nou ik begrijp er niets van waar bemoeit die persoon zich
mee??
als jij iemand een patroon wil sturen mag dat toch???
vooral niet weggaan hoor!!

-------------
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd


Bericht van: Josl
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 21:52
Originally posted by boek boek wrote:

he lieverd hier lekker blijven hoor, in elke fruitmand zit wel eens een rotte appel

gewoon in de kliko dumpen, en je mail doorsturen aan renske

Jaaa, lekker bij ons blijven hoor, laat die "rotte appel" maar lekker de pip krijgen want dit is geen manier van doen.

liefs en groetjes, Joke 



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: dine
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 21:54
Hey Kathy,

Ik lees dit net en heb het idee dat het niet de eerste keer is dat dit gebeurt....meld het aub aan Renske. Zo iemand is het in eerste instantie niet waard om aandacht aan te besteden, maar inderdaad het kan je heel erg kwetsen en als het te grof wordt MOET je zelfs reageren. Je doet er goed aan om dit via het forum te doen en niet via PM of mail. Wie correct is reageert hier en valt de mensen niet persoonlijk aan. Dit is duidelijk een teken van lafheid......

Jij bent vlak na mij lid geworden en ik herinner me een hele moedige en toffe meid die wou leren haken, met veel vallen en opstaan ... is het je gelukt en nu maak je zelfs prachtige knuffels !!!

De sfeer is inderdaad totaal veranderd maar wij weten dat er ondertussen een hechte band is ontstaan tussen een groot aantal leden en die band krijgt NIEMAND kapot !!!

Dus Kathy : blijf aub bij ons !!!!!!
En aan diegene die dit gedaan heeft heb ik maar 1 boodschap : blijf weg of zeg je mening openlijk en op een beleefde manier zonder mensen persoonlijk aan te vallen !
 


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 22:02
Wat droevig toch. Waarom die verwijten, wie denkt die persoon wel dat die is. Kijk eerst in de spiegel voordat je oordeelt over een ander.
Gelukkig lees ik heel veel berichten van mensen die het wel zeer goed voor hebben met anderen. Laat die de overhand krijgen Kathy!!!!!

Simone


-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: Mistig
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 22:31
Kathy meid, laat je er door zo'n vervelend persoon niet onder krijgen. Ik weet het is door een ander makkelijk gezegd en jij zit er maar mee. Soms zijn mensen zo bot dat ze je diep raken en dat is moeilijk weg te werken. Maar weet dat er een grote groep van Hobbydoosjes achter je staat die je hier zeker niet kwijt willen. En als ik je ergens mee kan helpen, je mag me altijd mailen/vragen. Groetjes Mistig

-------------
Bloei daar waar je geplant wordt.


Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 23:29

Halo Kathy

Trek het  je niet aan

zou het ook aan Renske melden, dit gaat toch te ver, men zou dankbaar moeten zijn met de patronen die je krijgt,

groetjes rita



Bericht van: Antonia
Datum bericht: 13 Oktober 2009 om 23:41

Lieve Kathy, blijf aub gewoon fijn bij ons ...... en laat die ander persoon in haar eigen vet gaar smoren.

Wij hebben zo'n gezellige club, laten we dat zo houden, lief zijn voor elkaar.



-------------
TONY


Bericht van: Claire
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 00:23
Originally posted by *kathy* *kathy* wrote:

Een ander forum lid stuurt mij een mailtje vol verwijten, bijna dreigementen. Alleen dit is misschien wel een reden om het hier op dit forum voor gezien te houden.

Kathy ik begrijp dat het niet leuk is als men zo reageert, maar daar loop je toch niet voor weg, ben je helemaal mal.
Je hebt toch niets verkeerd gedaan, het zegt juist veel over de persoon die je dit aan doet, ga er boven staan en denk aan degene die juist wel heel blij zijn met een doorgestuurd patroon of tips, oa ik.
Ik ben nog niet zo heel lang lid van dit forum maar had wel direct door dat het een hecht forum is en ik voelde me direct thuis, ook heb ik niets gemerkt van groepjes onderling of dat je als nieuweling buitengesloten wordt. (dat gebeurt heel vaak) Juist de afgelopen week (geboorte van Nigel) heb ik veel steun gehad aan alle fijne berichtjes.
Dus laat je niet wegsturen, dit is een fijn en gezellig forum, en iemand die dat niet zo ervaart of er niet mee om kan gaan druipt vanzelf af.
En zoals mijn moeder altijd zei, laat je niet de kaas van het brood eten, kom voor jezelf op, en de rest van de forumleden zullen je hier in steunen, behalve eentje dan.


 



-------------
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren



Bericht van: Meia
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 01:54

NIet te geloven dat zoiets gebeurd zeg!!!Ik heb er geen woorden voor. Kathy, ik zou het aan Renske doorgeven en verder die persoon compleet negeren.

Blijf hier maar gezellig bij al die leuke mensen die het goed menen met elkaar!

Het leven is veel te kort voor dit soort zaken. Er zijn genoeg mensen hier die het heel fijn vinden om een patroontje te krijgen. Gelukkig maar!

Kathy, voor jou!



-------------
     All you need is love.



Bericht van: vcable
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 02:09

Hey ho stop nie weg gaan laat je niet weg jagen door zon figuur.
Ik ben nog maar pas lid hier en vind het een reuze gezellig forum.
En daar hoor jij ook bij.
Geef het door aan de beheerder van dit forum dat lijkt mij het beste.
Ik vind het hier heel fijn al die behulpzame leden die je willen helpen met van alles en nog wat uitleg enz.
Zulke mensen zijn goud waard en daar hoor jij ook bij.



-------------
Groetjes Kim


Bericht van: Tinah
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 06:05
Hallo Kathy, ik begrijp hier helemaal niets van. Ik ben zo blij met alle tips en trucs en vind dit forum zo leuk. Ik haak en brei (nog) niet, maar stuur wel ideetjes door naar Uganda naar de vrouwenhaakclub. Iemand is zeker met zijn of haar verkeerde been uit bed gestapt. Laat je daardoor niet van de wijs brengen maar ga gewoon door. Groetjes Tinah

-------------
Help Kyaliwajjala door haken armoedevrij te maken


Bericht van: Corry R
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 06:36

Lieve Kathy,wat naar allemaal,maar zoals iedereen al zegt,lekker blijven hoor,laat je niet klein krijgen.

je hebt zo je best gedaan om te leren haken,en het gaat hartstikke goed.

Ik denk dat hier heel veel mensen zijn die je willen helpen,en de persoon die dit heeft gedaan is het niet waard om zoveel aandacht te krijgen.Als zij dit soort dingen doet,zegt dat veel over haar,en moet ze maar verdwijnen van het forum,en niet jij.We zijn een hechte groep,en rotte appels hebben we niet nodig.

de sfeer is de laatste tijd niet zo best geweest,laat dat nu eens afgelopen zijn,er is al zoveel ellende op de wereld.

goed dat je het wel even vermeldt hebt,en weet dat je op onze steun kan rekenen.



-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: odette
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 08:49

Probeer je er niks van aan te trekken, zo iemand is het absoluut niet waard om je druk over te maken. Laat het alsjeblief voor jou geen reden zijn om van het forum te vertrekken.

Maar ik snap dat het helemaal niet leuk is als je zo een mailtje krijgt.......ik snap ook niet waar het voor nodig is om zo een mailtje te sturen. Het is toch allemaal liefdewerk oudpapier wat we hier doen, en wat geeft nu als je af en toe even moet wachten of onverhoopt niet krijgt wat je had gehoopt.



-------------
odette


Bericht van: mimisa
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 09:02
Probeer je er idd maar niets van aan te trekken. Zulke mensen vragen om aandacht. Hoe durven ze nu zo'n mail te sturen. Wel hier blijven hoor. Buiten dit soort dingen om is het een super forum en heel gezellig. 


Bericht van: giggle
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 09:10
Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Lieve Kathy,wat naar allemaal,maar zoals iedereen al zegt,lekker blijven hoor,laat je niet klein krijgen.

je hebt zo je best gedaan om te leren haken,en het gaat hartstikke goed.

Ik denk dat hier heel veel mensen zijn die je willen helpen,en de persoon die dit heeft gedaan is het niet waard om zoveel aandacht te krijgen.Als zij dit soort dingen doet,zegt dat veel over haar,en moet ze maar verdwijnen van het forum,en niet jij.We zijn een hechte groep,en rotte appels hebben we niet nodig.

de sfeer is de laatste tijd niet zo best geweest,laat dat nu eens afgelopen zijn,er is al zoveel ellende op de wereld.

goed dat je het wel even vermeldt hebt,en weet dat je op onze steun kan rekenen.

Ik sluit me helemaal aan bij de woorden van Corry en de REST!! 



-------------
GROETJES JANNIE


Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 09:53

jeetje ik snap het niet waarom kan je niet " gewoon" dankbaar zijn met wat je krijgt ookal moet je mischien ff wachten, maar er wordt gewoon met geduld patronen gestuurd ed.

Kathy ik van denk ik in de herhaling val van wat andere geschreven hebben maar probeer het je niet aan te treken(moeilijk ik weet het) maar blijf wel alsjeblieft.

Oja een geef het door aan Renske zulke mensen zijn niet welkom.



-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~





Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 10:03
Originally posted by boek boek wrote:

he lieverd hier lekker blijven hoor, in elke fruitmand zit wel eens een rotte appel

gewoon in de kliko dumpen, en je mail doorsturen aan renske

 

Kan het niet beter verwoorden



-------------
GROETJES


Bericht van: Iris74
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 10:07

Hai Kathy,

 

Ik sluit me volledig aan bij alle bovenstaande berichten, wat ontzettend vervelend dat er zo rot wordt gedaan. Melden is inderdaad wellicht het beste, en er vooral boven staan. Net als wat voorgaande 'doosjes' zeggen, het is hier zo gezellig, en dan moeten er niet zulke vervelende dingen dat warme van dit Forum in de weg staan. 

Sterkte met je beslissing wat je gaat doen, en kop op!!!



-------------
**************
groetjes
Iris
**************


Bericht van: belja
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 10:11

wat een gezeur toch weer waar bemoeit iedereen zich toch altijd mee.

wat je doet moet je toch helemaal zelf weten.

dit soort mensen verpest het meestal op een leuk forum

maar als ik jou was zou ik gewoon niet reageren en het eventueel even door geven aan renske.

en je er zeker niet druk over maken

groetjes belinda



Bericht van: esthertje
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 10:11

kathy,

ik weet niet wat ik lees. wat denk die persoon wel. gewoon blijven hoor. ik sluit mij helemaal bij de rest aan.

 



-------------


Bericht van: inge.v
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 10:12
Bah, is niet direct leuk berichtje om als eerste te lezen als je niet terug bent uit een verlof.
Kathy, laat je niet doen door zo iemand, die dan nog zo laf is van het in privé te doen en niet open en bloot. Je bent een leuke meid en ik geloof stellig dat 99,9% van de leden je hier niet willen missen. En die 0,01%, die kunnen we allemaal missen.
We zouden eens voorbeeld kunnen nemen aan de mensen in Turkije, die zijn nog dankbaar voor elk klein complimentje of een simpel stukje chocolade en ze zijn ongelooflijk behulpzaam , zelfs voor een wildvreemde die ze amper verstaan.

-------------


Bericht van: *Ina*
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 10:13
dat is niet norrmaal en netjes dat iemand dit doet, en gun elkaar toch eens iets ik begrijp zulke dingen nooit hoor en kan me voorstellen dat je je aangevallen voelt hoor Cathy niet leuk zoiets
Originally posted by *kathy* *kathy* wrote:

verdrietig en geschrokken open ik net mijn mail, wanneer ik iemand wil helpen aan patroontjes.

Een ander forum lid stuurt mij een mailtje vol verwijten, bijna dreigementen. Alleen dit is misschien wel een reden om het hier op dit forum voor gezien te houden.

Waarom kunnen wij het met zijn allen niet gezellig houden, waarom ben je niet te vreden met wat je krijgt.  En de wereld vergaat toch niet als je even moet wachten tot dat je een mailtje met patroontjes kunt ontvangen of een boekje in de winkel kan kopen.

Waarom oordelen wij over een grote groep mensen, mensen waarmee we hier een hechtte band hebben opgebouwd, maar eigenlijk ook helemaal niet kennen. wees voorzichtig met je uitspraken, want die kunnen soms heel hard aankomen.

 



-------------
Groetjes Ina


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 11:21
Kathy, we kunnen jou echt niet missen.

Die ongeduldigerd wel.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 11:26

Corry R schreef:

Lieve Kathy,wat naar allemaal,maar zoals iedereen al zegt,lekker blijven hoor,laat je niet klein krijgen.

je hebt zo je best gedaan om te leren haken,en het gaat hartstikke goed.

Ik denk dat hier heel veel mensen zijn die je willen helpen,en de persoon die dit heeft gedaan is het niet waard om zoveel aandacht te krijgen.Als zij dit soort dingen doet,zegt dat veel over haar,en moet ze maar verdwijnen van het forum,en niet jij.We zijn een hechte groep,en rotte appels hebben we niet nodig.

de sfeer is de laatste tijd niet zo best geweest,laat dat nu eens afgelopen zijn,er is al zoveel ellende op de wereld.

goed dat je het wel even vermeldt hebt,en weet dat je op onze steun kan rekenen.

Ik sluit me helemaal aan bij de woorden van Corry en de REST!! 

Daar sluit ik mij ook volledig bij aan laat je niet doen kop omhoog en aan Renske melden



-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: Mupke
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 11:34

HALLO ZEG !!!!!!! Kom op Kathy, je blijft toch zeker niet weg voor zo iemand!!!!!!!!!!!! Ik zou het zeker melden bij Renske !!!!

Tuurlijk heb je hier verdriet van, maar wij zijn er ook nog 1001 knuffels van mijn kant.

groetjes Anita



-------------
~~ Gif a little of love and you get it back ~~


Bericht van: Butterfly
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 12:19

Jeetje, ik vind dit niet normaal
Je moet gewoon blij zijn met wat je krijgt!!! En geduld is een schone zaak als je nog niet iets gevonden heb!!!

Wel hier blijven Kathy en melden bij Renske.



-------------
Groetjes Carla.



Mijn blog over haken, breien en borduren:

http://hakenbreienborduren.blogspot.com/


Bericht van: kelda
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 12:48

Pffffffffffffffffffffffff Kathy, meid ik lees net je berichtje.

Mijn mond valt echt open van verbazing. Ik ben nog niet zo lang lid ( weer lid geworden). Ik liet wat leuks zien en vroeg of iemand het had en wilde delen. Men kan er dan ja of nee op zeggen. Maar kreeg gelijk ook een ander, voor mij een verveldend, berichtje.

Iedereen mag een mening hebben, mar breng die dat wel fatseoenlijk en normaal. Ik was er van geschrokken en heb me maar wat ingedimd......tjsa nu denk ik waarvoor eigenlijk.

Ik kreeg gelukkig heeeeeeeeeeeeeeel veel leuke reacties, zo ook van jou en dat doet een mens dan weer goed.

Ik heb de andere reacties ook allemaal gelezen en ik lees alleen maar postitieve dingen over jou, dat je voor iedereen heel snel klaar staat en helpt war je ook maar kan.

Dan is het zooooooooooooooooooooooooo oneerlijk dat jij zo'n vervelende (volgens mij druk ik het veels te zacht uit) mail krijgt.

Ik snap niet dat zo'n iemand hier dan lid is.......... ik kan me niet voorstellen dat diegene zelf ook geen patronen ruilt of ontvangt..... maar goed dat is mijn gedachte en ik weet ik mag niet voor een ander denken enzo.

Lieve Kathy, ik weet dat je je sh*t voelt en dat dat zo maar niet weg is, maar lees vooral de reacties die hier allemaal staan. Geniet van de Meiden waar JIJ mee wilt omgaan.......................... probeer door die ene persoon heen te peikken.

Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel knuffels van Hilda



Bericht van: kelda
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 12:49
Originally posted by kelda kelda wrote:

Pffffffffffffffffffffffff Kathy, meid ik lees net je berichtje.

Mijn mond valt echt open van verbazing. Ik ben nog niet zo lang lid ( weer lid geworden). Ik liet wat leuks zien en vroeg of iemand het had en wilde delen. Men kan er dan ja of nee op zeggen. Maar kreeg gelijk ook een andere , voor mij een verveldend, berichtje.

Iedereen mag een mening hebben, mar breng die dat wel fatseoenlijk en normaal. Ik was er van geschrokken en heb me maar wat ingedimd......tjsa nu denk ik waarvoor eigenlijk.

Ik kreeg gelukkig heeeeeeeeeeeeeeel veel leuke reacties, zo ook van jou en dat doet een mens dan weer goed.

Ik heb de andere reacties ook allemaal gelezen en ik lees alleen maar postitieve dingen over jou, dat je voor iedereen heel snel klaar staat en helpt war je ook maar kan.

Dan is het zooooooooooooooooooooooooo oneerlijk dat jij zo'n vervelende (volgens mij druk ik het veels te zacht uit) mail krijgt.

Ik snap niet dat zo'n iemand hier dan lid is.......... ik kan me niet voorstellen dat diegene zelf ook geen patronen ruilt of ontvangt..... maar goed dat is mijn gedachte en ik weet ik mag niet voor een ander denken enzo.

Lieve Kathy, ik weet dat je je sh*t voelt en dat dat zo maar niet weg is, maar lees vooral de reacties die hier allemaal staan. Geniet van de Meiden waar JIJ mee wilt omgaan.......................... probeer door die ene persoon heen te peikken.

Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel knuffels van Hilda



Bericht van: kelda
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 12:50
Originally posted by kelda kelda wrote:

Pffffffffffffffffffffffff Kathy, meid ik lees net je berichtje.

Mijn mond valt echt open van verbazing. Ik ben nog niet zo lang lid ( weer lid geworden). Ik liet wat leuks zien en vroeg of iemand het had en wilde delen. Men kan er dan ja of nee op zeggen. Maar kreeg gelijk ook een ander, voor mij een verveldend, berichtje.

Iedereen mag een mening hebben, mar breng die dat wel fatseoenlijk en normaal. Ik was er van geschrokken en heb me maar wat ingedimd......tjsa nu denk ik waarvoor eigenlijk.

Ik kreeg gelukkig heeeeeeeeeeeeeeel veel leuke reacties, zo ook van jou en dat doet een mens dan weer goed.

Ik heb de andere reacties ook allemaal gelezen en ik lees alleen maar postitieve dingen over jou, dat je voor iedereen heel snel klaar staat en helpt war je ook maar kan.

Dan is het zooooooooooooooooooooooooo oneerlijk dat jij zo'n vervelende (volgens mij druk ik het veels te zacht uit) mail krijgt.

Ik snap niet dat zo'n iemand hier dan lid is.......... ik kan me niet voorstellen dat diegene zelf ook geen patronen ruilt of ontvangt..... maar goed dat is mijn gedachte en ik weet ik mag niet voor een ander denken enzo.

Lieve Kathy, ik weet dat je je sh*t voelt en dat dat zo maar niet weg is, maar lees vooral de reacties die hier allemaal staan. Geniet van de Meiden waar JIJ mee wilt omgaan.......................... probeer door die ene persoon heen te prikken.

Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel knuffels van Hilda



Bericht van: Guests
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 13:23

lieve kathy

ik had dit onderwerp gister nog niet opgemerkt.ik ben sinds mei 2006 lid van dit forum.En we hebben elkaar altijd geholpen met patroontjes,en wat we niet wisten.En met nog van alles met vedriet en vreugde,maar dat dit hier gebeurd kan ik niet voorstellen.Laat diegene die dat doet,dan zo open en eerlijk en flink zijn omdat gewoon op het forum te zetten.Ik vind het niet alleen onbehoorlijk maar ook onbeschoft.

En Kathy je blijft niet weg,om een zo persoon dan wordt het weer minder leuk dan dat het nu is,en ga ik je paddestoeltje erg missen.

ik zou het zeker aan Renske doorgeven.

Dat gedoe moet nu maar eens over zijn.

En ik dacht dat pm tjes er waren voor de gezelligheid,misschien dat ik een beetje naief ben,maar dat ben ik dan liever als zo kreng,om het maar niet zo netjes te zeggen.

Ik dacht dat we op deze wereld zijn om elkaar te helpen,en niet om elkaar dwars te zitten.

En zoals Meia het zegt het leven is veels tekort,om elkaar pijn tedoen.

liefs puckCryCry



Bericht van: Margje
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 13:52

Hallo Kathy,

Denk niet aan die ene vervelende mailer, maar aan allen die hier reageren en misschien niet reageren maar het ook goed met je menen.

Groet,

Margje



Bericht van: Romy
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 14:00
Lieve Kathy, trek het je niet aan hoor maar wat heb je toch een nare mensen soms hè bah...

-------------
<a rel=nofollow href="http://img638.imageshack.us/i/signature1l.gif/"></a>


Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 14:40

Lieve Kathy,

Wij willen jou absoluut niet missen op dit forum...



-------------
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!


Bericht van: breinaald
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 14:43

wat laf om dit via mail te doen, dan moet die gene die dit niet juist vind zich bekent maken in een topic en dan laten weten wat zij/hij niet juist vind om in plaats daarvan iemand via mail aan te vallen



-------------
quality=


Bericht van: Claire
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 14:54
Originally posted by breinaald breinaald wrote:

wat laf om dit via mail te doen, dan moet die gene die dit niet juist vind zich bekent maken in een topic en dan laten weten wat zij/hij niet juist vind om in plaats daarvan iemand via mail aan te vallen

Helemaal mee eens want dan pas heb je lef!!!



-------------
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren



Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 14:58

Bedankt voor alle lieve reacties hier.

Na een nacht slapen, kijk ik er ook wel weer wat anders tegenaan, maar geschrokken ben ik nog steeds.

Begrijp gewoon niet waarom het zo moet?! Wil van alles, maar het moet wel in mijn mogelijkheden blijven.

Had ook graag gezien dat persoon in questie hier zou reageren, maar wie weet alsnog. In iedergeval het boekje van phildar waar alles om begonnen is, blijkt te bestellen via internet. Dus zijn alle problemen voorbij.

En dat is dan ook mijn laatste woord hierover. We gaan maar weer "vrolijk"verder al zal ik het nog wel een tijdje moeten laten bezinken.

Maar inderdaad, eigenlijk deed ik gisteren alle lieve hobbydoosjes hier te kort, velen zijn mij al een heel jaar tot steun geweest en hebben mij leren haken, wat mijn leven weer een stuk aangenamer heeft gemaakt, en daarvoor ben ik iedereen erg dankbaar

 



Bericht van: Corry R
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 15:24

kathy,je hebt niemand iets tekort gedaan,je hebt gemeldt dat je een vervelende mail had ontvangen.dat mag en is je goed recht,je ziet hoe iedereen reageert.

Het is gewoon schandalig,de persoon in kwestie zal denk ik niet reageren,anders had ze het al wel gedaan.

ik vind het helemaal top van je!!

het zet iedereen aan het denken,en ik hoop dat jij er niet al teveel last van hebt.



-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: mineke.j
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 15:35
He wat vervelend!!
Het ijkt wel of op alle forums mensen komen om de boel te verzieken. Bah!!

Laat ze blij zijn met de hulp die ze hier krijgen en niet zeuren. Dus gewoon blijven hoor, zo iemand moet vooral niet het gevoel krijgen dat het effect heeft!

-------------
http://minekeswerkjes.blogspot.com/


Bericht van: ali breevaart
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 15:43

 

er zijn altijd en overal mensen die proberen alles te ver.......

gelukkig zijn er hier hobbydoosjes genoeg die wel blij zijn met wat je doet

groetjes ali



-------------
Groetjes Ali


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 15:49
Kathy, lees eens even wat een reacties er komen! wij willen je hier niet kwijt dus blijf maar lekker bij ons!


Bericht van: Corneliaz
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 16:00

Gewoon DOEN!!!  

(lekker blijven)



-------------
Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.


Bericht van: Claire
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 16:17
Misschien beter het onderwerp te laten rusten, Kathy weet wie er allemaal achter haar staan en dat we allemaal willen dat ze blijft.

De persoon in kwestie die dit allemaal veroorzaakt heeft krijgt nu wel heel erg veel aandacht. (ik zou niet graag dit soort aandacht krijgen)
Beter was het dat zij/hij zich zou melden, maar aangezien dat niet zal gebeuren zou ik zeggen laten we er gewoon mee stoppen.

Kathy, kom op meid, hoofd omhoog, schouders naar achter, en probeer het van je af te laten glijden.


-------------
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren



Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 16:30
Gewoon melden, want dat kan natuurlijk absoluut niet. Wanneer iets je niet zint, kun je dat in de regel prima op het forum terecht, Dat vinden mensen ook niet altijd 'gezellig', (wat voor mij persoonlijk overigens altijd een bijzaak zal blijven op dit forum, van elkaar leren blijft voor mij de hoofdzaak), maar mailen en dreigen moet absoluut niet kunnen. Als het iemand van het forum was, kun je dat melden bij Renske ;die zou minimaal voor bepaalde tijd moeten kunnen bannen. Maar probeer je er zeker overheen te zetten ; je moet je niet zondermeer laten wegjagen.

Je wilt ook niet weten wat voor bagger ik af en toe over me heen heb gehad (en nog krijg trouwens) als er weer eens een discussie is geweest over copyright en downloaden van illegaal materiaal -alsof er helemaal geen legaal gratis spul te vinden is op Internet. Van hele lieve, aardige, verontwaardigde mensen op het forum, maar ondertussen....... Gelukkig hebben de lieve mailtjes dan wel weer de overhand, maar het went nooit. Van tijd tot tijd gaat dat me niet in de kouwe kleren zitten en blijf ik weer even weg, maar ik blijf toch ook altijd weer terugkomen. Tot nu toe. Mijn emailadres heb ikdan ookniet meer openbaar staan ;via PB durven mensen vaak toch minder goed, of ze denken dat ik via de mail niet weet wie het zijn.

Op een gegeven moment komt het punt dat ik het WEL zat wordt, of althans weer voor langere tijd, maar voorlopig probeer ik gewoon nog een tijdje me de lol inhet forummen niet te laten ontnemen. Het kan gewoon keihard aankomen, ook al is het onpersoonlijk en door een anoniem iemand waar je geen twee tellen van wakker zou moeten liggen.

Probeer het even te laten bezinken, maak er in elk geval melding van als het heel ernstig is (en geen 'ach dat wijf weet niet beter'), en blijf lekker forummen. De meeste mensen hier deugen gewoon, laat je er door één enkeling niet meteen onder krijgen.




Bericht van: Syl***
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 17:09

 Ik zou tegen je willen zeggen; ach zet je erover heen, trek het je niet aan. Maar ik weet dat ik er zelf ook een paar dagen last van zou hebben..... Belachelijk eigenlijk dat een volslage vreemde(?) iemand zo van slag kan maken met een vervelend email bericht. Waarom trekken we ons zulke mailtjes zo aan, vooral van mensen die we niet kennen???

 



-------------
Groetjes Syl


Bericht van: miep
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 19:05

Tss, dit is toch te gek voor woorden? Er zijn al velen voor mij die het hebben gezegd, maar ik zou het ook melden. Zulke "collega's" vragen er gewoon om om geblokkeerd te worden. Lekker blijven hoor en probeer het maar snel te vergeten!



Bericht van: Dikky
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 21:01
Tja, woorden en mails kunnen iemand raken alsof het messteken zijn. Verschrikkelijk is dat, maar ik las dat je na een nachtje slapen het al weer wat zonniger in zag. Dus we gaan je hier niet missen hoor. Blijf maar gezellig meekletsen en die mailtje daar is gelukkig een knop voor op de pc die delete heet. Maar ook ik zou het zeker even melden bij Renske want zoiets kan beslist niet door de beugel.

-------------
Groetjes,
Dorine


Bericht van: pien66
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 21:47

Jeetje ben ik anderhalve dag niet op dit forum en dan is er dit weer gebeurd, ik had net de indruk dat alles weer iets soepeler ging lopen. Ik vind het zeker vervelend dat het iemand gebeurd die actief is op dit forum en ruimhartig is met het delen van patroontjes. Niet dat het een ander wel moet gebeuren.

Kan het van nu af aan gewoon weer gezellig worden en blijven???????



-------------
Groeten Jacqueline


Bericht van: Lidia2
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 00:25

Lieve meid wat lees ik nu, kan me gewoon niet voorstellen dat dit gebeurt op ons geweldige forum. Melden bij Renske en hopen dat ze haar gaan blokkeren, zo iemand verdient het niet om aan ons forum mee te doen. Jammer dat ze niet durft te melden via het forum, dan kunnen we allemaaal zeggen wat we er van vinden en dan kunnen we allemaal haar in het vervolg negeren.

Nu haar aandacht heeft ze wel gehad, jammer dat we niet weten wie het is zodat we haar kunnen negeren, maar laten we hopen dat ze word geblokkeerd door Renske.

Lieve Kathy lekker gezellig bij ons blijven hoor, en probeer het maar te vergeten want eigenlijk is zo iemand het niet waard om er over na te denken.

Liefs, Lidia



Bericht van: NaJa
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 10:41

Ik begrijp niet goed wat mensen bezielt om zoiets te doen. Ik vind het hier altijd heel gezellig en leuk.
Ik had stiekem ook gehoopt om ergens een reactie van de betreffende persoon te lezen.

Kathy, laat het je niet raken hoor! Blijf gezellig hier!



-------------
Groetjes

Nathalie


Bericht van: creaans
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 13:33
Och Kathy, ik vind dit ook verdrietig, denk je iemand te helpen en dan krijg je dit! Heel erg jammer!
Juist omdat het een zo'n leuk forum is!
Blijf lekker hier en laten we met zijn allen ervan genieten!
Groeten Creaans


Bericht van: stridje
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 16:06
hoi cathhy, je ziet dat iedereen je graag mag en daar sluit ik me bij aan.het is niet te bevatten,maar ja,er bestaan van die mensen die denken de wereld in pacht te hebben,maar hier toch lekker niet.moet je zien hoeveel lieve reacties je krijgt,daar wordt je sterk van en niet alleen.wij bouwen met zijn allen een muur om je heen,alle negatieve energie kan niet meer bij je komen.groetjes stridje




Bericht van: Maanhaasje
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 17:19
Hoi Kathy

Ik ben hier nog maar kort en vind het rot te horen dat je
zo bent behandeld :(
Ik ervaar het hier heel liefdevol en warm en ben blij dat
je de keus heb gemaakt gewoon te blijven :)
Gelukkig zijn er meer goeie "doosjes" hier dan slechte.

Liefs Thessa

-------------
)0( She changes everything she touches,everything she touches changes )0(
*http://lunamoonhare.blogspot.com*


Bericht van: caelum
Datum bericht: 16 Oktober 2009 om 21:38

Hoi Kathy!!

Ik had het zo druk de laatste dagen, snapte dus helemaal neit waar het over ging en nu las ik dit, goh, meid toch, wat vervelend voor jou! Maar ik ben heel blij dat je hier blijft hoor, en lekker niets van aantrekken en doorgaan, want ik vind jou hartstikke gezellig en de rest ook .

Een dikke knuffel en fijn blijven schrijven,

Liefs!!



Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 23 Oktober 2009 om 07:04
wat een onzin weer, niks van aantrekken hoor! je weet zelf wel beter


Bericht van: sassa
Datum bericht: 23 Oktober 2009 om 13:08
hoi Kathy, laat je niet onderuit halen door zo'n stomme mail, en blijf gewoon lekker bij ons kletsen

-------------
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra


Bericht van: geesje
Datum bericht: 23 Oktober 2009 om 13:38
Originally posted by dollydotteke dollydotteke wrote:

hey , wat rot voor je maar spijtig genoeg zijn er zo'n ondankbare mensen bij

negeer die persoon gewoon en amuseer je lekker met alle wel dankbare personen hier

 Ben ik helemaal mee eens............



-------------
groetjes geesje



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net