is het de bedoeling om dit forum om zeep
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=11256
Print Datum: 15 November 2025 om 08:52 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: is het de bedoeling om dit forum om zeep
Bericht van: Guests
Onderwerp: is het de bedoeling om dit forum om zeep
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 14:17
|
ik ben eigenlijk zo kwaad,op diegene die ,die @mail gestuurd heeft naar kathy .Het is niet de eerste keer dat dit gebeurd.
Is het de bedoeling om dit gezelliger forum om zeep te helpen.
Zeg ik aan diegene die dit van plan zijn,niet zal lukken.
Want de leuke en fijne mensen hier ,die nooit te beroerd zijn om elkaar te helpen , met van alles.In verdriet en vreugde.
Zullen nooit verdwijnen.
En elkaar door te plagen en grapjes te maken elkaar weer opvrolijker.
Ook al zat ik wel eens in een diep dal.
Laat diegene daar eens aan denken.
En andere geen pin doen.
Doe het dan met open vizier.
Ik hoop uit velen namen van dit forum.
Heb hier ook veel geleerd,de engelse patronen heel veel tip en trucs.
Door patronen uit wisselen ,teveel om op te noemen.
groetjes puck  
|
Antwoorden:
Bericht van: Mupke
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 14:33
|
Ik ben het helemaal met je eens !!!!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes Anita
------------- ~~ Gif a little of love and you get it back ~~
|
Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 14:35
|
Lieve Hobbydoosjes,
Ook ik vind het een schande dat er mensen proberen om de anderen, zoals nu Kathy, te kwetsen en te kleineren.
Het is inderdaad zo dat dit forum een vriendschapsband doet ontstaan, door elkaar te helpen met patroontjes, met raad en daad, door elkaar te steunen in moeilijke dagen, door elkaar op te beuren als het niet meer gaat....
Laat ons dit forum verderzetten in liefde en vriendschap !!!

------------- Groetjes,
Rita.
Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
|
Bericht van: Butterfly
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 14:41
|
Rita en Puck heel erg mooi gesproken.
Zo'n forum als dit mag niet om zeep geholpen worden.
Sinds ik op dit forum heb ik heel veel geleerd o.a. engelse patroon lezen, en het laten begrijpen van geschreven patroon enz. Hier kan ik mijn gehaakte dingen laten zien, diverse linken gekregen, enz. enz.
------------- Groetjes Carla.
Mijn blog over haken, breien en borduren:
http://hakenbreienborduren.blogspot.com/
|
Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 15:01
|
lief dat iedereen zo voor me opkomt, jammer dat zo`n topic er moet zijn.
zou graag zien dat het forum weer zo wordt als toen ik hier lid werdt. Waar iedereen kan halen, wat zij wil of nodig heeft, maar alleen maar goeds en in dankbaarheid.
maar laten we er ook voor waken, dat dit niet weer een topic wordt waarin grote discussies ontstaan.
Dat zou de sfeer niet tengoede komen.
|
Bericht van: odette
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 15:18
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 15:26
Goed gezegd Kathy,en Puck,dat gevoel had ik ook,laten we verder gaan zoals het was,en nu alles afsluiten.
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Bericht van: ali breevaart
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 15:35
|
groot gelijk
ik kom hier nog niet zo lang maar ik fleur weer helemaal op vrienden of vriendinnen heb ik niet en mis dat best wel maar hier op forum gaat het allemaal zo gemoedelijk laten we dat zo houden er is al genoeg rottigheid in de wereld moet dat zelfs al onder hobbydoosjes?
groetjes ali
------------- Groetjes Ali
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 15:53
|
Corry R wrote:
Goed gezegd Kathy,en Puck,dat gevoel had ik ook,laten we verder gaan zoals het was,en nu alles afsluiten. |
ja, klopt! helaas is een forum toegangkelijk voor iedereen, ook diegenen die het niet zo goed menen of nadenken... Het zou niet nodig mogen zijn dit topic te openen! Maar zo lang ook dit bespreekbaar blijft en er dit soort reacties van ons zijn, dan zit het goed! Maar laat een paar rotte appels of peren de boel niet verzieken, mij krijgen ze hier niet weg... Niet nu en ook niet bij een -hopelijk nooit!- volgende keer dat er iets rots zoals dit is... Samen zijn we sterk, hoor!
|
Bericht van: amandel
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 16:40
   Ook ik ben het helemaal met bovenstaande woorden eens.
------------- Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 16:44
amandel wrote:
   Ook ik ben het helemaal met bovenstaande woorden eens. | En ik ben het daar ook helemaal mee eens.
------------- Groetjes Teunie
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 16:46
|
ik heb hier niks meer aan toe te voegen.
behalve dat ik hoop dat die gene die dit doet (die nare mailtjes sturen) geen succes zal hebben en dat wij het toch gezellig zullen blijven hebben op dit forum.
-------------
|
Bericht van: dollydotteke
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 16:52
|
dat vind ik nu ook mooi gezegd , ik ook heb dit forum al veel geleerd , ze staan hier telkens voor je klaar , in goede en slechte tijden en je ontvangt heel veel steun
iedereen staat voor je klaar , ze springen hier bijna zelfs hihihihi
Gezelligheid boven alles 
|
Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 17:05

-------------
 ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~
|
Bericht van: Hetteke
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 17:19
Ik ben het er ook helemaal mee eens. Waarom moet dit nu iemand zo kwetsen, het is hier altijd gezellig en iedereen staat voor elkaar klaar. Je kunt hier altijd terecht voor patronen,of als je iets niet weet. En elkaar steunen bij moelijke tijden. Dit forum mag zeker niet verdwijnen. Groetjes Hetty.
|
Bericht van: Josl
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 17:26
|
Waten jullie: dit forum zou ik niet meer kunnen missen (al zou er nooit meer 'n patroontje langskomen). De warmte die we met elkaar delen, ALLES is bespreekbaar, elkaar opbeuren, samen lachen en ook helaas samen vaak huilen, elkaar aanmoedigen, ................. etc.
liefs, Joke
------------- Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 17:28
|
Ik ben het ook met jullie eens, dit forum moet blijven en gezellig blijven, en de vriendschap ook
groetjes rita
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 18:07
Het wordt tijd voor een koffie- en theeuurtje, waarin we allemaal bij elkaar komen om vriendjes en vriendinnetjes te zijn en elkaar te steunen en troosten, kaarsjes te branden voor degenen die het zwaar hebben en onszelf een omhelzing en kusje te geven namens alle hobbydozen die meedoen. (Dat laatste doe je op je vingertoppen en dan op je wang, net als je een ziek slapend huisdier doet).
A.s. maandag tussen 20.00 en 21.00?
Voor de hobbydozen in een andere tijdzone, noem maar een tijd, overdag kan ik meestal ook wel, dan doen we het voor jullie extra.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 18:16
koekje er bij magtelt?
|
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 18:37
|
Goed idee Magtelt,het is er weer eens tijd voor.
Ik doe mee!
|
Bericht van: dine
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 18:40
*kathy* wrote:
zou graag zien dat het forum weer zo wordt als toen ik hier lid werdt. Waar iedereen kan halen, wat zij wil of nodig heeft, maar alleen maar goeds en in dankbaarheid.
|
Inderdaad Kathy, daar hebben vele leden heimwee naar........ Iedereen was behulpzaam, deelde en bleef delen, niemand probeerde 'baas' te spelen op het forum, iedereen was gelijk en werd respectvol behandeld...
|
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 18:51
|
magtelt de tranen schiet in m,n ogen.het is een goed idee.de tijd maakt niet uit ik zou zeggen dat het heel de dag kan.
groetjes puck
|
Bericht van: miep
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 19:06
Bericht van: kelda
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 19:59
|
Hallo lieve Meiden,
Wauwwwwwwwwwwwwwwwww Puck wat heb jij dat goed onder woorden gebracht....... ben het er helemaal mee eens en voel het ook zo.
Laten wij er dan gewoon voor zorgen dat het net zo wordt als vooheen.............. en boven het andere staan. En zo te lezen aan de berichtjes willen dat allemaal.
Samen staan we sterkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.
Liefs hilda
|
Bericht van: Prideke
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 20:57
     voor alle mooie reacties hier en de schrijfsterren die ze schreven. Ik kan zoals het er nu voorstaat niet bij dat koffie-uurtje zijn maar zal in gedachte meedrinken. Deze week ben ik aan een nieuwe (tijdelijke) baan begonnen waardoor ik erg weinig tijd heb maar zodra ik weer wat meer tijd heb dan zal ik weer eea scannen en voor het delen hier presenteren. Ik laat me niet het veld uit slaan door iemand die het licht in iemand anders ogen niet gunt!
------------- http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/
|
Bericht van: Dikky
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 21:05
Gezellig, kom maandag beslist een kopje meedrinken. Kunnen we weer eens gezellig 'samenzijn' en gezellig bijkletsen. Zal de sfeer beslist ten goede komen.
------------- Groetjes,
Dorine
|
Bericht van: pien66
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 21:49
Ik doe maandag mee, wel off line want ik heb een weekje vakantie
------------- Groeten Jacqueline
|
Bericht van: tootjeko
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 22:09
Kan me alleen maar aansluiten bij de voorgaande spreeksters en zeggen dat ik me hier vanaf het begin af aan heb thuis gevoeld. Het zou jammer zijn als 1 persoon dit om zeep kan helpen met een rot mail.
------------- Groetjes Tootje
[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
|
Bericht van: Mirj@m
Datum bericht: 14 Oktober 2009 om 23:02
|
ook ik vind het erg dat hier zoiets rottigs is gebeurd,zou ook heel graag willen dat het weer kan worden zoals het was.
Het is waar,iedereen helpt hier elkaar,in wat voor omstandigheden je ook zit.
zou ook zo heel graag eens zo'n hobbydoosjesdag willen meemaken,maar of zo,n koffieuurtje.maar in mijn geval (omstandigheden)kan dat niet,
ook kan ik niet veel berichtjes achterlaten,ben er wel iedere dag,of een paar keer op een dag.En als ik dan een keer wat vraag of iets wil laten zien,dan zijn jullie er.
Dat komt door de sfeer die je zelfs op afstand kan voelen,gewoon het gevoel
dat je het hier fijn vind,voor mij is dit forum belangrijk,en weet heel zeker dat het ook voor jullie allemaal geldt.

------------- Groetjes Mirj@m
|
Bericht van: boek
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 03:56
Mirj@m wrote:
ook ik vind het erg dat hier zoiets rottigs is gebeurd,zou ook heel graag willen dat het weer kan worden zoals het was.
Het is waar,iedereen helpt hier elkaar,in wat voor omstandigheden je ook zit.
zou ook zo heel graag eens zo'n hobbydoosjesdag willen meemaken,maar of zo,n koffieuurtje.maar in mijn geval (omstandigheden)kan dat niet,
ook kan ik niet veel berichtjes achterlaten,ben er wel iedere dag,of een paar keer op een dag.En als ik dan een keer wat vraag of iets wil laten zien,dan zijn jullie er.
Dat komt door de sfeer die je zelfs op afstand kan voelen,gewoon het gevoel
dat je het hier fijn vind,voor mij is dit forum belangrijk,en weet heel zeker dat het ook voor jullie allemaal geldt.

|
we komen niet bijelkaar hoor, maar op dat uur denken we allemaal aan de genen die het zo nodig hebben, en om het allemaal op het zelfde tijdstip te doen voelen we ons extra verbonden met elkaar
op dat moment lig ik op bed zit dan in de nachtdienst, maar dan doe ik het een uurtje later, mijn gedachten zullen in het bijzonder bij Meia zijn 
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 07:41
ik zal er maandag bij zijn. we hebben vakantie maar tegen die tijd moeten de kinderen toch naar bed dus zijn we waarschijnlijk wel thuis.
-------------
|
Bericht van: odette
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 07:44
Ik zal proberen om er maandag ook te zijn......zo niet op de pc dan zeker in gedachte.
------------- odette
|
Bericht van: Mirj@m
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 10:55
Ben er dan ook bij 
------------- Groetjes Mirj@m
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 11:17
|
Goed gezegd Pelote we zijn hier om elkander te helpen en niet voor af te breken .Spijtig kan ik maandag er niet bij zijn tussen 20 uur en 21 uur ze komen de pc na kijken een beetje problemen mee.Maar in gedachten zal ik er bij zijn en overdag ook
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Bericht van: Josl
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 11:39
|
Ook ik zal er zijn (ben dan nog in Londen, dus niet op de PC).
Knuffel voor iedereen,
groetjes, Joke
------------- Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
Bericht van: Mistig
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 12:40
Het is heel jammer dat sommige mensen vinden dat anderen niet genoeg voor hen doen. Voor degene die het aangaat, heb je wel eens over de situatie nagedacht waarin Kathy zich bevind ? Ik weet het, medelijden wil ze niet (wie wel) maar een beetje medeleven en meedenken kan toch geen kwaad? Ik ben er op maandagavond bij want ik zou het eeuwig zonde vinden als door dit soort acties de saamhorigheid op Hobbydoos verdwijnt. Groetjes Mistig
------------- Bloei daar waar je geplant wordt.
|
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 12:56
En al wie er niet bij kan zijn op dat tijdstip, die kan later alles lezen en meedoen op een later uur. We zouden elkaar poezieversjes kunnen schrijven, zoals we héééél vroeger deden voor de vriendenboekjes en mobieltjes bestonden.
wat rozengeur.
|
Bericht van: zeinabis
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 12:57
|
hallo dames,ik ben weer terug van duitsland
ik ben het ook met jullie eens hoor,dit forum moet blijfen en moeten ook bij elkaar helpen,ideeen deleen.hier op dit forum leren veel, en krijgen ook veel dingen over siten en z.o
dus dit forum moet moet blijfen.................
groetjes aan iedereen
|
Bericht van: corine
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 13:11
|
Ik heb Maandag avond een vergadering,maar in gedachten ben ik er ook bij.
En een kaarsje brand ik maandag in bijzonder voor onze Meia
-------------
|
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 13:21
chrisje wrote:
koekje er bij magtelt?  |
Ik ben net 4,5 kg kwijt door die cyste, dus ik laat het koekje liever staan, of hoogstens zo'n Kellogs K knabbel, als die een beetje te eten zijn. Ton droomt aldoor over appeltaart met slagroom, lekker blijven dromen jochie!
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 13:22
chrisje wrote:
koekje er bij magtelt?  |
Ton droomt aldoor over appeltaart met een dot slagroom, maar ik ben door die cyste 4,5 kg lichter en ik wil dat zo houden. Dus hoogstens een Kellog's K knabbel.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 13:25
Die ging twee keer, zeker omdat Ziggy een kopje aan mijn muishand gaf, toen ging er iets mis. Ik zei nog "Niet doen, ga dan maar op het toetsenbord staan", maar de muis was liever.
wat rozengeur.
|
Bericht van: Judy
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 13:32
|
ik denk niet dat 1 persoon in staat is om dit 'machtige' forum te ondermijnen.
Misschien had die persoon net haar/zijn dag niet!
Ik zal er maandag (en alle andere dagen) in gedachten bij zijn.
------------- groetjes,
geniet en leef in het hier en nu.
|
Bericht van: Meia
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 15:05
|
Tuurlijk ben ik er ook, dit forum is veel te leuk en er zijn te veel lieve mensen om ons gek te laten maken door 1 iemand in het bijzonder toch?
Kathy, die persoon die je die mail stuurde, in de spamfighter ermee zodat haar/zijn berichten niet meer in je postvak in komen!
Liefs Meia.
------------- All you need is love.
|
Bericht van: Antonia
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 18:50
Als de thuiszorg niet te vroeg komt ben ik er Maandag ook bij.
------------- TONY
|
Bericht van: Roos39
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 18:59
|
Magtelt wrote:
Het wordt tijd voor een koffie- en theeuurtje, waarin we allemaal bij elkaar komen om vriendjes en vriendinnetjes te zijn en elkaar te steunen en troosten, kaarsjes te branden voor degenen die het zwaar hebben en onszelf een omhelzing en kusje te geven namens alle hobbydozen die meedoen. (Dat laatste doe je op je vingertoppen en dan op je wang, net als je een ziek slapend huisdier doet).
A.s. maandag tussen 20.00 en 21.00?
Voor de hobbydozen in een andere tijdzone, noem maar een tijd, overdag kan ik meestal ook wel, dan doen we het voor jullie extra. |
Net bijgelezen. Is dit zelf bedacht of hebben jullie dit al eens eerder gedaan? Vind het een mooi gebaar. Ik weet nog niet waar ik maandag ben, maar nu heb ik in ieder geval al bij een paar namen (voor mij nog zonder gezicht) stilgestaan en zal dit maandag doen voor allemaal.
Groetjes Rosemarie
|
Bericht van: TLooman
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 22:00
ik zal er maandag ook zijn een dikke voor jullie allemaal
------------- groetjes Thea
|
Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 15 Oktober 2009 om 22:15
IK ben er maandagavond net maar zal mijn best doen om mee te denken.
-------------
 ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~
|
Bericht van: veertje
Datum bericht: 16 Oktober 2009 om 11:08
IK BEN ER MAANDAG AVOND ZEKER BIJ.
------------- veertje
|
Bericht van: Maanhaasje
Datum bericht: 16 Oktober 2009 om 11:46
Als ik niet te veel pijn heb ben ik er ook bij, en zo niet
in gedachten.
Ben er wel niet zo lang, maar ben het er mee eens dat het
zonde zou zijn om dit forum naar de knoppen te helpen, het
is veels te leuk!
------------- )0( She changes everything she touches,everything she touches changes )0(
*http://lunamoonhare.blogspot.com*
|
Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 16 Oktober 2009 om 12:15
|
Ik kom maandag avond ook gezellig even op de thee
en magteld mijn schoonvader kwam gisteren een verse appeltaart brengen van eigen appeltjes, dus wij eten jullie stukje wel even op
|
Datum bericht: 16 Oktober 2009 om 13:21
|
he kathy niet zo gemeen ,verse appeltaart en wij op een houtje bijten.
groetjes puck
|
Bericht van: *Ina*
Datum bericht: 16 Oktober 2009 om 13:26
ik ben er maandag niet bij we zijn deze maand 30 jaar getrouwd en gaan met zijn tweetjes een paar daagjes naar een hotel in duitsland even lekker niks doen
------------- Groetjes Ina
|
Datum bericht: 16 Oktober 2009 om 17:07
MOgen de hobbydozen je koffers niet dragen 
|
Datum bericht: 16 Oktober 2009 om 18:31
|
pralientje wrote:
MOgen de hobbydozen je koffers niet dragen  |
met z'n allen sterk toch!!
|
Bericht van: breidje
Datum bericht: 16 Oktober 2009 om 19:30
Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 17 Oktober 2009 om 15:15
Ik zal proberen hier te zijn, mocht het niet lukken dan ben ik er in gedachten bij en denk aan jullie en zeker aan Meia.
------------- GROETJES
|
Bericht van: new.houses
Datum bericht: 17 Oktober 2009 om 20:21
|
Veel plezier met elkaar, maar ik ben aan het werk dus kan dan niet langskomen. Neem wel een extra kopje koffie tegen die tijd, ben ik in gedachten toch bij jullie. 
------------- groetjes Daisy
|
Datum bericht: 18 Oktober 2009 om 14:23
|
pralientje schreef:
MOgen de hobbydozen je koffers niet dragen  | | |
met z'n allen sterk toch!!
__________________ groetjes corry

Dat vind ik ook en we zullen wel lol hebben
|
Bericht van: tikoes
Datum bericht: 18 Oktober 2009 om 14:42
Ik sluit me aan bij iedereen die hier met veel plezier en in vriendschap deelt wat ons verbindt
|
Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 23 Oktober 2009 om 07:02
|
uhm ik kom ook weer eens even gluren (lang geleden, sorry superdruk). wat is er nu weer allemaal aan de hand?
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 23 Oktober 2009 om 11:10
|
Inderdaad nare dingen hier Knitalot. Maar het mooie van een zo'n rotte appel is dat de rest zich alleen maar weer hechter met elkaar verbind.
Zouden we uit zorg voor elkaar misschien voortaan niet gewoon elkaar de naam door moeten spelen van degene die zulke mailtjes stuurt? Dan weet iedereen wie de verkeerde persoon is en lopen er niet meer tegen die persoon aan. Maar misschien gaat het in de toekomst dan juist wel ten koste van goede mensen die geboycot worden door de verkeerde. Ik ben zo maar wat hardop aan het denken. Wil niemand kwaad berokkenen of roddelen over mensen. Maar misschien is het wel goed om te weten wie wel en wie niet te vertrouwen zijn. En natuurlijk is het ook de bedoeling om alleen in heel ernstige gevallen zoiets te doen. Hier in het geval van kathy. En toen in het geval van Renate met de verjaardagslijst. Zo houden we zelf ons forum schoon.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: dine
Datum bericht: 23 Oktober 2009 om 11:42
Namen noemen is heel gevaarlijk, zo kunnen sommigen onterecht beschuldigd worden (heb dit zelf al ondervonden......) Door ervaring (vooral manier waarop er hier op het forum gereageerd wordt op persoonlijke problemen en creaties) leer je mensen kennen en kan je 'het kaf van het koren' onderscheiden. soms sta je nog voor verrassingen maar dat zijn dan ervaringen waar je je lessen uit moet trekken..... Mijn regel is : wie mij vroeger geholpen heeft, mag mij alles vragen. De anderen zal ik ook helpen maar als er geen simpel 'dank je wel' (=basisbeleefdheidsregel) afkan of als er geprofiteerd wordt, dan haak ik af.
|
|