Hier ben ik
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=11325
Print Datum: 15 November 2025 om 06:23 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Hier ben ik
Bericht van: Magtelt
Onderwerp: Hier ben ik
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 20:05
Een minuut te laat, hijg hijg.
Ik denk aan iedereen die het zwaar heeft. Een knuffel, een arm om je schouder, een steuntje in je rug, een luisterend oor.
Het klinkt zo makkelijk achter de computer, ik zou veel liever een eindje met je wandelen, je tranen drogen of achter de stofzuiger lopen. Iets wat je veel meer nodig hebt dat dit.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Antwoorden:
Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 20:09
En ik ben er ook, net mijn eten binnen, snel afwas weggeruimd en hup naar boven en ook ik denk aan iedereen die het zwaar heeft. Dit is een heel goed idee, zo sta je er ook echt bij stil.
------------- GROETJES
|
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 20:16
Ik zit in de huiskamer naar gesnurk te luisteren. De video neemt NCIS op en de DVD recorder CSI New York. Zo kan ik later de reclame snel doorspoelen en verdienen de commerciëlen lekker niets aan mij.
Kaarsje branden durf ik niet, omdat onze katten soms zo woest door de kamer raggen dat er van alles omvalt. Ik heb wel zo'n neptheelichtje met batterij bij me staan.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 20:18
Ik heb boven ook geen kaarsje aan, wel een heel klein lampje erbij branden.
------------- GROETJES
|
Bericht van: Veerletje
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 20:18
Ben nog snel even online gekomen om te zeggen dat ik ook denk aan iedereen die het momenteel lastig heeft.
Zelf ga ik nu wat in de zetel (de bank?) ploffen om wat te ontspannen na een lange, lastige dag .
Een dikke KNUFFEL voor iedereen (die het nodig heeft)! 
|
Bericht van: Ennas
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 20:19
|
Ik ben er ook. Beetje toevallig, want ik had er eigenlijk niet meer aan gedacht 
Van het weekend bij Renate hebben we al een beetje stilgestaan en over gehad over iedereen die steun en een schouder kan gebruiken.
Hier brandt een nepkaarsje, niet minder gemeend dan een echte.
|
Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 20:23
|
Hier branden wel de kaarsjes en deze keer ook de "speciale" kaars om even extra bij dit moment stil te staan.
mijn gedachten gaan vooral uit naar meia, maar ook naar iedere ander, die wat extra steun of een knuffel kan gebruiken.

|
Zo is het Sanne en zo staan (zitten) we en onze gedachten zijn bij degenen die het zwaar hebben. Op dit moment denk ik al helemaal aan Meia.
------------- GROETJES
|
|
Voor iedereen die het kan gebruiken

|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 20:30
Ook ik ben er en denk aan iedereen die een knuffel verdient. Ik hoop dat we elkaar zo een klein beetje kunnen helpen.
------------- Groetjes Teunie
|
Bericht van: Maanhaasje
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 20:42
Mijn gedachten gaan uit naar iedereen die het nodig heeft.
Ik wens jullie veel moois, veel liefde, veel gezondheid en
heel veel gegiegel, elfjes, vuurvliegjes, zonnestraaltjes
en nog meer moois toe :)
Hier brand een speciale kaars, onstoken door de
priesteressen van Avalon, om iedereen een hart onder de
riem te steken en kracht toe te sturen.
Blessed Be
Thessa
------------- )0( She changes everything she touches,everything she touches changes )0(
*http://lunamoonhare.blogspot.com*
|
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 20:51
|
Maanhaasje wrote:
Mijn gedachten gaan uit naar iedereen die het nodig heeft. Ik wens jullie veel moois, veel liefde, veel gezondheid en heel veel gegiegel, elfjes, vuurvliegjes, zonnestraaltjes en nog meer moois toe :)
Hier brand een speciale kaars, onstoken door de priesteressen van Avalon, om iedereen een hart onder de riem te steken en kracht toe te sturen.
Blessed Be Thessa |
Idd een speciale kaars, mooi met die priesteressen.
|
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 20:53
|

------------- GROETJES
|
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 20:57
Tul!p wrote:

|
Ik zie helaas niets...
|
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 20:58
Ohhhhhhhhh ik had er een kaarsje in gedaan, ik zie hem wel, raar maar waar.
------------- GROETJES
|
Bericht van: Corneliaz
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 20:59
Een beetje laat maar toch ook een knuffel van mij voor iedereen op de hobbydoos
------------- Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.
|
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 20:59
Ik zag ook niets, alleen een sterretje. Maar het gaat om de bedoeling, die telt
wat rozengeur.
|
Bericht van: Roos39
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 21:02
|
Hoi,
Oeps, vergeten. Maar hier brandt al wel een dik uur een kaarsje.
Verder zou ik ook liever net zoals Magtelt iets willen doen. Wandelen, boodschappen doen of wat iemand dan ook nodig heeft. Helaas blijft het veelal bij een luisterend "oor" op t forum.
Desondanks denk ik niet minder gemeend aan veel hobbydoosjes en mensen om me heen die het moeilijk hebben.
Rosemarie
|
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 21:03
Ik zit tussendoor een weblog van een oud-collega/vriend te lezen, hij werd in juli ziek, pijn in de buik vooral. Vanaf de dag dat het bekend was dat hij ernstig ziek is houdt hij een weblog bij voor ons en vertelt hij elke dag hoe het met hem gaat zodat hij niet de gehele dag aan de telefoon moet zitten en steeds hetzelfde moet vertellen. Afgelopen vrijdag moest hij terug naar het ziekenhuis en ze kunnen niets meer doen Het bericht is net geplaatst door zijn vrouw Annelies.
------------- GROETJES
|
Bericht van: Maanhaasje
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 21:05
Bah wat een naar bericht Ellen, veel sterkte voor je
(oud)collega....en zijn vrouw uiteraard
------------- )0( She changes everything she touches,everything she touches changes )0(
*http://lunamoonhare.blogspot.com*
|
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 21:08
|
Mooi zinnetje heb je daar staan....She changes everything she touches, everything she touches changes........
Ik wou dat het kon
------------- GROETJES
|
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 21:08
Wat een naar bericht. Ik voel me altijd zo hulpeloos. Dan zeg ik maar dat de zieke zelf moet aangeven of hij/zij liever over zijn/haar toestand wil praten of over heel iets anders. Dat is zo verschillend.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 21:11
|
Hè, weer een vervelend bericht. Helaas blijven ook de verdrietige momenten doorgaan.
Hier een paar weken terug ook bij het breicafé in het dorp. De man van 1 van de breisters ging voor een griepje naar de dokter. Laat elk 1 á 1 1/2 jaar bloedprikken voor algemeen onderzoek. Blijken de waarden niet goed te zijn... Uit algeheel onderzoek bleek darmk..... te zijn, uitgezaaid naar lever; ook niets aan te doen..
Vrezelijk al die berichten.
Ook al kunnen we niets meer doen dan hier aan ze denken en een luisterend oor bieden; juist die dingen worden erg gewaardeerd. Ook al lijkt het niets wat je doet, je DOET toch iets en daar gaat het om!
|
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 21:12
Het kan, Ellen. Als je een steen in de rivier gooit, heb jij er iets aan veranderd, ook al ziet niemand dat.
Heb jij nooit als kind elke spijl van een hek aangeraakt in het voorbijgaan? Ik vond dat altijd iets magisch
Als je naar iemand glimlacht, verander je de rest van diens dag.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 21:16
Oke, ik ga nu afsluiten, heb een uur lang aan iedereen gedacht die het zwaar hebben en om net weer zo'n naar bericht te hebben gelezen ga ik nu naar beneden en plof neer op de bank. Ik wens jullie allemaal een fijne avond en voor straks welterusten.
------------- GROETJES
|
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 21:19
Ik ga ook afsluiten, mijn handen zijn koud en mijn neus ook.
Morgen ben ik er weer.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 21:19
Awwwwww helemaal waar wat je daar neerzet Magtelt, daar werd ik even stil van, als kind deed ik dat ook, elke spijl moest aangeraakt worden, of iets anders. Een glimlach ook zo'n belangrijk iets.
------------- GROETJES
|
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 21:23
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 21:28
Ik ga er ook vandoor voor vandaag. Ga lekker warm onder de dekens naar Waar is de Mol? met Miss Montreal kijken
|
Bericht van: boek
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 21:35
omdat ik in de nachtdienst zit lag ik op bed, maar ietsje later is toch ook goed vooriedereen heel veel sterkte liefde en beterschap
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>
|
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 21:39
|
Een tijdstip zegt weinig, dat je er nu bij stilstaat zegt zoveel!
|
Bericht van: Antonia
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 23:23
|
Mag 23.20 ook nog, was in slaap gevallen , we zullen het maar aan de leeftijd wijten, om 22.00 belde de thuiszorg me wakker om me te komen douchen .
Het spijt me, het spijt me TONY
------------- TONY
|
Datum bericht: 19 Oktober 2009 om 23:49
Tony je bent er nu toch en dan sta je er toch nog even bij stil. Zo nu duik ik mijn bedje in, slaap lekker allemaal en tot morgen.
------------- GROETJES
|
Datum bericht: 20 Oktober 2009 om 10:04
|
Het gaat idd niet om het tijdstip. Alsof het ervoor of erna het stil staan bij iedereen dan niet telt of minder gemeend is.
Dat je toch nog even in het topic komt, is heel fijn en verwarmend.
|
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 20 Oktober 2009 om 11:06
|

Ik ben dus veel te laat,maar ik heb vannacht aan iedereen gedacht,had de puf niet meer om uit bed te komen.Hoop dat ik het een beetje goedmaak.
Voor iedereen,die ziek is,zorgen heeft,pijn en verdriet dit kaarsje.
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Bericht van: dine
Datum bericht: 20 Oktober 2009 om 11:22
Gisteren wel aan jullie gedacht, kaarsje aangestoken, maar niet meer de fut gehad om te reageren........
.... na een telefoontje dat 2 ooms van me kanker hebben.....
ja, steeds maar (glim)lachen en doen of er niks aan de hand is ......maar binnenin wordt je zo opstandig ......
|
|