kaarten...en stukje verhaal
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=11545
Print Datum: 15 November 2025 om 12:36 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: kaarten...en stukje verhaal
Bericht van: Meia
Onderwerp: kaarten...en stukje verhaal
Datum bericht: 02 November 2009 om 23:20
|
kaarten en nog eens kaarten komen hier binnen. ALleen is van sommige de postcode net goed. Die is 8918JT
MOrgen zal ik dan toch eindelijk die foto eens gaan plaatsen. Heb nu 2 deuren vol hangen met meer dan 70 kaarten. Sommige zijn te zwaar en die vallen steeds maar ik plak ze steeds opnieuw weer op.
Jullie maken me er heel erg blij mee! Dus nogmaals heel hartelijk dank.
Wat hebben we toch een fijn forum hè, als ik hier zo lees en veel mensen voor iedereen een lief woord heeft, ik vind het super!
LIefs, Meia.
------------- All you need is love.
|
Antwoorden:
Bericht van: corine
Datum bericht: 03 November 2009 om 08:54
Meia jij vedient het gewoon
-------------
|
Bericht van: breigek
Datum bericht: 03 November 2009 om 09:39
Bericht van: tikoes
Datum bericht: 03 November 2009 om 09:51
En dan te weten dat je te weinig deuren in huis hebt de komende tijd.
|
Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 03 November 2009 om 09:55
Heerlijk om dit te lezen van je Meia en ach als je geen deuren meer over hebt dan ga je maar verder met je muren
------------- GROETJES
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 03 November 2009 om 11:15
Dat is met heel veel liefde gegeven;ik hang mijn kaartjes met nieuwjaar aan een koordje en met clipjes maak ik die vast dat zijn er altijd over de 100 dat koordje hang ik van kader naar kader
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 03 November 2009 om 11:17
Inderdaad, lijntjes door je kamer en ze daar gewoon verder gaan met ophangen. Het is fijn om te weten dat je er zo blij mee bent. Daar doen we het toch gewoon voor!
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: Antonia
Datum bericht: 03 November 2009 om 12:34
Wie het verdient .... die krijgt het ..... Met liefde gegeven !!!!!!!
------------- TONY
|
Bericht van: Josl
Datum bericht: 03 November 2009 om 15:54
|
Antonia wrote:
Wie het verdient .... die krijgt het ..... Met liefde gegeven !!!!!!! |
Helemaal mee eens hoor lieve Meia. Vreemd dat ik toch blijkbaar ook een verkeerde postcode heb van jou (nou ja, als je je post maar krijgt).
Knuffel, Joke
------------- Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
Datum bericht: 03 November 2009 om 17:47
|
Ja ze komen allemaal binnen, ook die met de verkeerde postcode alleen duren die iets langer hahaha. Ik vind jullie lief!
Ik heb vandaag ook weer een paar kaarten verstuurd Kees doet ze nu voor mij op de post. Handig zo'n man hihi
Vanmiddag weer een nieuw infuus gehad, zat ik al een uur in een andere mooie ruimte en had per ongeluk het apparaat uitgezet. Stom, ik dacht wat is dat ding rustig. Tja was ie uit. Maar snel aangezet en toen was het na een uur ook klaar. Maar al met al was ik wel 3 uren zoet. Het prikken mislukte eerst ook nog 2x. Tja ik heb nu eenmaal moeilijke aders. 1 dec moet ik weer, dan ook naar de dokter, ben zo benieuwd of ze dan weet of deze kuur aanslaat. Als ik op mijn intuitie afga dan denk ik zelf van niet. Of misschien toch maar is de kanker gewoon heel verschrikkelijk hardnekkig.
Maar niet te veel over nadenken en gewoon genieten van het leven. Vandaag heerlijke pompoensoep gegeten met lekker brood met knoflookkaas. Zalig was dat. Ik kreeg het van een vriendin haar vriendin. Zo lief!
MOrgen al weer een leuk uitje naar vrienden van ons. Blijven we ook lekker eten. Gemakkelijk voor mij Ik laat me wel verwennen hoor.
Vandaag lag er ook weer een heel lief kaartje in de bus. Jullie zijn echt lief!
|
Bericht van: gaby
Datum bericht: 04 November 2009 om 07:33
|
als er 1 al die kaarten verdiend dan ben jij het wel hoor.
je bent zo top mens met zoveel liefde. dit verdiend gewoon al die kaarten, en gezelligheid.
dikke knuffel hoor.......
|
Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 04 November 2009 om 07:36
|
Hallo Meia,

------------- Groetjes,
Rita.
Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
|
Datum bericht: 04 November 2009 om 14:39
Datum bericht: 04 November 2009 om 14:47
|
Ik ga hier maar even verder met mijn dingetjes. Ik had ooit iemand beloofd een vest te breien voor haar man en dat is eindelijk klaar. Ik had het al eerder af maar was niet tevreden over de boorden, die vandaag uitgehaald en weer opnieuw gebreid. Rits er weer in en nu is ie al op de post. Ben heel blij dat het af is en ik heb besloten om geen dingen meer te breien voor anderen. Behalve voor mijn kleinkinderen en mezelf. 
Ik ben aan het luisteren naar hele mooie muziek van 2 Ierse dames. Schitterende muziek. Het zijn Pat Connery en Liz O'Riordan. Ze hebben ook wel een website.
Heel leuk, ik mail met Pat. Dat vind ik zo bijzonder.
|
Bericht van: boek
Datum bericht: 04 November 2009 om 15:31
heel goed Meia, denk maar lekker aan jezelf, en leuk dat mailen ik ken hem niet maar kan me voorstellen dat je zoiets koestert
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>
|
Datum bericht: 04 November 2009 om 15:42
Geniet er lekker van Meia en je hebt gelijk alleen breien wat je leuk vindt, zoals voor je kleindochter en voor jezelf. Leuk dat je mailt met een van de ierse dames, vooral omdat je hun muziek ook zo mooi vindt.
------------- GROETJES
|
Bericht van: inge.v
Datum bericht: 04 November 2009 om 16:58
Laat je maar lekker verwennen, je verdient het.
-------------
|
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 04 November 2009 om 18:34
|
Probeer inderdaad maar zoveel mogelijk te genieten,en alleen doen waar je zin in hebt.Breien voor anderen geeft altijd druk,doe dus maar lekker niet meer.
Ik hoop dat je een beetje baat hebt bij de kuur.
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 04 November 2009 om 23:08
Jammer dat het infuus je zo tegen zat!
Fijn dat je zo van muziek kan genieten!
Groeten Creaans
|
Datum bericht: 05 November 2009 om 00:22
|
Creaans, weet je wat het is met die infuzen? Als ze mislukken? Ik heb er niet zo veel ast van al doen sommige prikken me wel eens pijn. Ik vind het vervelender voor degene die me prikt. Ze vinden het zo naar als het mislukt omdat ze bang zijn je pijn te doen.
Ze kunnen er ook niks aan doen. Ik heb nu eenmaal moeilijk aderen. En uiteindelijk lukt het toch wel ergens. Ik heb een paar honderd keer bloedplasma gegeven dus ben ng al eens geprikt( en ook wel vaak met missers)
Ik hoop ook heel erg dat die infuzen me helpen, het helpt in ieder geval wel tegen de pijn, de vloeistof die erin zit om mijn botten sterk te maken zal toch zijn werk ook wel doen? Ik ga daar maar vanuit. Ik blijf maar positief toch? Zolang dat gaat is het goed! Gelukkig ben ik heel positief ingesteld.
Bedankt voor jullie lieve berichten
|
Bericht van: caelum
Datum bericht: 05 November 2009 om 00:32
|
Hoi lieve Meia,
Ik heb het momenteel heel druk, maar wou even kijken hoe het met je was. Ik ben blij dat je zo vrolijk blijft, dat is alleen maar goed. Lekker genieten van alles om je heen en ook zo leuk dat je lekker doorgaat met je hobby's!!!
Veel liefs, Debbie.
|
Bericht van: Judy
Datum bericht: 05 November 2009 om 11:52
|
Lekker dat je kunt genieten van al het moois om je heen; je muziek, de mensen om je heen en dat je zo positief blijft.
Lastig, pijnlijk en frustrerend voor de prikkers, he, die moeilijke aderen. Veel sterkte bij de infusen. Gelukkig dat de botpijn erdoor afneemt. Ja, bij kanker weet je nooit direct of je behoort bij degene die deze insluiper kunnen overwinnen. Maar ik denk dat je instelling heel veel bijdraagt aan je genezing.
Veel liefs!
------------- groetjes,
geniet en leef in het hier en nu.
|
Datum bericht: 05 November 2009 om 16:15
De laatste dagen weer een heleboel kaarten binnen gekregen! Hartelijk dank lieverds!!!!
|
Datum bericht: 05 November 2009 om 21:36
|
Hoi Meia,
Mijn kaartje komt ook snel en als het goed is ontvang je morgen of overmorgen als het goed is ook een heel speciaal kaartje. 
Liefs, Debbie.
|
Datum bericht: 05 November 2009 om 22:08
|
O Debbie ik kijk er al naar uit. Ik krijg echt hele bijzondere kaarten met mooie spreuken of een heel lief geschreven wens enzo. Echt super!
En of er nu wel of geen tekst bij zit of dat het nu een gekocht kaartje is of een zelfgemaakte, ik koester ze allemaal! En natuurlijk worden ze allemaal bewaard. Ik heb alle kaarten van vorig jaar, meer dan 250 stuks, in een mooie doos gedaan. Deze komen daar ook bij op een dag maar voorlopig hangen ze nog even aan de deuren.
Foto moet echt nodig maar ik zit lui op de bank met mijn laptop en hier de foto's niet
DE zware kaarten vallen regelmatig van de deur en dan plak ik ze maar weer vast, wordt tijd voor een waslijntje idd.
|
Datum bericht: 06 November 2009 om 01:24
Haha jij moet je helemaal niet druk maken om die foto! , die komt er vanzelf wel, en hoe langer het duurt, des te meer kaarten. 
Slaap lekker!
|
Bericht van: breinaald
Datum bericht: 06 November 2009 om 11:17
krijg je toch een heel appart behangetje 
-------------
quality=
|
Datum bericht: 06 November 2009 om 21:29
|
Vandaag al weer 2 kaarten en eentje met een mooie poestzegel, dus mijn lief ook weer blij
MIstig, je puzzelstukjes moeten nog op de post, ze komen er aan hoor. Had geen goede enveloppe meer
|
Datum bericht: 07 November 2009 om 10:33
Je bent er lekker druk mee met al die kaartjes, zeker met die zware, leuk om dit steeds te lezen en wetende dat je er zo blij mee bent. Stuur vandaag geen kaartje hoor want ik zie je morgen yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh 
------------- GROETJES
|
Bericht van: Ticia
Datum bericht: 08 November 2009 om 21:55
|
Is er nog een plekje voor een kaartje over ??? Dan wil ik dat lege plekje wel opvullen, als je mij het adres eventjes stuurt.
Groetjes Patricia.
|
Bericht van: boek
Datum bericht: 09 November 2009 om 09:54
NU JE KUNT ER EENTJE STUREN HOOR
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>
|
Bericht van: tikoes
Datum bericht: 10 November 2009 om 17:29
Een kaartenbehang Een creatief idee
Heel veel sterkte.
|