toch even vertellen
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=11882
Print Datum: 15 November 2025 om 14:48 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: toch even vertellen
Bericht van: Koningsdochter
Onderwerp: toch even vertellen
Datum bericht: 20 November 2009 om 18:31
|
Donderdag twee weken geleden hoorden wij dat een neef van ons (tantezegger van mijn moeder) een ernstig ongeluk heeft gehad. Hij fietste naar huis en werd aangereden door een brommer. Hij had verder helemaal geen verwondingen maar was op zijn hoofd terecht gekomen. Daardoor had hij hersenletsel. De trauma helikopter moest erbij komen. Hij is naar het ziekenhuis gebracht. Is daar zondag morgen na het ongeluk geopereerd. Toen leek het beter te gaan. Maar helaas ging het de volgende dag weer achteruit. Afgelopen maandag is hij overleden. Heel verdrietig. Heel naar. Ik heb niet zo heel veel contact met mijn familie. Dus het raakt me niet in de zin dat ik een waardevol persoon verloren ben. Maar ik ben er wel heel veel mee bezig. Gisteren wezen condoleren. Dan zie je zijn ouders en zijn broertjes en zusjes en dan is het wel heel verdrietig. Hij was nog maar 22 jaar. Net klaar met school.
Overigens is 7 jaar geleden ook al een nichtje van hem en mij overleden door een verkeersongeluk. Dus twee in onze familie die op jonge leeftijd door een ongeluk om het leven zijn gekomen. Dat is wel heel bizar en heel eng ook.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Antwoorden:
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 20 November 2009 om 18:34
|
Zo triest als er door ongelukken jonge mensen overlijden,het zet je wel tot nadenken.
heel veel sterkte voor de familie,en voor jou natuurlijk.
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 20 November 2009 om 18:49
Heel veel STERKTE
------------- groetjes geesje
|
Bericht van: wollieland
Datum bericht: 20 November 2009 om 18:51
|
al heb je niet zoveel contact, het zijn wel dingen die je raken. familie die met verdriet achterblijft. waarom gebeuren zulke dingen.
veel sterkte
------------- groetjes Bettie
|
Bericht van: Prideke
Datum bericht: 20 November 2009 om 19:12
Ha Clara,
Hoe verbonden je ook bent met iemand, het is altijd een grote schok. Zo jong en dan zoiets wat iemand overkomt. Afschuwelijk. Dat valt niet mee. Heel veel sterkte.
Groetjes Simone
------------- http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/
|
Bericht van: Francis
Datum bericht: 20 November 2009 om 19:55
|
Vreselijk het verkeer neemt veel te veel slachtoffers.
En idd ouders zijn daardoor verscheurd.
Ik ben zelf een kind van een veel te jong verongelukte vader 24 was hij en mijn moeder 7 maanden zwanger van mij.
Mijn neefje is overleden toen hij 16 was.
En allemaal door dat rotverkeer.
|
Bericht van: mimisa
Datum bericht: 20 November 2009 om 20:10
Vreselijk. Zo jong. Heel veel sterkte
|
Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 20 November 2009 om 21:06
|
Halo Clara
sterkte met het verwerken van dit verlies
groetjes rita
|
Bericht van: dine
Datum bericht: 20 November 2009 om 21:30
Ja, Clara dat rotverkeer.......
Vorige week zijn er in Belgie 4 eerstejaarsstudenten geneeskunde met hun fiets aangereden, 3 meisjes overleden en 1 jongen lichtgewond. 1 van die meisjes woonde bij ons in de buurt Toen wij hier pas woonden zijn er 3 kinderen binnen enkele maanden overleden. Bij onze rechterburen een tweeling van 17 jaar verongelukt en bij de linkerburen een zoon van 17 overleden aan leukemie, net zoals zijn moeder enkele jaren ervoor, hij heette Bart ........jawel, hij had dezelfde naam als mijn zoon die enkele jaren later ook leukemie kreeg.....
|
Bericht van: zeinabis
Datum bericht: 20 November 2009 om 21:33
|
Vreselijk,zo jong
heel veel sterkte 
groetjes
|
Bericht van: boek
Datum bericht: 20 November 2009 om 21:36
|
wat ik nu schrijf klinkt misschien hard maar misschien is hij nu beter af, wie weet wat er van hem geworden was met zwaar hersen letsel, daarom is het verlies wel erg , begrijp me goed
maar vaak gebeurt het dat iemand het oveleeft, maar later zegt men, was het misschien niet beter geweest als...
ik werk in de zorg met mensen met een verstandelijke beperking, en weet waar ik het over heb
jij weet ook dat hij nu geborgen is bij onze Heer, toch heel veel sterkte
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>
|
Bericht van: Francis
Datum bericht: 20 November 2009 om 21:45
|
Heb je gelijk in Tineke.
Mijn neefje ook hij lag in coma en had ook zwaar hersenletsel en dan denk ik hij had een kasplantje geweest mocht hij er ooit uitkomen (wat niet mogelijk was want hij was hersendood.)
|
Bericht van: Meia
Datum bericht: 20 November 2009 om 22:05
|
O Clara wat vreselijk, ook al heb jij dan niet veel contact met je familie, voor de ouders en de broers en zussen is het natuurlijk afschuwelijk. Maar ja aan de andere kant, je weet niet hoe hij nog door het leven had gemoeten als hij niet was overleden.
Het had natuurlijk sowieso niet moeten gebeuren maar helaas gebeuren deze dingen.
Heel veel sterkte!
------------- All you need is love.
|
Bericht van: Sacajawea
Datum bericht: 20 November 2009 om 22:59
|
Lieve Clara,
Wat verschrikkelijk! Wat kan ik zeggen om je te troosten? Het enige dat ik kan is jou en de verdere directe familie en vrienden ontzettend veel sterkte wensen. Ik hoop dat jij en deze mensen veel steun aan elkaar zullen hebben in de komende tijd, hoe lang deze ook zal duren.
Met veel medeleven en steunbetuiging,
Carolina
------------- Hartelijke groetjes, Carolina
Iedereen krijgt elke nieuwe dag ook weer een nieuwe kans. :-)
|
Bericht van: Corrie
Datum bericht: 21 November 2009 om 06:39
|
OEPS DAT IS NIET MOOI
heel veel sterkte Clara.
Zo zie je maar of je oud bent of jong maakt niet uit we moeten maar genieten van het leven.
------------- Hou de eer aan jezelf
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 21 November 2009 om 09:51
Wat ontzettend naar. Ik hoop dat je het toch een beetje kan verwerken en een plaatsje weet te geven.
------------- Groetjes Teunie
|
Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 21 November 2009 om 10:11
|
Mijn oprechte deelneming voor de getroffen familie :

------------- Groetjes,
Rita.
Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 21 November 2009 om 13:04
Veel sterkte maar een jaar jonger dan mijn dochter
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 21 November 2009 om 13:34
|
ondanks dat hij niet zo dicht naast je stond wil ik je toch veel sterkte wensen met dit verlies. en het feit dat hij nog zo jong is zet je wel aan het denken.
-------------
|
Bericht van: Josl
Datum bericht: 21 November 2009 om 15:56
|
Verdorie, weer een jong leven!!
Moet er niet aan denken dat het een van mijn kinderen en/of kleinkinderen overkomt.
Sterkte, liefs, Joke
------------- Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
Datum bericht: 21 November 2009 om 16:49
boek wrote:
wat ik nu schrijf klinkt misschien hard maar misschien is hij nu beter af, wie weet wat er van hem geworden was met zwaar hersen letsel, daarom is het verlies wel erg , begrijp me goed
maar vaak gebeurt het dat iemand het oveleeft, maar later zegt men, was het misschien niet beter geweest als...
ik werk in de zorg met mensen met een verstandelijke beperking, en weet waar ik het over heb
jij weet ook dat hij nu geborgen is bij onze Heer, toch heel veel sterkte
|
Je hebt helemaal gelijk, Tineke, dat schoot ook steeds door ons heen. Hoe langer alles duurde hoe banger we werden dat hij er nooit meer goed uit zou komen. Er had al een wonder moeten gebeuren als hij dit zou overleven. Maar het was helemaal een groot wonder geweest als hij er goed uit was gekomen.
Sterkte voor alle mensen die ook met verkeersslachtoffers in hun naaste omgeving te maken hebben gehad.
Inderdaad weten we dat hij nu veilig is bij onze hemelse Vader. Samen met het andere nichtje. Dat is een grote troost.
|
Bericht van: odette
Datum bericht: 22 November 2009 om 10:05
Wat een naar bericht, kan me goed voorstellen dat je er van slag van bent.
------------- odette
|
Bericht van: Mupke
Datum bericht: 22 November 2009 om 10:28
|
Alsnog van mij gecondoleerd.
groetjes Anita
------------- ~~ Gif a little of love and you get it back ~~
|
Bericht van: Lidia2
Datum bericht: 22 November 2009 om 11:00
|
Wat een vreselijk bericht, op zo'n jonge leeftijd.
Gecondoleerd en veel sterkte,
Groetjes, Lidia
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 22 November 2009 om 12:19
|
gecondoleerd, clara, het is vreselijk als zo'n jonge mensen uit het leven worden weg gerukt... Je moet er niet aan denken dat er zoiets met je kind gebeurt...
|
Bericht van: TLooman
Datum bericht: 22 November 2009 om 16:34
|
chrisje wrote:
gecondoleerd, clara, het is vreselijk als zo'n jonge mensen uit het leven worden weg gerukt... Je moet er niet aan denken dat er zoiets met je kind gebeurt... |
ook van mij gecondoleerd
------------- groetjes Thea
|
Datum bericht: 23 November 2009 om 10:07
|
chrisje wrote:
gecondoleerd, clara, het is vreselijk als zo'n jonge mensen uit het leven worden weg gerukt... Je moet er niet aan denken dat er zoiets met je kind gebeurt... |
Inderdaad, toen mijn moeder net gebeld had om te vertellen dat hij was overleden werd Manuel wakker. Dan heb je dat kleine mannetje vast en moet je echt even niet verder denken. Want je zou gek worden van angst.
|
Bericht van: tikoes
Datum bericht: 23 November 2009 om 10:42
Wat een triest bericht
Ik wens jou en je familie alle sterkte toe met dit grote intense verlies. Zo jong en klaar voor een toekomst en dan plots is alles weg.
|
|