Print Pagina | Close Window

witte wereld.

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=12339
Print Datum: 04 Mei 2024 om 05:56
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: witte wereld.
Bericht van: *kathy*
Onderwerp: witte wereld.
Datum bericht: 16 December 2009 om 20:20

Wat gezellig, sneeuw, een weekje te vroeg voor een witte kerst, maar toch leuk. hier ligt al een heel laagje.




Antwoorden:
Bericht van: pien66
Datum bericht: 16 December 2009 om 20:23

Hier is het nog groen, zal morgenochtend nog eens kijken. De vaseline voor de hondenpootjes te beschermen tegen het zout staat al klaar. Hond weet nog van niets, ligt voor de verwarming en weet niet dat ze morgen in de sneeuw mag/moet lopen.

enne Kathy de kans op witte kerst zit er dit jaar wel iets meer in, de kans op een witte bruiloft vrijdag is groot. Mij lijkt het superromantisch!!!!!!!!!!!!!!!



-------------
Groeten Jacqueline


Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 16 December 2009 om 20:26
Originally posted by pien66 pien66 wrote:

Hier is het nog groen, zal morgenochtend nog eens kijken. De vaseline voor de hondenpootjes te beschermen tegen het zout staat al klaar. Hond weet nog van niets, ligt voor de verwarming en weet niet dat ze morgen in de sneeuw mag/moet lopen.

enne Kathy de kans op witte kerst zit er dit jaar wel iets meer in, de kans op een witte bruiloft vrijdag is groot. Mij lijkt het superromantisch!!!!!!!!!!!!!!!

is zeker wel bijzonder he, toch wel leuk, afwachten maar!



Bericht van: Corry R
Datum bericht: 16 December 2009 om 20:40
mazzelaar,op je trouwdag een witte wereld,hier is het nog groen,maar het komt eraan.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: ikzelf
Datum bericht: 16 December 2009 om 20:49
Hier ligt ook een klein beetje sneeuw en trouwen als er sneeuw ligt is heeel romantische, ik heb het ooit ook meegemaakt hmmm 24 jaar geleden.
Ja moest ff nadenken want ben met 20 jaar gestopt



-------------


Bericht van: boek
Datum bericht: 16 December 2009 om 21:12

hier tovert schildert het landschap al langzaam wit

was de hele dag weg verplichte cursusweet nu hoe ik een brand moest blussen

daar de hele dag niets aan de hand en vlak bij huis lag er opeens sneeuw, was vandaag al vroeg begonnen te sneeuwen,volgens manlief



-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>


Bericht van: stridje
Datum bericht: 16 December 2009 om 23:19
toch sneeuw,te gek,wat gaat de tijd snel cahty,kan je nog wel slapen?
groetjes stridje


Bericht van: dine
Datum bericht: 16 December 2009 om 23:44
Wit ? Neen hoor, enkel 's morgens een beetje wit  van het vriezen maar zeker geen sneeuw. Hopelijk morgen en overmorgen......  


Bericht van: Marie-Louise
Datum bericht: 17 December 2009 om 06:48

Helaas, hier geen sneeuw. Het is ook een uitzondering als het hier sneeuwt, in Zeeland.

 

Jammer want ik ben gek op sneeuw. Ik begrijp dat er vrijdag iemand trouwt. Geweldig als er dan een mooie witte wereld is om je huwelijk mee te beginnen! Heel veel geluk wens ik je toe!



-------------
Marie-Louise


Bericht van: Corry R
Datum bericht: 17 December 2009 om 08:24
lekker laagje sneeuw hier,prachtig is het nu buiten.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: Spekkie
Datum bericht: 17 December 2009 om 08:33

zeker mooi nu buiten, hier is ook een lekker laagje gevallen.



Bericht van: breigek
Datum bericht: 17 December 2009 om 08:41
 het sneeuwt bij ons vanaf gistermiddag. dus de hele nacht heeft het gesneeuwd. de sneeuwlaag varieert tussen de 8 en 10 cm sneeuw. piet paulusma verwacht dat daar vandaag nog 7 tot 10 cm sneeuw bijkomt. ook nu sneeuwt het .


Bericht van: breigek
Datum bericht: 17 December 2009 om 08:54
 ik hoorde net van iemand dat buiten het dorp in de polder zelfs rond de 20 cm sneeuw ligt


Bericht van: giggle
Datum bericht: 17 December 2009 om 08:54

Ja hoor, ook hier sneeuw in Friesland.

Het vervelende is dat ik straks een uurtje in de auto zit naar mijn werk en vanavond weer terug moet. Ik hoop dat de strooiwagens de wegen wat schoon kunnen houden.



-------------
GROETJES JANNIE


Bericht van: pien66
Datum bericht: 17 December 2009 om 09:13
Ook hier in zeeland is het wit, weleens waar iets waterig maar het ziet er toch mooi uit. en voor degene die de weg op moeten, doe voorzichtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-------------
Groeten Jacqueline


Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 17 December 2009 om 09:30
Harderwijk is ook wit, heerlijk voor mij en de jongens maar manlief is vrachtwagenchauffeur.Het sneeuwt hier behoorlijk.

-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~





Bericht van: breidje
Datum bericht: 17 December 2009 om 09:42
middenmeer is ook gehuld in een witte laag.

-------------
wil    


Bericht van: odette
Datum bericht: 17 December 2009 om 10:07
Er ligt hier ook een klein laagje sneeuw (centimetertje misschien) staat wel leuk.

-------------
odette


Bericht van: inge.v
Datum bericht: 17 December 2009 om 10:09
Hier is het ook beginnen sneeuwen (Antwerpse kempen). Is wel mooi maar zou enkel in tuinen, parken en bossen mogen vallen. Is zo gevaarlijk op de baan.

-------------


Bericht van: pppetra
Datum bericht: 17 December 2009 om 10:27
Originally posted by inge.v inge.v wrote:

Hier is het ook beginnen sneeuwen (Antwerpse kempen). Is wel mooi maar zou enkel in tuinen, parken en bossen mogen vallen. Is zo gevaarlijk op de baan.


gewoon lekker thuisblijven en sneeuwballen gooien:P

hier ligt wel een hele halve cm.. in overijssel: 15 km ten noorden en ten zuiden van ons liggen vele cm's maar ja hier niet dus de bus rijdt wel:$


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 17 December 2009 om 10:45
hier ook een laagje, de honden vonden het wel leuk om even in te ravotten en dan weer heerlijk in de mand te gaan bijkomen! De oudste heeft een hoop plannen -en moet uiteraard gehaald en gebracht, tieners, hé- dus ben blij dat peter ook twee dagen thuis is! de baan op met sneeuw is niet echt mijn ding...


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 17 December 2009 om 10:59
Hier is ook al een klein laagje sneeuw ,dus toch een witte trouw succes morgen

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: esthertje
Datum bericht: 17 December 2009 om 14:20

Originally posted by pppetra pppetra wrote:

Originally posted by inge.v inge.v wrote:

Hier is het ook beginnen sneeuwen (Antwerpse kempen). Is wel mooi maar zou enkel in tuinen, parken en bossen mogen vallen. Is zo gevaarlijk op de baan.


gewoon lekker thuisblijven en sneeuwballen gooien:P

hier ligt wel een hele halve cm.. in overijssel: 15 km ten noorden en ten zuiden van ons liggen vele cm's maar ja hier niet dus de bus rijdt wel:$

ik zit ook in overijssel maar hier ligt inmiddels al wel 10 cm sneeuw. vanancht begonnen en tot nu toe is het nog niet droog geweest maar heeft het steeds licht gesneeuwd. de kids vinden het prachtig.



-------------


Bericht van: odette
Datum bericht: 17 December 2009 om 15:00

Het is de hele dag steeds een beetje aan het sneeuwen er ligt nu toch wel al een aardig laagje.

Zie er erg leuk uit zo een witte wereld. Net een sneeuwpopje gemaakt in de tuin met mijn oppaskindje..... en strakjes nog even naar de winkel met de slee.



-------------
odette


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 17 December 2009 om 15:07
Hier in Utrecht is het vannacht begonnen en we hebben dus een gezellige witte laag overal op liggen. En er wordt nog meer verwacht

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 17 December 2009 om 15:31
Hier sneeuwt het de hele dag met kleine fladdervlokjes, maar het streepje wit op de schutting wordt niet hoger dan een centimeter of 3.

Ik heb de koelkast en vriezer vol, want na één uitglijer met gebroken enkel ben ik een sch**tebroek.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Antonia
Datum bericht: 17 December 2009 om 16:05

Foto vanaf mijn balkon, jammer dat ik niet even buiten kan lopen.



-------------
TONY


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 17 December 2009 om 16:22
Hier in Ede ook een witte wereld en de vlokken dwarrelen hier weer flink neer. Kom net uit het ziekenhuis maar mijn auto is bijna niet meer blauw, dat gaat hard!

Kathy.... wat zal jij morgen een prachtige dag hebben! Een witte trouwdag, ben dan wel heeeeeeeeel benieuwd wat voor prachtige plaatjes jullie morgen maken.


-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: pralientje
Datum bericht: 17 December 2009 om 17:19
Net terug uit Sint-Niklaas naar daar rijden was in een slakke tempo en het terug komen ging een beetje vlotter er was dan gestrooit .Maar de landschappen zijn wel mooi

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: Marie-Louise
Datum bericht: 17 December 2009 om 17:21

Was vanmorgen te vroeg met mijn "geen sneeuw" melding want een half uurtje later begon het toch . Op mijn werk heb ik telkens een reden gezocht om even naar buiten te kunnen.

Genieten dus.



-------------
Marie-Louise


Bericht van: Butterfly
Datum bericht: 17 December 2009 om 17:33
Hier wordt de wereld ook weer witter.
Alleen niet zo prettig als je ouders onderweg is. Ik ben bang dat ik voor me eigen en mijn zus moet koken.

-------------
Groetjes Carla.



Mijn blog over haken, breien en borduren:

http://hakenbreienborduren.blogspot.com/


Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 17 December 2009 om 19:22
Ben als een sneeuwpop thuisgekomen van mijn werk. Straks naar een concert op school van een aantal leerlingen, waaronder vriendinnen van mijn dochter. Maar nu met de auto. Is wel wat warmer.
Hier ligt al een centimeter of 8 sneeuw en ik zit ook in Overijssel.

Groetjes
Leonie


-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: chrisje
Datum bericht: 17 December 2009 om 20:10
spiegelglad hier, morgen rapport ophalen bij mamuna dus best maar op tijd vertrekken!


Bericht van: creaans
Datum bericht: 17 December 2009 om 20:15
Hier in Noord-Holland ligt ook een laagje sneeuw, mooi om te zien! Maar als je er door moet is het minder.
groeten Creaans


Bericht van: dine
Datum bericht: 17 December 2009 om 21:36
Onze weervrouw op televisie zei dat de sneeuwzone die vandaag gepasseerd is vanavond gaat terugkomen doordat de wind draait....en inderdaad het is nu terug begonnen. Er ligt zo'n 7 cm sneeuw.
Ik ben vanavond van Antwerpen gekomen en had niks file terwijl aan de andere kant van de autostrade een file stond van Sint-Niklaas tot Antwerpen
Dus wel geluk gehad....zeker als je weet dat er in Belgie meer dan 500 km fileleed was (en dan nog voornamelijk in Vlaanderen) 


Bericht van: Lizzi
Datum bericht: 17 December 2009 om 21:36
Hier een dikke 10cm nu! En het blijft er goed uitvallen. Moet morgen ook de baan op...dus dat is een tegenvaller 

-------------
groetjes, Marlies


Bericht van: stridje
Datum bericht: 17 December 2009 om 22:41
bij ons in bennebroekis het rond 18;00u zo,n beetje echt gaan sneeuwen een laag van 10 cm ,verder is het nu gestopt maar wel alles wit,mijn hond bob had sneeuwballen aan zijn poten hangen,dat is zo,n grappig gezicht,het lijken net kerstballen.gauw weggehaald want dat is wel heel koud voor hem.
groetjes stridje


Bericht van: pien66
Datum bericht: 18 December 2009 om 07:58

Gisteren was het dunne laagje wat gevallen was weg, vannacht is er een nieuw laagje gevallen, ziet er wel naar uit dat dit vanmiddag ook weer weg is

 

 

 

 

 

 



-------------
Groeten Jacqueline


Bericht van: Roos39
Datum bericht: 18 December 2009 om 11:08

Hoi,

Hier in Midden Limburg is nagenoeg niets gevallen. Jammer voor de jongste, want die wil zo graag een sneeuwpop maken...

Gelukkig is de wind wat gaan liggen, want dat was toch guur en koud. Nu is het nog wel koud, maar we fijner. (Of misschien wennen we er nu aan).

Rosemarie



Bericht van: chrisje
Datum bericht: 18 December 2009 om 13:47
de auto deed even alsof hij niet wilde () maar was maar een grapje! oef!  wel spekglad, dus ben blij weer veilig thuis te zijn! mamuna ging haar goede rapport vieren in Antwerpen... Met de lijnbus dus!  ach ja, je bent jong en je wilt wat, hé...


Bericht van: Guests
Datum bericht: 18 December 2009 om 14:08

hier is er 30 cm gevallen,zo mooi.

maar de postboge kan er niet door,

dus is het weer zover ingesneeuwd,maar schitteren de zon schijnt.

groetjes puck



Bericht van: marlene
Datum bericht: 18 December 2009 om 14:30

nu maar hopen dat het nog een weekje blijft liggen :)

I'm dreaming of a White Christmas

dat lijkt me zo fantastisch



-------------
http://fotosvanmarleen.mijnalbums.nl" rel="nofollow - mijn foto's


Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 18 December 2009 om 19:41
Het is inderdaad volop genieten. Gisteren de kerstdienst gehad met de kinderen van school. Prachtig. Maar terug naar huis was minder. Heel eng en glibberig. Gelukkig heelhuids thuisgekomen. De auto en ikzelf. Vanmorgen ging het rijden al een stuk beter. Vanmiddag was het voornamelijk genieten van de witte polder. De wegen en borden waren schoon. Maar het is schitterend. Enne witte kerst of niet. We hebben sneeuw!! Dat is al zo mooi.

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 18 December 2009 om 20:43
En het is al een hele dag blijven liggen!

Mijn kinderen hebben tot hun tienertijd volop kunnen sleeën en iglo's bouwen, maar de generatie daarna kende sneeuw bijna alleen als een dun laagje witte smurrie die snel smolt.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net