Weet een van jullie
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=12379
Print Datum: 16 November 2025 om 03:37 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Weet een van jullie
Bericht van: Magtelt
Onderwerp: Weet een van jullie
Datum bericht: 19 December 2009 om 20:35
hoe het met Perle gaat? Ik maak me zorgen over haar en Perlefientje. We hebben al zolang niets meer van haar gehoord.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Antwoorden:
Bericht van: Dikky
Datum bericht: 19 December 2009 om 20:41
|
Magtelt, je haalt me de woorden uit de mond. Ik heb van de week ook aan haar lopen denken een aantal keren. Ik ben Perlefientje nog wel een keer op ravelry tegengekomen, maar dat is ook al weer een paar weken geleden. Ik zal haar daar eens een pm sturen. Misschien dat ze af en toe nog kijkt daar.
------------- Groetjes,
Dorine
|
Bericht van: naatje
Datum bericht: 19 December 2009 om 21:13
Heb ook niks meer gehoord.
Ik heb al diversen kaarten naar hun gestuurd maar
geen reactie meer gehad.
Hopelijk gaat alles wel goed daar en laten ze gauw
weer eens iets van ze horen.
-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 19 December 2009 om 21:47
Ja inderdaad ik hoop ook dat alles goed gaat.
------------- Groetjes Teunie
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 19 December 2009 om 22:18
|
ja ik moet ook steeds aan haar denken
hoop dat het goed gaat
------------- groetjes geesje
|
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 20 December 2009 om 06:36
Ik loop er ook steeds aan te denken,en kan alleen maar hopen ,dat ze vooruit gaat,maak me ook wel wat zorgen.
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 20 December 2009 om 10:22
ja, ik ook! heb ook al een tijdje niks gehoord! perlefientje en de meisjes hebben nu kerstvakantie, dus ze zit gelukkig niet alleen!
|
Bericht van: Guests
Datum bericht: 20 December 2009 om 10:24
|
eerlijkgzegd heb ik ook gister,naar haar lopen zoeken.zou graag wat van haar horen!!!!!!!!!!!!
groetjes puck
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 20 December 2009 om 10:53
Ja dat is wel een tijdje geleden
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Datum bericht: 20 December 2009 om 13:06
Ik had vóór sinterklaas een kaart aan Perle en een kaart met drie armbandjes aan haar dochters gestuurd, maar ook niets meer gehoord. En kortgeleden een Kerstkaart. Ze zou een gesprek met haar moeder hebben, met een therapeut erbij. Misschien is dat verkeerd gelopen en is ze nu heel erg van slag.
wat rozengeur.
|
Bericht van: perle
Datum bericht: 20 December 2009 om 13:40
Sorry lievelingen dat het hier stil is maar ik heb geen woorden meer! Het gaat inderdaad héél moeizaam. En inderdaad Magteld je raad het...
Bovendien zijn er ook wat diagnoses op m'n kopje gevallen waar ik sterk van slag door ben. Alhoewel ik voor mezelf probeer te denken dat ik nog steeds dezelfde ben van vroeger. Maar het gaat al m'n hele leven gepaard met zware depressie's die steeds dieper zijn en moeilijker worden om terug er bovenop te komen omdat ik steeds verder en verder dan de bodem raak.
Ik probeer een happy face op te zetten,neem wat meer pilletjes voor angstaanvallen en probeer te zorgen dat ze hier niet bang worden. Inderdaad is het gelukkig héél goed dat de kids thuis zijn. Want anders word het hier héél moeilijk Ik heb inderdaad van jullie allemaal zoveel mooie attentie's gekregen. En prachtige kaarten waarvan ik een album wil maken. Ik zou jullie allemaal graag een zelfgemaakte kerstkaart terugsturen en zal m'n best doen maar ik heb zo weinig energie. Alles gaat zo traag terwijl ik zoveel moet. 's Morgens slaap ik haast tot de middag...ik sta op met de kids eet en neem al m'n medicatie maar daarna moet ik echt weer plat. Want door al m'n medicatie en slaappillen ben ik doodmoe. En zonder zou helemaal een ramp zijn.
Ik doe m'n best hoor...heb voor de kids het huis in thema kerst versierd en een mooie boom gezet.Heb net een hele pak strijkwerk verzet en keukenhanddoeken geknipt die ik komende week nog moet maken(naden stikken). Maar een ma die soms de hele dag in pyama loopt geeft argwaan. Want Perlefientje zei me net...denk je soms dat ik niet doorheb dat het niet zo best gaat? Straks iedereen wat sussen met een kerstfilmpje en ikzelf tot over m'n oren onder een plaid... hoef ik even niet te voelen of te denken...
pfffffffffffff......en die sneeuw? Is die niet prachtig? Waarvoor dank aan moeder natuur.
Hopende op beterschap die ik zo graag met twee handen zou willen vastpakken. Perle! En dikke kus aan allen.X
-------------
|
Datum bericht: 20 December 2009 om 13:59
Lieve Perle,
Er moet echt helemaal niets behalve je medicijnen slikken en voor jezelf zorgen. Zeg dat maar tegen jezelf iedere keer als er een idee in je hoofd opkomt van "ik moet dit of ik moet dat". En als je graag in pyama blijft deze dagen, gewoon doen. Genieten van de sneeuw kan ook door het raam.
Ik zou graag een berg beterschap over je heen willen storten zoveel als er in onze tuin sneeuw ligt (en Ton kreeg de deur haast niet open toen hij de vogeltjes wilde voederen).
Je bent nog steeds jezelf, je bent onze Perle, die met wollen draadjes in haar zak loopt om ze telkens even te strelen.
wat rozengeur.
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 20 December 2009 om 14:48
Het is zoals Magtelt zegt gewoon jezelf zijn
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 20 December 2009 om 14:57
voor ons ben je goed zoals je bent! Ach, aan voornemens doe ik al lang niet meer! maar goed wensen wél, en die zou ik aan jou willen zenden: ik hoop dat het dit jaar opnieuw beter met je gaat, stapje voor stapje! en als we af en toe niks horen, dan trekken we gewoon even aan de bel hier! je moet niks, dat kaartje komt een ander keertje wel, al is het in de zomer, ook leuk en zo eens iets anders! dikke knuf!
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 20 December 2009 om 14:58
ik sluit me helemaal bij magtelt aan. doe het rustig aan en denk in de 1ste plaats aan jezelf
-------------
|
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 20 December 2009 om 15:06
|
Hoe vervelend is het woordje moeten in ons woordenboek,we gebruiken het veel te veel.Jij moet nu helemaal niets,alleen aan jezelf denken,hoe moeilijk dat ook is.Er zal misschien veel gaan veranderen voor je,maar ik denk alleen in het voordeel van jullie allemaal.
Ik ben wel heel blij nu toch even iets te horen,net als Magtelt zegt,als die sneeuw een berg beterschap is voor je,mag het nog een poosje sneeuwen.
neem de tijd,en geniet van je wolletjes.
heel veel sterkte.
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Bericht van: Josl
Datum bericht: 20 December 2009 om 15:08
|
Pfoeh, blij weer iets van je te horen. Je bent en blijft een kanjer en een supermoeder. Mijn oudste dochter heeft eenzelfde ziektebeeld alhoewel zij gelukkig nog nooit is opgenomen. Ze is meestal toch wel blij met haar functioneren. Man en kinders schrikken soms wel van haar uitvallen (met woorden bedoel ik) maar ze is reuze sterk. Pas had de apotheek eenzijdig het recept van de huisarts aangepast naar een goedkopere soort en was ze 3 weken erg ziek (hielp wel tegen angstaanvallen en depressies maar had daarbuiten heel veel bijwerkingen). Je ZOU die gezondheidszorg af en toe toch de nek omdraaien.
Loop jij maar lekker in je pyama en wees vooral eerlijk naar je kinderen want die voelen je haarfijn aan.
Dikke knuffel, Joke
------------- Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 20 December 2009 om 16:01
ik sluit mij bij iedereen aan.
-------------
 ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~
|
Bericht van: TLooman
Datum bericht: 20 December 2009 om 16:48
|
lieve Perle
ik wens je zoveel beterschap als er hier nu sneeuw ligt ik zou willen dat ik meer voor je kon doen houd moed  
------------- groetjes Thea
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 20 December 2009 om 17:38
fijn weer iets van je te horen. Maar jammer dat het nog niet zo goed gaat. Toch hoop ik met heel mijn hart dat je op gaat knappen. Voor jezelf omdat je het zelf zo moeilijk vind. En laat die zelfgemaakte kerstkaarten maar. Degene die je al gemaakt heb bewaar je gewoon voor volgend jaar. Hobbyen is nu alleen maar ontspannen. Zeker geen moeten. We weten toch wel dat je de kaarten waardeert. Anders waren we er allang mee opgehouden. Een dikke knuffel voor je.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 20 December 2009 om 18:30
Bericht van: Dikky
Datum bericht: 20 December 2009 om 20:04
|
Och, Perle toch, wat ben je toch weer tegen jezelf aan het werken. Wat niet gaat, gaat niet, nu niet maar een andere keer ook niet. En met zo te vechten en te moeten van jezelf maak je jezelf alleen maar meer moe.
Kruip dus maar lekker onder de plaid en doe datgene waar je wel zin in hebt, er moet nu niets (behalva natuurlijk de al zo vervelende medicatie natuurlijk). Geniet maar lekker van je dappere dochters met de kerst en wij houden van de Perle zoals ze is, dus kom maar langs (mag natuurlijk ook altijd via een pm) en klets maar lekker weg (vrolijk of niet).
In ieder geval hierbij wel een hele goede start voor het nieuwe jaar en dat het maar snel de goede kant op mag gaan. In ieder geval heel veel sterkte.
------------- Groetjes,
Dorine
|
Bericht van: su
Datum bericht: 20 December 2009 om 20:09
Bericht van: geesje
Datum bericht: 21 December 2009 om 00:44
|
bij ALLE vorige berichten sluit ik mij aan
PERLE STERKTE
------------- groetjes geesje
|
Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 21 December 2009 om 10:11
Perle ik wens je heel veel sterkte.
------------- GROETJES
|
Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 21 December 2009 om 11:04
|
Lieve Perle,
Ik denk dat het voor jou nu van belang is om voor je eigen op tekomen en jezelf de nodige rust te gunnen !!! In pyjama, waarom niet ??? En een ander zijn mening doet er immers niet toe !!! Voor het ogenblik is het jou welzijn dat primeert !!! Dus...
Wij denken aan jou en duimen voor jou !!!
------------- Groetjes,
Rita.
Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
|
Bericht van: pien66
Datum bericht: 22 December 2009 om 10:46
|
zeg perle ik wens jou en je gezin het allerbeste in 2010. Hopelijk knap je langzamerhand wat op. voor ons maakt het niet uit hoe je je voelt hoor. O.K we zouden het prettig vinden om te horen dat alles prima gaat, maar dat is omdat jij je dan ook weer goed zou voelen.
Laat alsjeblief af en toe even wat van je horen, want zoals je leest zijn velen benieuwd en bezorgd hoe het met je gaat.
dikke knuffel
------------- Groeten Jacqueline
|
|