Print Pagina | Close Window

langverwacht huwelijk verslag.

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=12594
Print Datum: 17 Mei 2024 om 11:33
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: langverwacht huwelijk verslag.
Bericht van: *kathy*
Onderwerp: langverwacht huwelijk verslag.
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 10:07

Nou had ik net een heel verslag getypt, slaat mijn pc zomaar uit.

Maar goed dan maar even overnieuw, want ik ben weer van mijn roze wolkje afgestapt, al was het 1 met een heel dun grijs randje, want mijn lichaam was wel volledig op. ziek huwelijk, kerst het was even echt wat te veel, maar zou het zo weer doen, ja niet de griep natuurlijk

De dag voor het huwelijk heb ik doorgebracht in het ouderlijk huis en daar waren mijn zussen ook ( verrassing) 1 avondje weer allemaal echt bij elkaar. En echt, wat 1 van mijn zusjes woont momenteel in cananda, loopt daar stage, maar ook zij was erbij!!! ( ook nog met de kerst en oud en nieuw, dus dat was helemaal leuk)

De dag zelf was er ook 1 om nooit te vergeten. Gelijk sochtends als je naar buiten kijkt, zie je al een sprookjesbeeld. Een prachtig sneeuwdek, lag er  en het sneeuwde ook nog steeds behoorlijk hard. Prachtig! Alleen al aan het mooie is een keerzijde en ook nu weer, want door het slechtte weer, lukkte het niet iedereen om te komen.  Spijtig, maar gelukkig waren veel vrienden en famillie er wel. We hadden maar een select gezelschap uitgenodigdt, om het klein te houden, maar daardoor wel stuk voor stuk mensen die echt dicht bij ons stonden. En alleen al die mensen in een keer bijelkaar is eigenlijk al een feestje.

2 hele lieve bruidsmeisje ( een nichtje en een zusje van Michael 10 en 11 jaar) Heel schattig in van die lieve jurkjes.

Michael helemaal keurig in het pak. Een moment om van te genieten, want denk niet dat ik dat nog vaak zal meemaken.

Mezelf een prinsesje voelen. In mijn jurk.  Echt even blij met mezelf.Even zo vrij, niet denken aan het wat in de steek laten van mijn lichaam. De twinkelingen in de ogen, bij Michael, hij vondt  de jurk prachtig.

Het weggeven van mij door mijn vader die zo zichtbaar blij, maar emotioneel was. Trouwens beide ouders. Dit moment deed me heel veel.

Allemaal super punten  van de dag.

En natuurlijk het jawoord. Met een super persoonlijke noot van Michael die ik nooit zal vergeten.

1 van de duiven vloog uit de richting, maar dan wel weer bij mij op de stoel.

Het feestje na afloop was ook heel sfeervol, mede doordat savonds leeuwarden al verlicht was met vuur. Vanuit de locatie kon je er heel fijn naar kijken. 

De afsluiting van de dag, was het oplaten van een heleboel wensballonnen. En niet alleen van de dag, maar ook de afsluiting van een nare perioden en de start van een nieuwe.

En nog steeds is het feesje niet over, want door veel geregel aan de kant van de ouders van Michael gaan we nog op "huwelijksreis" een weekje op vakantie in een aangepaste vakantiewoning met hulp. Een super cadeau en verassing

Wat betreft foto`s. Ik weet dat veel van jullie zich er op verheugen. En ja hoor, jullie mogen ze zien. Maar zo wel Michael als ik voelen zich er niet zo fijn bij om ze op het forum te zetten. Maar als jullie even een mailtje sturen. Dan ga ik er begin deze week eens voor zitten om iedereen van een mooie foto te voor zien.




Antwoorden:
Bericht van: pien66
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 10:24

geweldig om te lezen. volgens mij ben je niet echt van je wolk afgestapt, maar even een wolkje lager gaan zitten.

Fijn dat je zo genoten hebt

Ik heb je een lijstje gestuurd van de pannenlappendoosjes



-------------
Groeten Jacqueline


Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 10:29
Originally posted by pien66 pien66 wrote:

geweldig om te lezen. volgens mij ben je niet echt van je wolk afgestapt, maar even een wolkje lager gaan zitten.

Fijn dat je zo genoten hebt

Ik heb je een lijstje gestuurd van de pannenlappendoosjes

een wolkje lager en bedankt voor de lijst, super! had al een gedeelte van de adressen, maar niet iedereen parraat.

 



Bericht van: mineke.j
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 10:31
Meid wat een mooie dag heb je gehad!!! Fijn dat jullie zo genoten hebben en dat er nog vele mooie, gelukkige dagen mogen volgen!!
En wat een leuke verrassing; toch een huwelijksreis .... geweldig!!!

-------------
http://minekeswerkjes.blogspot.com/


Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 10:59
Wat een mooi verslag !!! En vooral fijn dat je zo'n mooie huwelijksdag (en dagen voor en na) hebt gehad !!! En nu nog een toffe huwelijksreis... dat verdienen jullie allebei tenvolle !!!

-------------
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 11:02
Wat leuk om nu ook het verslag te lezen. Ik hoop dat jullie huwelijksreis net zo onvergetelijk word. Geniet er maar lekker van. En een mooie foto is natuurlijk altijd wel leuk,maar ik snap dat je dat niet zomaar via een forum wilt doen.

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: sassa
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 11:03
wat leuk, je verslagje, en het is inderdaad een dag om nooit meer te vergeten, ik wens jullie nog vele gelukkige dagen toe.

-------------
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra


Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 11:24
bedankt allemaal enne de vakantie moet nog even wacht hoor, maart, maar niet minder leuk!


Bericht van: Josl
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 11:25

Helemaal geweldig toch jullie huwelijksdag?? Ik zie een heleboel zilveren en gouden randjes hoor!

Geniet van elkaar en ook van wat er nog allemaal "in de pen" zit, groetjes, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: Spekkie
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 11:26
leuk om te lezen dat jullie zo genoten hebben.....


Bericht van: amandel
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 11:28

Wat leuk om te lezen, je verslag van jullie huwlijk.

Ik wens jullie heel veel geluk en gezondheid samen, geniet van je komende huwlijksreis.  Een prachtig cadeau.

Groetjes irene



-------------
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.


Bericht van: Mo47
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 11:35
Een leuk verslag! En alsnog gefeliciteerd en heel veel geluk saampjes!


Bericht van: Maverisa
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 11:52
Heel veel geluk gewenst en fijn dat het zo'n leuke dag is
geworden!


Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 12:09
Wat fijn dat het zo'n fijne dag is geworden met zoveel verrassingen. Geweldig. Hier kun je de lang op teren. Fijn dat jullie toch ook nog op huwelijksreis gaan. Lief dat je schoonouders dat hebben geregeld. Geniet ervan, ook al is het nu nog de voorpret.

Groetjes
Leonie


-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: boek
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 12:18
super toch zo een dag met een gouden randje, en een fotootje is altijd leuk

-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>


Bericht van: culimieke
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 12:19
piep, wat een mooi verslag, ik voelde weer even hoe het was zo'n 31jaar geleden, want het was ook winter en al regende het bij ons, ons geluk kon niet op, en dat wens ik jullie ook toe, een zeer lange gelukkige leven samen.
En een foto ja die zou ik graag willen zien, stuur je zo een mailtje.

ps. maart is niet meer lang, je kan al gaan aftellen en zeker weten dat je die week weer op die allerhoogste wolk zal zitten

knufje culimieke

-------------
[URL=http://imageshack.us][img]


Bericht van: Guests
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 12:28

fijn kathy,om te horen dat het zo geweldige dag was.iets om nooit te vergeten.ik vond het al zo lang duren voordat we wat van je hoorde,ik dacht dit is wel een heel groot wit brood.en blijven genieten he!!!!!!!!!!

groetjes puck



Bericht van: creaans
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 12:45
Fijn dat jullie zo genoten hebben!
En ook nog een huwelijksreis helemaal geweldig!!
groeten Creaans


Bericht van: Lidia2
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 13:02

Wat fijn om te lezen dat het allemaal zo goed is verlopen, en dat je daarvoor toch nog zo ziek was. Ik ben blij voor je bedankt voor je mooie verhaal, enne ik zou ook wel een tofootje willen zien, mag dat ook?

Groetjes, Lidia mailto:countryliving@activ8.net.au - countryliving@activ8.net.au

 



Bericht van: chrisje
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 13:14

bedankt voor je heerlijke verslag van die speciale dag! heb er echt van zitten genieten!!! (ben er eens lekker voor gaan zitten, hoor, hihi!)

heel graag een foto, als je tijd hebt en je goed voelt!

mailto:chrisjevd@pandora.be - chrisjevd@pandora.be

 



Bericht van: esthertje
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 13:26

wat een leuk berichtje. wat fijn dat je zuser bij was vanuit canada. dat geeft toch net even dat extra op zo'n dag.

ik zalje even een mailtje sturen. ik ben wel benieuwd hoe jullie eruit zagen.

 



-------------


Bericht van: stridje
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 13:38
hay cathy,begon al nieuwschierig te worden,hoe je het gehad hebt,moest even een traantje wegpinkenben zo ontroert door jou verhaal.kan er niets aan doen,hoe ouder hoe meer emoties er los komen,ben een echte romanticus,ik zie michael helemaal de redder in nood,die voor jou alles over heeft,die je zelfs de kracht geeft ondanks dat je niet zo lekker gaat.cath jullie hebben nog zoveel leuke dagen voor de boeg dat wordt al een feestje alleen al samen zijn is voldoende.
ik kan het weten,mijn man maakt altijd een grapje en zegt dan,jij wil de hele dag in mijn kontzak zitten als je niet uit kijkt.
toch geven we elkaar ook wel de ruimte hoor,alleen hij heeft wel gelijk
geniet met teugen van elkaar,denk dat dit wel gaat lukken,groetjes stridje



Bericht van: pralientje
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 14:58
Wat een leuk verslag ,ik zou wel graag een foto zien mijn e-mail adres staat in mijn profiel

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 14:59
Ha Kathy,

Wat leuk om je verslag te lezen, ik zie je al helemaal stralen. Fijn dat het zo'n mooie dag is geweest met de mensen om je heen die je lief zijn.
En wat een lekker idee dat er straks een huisje klaar staat waar jullie helemaal verwend kunnen worden. Heerlijk toch om daar alvast van te genieten dat dat straks gaat gebeuren.

Ben wel benieuwd naar een foto van jullie dag, mijn adres staat in mijn pm




-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: TLooman
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 15:35
wat een mooi verslag fijn dat wij even mogen meegenieten

-------------
groetjes Thea


Bericht van: geesje
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 20:35

wat een prachtig verslag van jullie HUWELIJKSDAG                  

ook mijn e-mail-adres staat in mijn pm



-------------
groetjes geesje


Bericht van: ab63
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 21:01

wat een mooi verslag van jullie huwelijksdag

mijn mailadres is: mailto:anoodels@aol.com - anoodels@aol.com



-------------
GROETJES ANGELA


Bericht van: Meia
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 22:03

Wat een prachtig verhaal, het lijkt wel een sprookje idd. en wat veel mooie verrassingen voor jou lieverd, echt helemaal te gek en dan als klap op de vuurpijl ook nog een verzorgde huwelijksries. Kan het nog mooier?

Ik zou graag foto's zien, lijkt me superleuk!

Weet je mijn adres? Ik geloof het wel he.

Anders schrijf ik het je wel even in een pb.

En nogmaals gefeliciteerd en heel veel geluk samen!!!

Liefs, Meia.



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Roos39
Datum bericht: 03 Januari 2010 om 22:05

Dag Kathy en Michael.

Wat ben ik blij dat jullie deze dag op deze manier hebben mogen beleven. Dat je lichaam moe was/is, was natuurlijk te verwachten. Wel lekker dat deze moeheid behalve van de griep ook van de (in)spanning is gekomen.

Kathy, ik zou het heel leuk vinden om een foto in jouw mooie kleed, en eigenlijk ook wel van Michael eenmalig in pak te zien. Ik stuur je een pm.

Geniet nog lekker na, en geniet van je komende huwelijksreis. Het is best snel weer maart.

Liefs Rosemarie



Bericht van: odette
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 07:41

Fijn dat het zo een mooie dag was. Jammer dat je je nog niet helemaal lekker voelde. Een trouwdag is altijd super vermoeiend en helemaal als je net de griep achter de rug hebt gehad.

Ik zou ook wel heel graag een foto willen zien van jullie.

 



-------------
odette


Bericht van: Eeyore82
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 09:12
Wat fijn dat het een mooie dag was. Jullie hebben vast hele mooie wintertrouwfoto's met al die sneeuw. Ik hoop dat je je snel weer helemaal beter voelt en dat je in maart een geweldige huwelijksreis hebt.
Ben ook erg nieuwsgierig naar hoe jullie eruit zagen.

Groetjes Marije


Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 09:19
wt een mooi verslag van zo`n prachtige dag, ook mijn emailadres staat in mijn profiel, ben erg benieuwd hoe jullie eruit zien.

-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~





Bericht van: breidje
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 09:36

wat leuk om je verslagje te lezen. en wat een verrassingen; zusjes, huwelijksreis, super.

en ja, ook ik wil nu de paarse jurk met stippen wel eens zien

 

 



-------------
wil    


Bericht van: dine
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 10:13
Blij te lezen dat als goed verlopen is.

Prachtige dag, romantische sneeuw, leuke cadeaus en verrassingen en ja, dat je moe was, was wel te verwachten... je  was net uit het hospitaal.

En een foto ? Tuurlijk, ben zo nieuwsgierig....

 


Bericht van: Veerletje
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 10:37
Nog eens van harte proficiat met jullie huwelijk, Kathy!

Leuk zo'n verslagje, ik kon mn ogen dichtdoen en helemaal meegenieten! En super dat ze een huwelijkreis voor jullie hebben gepland! Kan je alweer helemaal naar uitkijken . En maart is niet zover meer weg... en dan zal het misschien ook van de eerste keer terug mooi weer zijn!

Een foto zou leuk zijn, kunnen we nog wat meer meedromen op jullie roze wolk, maar je moet je niet verplicht voelen om hem te sturen ;-).

Groetjes!


Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 10:47
Originally posted by breidje breidje wrote:

en ja, ook ik wil nu de paarse jurk met stippen wel eens zien

 

 



??????????????
Het zal toch niet.......

Groetjes
Leonie


-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: Corry R
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 11:05

Wat een leuk verslag,jullie hebben echt genoten.Jammer dat je zo moe was,maar toch een dag met een gouden randje.

heerlijk om straks een weekje er tuusen uit te gaan.Toffe schoonouders.

En ik wil jullie ook heel graag zien,je hebt mijn adres.



-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 14:03

Hoi Kathy, ten eerste wil ik jullie beiden hartelijk feliciteren met jullie huwelijk.

Heel leuk om je verslag te lezen en heerlijk dat het zo'n geweldige dag was voor jullie, familie en vrienden.



-------------
GROETJES


Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 06 Januari 2010 om 12:00
 2 foto`s zijn net  heel veel kanten opgegaan.


Bericht van: Iris74
Datum bericht: 06 Januari 2010 om 12:18

Goh Kathy,

Allereerst van harte gefeliciteerd met die prachtige stap die jullie hebben genomen. Wat heb je een  mooi verslag ervan geschreven. Kan er helemaal van meegenieten, haha!! Wat jammer dat je lichaam inderdaad niet zo erg in conditie was, maar ik ben blij voor je dat je in ieder geval wel hebt kunnen genieten! En wat een geweldig kado, ook nog een echte huwelijksreis erbij, fantastisch!!! Wat zullen jullie daar van kunnen genieten!

Ben natuurlijk ook wel een beeeeeetje nieuwsgierig hoe mooi jullie er uit zagen, het hoeft niet, maar een foto zou ik erg leuk vinden.

Geniet maar lekker van elkaar en de huwelijkse status!! Het is zo mooi om zo met elkaar verbonden te zijn!

 



-------------
**************
groetjes
Iris
**************


Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 06 Januari 2010 om 12:28
Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Originally posted by breidje breidje wrote:

en ja, ook ik wil nu de paarse jurk met stippen wel eens zien

Ik had al een paar maanden een paar hele nieuwgierige dames op mijn mail,  vandaar dat ik de paarse jurk met stippen in leven had geroepen.

Die uiteindelijk toch wit bleek te zijn

 

 



??????????????
Het zal toch niet.......

Groetjes
Leonie


Bericht van: breidje
Datum bericht: 06 Januari 2010 om 13:13
en wat voor 1!!!!!!

-------------
wil    


Bericht van: stridje
Datum bericht: 06 Januari 2010 om 15:49
nou word ik toch wel heel nieuwschierig kathy.even iets positiefs.groetjes stridje


Bericht van: dine
Datum bericht: 06 Januari 2010 om 21:10
Ik heb de foto's gezien en wat blijkt : Kathy schittert en is een hele mooie dame !
Michael mag er trouwens ook wezen hoor !

toen ik naar beneden scrollde dacht ik eerst dat er een reclamefoto van 1 of ander fotomodel onderaan de mail stond.....echt waar !!!


Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 06 Januari 2010 om 21:53

Originally posted by dine dine wrote:

Ik heb de foto's gezien en wat blijkt : Kathy schittert en is een hele mooie dame !
Michael mag er trouwens ook wezen hoor !

toen ik naar beneden scrollde dat ik eerst dat er een reclamefoto van 1 of ander fotomodel onderaan de mail stond.....echt waar !!!

ja he nadine, overdrijven is ook een vak apart.



Bericht van: dine
Datum bericht: 06 Januari 2010 om 22:03
Wedden dat vele hobbydoosjes mij gelijk zullen geven ?  


Bericht van: caelum
Datum bericht: 06 Januari 2010 om 22:32
Ooh mag ik de foto ook? Ik wou je laatst een bericht sturen maar toen stond dat je PM-box vol was..


Bericht van: pien66
Datum bericht: 07 Januari 2010 om 10:56
nadine heeft niet overdreven hoor, de eerste foto die ik zag zou het goed doen op de cover van een bruiloftmagazine.

-------------
Groeten Jacqueline


Bericht van: Veerletje
Datum bericht: 07 Januari 2010 om 11:02
Ik denk dat ik het bruiloftsmagazine niet gehad heb... Had ook een PM gestuurd, maar misschien is hij ook ergens verdwenen doordat je inbox vol zat?
Ik zou het leuk vinden alsnog een foto te zien van je prachtige jurk!


Bericht van: odette
Datum bericht: 07 Januari 2010 om 11:50
Ik heb ook nog niks gezien, wil iemand de foto doorsturen naar mij???

-------------
odette


Bericht van: dine
Datum bericht: 07 Januari 2010 om 12:13
Het spijt me, maar ik ga niet op eigen houtje zomaar de persoonlijke foto's van Kathy doorsturen.

Ik vind dat ik daar haar toestemming voor moet hebben, zou anders beetje respectloos zijn tegenover haar.

Hoop dat jullie daar begrip voor hebben.

Ach, gun haar wat tijd....ze kan niet iedereen tegelijk antwoorden


Bericht van: pien66
Datum bericht: 07 Januari 2010 om 13:29

ik ben het helemaal met nadine eens. 

En ja degene die nog niets hebben moeten maar wat langer in spanning zitten en dames het is het wachten zeker waard



-------------
Groeten Jacqueline


Bericht van: stridje
Datum bericht: 07 Januari 2010 om 13:47
ik wacht wel ,en anders heb ik pechgroetjes stridje


Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 07 Januari 2010 om 13:48

He wat gek, ik had het in verschillende delen verstuurd, maar volgens mijn hotmail heb ik hem ook naar jullie vestuurd maar wel alle 3 bij elkaar, dus nog maar eens proberen straks.

 



Bericht van: Roos39
Datum bericht: 08 Januari 2010 om 22:08

Hoi Kathy,

Ik was en ben ook heel benieuwd. Heb echter ook nog niets gekregen.

Ik zal voor zekerheid nog een berichtje sturen.

Rosemarie



Bericht van: Iris74
Datum bericht: 09 Januari 2010 om 14:23

Ik sluit me aan bij Rosemarie, ben echt wel heeeeeeel benieuwd, hihi!!!

Ik hoor zulke fantastische berichten hoe mooi jullie zijn, en bruidsfoto's zijn erg leuk om te zien!!?

 



-------------
**************
groetjes
Iris
**************


Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 09 Januari 2010 om 14:42
foto`s zijn vertuurd, alleen veerle zou je mij nog een keer een pm met je adres willen sturen, krijg namelijk een foutmeldin.


Bericht van: odette
Datum bericht: 09 Januari 2010 om 15:47

Wat zien jullie er prachtig uit. Echt Dine heeft gelijk!!! Dat jij blond was had ik niet verwacht zo grappig maar ik had een heel ander beeld bij jou.



-------------
odette


Bericht van: Roos39
Datum bericht: 09 Januari 2010 om 17:20

 Volgens mij lukt het niet bij mijn mail.....

Rosemarie



Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 09 Januari 2010 om 17:55
Meid wat klinkt je dag heerlijk. Wat fijn om met een klein intiem groepje van je dag te kunnen genieten. Dan kan je helemaal je zelf zijn. En kan je blijven genieten van de foto's omdat iedereen op de foto je even dierbaar is. Heerlijk hoor. Als je puf hebt zou ik je ook wel willen zien. Maar alleen als je puf hebt. Ik pm je mijn mail adres even.

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!


Bericht van: Claire
Datum bericht: 11 Januari 2010 om 00:49
Hoi Kathy,

Bedankt voor de mooie foto's, gelukkig heb ik ze nog gevonden in mijn spammap, ze zijn PRACHTIG!!!!

Dank je wel.

Groetjes van Claire


-------------
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren



Bericht van: Veerletje
Datum bericht: 11 Januari 2010 om 09:07
Bij mij is hij nog niet toegekomen... Heb ook net even mn spam-map gecontroleerd maar daar ook niet...

Groetjes!


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 11 Januari 2010 om 19:14

Originally posted by Veerletje Veerletje wrote:

Bij mij is hij nog niet toegekomen... Heb ook net even mn spam-map gecontroleerd maar daar ook niet...

Groetjes!

 

is iets met de belgen-ontvangst, denk ik, heb ze ook niet ontvangen...

 




Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net