Ik heb ook een schrijfkindje :-)
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=12611
Print Datum: 16 November 2025 om 09:28 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Ik heb ook een schrijfkindje :-)
Bericht van: caelum
Onderwerp: Ik heb ook een schrijfkindje :-)
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 02:58
Antwoorden:
Bericht van: boek
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 07:14
o wat goed zeg, en wat een lief meisje
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 07:29
|
wat leuk zeg. en een mooi meisje zeg.
via wat voor een stichting heb jij dit meisje dan?
-------------
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 09:33
Het is een schatje om te zien. Ze zal wel heel blij zijn met haar brief en de kadootjes.
------------- Groetjes Teunie
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 10:51
Wat een schattig mooi meisje
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 10:58
|
wat leuk,weer eens te zien hoe dat werkt met het forum,wij hebben er in de familie inmiddels drie.En er zijn nog meer hobbydoosjes die er een hebben.
hartstikke tof!
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 11:56
|
proficiat, aunty Debbie!!!!! 
wat een heerlijk klein dropje is het, hé! doet me denken aan onze allereerste schrijfkindjes (toen nog via een belgische organisatie) waar het allemaal mee begon, die zijn nu al 20 en 21, hihi!
Super dat je dit doet, het maakt ECHT een wereld van verschil voor zo'n meisje dat ze iemand heeft die aandacht geeft en haar laat weten dat ze ook meetelt!
ondertussen heeft dit forum serieus wat in gang gebracht!  
In welk tehuis zit dit schatje, debbie?
|
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 14:12
esthertje wrote:
wat leuk zeg. en een mooi meisje zeg.
via wat voor een stichting heb jij dit meisje dan?
|
Via dezelfde als Chrisje en Lidia etc :-) Alleen deze zit in een ander tehuis, omdat er een grote lijst is met allemaal kindertjes en dan staat er op de site achter hoe oud ze zijn en waarom ze er zitten enzo en zo heb ik deze gekozen :-) Dus toen mailde ik dat die stichting en toen kreeg ik de foto's en een formulier.
|
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 14:13
Corry R wrote:
wat leuk,weer eens te zien hoe dat werkt met het forum,wij hebben er in de familie inmiddels drie.En er zijn nog meer hobbydoosjes die er een hebben.
hartstikke tof!
|
Zo dat is een boel :-) Allemaal meisjes?
|
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 14:14
chrisje wrote:
proficiat, aunty Debbie!!!!! 
wat een heerlijk klein dropje is het, hé! doet me denken aan onze allereerste schrijfkindjes (toen nog via een belgische organisatie) waar het allemaal mee begon, die zijn nu al 20 en 21, hihi!
Super dat je dit doet, het maakt ECHT een wereld van verschil voor zo'n meisje dat ze iemand heeft die aandacht geeft en haar laat weten dat ze ook meetelt!
ondertussen heeft dit forum serieus wat in gang gebracht!  
In welk tehuis zit dit schatje, debbie? |
Ik heb jou een mailtje gestuurd, Chrisje :)
|
Bericht van: Prideke
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 14:38
Ha Caelum,
Wat een snoepie van een meisje. Wat goed dat je dit ook doet. Als ik weer een baan heb gevonden dan wil ik dit ook gaan doen. Lief van je dat je zo'n mooi kaartje hebt gestuurd en de extra's. Ben ook benieuwd naar jouw eerste terug reactie 
------------- http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/
|
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 14:45
|
Hoi Simone,
Ja, ik heb ook een hele tijd nagedacht voor ik ermee begon, ook omdat ik geen vast inkomen heb enzo, maar uiteindelijk zo bedacht tijdens de kerstvakantie van, vijftien euro kan ik eigenlijk altijd wel missen, dus het moet er maar eens van komen. Heel lief van jou dat je op den duur ook een schrijfkindje wilt. En ben ook heel benieuwd naar mijn eerste reactie terug! Die zal ik hier zeker plaatsen.  Ik zie zo vaak kleine leuke dingetjes voor meisjes en dan weet ik eigenlijk nooit aan wie ik het zou moeten geven, hihi, dus nu kan ik tenminste af en toe wat leuks kopen.
Liefs!
|
Bericht van: stridje
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 15:32
wat goed van jullie allen ,een schatig meisje,schrijf je engels naar haar? groetjes stridje
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 04 Januari 2010 om 17:28
oh wat leuk! Het is een schatje!
Veel schrijf plezier
groeten Creaans
|
Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 05 Januari 2010 om 09:20
|
Hallo Debbie,
Wat een schattig schrijfkindje heb jij... en nog zo'n kleintje !! Het zal voor het kindje een aangename verrassing zijn als het jouw kaartje krijgt met die leuke verrassingen erbij... Veel plezier met je schrijfkindje !!!
------------- Groetjes,
Rita.
Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
|
Bericht van: Lidia2
Datum bericht: 05 Januari 2010 om 09:38
|
Hi Debbie wat leuk ook een schrijfkindje, en ook een lieve meid zo te zien, ach ik denk dat ze wel allemaal lief zijn.
Veel plezier met schrijven.
Liefs, Lidia
|
Bericht van: klamadi
Datum bericht: 05 Januari 2010 om 10:43
doen jullie dat in het Engels?
------------- groetjes
KLAZIEN
|
Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 05 Januari 2010 om 11:59
|
klamadi wrote:
doen jullie dat in het Engels? |
Ja de briefjes worden in het engels naar het schrijfkindje gestuurd, en zij antwoorden ook in het engels (niet zo correct, maar toch héél goed leesbaar).
------------- Groetjes,
Rita.
Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
|
Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 05 Januari 2010 om 12:45
|
dit vind ik echt leuk! Heb er zelf 2 maar vooral omdat ik brieven vertaal voor een soortgelijke organisatie. Zo stoer dat je ook wilt helpen!
|
Datum bericht: 05 Januari 2010 om 19:01
|
ik zat net aan die kindjes te denken, knitje, hoe gaat het met ze??? Een jongen en een meisje toch, hé?
|
Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 05 Januari 2010 om 21:20
|
hey chrisje, nee 2 knulletjes. Joseph uit de Filipijnen en Angel uit Ecuador. Gaat heel goed met ze, zijn nu allebei 7 en kunnen al zelf wat schrijven. Joseph heeft het lastig qua noodweer daar maar hij is in veiligheid gebracht. Hoe is het met de jouwe Chrisje?
|
Datum bericht: 06 Januari 2010 om 09:28
|
goed! mijn "eerste" (één jongen, één meisje) zijn nu ondertussen volwassen, maar we hebben nog steeds regelmatig contact; ze zitten allebei op de universiteit! 
Ook het zusje van de oudste (die is 14) daar in die familie. Die schrijft zelfs elke week, en woont dus thuis. haar mama is een goede vriendin van me geworden!
De "nieuwe" kindjes zijn ook allemaal meisjes. Die wonen in het tehuis. Zijn er ondertussen 4 geworden, waarvan twee een geldsponsor hebben en ik ze schrijf, en de andere twee zijn overgenomen van een slordige sponsor... 
Leuk als ze zelf een beetje gaan schrijven! dat eerste engels is zo schattig! Met het noodweer is wel eng, zeg! gelukkig dat hij veilig is! Malki (die van 14) zat met de tsunami een week op een bergpas, omdat ze naast de rivier wonen. Alles stond blank... Ze is toen heel ziek geweest met hoge koorts, en via een andere vriendin heb ik haar gelukkig kunnen opsporen, brrr! als ik daar aan terugdenk... gelukkig maar dat dit jongetje dat niet moet meemaken!
|
|