afzakschouders
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=12629
Print Datum: 26 April 2025 om 03:36 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: afzakschouders
Bericht van: Leonie_y
Onderwerp: afzakschouders
Datum bericht: 05 Januari 2010 om 10:31
Wie heeft er een slim idee voor me. Ik heb "last" van 1 schouder waarvan steeds het bandje van mijn bh en hemd afzakken. Ik loop de hele dag te hijsen. Thuis is dat natuurlijk niet erg, maar als ik aan het werk ben (ik werk in een winkel) is het natuurlijk geen gezicht dat ik in mijn trui loop te trekken aan die bandjes. Ik heb al van alles geprobeerd met veiligheidsspelden, maar om in iedere trui of bloes een stukje klittenband te gaan zetten, gaat me weer te ver. 
Dus alle ideeen zijn welkom.
Groetjes Leonie
------------- Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol
|
Antwoorden:
Bericht van: pppetra
Datum bericht: 05 Januari 2010 om 10:41
let op je houding: het kan zijn dat je onbewust scheef staat, met je schouder ingetrokken.
Ik vermoed dat het hieraan ligt: het gebeurt maar aan één kant.
een touwtje op je rug knopen zoals met een afzak badpak?
|
Bericht van: Maverisa
Datum bericht: 05 Januari 2010 om 14:33
Er zijn van die antischuif dingetjes te koop. Hmm, dat
klinkt nogal vaag Ze zijn van rubber (doorzichtig)
en die doe je tussen je huid en bh-bandje. Dan glijdt het
niet meer zo makkelijk af!
Succes ermee!
|
Bericht van: caelum
Datum bericht: 05 Januari 2010 om 15:57
Je hebt ook bh's waarbij je de bandjes los kunt maken (zodat je er andere bandjes aan kunt zetten) bij die bh's kun je ook de bandjes op de rug kruisen, zitten ze altijd vast :-)
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 05 Januari 2010 om 16:04
Ik heb tweezijdig plakband voor tussen mijn bhband en mijn schouder bij Huis & Comfort gekocht. En ik heb bandjes, waarmee je je bhbandje aan je hemdbanden kunt bevestigen. Maar het fijnste vind ik mijn behahemdjes van Nechkermann, beha en hemd in één. Geen afzakkerij meer en ze zitten mooi glad onder dunne truien en bloezen, je ziet er niets van.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: stridje
Datum bericht: 05 Januari 2010 om 16:08
caelum wrote:
Je hebt ook bh's waarbij je de bandjes los kunt maken (zodat je er andere bandjes aan kunt zetten) bij die bh's kun je ook de bandjes op de rug kruisen, zitten ze altijd vast :-) | zo zou ik het ook eens proberen goed idee. groetjes stridje
|
Datum bericht: 05 Januari 2010 om 23:15
Bedankt voor het meedenken. Ik heb goeie ideetjes voorbij zien komen, dus daar ga ik maar eens mee aan de gang. Dank jullie wel.
Groetjes Leonie
------------- Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
|
Bericht van: odette
Datum bericht: 06 Januari 2010 om 08:30
Denk toch dat het vooral met je houding te maken hebt, maar ja dat verander je niet zo 1 2 3. Misschien eens naar mensendiek therapy. En tot die tijd zijn bovenstaande oplossing misschien een idee. Maar je moet wel opletten want veel van die antislip dingen zijn van siliconen en sommige mensen (ik bv) kunnen daar niet tegen en krijgen een allergische reactie (ik krijg van die smetplekken echt heel pijnlijk, dan maar een afzakbandje....)
------------- odette
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 06 Januari 2010 om 13:58
O ja mijn plakband heet bodytape.
Ik wil je wel twee textielen bandjeshouders opsturen, ik heb er vier en ik gebruik ze zelden, omdat ik die beha-hemmetjes heb.
Ik had ook die siliconenbandjes, omdat ze doorzichtig waren, maar ik heb ze snel vervangen door satijnlint, want zo'n jeukende rode striem is ook niet alles.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 09 Januari 2010 om 12:34
Hoi Magtelt,
Ik heb het inmiddels voor elkaar met inderdaad een koordje als bij een afzakbadpak en dat werkt goed. In de winter is dit natuurlijk goed te doen, maar zomers is het natuurlijk geen gezicht met een hemdje of t-shirt. Dan ga ik doorzichtige bandjes gebruiken zoals Caelum zie. Die heb ik inderdaad ook nog liggen. Nooit gebruikt, maar ik ga ze nu eens proberen. In ieder geval bedankt voor je aanbod.
Groetjes Leonie
|
|