Print Pagina | Close Window

vertaal hulp gevraagd.

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Patronen Hobbydoos
Forum Naam: Vragen
Forum: Heb je een vraag over een patroon stel hem hier
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=13246
Print Datum: 28 April 2024 om 12:29
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: vertaal hulp gevraagd.
Bericht van: *kathy*
Onderwerp: vertaal hulp gevraagd.
Datum bericht: 09 Februari 2010 om 14:09

misschien is het een beetje veel, maar wie wil me hier mee helpen vertalen?

 

Rnd 3: sc in next 2 sc, dec over next 2 sc, ch 2 sc in 2nd ch from hook, sl st in same sc as last sc made. sc in next 2 sc, dec over last 2 sc (6)

en met het volgende?

VEST:

Using main color of vest:
(Do not ch 1 before turning)

Row 1: Ch 13, sc in 2nd ch from hook and each ch across , turn (12)
Row 2: sc in first sc, * 2 sc in next sc, sc in next sc * repeat from * to * across (18)
Row 3: sc in each sc across (18)
Row 4: 2 sc in first sc, * sc in next 2 sc, 2 sc in next sc * repeat from * to * across (24)
Row 5: sc in each sc across (24)
Row 6: sc in first 3 sc, * 2 sc in next sc, sc in next 3 sc * repeat from * to * across (30)
Row 7: sc in each sc across (30)
Row 8: 2 sc in first sc, *sc in next 4 sc, 2 sc in next sc * repeat from * to * across (36)

F/O main color, attach gold. 3 sc in corner sc, sc evenly around entire 'vest', putting 3 sc in each corner. F/O weave in ends.




Antwoorden:
Bericht van: muis28
Datum bericht: 09 Februari 2010 om 16:24
Originally posted by *kathy* *kathy* wrote:

misschien is het een beetje veel, maar wie wil me hier mee helpen vertalen?

 

Rnd 3: sc in next 2 sc, dec over next 2 sc, ch 2 sc in 2nd ch from hook, sl st in same sc as last sc made. sc in next 2 sc, dec over last 2 sc (6)

Toer 3: vaste in de volgende 2 vasten, minderen over 2 vasten, losse 2 vasten in 2e losse v.a haaknaald, halve vaste in zelfde vaste als laaste vaste.

vaste in volgende 2 vasten, minderen over laatste 2 vaste (6)

en met het volgende?

VEST:

Using main color of vest:
(Do not ch 1 before turning)

Row 1: Ch 13, sc in 2nd ch from hook and each ch across , turn (12) 13 lossen, vaste in 2e losse v.a haaknaals en in elke steek, draai (12)
Row 2: sc in first sc, * 2 sc in next sc, sc in next sc * repeat from * to * across (18) vaste in de 1e vaste, * 2 vasten in volgende vaste, vaste in volgende vast* herhaal * tot * tot einde haakwerk (18)
Row 3: sc in each sc across (18) vaste in elke vaste tot einde werk
Row 4: 2 sc in first sc, * sc in next 2 sc, 2 sc in next sc * repeat from * to * across (24) 2 vaste in 1e vaste, * vaste in volgende 2 vaste, 2 vaste in volgende vaste* herhaal * tot * (24)
Row 5: sc in each sc across (24) vaste in elke vaste tot einde werk (24)
Row 6: sc in first 3 sc, * 2 sc in next sc, sc in next 3 sc * repeat from * to * across (30) vaste in de 1e 3 vasten, * 2 vasten in volgende vaste, vaste in volgende 3 vasten* herhaal * tot * (30)
Row 7: sc in each sc across (30) vaste in elke steek tot einde werk (30)
Row 8: 2 sc in first sc, *sc in next 4 sc, 2 sc in next sc * repeat from * to * across (36) 2 vste in 1e vaste, * vaste in volgende 4 vasten, 2 vasten in volgende vaste* herhaal * tot * (36)

F/O main color, attach gold. 3 sc in corner sc, sc evenly around entire 'vest', putting 3 sc in each corner. F/O weave in ends. 3 vasten in elke hoek, vasten rondom, maak 3 vasten in elke hoek.

 

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.



-------------
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia


Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 09 Februari 2010 om 18:07
super bedankt


Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 09 Februari 2010 om 20:30

het volgende is me nog niet helemaal duidelijk

Rnd 3: sc in next 2 sc, dec over next 2 sc, ch 2 sc in 2nd ch from hook, sl st in same sc as last sc made. sc in next 2 sc, dec over last 2 sc (6)

Toer 3: vaste in de volgende 2 vasten, minderen over 2 vasten, losse 2 vasten in 2e losse v.a haaknaald, halve vaste in zelfde vaste als laaste vaste.

vaste in volgende 2 vasten, minderen over laatste 2 vaste (6)

is er nog iemand die kan en wil helpen?

 

 




Bericht van: esthertje
Datum bericht: 10 Februari 2010 om 07:48

Toer 3: vaste in de volgende 2 vasten, minderen over 2 vasten, losse 2 vasten in 2e losse v.a haaknaald, halve vaste in zelfde vaste als laaste vaste.

vaste in volgende 2 vasten, minderen over laatste 2 vaste (6)

je haakt eerst 2 vaste, dan ga je 1x minderen.(dat doe je altijd over 2 steken. van beide een lus opnemen en tegelijk als 1 steek afmaken.) dan 2 losse haken.(dit wordt dus een los touwtje aan je werk) en dan in de 2de losse vanaf je haak 1 vaste. (je krijgt een klein lusje) en als laatste een half vaste in dezelfde steek als die laatste vaste.

ik hoop dat je het nu wel berijpt. anders gewoon nog even roepen hoor.



-------------


Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 10 Februari 2010 om 16:07
bedankt voor het helpen esther


Bericht van: Annemaries
Datum bericht: 14 Februari 2010 om 16:56

Als iemand weer eens vastloopt in een vertaling: er staat een link naar verschillende vertaalschema's op mijn blog.

Groetjes, Annemarie



-------------
Annemariesbreiblog.blogspot.com



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net