Print Pagina | Close Window

gekneusde ribben

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=1335
Print Datum: 10 Mei 2024 om 12:32
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: gekneusde ribben
Bericht van: Meia
Onderwerp: gekneusde ribben
Datum bericht: 11 April 2007 om 09:23

Zaterdag ging ik even met mijn sok op de pennen naar mijn moeder die vlak bij mij woont. Ik wilde even zeker weten of de sok wel goed was omdat degene voor wie hij is hem niet  makkelijk kan komen passen.

Ik loop de straat over en zal de stoep op en til mijn linkervoet op en stap op de stoep, toen ik dat ook met mijn rechtervoet wilde doen kwam die niet hoog genoeg en ik struikelde dus. Omdat de stoep naar links gaat had ik al een draai met mijn lijf gemaakt en ja hoor daar ging ik.....

Met mijn elleboog in mijn ribben viel ik op de grond op rechterhand en knie, ook mijn linkerpols die op de grond kwam doet een beetje pijn. Mijn knie zit een schaafplekje op van een 2 euro munt dus dat valt reuze mee maar mijn ribben doen behoorlijk pijn.

Nu doen ze niks aan gekneusde ribben maar ik moest wel pijnstillers gaan slikken omdat je anders door de pijn verkeerd gaat ademhalen o mdat het pijnlijk is en daardoor kun je een longontsteking krijgen.

Nou dat heb ik weer. Ik zit nu dus maar wat te breien(deed ik ook al)En voor mijn linkervoet waar ik een hielspoor aan mijn hiel heb is het wel goed even rust. Ik ben benieuwd hoe lang dit grapje gaat duren. Ik ben al vanaf half 7 op. Kon niet meer lekker liggen in bed.

Zit dus nu hier wat te lezen en ondertussen wat te typen en te breien. Het zonnetje schijt lekker en straks ga ik lekker buiten zitten Mijn fitness kan ik de komende tijd ook wel vergeten jammer genoeg. Nou ja het zal wel over zijn voordat ik helemaal grijs ben



-------------
     All you need is love.




Antwoorden:
Bericht van: Tony
Datum bericht: 11 April 2007 om 09:45

Oei, Oei Meia,

Dat zal even zeer doen, daar kun je lekker van innemen hoor !!

Hou je echt maar aan het advies om het rustig aan te doen, dan gaat het het vlugste over, ik ben 68 en nog steeds niet grijs, dus dat zou wel heeeeeeel lang duren.

Veel sterkte  TONY



-------------
Antonia


Bericht van: Meia
Datum bericht: 11 April 2007 om 10:50
Originally posted by Tony Tony wrote:

Oei, Oei Meia,

Dat zal even zeer doen, daar kun je lekker van innemen hoor !!

Hou je echt maar aan het advies om het rustig aan te doen, dan gaat het het vlugste over, ik ben 68 en nog steeds niet grijs, dus dat zou wel heeeeeeel lang duren.

Veel sterkte  TONY

Dank je Tony, leuk dat je nog steeds niet grijs bent, mijn ouders waren ook allebeide al 70 toen hun eerste grijze haren kwamen(behalve de baard van mijn pa) Ik ben 52 en mijn slapen waren al een tijdje aan het grijs worden maar nu gaat het de laatste tijd wel erg snel  Mijn zoon van 28 vindt het helemaal niks, die zegt steeds: ma wanneer ga je je haar nu weer eens verven?
Niet dus, daar heb ik geen zin meer in, ik vind het grijs wel leuk, ook mijn gezicht verandert van kleur en als het toch zo snel gaat wil ik wel eens zien hoe het wordt. Alhoewel op mijn achterhoofd is mijn haar nog steeds donker, geen grijze haar te bekennen. Ook mijn zus die maar anderhalf jaar ouder is als ik wordt ook al grijs.

Mijn dochter van 31 vond vorige week haar eerste grijze haar ook al, dat vond ze niet leuk Ach, ik zei tegen haar het duurt heel lang hoor voor er weer een paar bijkomen. Ik geloof dat ik mijn eerste grijzehaar ook vond net na mijn 30ste.



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Meia
Datum bericht: 11 April 2007 om 10:51
O ja Tony, ik doe rustig aanhoor, heb geen zin om er lang mee te zitten

-------------
     All you need is love.



Bericht van: Teunie
Datum bericht: 11 April 2007 om 11:00
Hoi Meia
Doe maar kalm aan met die ribben want anders zou het wel eens lang kunnen gaan duren.
Ik heb zelf ook eens een dubbele rietberger gemaakt met het gevolg hetzelfde ongemak.
Ik hoop dat je snel weer helemaal de oude bent.

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: corine
Datum bericht: 11 April 2007 om 11:06
Beterschap Meia.

-------------


Bericht van: tdv
Datum bericht: 11 April 2007 om 12:22
jeetje meia veel beterschap

-------------
groetjes tine


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 11 April 2007 om 12:49
Balen zeg!!! Zo zie je maar, zelfs door een stoeprand kun je je lelijk bezeren. Beterschap!

-------------
Groetjes Syl


Bericht van: claudine
Datum bericht: 11 April 2007 om 12:55

Hoi Meia,

Dat is pech hebben hoor. Maar misschien heb je geluk dat het weer goed blijft dan kun je lekker buiten zitten, hou je er een mooi kleurtje aan over.
Natuurlijk pijn hebben is minder prettig. Beterschap gewenst.
Claudine

 

 



Bericht van: hendrika
Datum bericht: 11 April 2007 om 13:44

Hoi Meia.

Ik kan natuurlijk niet achter blijven van harte beterschap

Hendrika



Bericht van: catharina
Datum bericht: 11 April 2007 om 14:15

Wat vervelend Meia.

Ik hoop dat de ergste pijn gauw voorbij is.

En wat betreft de grijze haren,ik verf ook niet meer.Ik word 51 deze maand en vindt de grijze haren mooi. An de achterkant ben ik nog vrij donker maar voor en bovenop kun je niet zeggen dat je niet goed kunt zien.Maar het is zo als je zegt,je huidskleut verandert ook en in het geheel is het zo volgens mij ook mooier.Een shampoo voor grijs haar en ze zijn nog mooier.Mijn dochter die nu net bevallen is heeft ook al grijze haren ertussen en zij is 28 jaar.Maar zij gaat na de borstvoeding wel weer verven,wat ik goed begrijp.



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: Edith
Datum bericht: 11 April 2007 om 17:56

Heel veel sterkte Meia, vervelend dat je zo gevallen bent. Pas op jezelf.

Ik heb geen idee of ik grijs ben, ik verf mijn haar al meer dan 20 jaar met henna. Om er van af te komen moet ik het laten uitgroeien en daar heb ik nog geen zin in. Daarnaast is de henna goed om mijn vette haren wat droger te maken. Dus het is nog een uitstekend masker ook.



Bericht van: Corrie
Datum bericht: 11 April 2007 om 19:24

Wat doet dat zonnetje raar bij jou?

Nu niet in lachen uitbarsten he?......................Dan doen je ribben vast en zeker zeer.

Als je terug leest, alle gekheid op een stokje heel veel sterkte weet als de beste wat het is pijn ppppfffffffffffff genoeg gehad de laatste tijd.

 

Kalmpjes aan maar



-------------
Hou de eer aan jezelf


Bericht van: Meia
Datum bericht: 11 April 2007 om 20:50

Bedankt voor de lieve reacties allemaal, pff ik haalde vanmiddag een grapje uit met iemand en toen kreeg ik de slappe lach, dat was echt auwwwwww Tja moet ik maar geen grapjes uithalen nu.  

Catharina, jij had het over een shampoo voor grijs haar, dat zei mijn dochter ook al, is er een speciaal merk wat je aanbeveelt? Van mij mogen de grijze haren wel wat witter worden  Ik vind het wel leuk dat grijs.

 



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Corrie
Datum bericht: 11 April 2007 om 21:34
O dat wil ik ook wel, wil zo wit worden als mijn lieve paps ooit was.

-------------
Hou de eer aan jezelf


Bericht van: Meia
Datum bericht: 11 April 2007 om 23:42

Originally posted by corrie corrie wrote:

dat wil ik ook wel, wil zo wit worden als mijn lieve paps ooit was.
Mijn vader was op zijn bijna 83ste(wat ie in 2005 zou geworden zijn) nog lang niet helemaal grijs, laat staan helemaal wit. Maar ik vind dat ook wel mooi dat witte haar, zijn vader was het wel maar die was dan ook al 91.

Ach ik heb nog tijd zat normaal gesproken om wit te worden  Tja wat is tijd zat hè, wij gaan er maar vanuit dat we oud worden omdat we dat graag willen maar wie zegt ons dat het ook zo zal zijn?

Misschien zijn we al veel eerder klaar hier op aarde hè, en worden we helemaal niet oud. Maar goed dat we dit soort dingen niet weten zeg ik altijd maar.

 



-------------
     All you need is love.



Bericht van: T Looman
Datum bericht: 12 April 2007 om 00:31

wat vervelend voor je dat je gevallen beterschap

groetjes Thea



Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 12 April 2007 om 00:57

Hoi Meia,

Doe het maar lekker rustig aan. Laat je maar goed verwennen en zo word je weer snel beter.

Maar goed dat we met al onze kwaaltjes nog kunnen handwerken dan valt het rusten nog een beetje mee.

 



-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG


Bericht van: Ratlover
Datum bericht: 12 April 2007 om 07:50
beterschap meia, ribben kneuzen is erg pijnlijk en kan zonder de goede rust erg lang duren

-------------
Groetjes van Lieke

http://breisels.web-log.nl" rel=nofollow>Neem eens een kijkje in mijn weblog


Bericht van: Tess
Datum bericht: 12 April 2007 om 13:52

Ai ai ai....je bent flink terecht gekomen dan  Veel beterschap hoor !



-------------
Liefs Tess


Bericht van: smurfje
Datum bericht: 12 April 2007 om 14:42

Oei oei oei Meia

Ik wens je van harte veel beterschap toe hoor en geniet van je rust maar in het zonnetje want dan krijg je nog een mooi bruin kleurtje ook 

groetjes Smurfje



-------------
Ik wens jullie vandaag veel glimlachjes toe!!! "Beary" big hugs van Smurfje


Bericht van: catharina
Datum bericht: 12 April 2007 om 15:41
Originally posted by Meia Meia wrote:

Bedankt voor de lieve reacties allemaal, pff ik haalde vanmiddag een grapje uit met iemand en toen kreeg ik de slappe lach, dat was echt auwwwwww Tja moet ik maar geen grapjes uithalen nu.  

Catharina, jij had het over een shampoo voor grijs haar, dat zei mijn dochter ook al, is er een speciaal merk wat je aanbeveelt? Van mij mogen de grijze haren wel wat witter worden  Ik vind het wel leuk dat grijs.

 

Op het moment gebruik ik van Swarzkopf voor grijs haar.Ik heb ook van Guhl voor grijs haar gebruikt,vond ik ook goed.Even uitproberen maar dames

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: geesje
Datum bericht: 12 April 2007 om 16:06
   Hallo Meia, nou dat kan pijnlijk  zijn heb het al verschillende keren gehad. vroeger.   beterschap,,,,,,,,en laat ik nu gister mijn voet verzwikken,oei ik had wel door de grond kunnen gaan, zo"n pijn ,maar als het niet iets erger is, hier komen we ook wel weer overheen,,,,zit in ieder geval met de voet omhoog te haken.       goetjes Geesje    

-------------
groetjes geesje


Bericht van: claudine
Datum bericht: 12 April 2007 om 17:47
Geesje,
Voor jou ook een spoedig herstel.
tsjonge, laat het nu maar stoppen hoor.
groetjes, Claudine


Bericht van: Meia
Datum bericht: 13 April 2007 om 00:22

Ik merk nog helemaal geen verbetering, 's nachts is het zelfs pijnlijker, morgen ga ik maar even langs de huisarts geloof ik, het ademen gaat ook niet goed, je kunt niet even lekker diep ademen hè en zostraks had ik de hik..... ook niet prettig  

 

Geesje, sterkte met je voet, ik heb ook idd lekker in het zonnetje gezeten vandaag en ben idd een beetje bruiner geworden(had al een beetje kleur van t zonnetje)

 

Catharina, ga ik proberen die shampoo, morgen maar even kopen



-------------
     All you need is love.



Bericht van: geesje
Datum bericht: 13 April 2007 om 22:22
    Hallo, dank je wel voor het medeleven,  ik kan sinds vandaag alweer aardig lopen, de tenen voelen ook niet meer zo doof,,,,,,,,,,,maar mijn voet heeft nu wel alle kleuren van de regenboog.      Catharina met jou gaat het niet zo goed lees ik , je moet er echt mee naar de dokter hoor,, en ook doen hoor, beterschap,   groetjes    voor jullie allemaal   Geesje 

-------------
groetjes geesje


Bericht van: geesje
Datum bericht: 13 April 2007 om 22:25
      Sorry ik bedoelde natuurlijk  Meia         gr Geesje  

-------------
groetjes geesje


Bericht van: catharina
Datum bericht: 14 April 2007 om 23:08

Dank je Geesje.Met mij gaat het inderdaad wek goed.

Jij ook beterschap met je enkel hoor.



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: geesje
Datum bericht: 14 April 2007 om 23:54
   i Catharina, dank je het gaat alweer iets beter.   gr.  Geesje   En Meia al naar de dokter geweest???????????????????

-------------
groetjes geesje


Bericht van: Meia
Datum bericht: 15 April 2007 om 00:41
Ja ik ben gisteren naar de dokter geweest, ze heeft me een extra pijnstiller gegeven bovenop wat ik al gebruikte. Ik slik nu 4x per dag 2 paracetamol + 4x 1 tramadol en daarbij nu nog 2x 800 mg brufen, en dat werkt gelukkig, ze heeft nog even gekeken of er niet een rib gebroken was maar dat was gelukkig niet zo en mijn longen beluisterd en die waren ook goed. Ik moest deze medicatie maar 2 weken slikken en dan maar eens kijken hoe het gaat. Zou er wel even mee zitten zei ze. Gelukkig gaat het wel beter nu al merk ik onmiddellijk wanneer de pijnstillers zijn uitgewerkt.

-------------
     All you need is love.



Bericht van: catharina
Datum bericht: 15 April 2007 om 08:35

Kan je in ieder geval tijdens de medicatie rustig ademhalen Meia.

Sterkte.



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: Tony
Datum bericht: 15 April 2007 om 11:13

Veel sterkte, en rustig aan doen Meia, dan komt het allemaal goed.

Tony



-------------
Antonia


Bericht van: Meia
Datum bericht: 16 April 2007 om 15:28
Ik doe rustig aan, zit af en toe even achter de computer en dan weer even buiten onder de parasol wat breien enzo. Pijnstillers werken wel redelijk ook al zijn het er veel, de werking duurt wel even voor het begint en ik voel ook goed wanneer het weer stopt. Nou ja, het is in ieder geval veel minder erg dan afgelopen week.  Bedankt voor de lieve reacties!

-------------
     All you need is love.



Bericht van: smurfje
Datum bericht: 16 April 2007 om 16:12

Fijn om te horen dat het al ietsje beter met je gaat!!!!! Doe het rustig aan hé!!!!!

Groetjes Smurfje



-------------
Ik wens jullie vandaag veel glimlachjes toe!!! "Beary" big hugs van Smurfje


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 16 April 2007 om 19:07

Zo, je krijgt nu flink wat tegen de pijn. Goed rusten! en nu niet  vanalles gaan doen, omdat de pijn minder is (door de medicatie). Beterschap!!!



-------------
Groetjes Syl


Bericht van: Meia
Datum bericht: 16 April 2007 om 21:26
Ik ben zo lui als wat maar dat komt mijn hielspoor ten goede dat merk ik wel. Ik moet nodig wat in mijn huishouding doen, doe alleen de was  en eten koken maar de rest blijft erbij. Mijn man doet de afwas en maakt het toilet schoon enzo. Dat vind ik wel belangrijk een schoon toilet   Morgen toch maar proberen een beetje te doen. Stukje bij beetje natuurlijk.

-------------
     All you need is love.



Bericht van: catharina
Datum bericht: 16 April 2007 om 22:15

 Meia, jij vroeg toch hoe wij aan de leuke plaatjes komen?

Mijn breiende oma heb ik van ..Nanda's Plaatjessite.



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: Meia
Datum bericht: 16 April 2007 om 23:00
Originally posted by catharina catharina wrote:

 Meia, jij vroeg toch hoe wij aan de leuke plaatjes komen?

Mijn breiende oma heb ik van ..Nanda's Plaatjessite.

Ja die ken ik die site! Hij is leuk die breiende oma in de schommelstoel

-------------
     All you need is love.



Bericht van: geesje
Datum bericht: 16 April 2007 om 23:15
   Hallo Meia, het gaat al wat beter met je, door de medicijnen,en morgen wil je al wat meer gaan doen,,,maaar daar moet je echt mee uitkijken hoor,mijn kleindochter is dit weekend hier geweest dus ben ik wat overmoedig geweest en dus vandaag moest ik toch weer extra rusten,heb de hele dag pijn gehad,terwijl het mijn voet maar was.   Je schreef dat je hielspoor wel ten goede kwam,  mag ik vragen wat dat is?????als je het niet erg vindt want ik heb daar nog nooit van gehoord.     Groetjes Geesje  

-------------
groetjes geesje


Bericht van: hanny bennes
Datum bericht: 17 April 2007 om 01:06
hoi geesje, daar wil ik ook wel even op reageren, (meia zonder jou te passeren). hielspoor is te vergelijken zeggen ze met een tenniselleboog. het doet ontzettend zeer. ik heb vorige week m'n derde paar steunzolen gekregen, maar die zijn het helemaal niet, want ik heb de hielspoor aan m'n rechtervoet, maar met die nieuwe zolen, voelde ik een zelfde drukplek opkomen bij m'n linkervoet.

meia, heb jij hier ook behandelingen voor gehad? in de vorm van een spuit, shockwave therapie? ik wel, nou die shockwave mogen ze houden, ik heb 7 shocks gehad, je gunt het je ergste vijand niet. geesje, (leuke naam trouwens, mijn zus d'r doopnaam is ook geesje en m'n oma heette geesje) op internet onder het kopje in google hielspoor, kun je er ook wel meer over te weten komen.
meia, ik wens je heel veel beterschap en die rust zal je vast heel goed doen.


-------------


we sit good in our skin.....

creaida


Bericht van: geesje
Datum bericht: 17 April 2007 om 22:47
   Hoi, Hanny,  bedankt voor de uitleg, van de hielspoor, ik ga morgen even op Google kijken. Dank je voor het compliment dat je Gesje een leuke naam vind en dat hij ook bij jou in de fam. voorkomt. Ik ben naar mijn oma vernoemd. Groetjes Geesje   

-------------
groetjes geesje


Bericht van: Meia
Datum bericht: 26 April 2007 om 01:14

Originally posted by hanny bennes hanny bennes wrote:

hoi geesje, daar wil ik ook wel even op reageren, (meia zonder jou te passeren). hielspoor is te vergelijken zeggen ze met een tenniselleboog. het doet ontzettend zeer. ik heb vorige week m'n derde paar steunzolen gekregen, maar die zijn het helemaal niet, want ik heb de hielspoor aan m'n rechtervoet, maar met die nieuwe zolen, voelde ik een zelfde drukplek opkomen bij m'n linkervoet.

meia, heb jij hier ook behandelingen voor gehad? in de vorm van een spuit, shockwave therapie? ik wel, nou die shockwave mogen ze houden, ik heb 7 shocks gehad, je gunt het je ergste vijand niet. geesje, (leuke naam trouwens, mijn zus d'r doopnaam is ook geesje en m'n oma heette geesje) op internet onder het kopje in google hielspoor, kun je er ook wel meer over te weten komen.
meia, ik wens je heel veel beterschap en die rust zal je vast heel goed doen.
Hoi Hannie, om even over het hielspoor te hebben, ik had dit bericht nog niet gelezen. Ik heb ooit eens een hielspoor gehad en toen heeft de fysiotherapeut mijn voet behandeld en dat hielp wel een beetje. Jaren later kreeg ik er weer eentje onder mijn rechtervoet en ik kan je zeggen dat de pijn echt niet leuk is. Steunzolen gekregen en nu heb ik al heel lang eentje onder mijn linkervoet. Om nu weer nieuwe steunzolen te gaan halen zag ik even niet zitten ivm de kosten. Ik heb eens wat gegoogled  en vond van die cilicone zooltjes en hakstukjes. Die hakstukjes heb ik vorige week gekocht en ik moet zeggen dat ik nu al na een week veel minder pijn in mijn linker voet heb.

Ze passen helaas niet in al mijn schoenen en dat is wel jammer. Maar goed, de hakstukjes waren maar 25 euro en als ze helpen dan is dat fijn natuurlijk. Verder gaat een hielspoor alleen maar over met rust. Tja en welke huisvrouw, moeder of  werkende vrouw kan nu rusten met haar voet omhoog? Niemand volgens mij.

Ik zal even een foto plaatsen van de hakstukjes, ze zijn in de zorgwinkels te koop. Ik ben er blij mee.

Voor wie het niet weet, veel mensen hebben een hielspoor zonder dat ze het weten, eigenlijk is het niet meer dan een klein stukje bot onder aan je hielbeen. Je staat er dus steeds op en daarom is het zo pijnlijk. Als je per ongeluk eens op de rand van de drempel staat of op je stofzuigersnoer net met je hielspoor kun je wel van de pijn tot je plafond springen , echt! Zeer pijnlijk!

 



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Josl
Datum bericht: 26 April 2007 om 20:57

Lieve dames,

van harte beterschap met jullie pijnlijke pootjes!

Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: amandel
Datum bericht: 27 April 2007 om 18:30

Hoi hoi, ook van mij een wat late reactie,

Mijn mannetje, heeft dat ook, wij hadden ook siliconen hakjes gekocht. Is voor tijdelijke oplossing wel lekker natuurlijk.

Maar, toen kwam onze reumatoloog, ook met

"shockwave therapie"  Dit is te vergelijken met een niersteenvergruiser. Het is in het ziekenhuis gebeurt, (daarna kan je gelijk weer naar huis.)

Eerst werd er een foto gemaakt van de hiel, om te zien waar en hoeveel er zit aan hielspoor.

Hij heeft daarna prikken in zijn hiel gehad, voor de verdoving. Dan krijg je ik weet niet hoeveel schokken op je hiel om het bot wat te veel is te vergruisen.

Hij had er wel een paar dagen last van, maar daarna ook de lusten

En dat is nu al vanaf okt. vorig jaar, en het gaat goed.

Beterschap allemaal, lieve groetjes irene.



Bericht van: hanny bennes
Datum bericht: 30 April 2007 om 09:38
nou, zo ver ben ik nog niet. het is nu achteraf nog maar de vraag of het wel hielspoor geweest is. ik ga 2 mei naar de revalidatiearts terug en vraag dan om een second opinion in een academisch ziekenhuis, of bij 'pre scan" in hengelo. ik loop nu tijdelijk (hopelijk) met stokken, maar het kan ook nog zo gek worden dat ik een rollator of rolstoel in moet. ik ben heel benieuwd naar de second opinion. allen voor zover mogelijk een fijne oranjedag en geniet van het mooie weer. dat doet geestelijk al wonderen voor een mens.

-------------


we sit good in our skin.....

creaida


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 30 April 2007 om 09:45
Nou Hanny jij heel veel sterkte en ik hoop dat alles weer helemaal in orde komt.

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: catharina
Datum bericht: 30 April 2007 om 18:09
Wat vervelend Hanny,helemaal met het oog op oma worden.Dan heb je toch geen zin in deze toestanden.Ik hoop dat het allemaal gauw wat zekerheid krijgt zodat je weet wat je eraan kunt doen.Heel veel sterkte en vooral heel veel beterschap.

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: T Looman
Datum bericht: 01 Mei 2007 om 00:21

beterschap met je hiel Hanny

groetjes Thea



-------------
groetjes Thea


Bericht van: Meia
Datum bericht: 07 Mei 2007 om 00:30

Die vergruizer hebben ze dus ook in Zutphen, dat apparaat kost iets van 35000 euro maar die therapeut zag er wel brood in denk ik. Wordt vergoedt door de meeste verzekeraars omdat het onder fysiotherapie valt.

Ik zou er wel naar toe willen. Alhoewel mijn hakstukjes ook goed helpen.

 

Hanny, sterkte met je hiel!

 



-------------
     All you need is love.



Bericht van: Tony
Datum bericht: 07 Mei 2007 om 08:04

Ik ben jaren geleden voor een hanenteen geopereerd. Klinkt wel hetzelfde als een hielspoor.

Heb er naderhand nooit meer last van gehad. Mijn broer had precies hetzelfde. Zou het erfelijk zijn ? Ik hoop het niet voor mijn kinderen.

Veel sterkte ermee TONY



-------------
Antonia


Bericht van: geesje
Datum bericht: 07 Mei 2007 om 11:04
  Hallo Tony,  wat is dat nou weer   hanenteen??????????????groetjes Geesje   

-------------
groetjes geesje


Bericht van: Meia
Datum bericht: 07 Mei 2007 om 14:36
Ja, wat is een hanenteen? Tony, vertel eens?

-------------
     All you need is love.



Bericht van: Tony
Datum bericht: 12 Mei 2007 om 09:44

Een hanenteen is een botje dat achter tegen je hiel aan groeit, een haan heeft toch ook zo'n gekke teen die naar achteren groeit.

Heb er wel voor in de gips gezeten, net als mijn broer.

Ze vinden bij mij wel meer van die gekke dingen, ik denk dat het patroontje niet helemaal klopte toen ze mij gemaakt hebben.

Tony



-------------
Antonia


Bericht van: Tony
Datum bericht: 12 Mei 2007 om 09:48

Sorry dat jullie zo lang op mijn antwoord moesten wachten, ben ondertussen een jaartje ouder geworden, en daar heb ik drie dagen voor nodig om weer bij te komen. Nu op naar de 70 !!!!!!

Tony



-------------
Antonia


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 12 Mei 2007 om 10:53
Hoi Tony
Er kan altijd wel een foutje in een patroontje voorkomen,
het belangrijkste is dat ze het kunnen verhelpen.
Even een stukje uithalen en weer opnieuw proberen

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: geesje
Datum bericht: 12 Mei 2007 om 11:48
  Hallo Tony, nog van harte gefeliciterrd met je verjaardag!  dat er nog vele moge volgen!!!!!           Zo alweer wat wijzer geworden, want ook van een hanenteen had ik echt nog nooit gehoord.    Geesje

-------------
groetjes geesje


Bericht van: catharina
Datum bericht: 12 Mei 2007 om 12:17

Hallo Tony.

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: Tony
Datum bericht: 13 Mei 2007 om 09:57

Dank je, het was een hele fijne verjaardag.

Tony



-------------
Antonia


Bericht van: catharina
Datum bericht: 13 Mei 2007 om 14:31
Zo moet het ook zijn Tony.Ik hoop dat er nog vele mogen volgen.

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: T Looman
Datum bericht: 13 Mei 2007 om 15:41

Hallo Tony

nog gefeliciteerd met je verjaardag dat er nog maar vele mogen volgen

groetjes Thea



-------------
groetjes Thea


Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 16 Mei 2007 om 16:11
gaat het al wat beter???
Beterschap nog...



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net