nog iemand iets gehoord van...
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=14074
Print Datum: 17 November 2025 om 06:36 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: nog iemand iets gehoord van...
Bericht van: dine
Onderwerp: nog iemand iets gehoord van...
Datum bericht: 22 Maart 2010 om 15:51
Al heel veel aan gedacht....maar niks meer van gehoord....
Weet iemand iets meer over Perle en Perlefientje....?
Ik hoop dat het goed met hen gaat....!
|
Antwoorden:
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 22 Maart 2010 om 16:01
|
Nee,ook al heel lang niets gehoord,ik vraag me ook steeds af ,hoe het nu is.
Misschien is het wel een goed teken,en werkt ze vooral aan zichzelf.
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Bericht van: Guests
Datum bericht: 22 Maart 2010 om 16:33
|
ik zit daar ook steeds aan te denken,ik ben altijd in de waar met perlefientje.
ik hoop dat ze toch nog iets van de laat horen in inder geval denken wij aan hun.
groetjes puck
|
Bericht van: jantinavv
Datum bericht: 22 Maart 2010 om 16:40
Ja, die mis ik ook idd! Zou heerlijk zijn als het wat beter
gaat, het liefst gewoon goed natuurlijk :)
|
Datum bericht: 22 Maart 2010 om 17:22
|
is er niet iemand die bij hen in de buurt woond???????????????
groetjes puck
|
Bericht van: boek
Datum bericht: 22 Maart 2010 om 18:42
|
allemaal een kaartje sturen, wie weet krijgen we een reactie
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 22 Maart 2010 om 21:14
Ik heb nog wel een keer een kaartje gestuurd. Daar een pm reactie van gekregen. Maar daarna ook niets meer gehoord. Ik moet ook regelmatig aan ze denken en dacht vorige week aan nog een kaartje. Dat moet ik dan ook maar gelijk doen. Anders duurt het weer weken. Morgen even aan de kaartenschrijverij. Er moeten ook nog 3 kaarten naar nichten en een neef van mij die alledrie een kleine hebben gekregen.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 23 Maart 2010 om 08:54
Ja het is denk ik al van januarie geleden dat we ze nog gehoord hebben
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Datum bericht: 23 Maart 2010 om 08:57
|
ik wil wel graag het adres nog een keertje hebben.
groetjes puck
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 23 Maart 2010 om 09:30
|
ik heb vandaag nog een kaartje gestuurd, hoop snel iets te horen...
|
Bericht van: perle
Datum bericht: 24 Maart 2010 om 18:58
Hallo allemaal.
Hier is het nog steeds ontzettend moeilijk. Verleden woensdag werden mijn medicijnen verdubbeld. Ik weet dat sommigen hier niet van al die rommel houden maar het is echt nodig.de angstaanvallen zijn het beangstigend en dat nergens goed zijn zo zenuwachtig zijn en moe zijn maar niet in slaap kunnen vallen. Maar door de extra medicatie ben ik wat rustiger geworden en kan ik weer slapen.Maar ik droom de engste dingen...
Perlefientje en toverbloemenprinses doen het momenteel heel goed,Ellemieke dat is natuurlijk weer héél wat anders maar ze neemt nu Sedinal druppeltjes en St janskruid bij haar risperdal en ja...we hopen dat het wat beterd.
Veel weet ik niet te zeggen...de poes en de hondjes kijken me aan en weten hoe het zit.Ze kunnen niet praten en eigenlijk hoeft dit niet ze voelen alles aan en hun oogjes spreken boekdelen.
Ik ben wat roesachtig...de dagen vliegen om en soms raak ik ze nauwelijks.
Hopelijk kan ik weldra eens wat leukers vertellen,groeten en denk maar allemaal aan leukere dingen dan mijn vervelende fase. Dikke kus,Perle.
-------------
|
Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 24 Maart 2010 om 19:01
|
Ik kan alleenmaar zeggen heel veel sterkte!!!!!!
-------------
 ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~
|
Bericht van: Iris74
Datum bericht: 24 Maart 2010 om 20:12
Ik sluit me aan bij Eugenie, heel veel sterkte voor jullie allemaal!!
groetjes
Iris
|
Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 24 Maart 2010 om 20:20
weet je wie ik mis molenmieke,
-------------
|
Bericht van: Roos39
Datum bericht: 25 Maart 2010 om 10:08
|
Dag Perle,
Wat fijn dat je zo snel zelf reageert. Misschien betekent dat wel dat je op de achtergrond toch aanwezig bent.
Jammer dat het nog niet zo opschiet, maar misschien helpt het super lente-achtige weer je de volgende stap te nemen.
Liefs, Rosemarie
|
Bericht van: Eeyore82
Datum bericht: 25 Maart 2010 om 10:28
Datum bericht: 25 Maart 2010 om 10:40
|
Fijn Perle,toch even iets van je te horen.Medicijnen zijn nu een hulpmiddel om de moeilijke tijd te overbruggen.
Heel veel sterkte.
|
Bericht van: ikzelf
Datum bericht: 25 Maart 2010 om 12:22
Heeel veeel sterkte en
-------------
|
Bericht van: breigek
Datum bericht: 26 Maart 2010 om 08:55
http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10"> http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10"> http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10">
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 26 Maart 2010 om 09:10
|
Fijn om je nog eens te horen ,ik wens je veel sterkte en voor jou dit gedichtje
Je moet het leven leren leven. Ook als je het niet begrijpt en het je pijn doet. Zelfs in het diepste doker kan je een lichtpuntje ontdekken. Door de storm leer je de stilte waarderen. De winter laat de lente terugkeren
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Datum bericht: 26 Maart 2010 om 17:42
|
dat is een mooi gedicht conny! lieve perle, veel beterschap!
|
Datum bericht: 26 Maart 2010 om 20:22
|
Perlé heel veel sterkte...de donkere winterdagen zijn bijna voorbij...hopelijk brengt de zon en de eerste lentewarmte extra energie en kracht voor jou !
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 29 Maart 2010 om 21:14
Blijf komen hoor. Niet denken dat je te veel bent. Liever een somber berichtje dan geen. Maar natuurlijk hoop ik net als de anderen dat je heel snel van je donkere periode afkomt. Een hele dikke knuffel!!!!
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 30 Maart 2010 om 15:52
|
Heel veel beterschap toegewenst Perle en een dikke knuf voor allemaal.
------------- GROETJES
|
Bericht van: perle
Datum bericht: 01 April 2010 om 21:13
Hallo,iedereen
Bedankt allemaal voor jullie ruggesteuntjes. Chrisje,Tinneke en Pelote dank voor die mooie fijne kaarten!
Een, van mijn autimeisjes is met vervroegde paasvakantie. Ze heeft weer zware psyhoses en mag in samenspraak van psygoloog en schooldirektie thuisblijven om uit te rusten en te cocoonen.
Deze maal heeft ze heel zware blokages waardoor ze niet meer in staat is (bij momenten) om te spreken. Ook doet ze haar ogen zoveel pijn dat ze soms blokages heeft en de hersenen de prikkels niet meer ontvangt en ze zodanig niet ziet. Haar ogen zien wel maar ze weet het niet omdat haar hersenen overbelast zijn. Heel moeilijk hoor. We hebben vroeger nog gehad dat ze bv niet meer kon stappen. Maar er komen steeds nieuwe andere dingen op haar af.
Ik probeer nu zoveel mogelijk structuur te brengen en samen met haar de tijd indelen. bv vanaf 9u tot 10u een mooie kleurplaat inkleuren met gekleurd voorbeeld zodat ze de kleuren niet zelf moet zoeken.Daarna een uurtje borduren. Ze heeft dit dus mooi onder de knie en ze is een werkje van een mamabeer aan het maken.We spreken samen af waar ze gaat naaien en welke tekentjes ze van haar telpatroon moet volgen,wanneer we eten en wat er daarna volgt steeds ruim op voorhand en wel veel gevarieerd. Ook kaarten maken kan ze bijzonder goed. Maar momenteel kan ze geen beslissingen nemen,kiezen en daarom probeer ik haar zo goed mogelijk te begeleiden. En haar te pas en onpas gewoon es knuffelen want ze heeft dit nu enorm nodig. Want haar hoofdje probeer ik af te leiden met opdrachtjes maar soms nemen haar gedachten het weer over en denkt ze dan nare dingen. Zoals mij kwaad aandoen of te doden enzv. Meestal denkt ze dat zijzelf iemand kwaad zal aandoen en dan gaat dit meestal om de persoon waar ze zich goed bijvoelt of die het goed met haar voorheeft. Dwanggedachten.Zoals toevallig tegen iemand aanlopen en die persoon nog es vlug vasthouden zodat die nu door haar niet zou doodgaan.Met grote angst. Moet toch zwaar zijn zo de hele tijd te moeten leven want dit is zo de hele tijd. Het is zo een beleefd kind dat constant sorry zegt want ik denk dit en mischien heb ik nu wel dat gedaan of dit gedacht en ik weet nu niet meer wat er juist is enzv enzv.
Ik hoop dat er iemand bovenop op mij neer kijkt en me steunt en de kracht geeft om dit lief mensje de nodige steun en hulp te bieden. Ik ben vreselijk moe en heb de tijd niet om moe te zijn want ik moet zoveel observeren en zien en begeleiden en voorkomen dat er iets escaleert.
Dit berichtje is niet droevig bedoeld het is meer iets dat naar hoop snakt.
Morgen is een nieuwe dag en ...
Perle.X
-------------
|
Bericht van: Roos39
Datum bericht: 01 April 2010 om 23:28
|
Dag Perle,
En ik hoop dat die persoon boven naar beneden kijkt en jullie allebei helpt. Dit is een geweldig intensieve belasting voor jullie beiden. Heel erg frustrerend ook, omdat van het één op het andere moment de gedachten alle kanten kunnen opgaan, en jij moet dan maar weten welke kant.
Perlé, petje af voor jou om dit te kunnen volhouden. En met jou hoop ik dat er hulp komt.
Heel veel liefs Rosemarie
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 02 April 2010 om 13:13
Roos39 wrote:
Dag Perle,
En ik hoop dat die persoon boven naar beneden kijkt en jullie allebei helpt. Dit is een geweldig intensieve belasting voor jullie beiden. Heel erg frustrerend ook, omdat van het één op het andere moment de gedachten alle kanten kunnen opgaan, en jij moet dan maar weten welke kant.
Perlé, petje af voor jou om dit te kunnen volhouden. En met jou hoop ik dat er hulp komt.
Heel veel liefs Rosemarie
DAG PERLE< ROSEMARIE HEEFT HET ZO MOOI VERWOORD EN IK SLUIT MIJ DAAR 100% BIJ AAN,
LIEFS,,  |
------------- groetjes geesje
|
Datum bericht: 02 April 2010 om 13:24
Perlé, als ik jouw mailtje lees schiet er maar 1 gedachte door mijn hoofd :
je moet een soort van engel zijn om zo zorgzaam, geduldig en met zoveel liefde dit te kunnen volhouden. Dat je moe bent, doodmoe...is volkomen normaal. Weinigen doen je dit na.....Sterkte meid en een dikke knuffel ....je kan het dubbel en dik gebruiken...
|
Datum bericht: 02 April 2010 om 14:17
|
Perle,ik hoop ook dat er iemand met je meekijkt.Volgens mij doe je het geweldig,maar dat je moe bent ,is te begrijpen.
Heel veel sterkte,en heel fijn dat je iets laat horen.
|
Datum bericht: 03 April 2010 om 09:37
|
ben blij je even hier te zien, meisje! veel knuffels voor jullie allemaal en je bent de beste mama van de wereld! geef jezelf af en toe eens een dikke pluim, want dat verdien je! je drie meisjes zijn zo lief en zo speciaal, elk met hun kwaliteiten!
dikke knuf!
|
Bericht van: thelo
Datum bericht: 05 April 2010 om 15:11
|