Print Pagina | Close Window

Nou zeg... )-:

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=14465
Print Datum: 25 September 2024 om 15:10
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: Nou zeg... )-:
Bericht van: Annemaries
Onderwerp: Nou zeg... )-:
Datum bericht: 08 April 2010 om 17:41

Even mijn ei kwijt hoor...

Ik heb twee dagen geleden op een ander forum een paar dingen te koop aangeboden. Nu kreeg ik kort na het plaatsen al een reactie van iemand waar ik echt zó verbaasd over ben.
Ze schreef (kort gezegd) dat ik "een wansmaak" had, dat ze het alleen uit medelijden zou kopen en nooit omdat ze het mooi vond en dat het er uitziet alsof ik net heb geleerd een rondje te haken. Ik was echt in shock van die reactie! Waarom doet iemand zoiets? Ik heb er niet op gereageerd maar was er echt een beetje van van slag. Vandaag zag ik een tweede reactie van iemand anders: dat het lelijke kleuren zijn en dat het idee op zich "wel aardig" is maar dat ik maar wat anders moet gaan maken. Ik weet echt niet wat ik lees. Hoe onaardig kunnen mensen zijn? Ik ben er echt helemaal verdrietig van  en bedacht me tegelijkertijd dat ik zo blij ben met jullie aardige reacties altijd. Alsnog/weer bedankt daarvoor!



-------------
Annemariesbreiblog.blogspot.com



Antwoorden:
Bericht van: jantinavv
Datum bericht: 08 April 2010 om 17:49

Meid wat stom!
Schenk er lekker geen aandacht aan meid, wat jij maakt is altijd super!
Waarschijnlijk zijn ze gewoon jaloers omdat ze zelf niet zoiets moois kunnen maken :)



Bericht van: Prideke
Datum bericht: 08 April 2010 om 17:50
Pfffff wat een rotmens zeg! Iedereen heeft zo zijn smaak, wat ik mooi vind hoeft een ander niet zo mooi te vinden maar om zo even iemand onderuit te schoppen... Je zou zo een rot opmerking terug plaatsen maar dan verlaag je jezelf tot dat niveau. Sta er boven en wees trots op je maaksels. Wat de een niet mooi vind wordt een ander heel erg blij van.



-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: sassa
Datum bericht: 08 April 2010 om 17:55
volgens mij zijn ze gewoon stikjaloers, laat gewoon maar over je heen gaan en schenk er verder niet veel aandacht aan

-------------
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra


Bericht van: tiny1951
Datum bericht: 08 April 2010 om 18:16

dat zijn mensen die zelf niks kunnen maken en dan proberen ze op zo mannier zich aftereageren.ik zeg altijd als je het zelf kunt mag je commentaar geven anders hou je je mond.maar staat hier gewoon boven laat ze maar.

groetjes tiny



Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 08 April 2010 om 18:17

Niks van aantrekken,

dat zal wel jalouzie zijn, doe voort zoals je bezig bent, je hebt toch plezier in het maken van je werkjes, en dat is wat telt, en zoals Sandra zegt, verder geen aandacht aan schenken

 

 



Bericht van: Guests
Datum bericht: 08 April 2010 om 18:21
Wat een stelletje jaloerse minkukels, BAH
Laat je niet gek maken, geen energie insteken en er VER boven staan! Doodzwijgen, dan hebben ze ook geen lol en druipen ze vanzelf af.
Lekker bij jezelf blijven en je werkjes zijn prachtig!


Bericht van: corine
Datum bericht: 08 April 2010 om 18:24
Ik denk dat er bij deze mensen een STEEKJE los zit.

-------------


Bericht van: Corry R
Datum bericht: 08 April 2010 om 18:24

Wat flauw,ze hoeven jouw werk natuurlijk niet mooi te vinden.Smaken verschillen nu eenmaal,maar omdat nu zo lelijk tegen iemand te zeggen,misselijk.

waarschijnlijk durven ze dit alleen via een forum.

gewoon lekker doorgaan,en genieten van wat je maakt.



-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek


Bericht van: miep
Datum bericht: 08 April 2010 om 18:26

Tsss, slaat werkelijk alles. Smaken verschillen inderdaad en niemand vraagt toch om hun mening, dus laten ze lekker hun mond houden.



Bericht van: Annemaries
Datum bericht: 08 April 2010 om 18:33
Dankjewel voor jullie lieve reakties!  Ja, ik weet dat ik het naast me neer moet leggen maar dat is best lastig. Het liefst zou ik er wat van zeggen maar ja, ik weet dat ik er niks mee opschiet.  Ik ga in elk geval gewoon door met dingetjes maken en ik ga nooit meer op dat forum kijken. Het viel me bij andere advertenties vandaag ook op dat daar heel raar op gereageerd wordt door sommigen, dus mij zie je daar niet meer. Jullie heel erg bedankt voor de opbeurende woorden! Echt lief!

-------------
Annemariesbreiblog.blogspot.com


Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 08 April 2010 om 18:35
Heel moeilijk, inderdaad.
Mensen hebben vaak de neiging dingen ook weer te véél op te hemelen, en als je dan koud voor een keiharde 'jury' staat - een plaats waar in het openbaar iedereen je werk kan beoordelen - gooi je jezelf wel voor de leeuwen als je inderdaad matig werk aflevert.

Ik heb echter je Picasa-album en je creaties hier en op Doreen's nagekeken, en het is bijna allemaal strak haakwerk waar weinig op aan te merken valt, al vind ik de prijzen pittig vergeleken bij wat ik zelf voor haakwerk vraag. (Voor een tientje heb je bij mij normaliter een knuffel formaat amineko bijvoorbeeld, of een paar sokken met ingebreid patroon, voor vijf euro een paar pantoffels, kleinde dingetjes hooguit een knaak. Er komen namelijk ook nogal wat verzendkosten bij).

Het commentaar is echter, ook na inloggen, blijkbaar voor andere gebruikers niet te zien (ik zie althans niets na inloggen) , dus ik zou het gewoon lekker verwijderen en me er niets van aantrekken. Eerlijk zeggen dat je iets niet mooi vind waar ook daadwerkelijk iets op aan te merken valt moet kunnen, maar domweg dingen afkraken die verder gewoon in orde zijn, nee, dat soort mensen moet je gewoon geen seconde van wakker liggen, die zijn je aandacht niet waard. Ik vind het zelfs uitgesproken kinderachtig.




Bericht van: Annemaries
Datum bericht: 08 April 2010 om 18:48

Hoi L333ntje, ja, ik heb onlangs ook bedacht dat mijn spulletjes misschien te duur zijn, maar omdat ik geen haast heb met verkopen dacht ik: ik zie wel. Het is ook zo dat als ik om een mening vraag dat ik er rekening mee hou dat die ook negatief kan zijn. Ik word op mijn werk heel vaak uitgelachen als ik zeg dat ik haak of brei. Daar ben ik allang aan gewend en dat vind ik ook niet erg. Niemand hoeft mijn dingen mooi te vinden of mijn hobby leuk, want smaken verschillen nou eenmaal. Maar ik verwacht geen mening van iemand op een marktplaats-achtig forum, en als het dan ook alleen maar naar is...

Overigens staan de commentaren niet op Dooreen of op Picasa. Ze staan op een ander forum en zijn voor iedereen leesbaar. Ik heb net gevraagd aan de beheerder van het forum om het onderwerp te verwijderen want ik heb geen zin om mijn plezier te laten verpesten door mensen die kennelijk niks te doen hebben.



-------------
Annemariesbreiblog.blogspot.com


Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 08 April 2010 om 18:59
Een heel verstandig besluit. Mag ik vragen op welk forum dat is ?? Ik vind het eerlijk gezegd ook wel leuk om eens te zien of ik een beetje balans kan aanbrengen in dat soort meningen eigenlijk.
Hoewel er ABSOLUUT fora zijn, zowel handwerk-gerelateerd als heel neutraal, waar je als normaal mens gewoon niet wilt zitten. Zoals sommige mensen met elkaar omgaan....dat wil je eigenlijk gewoon helemaal niet weten.


Bericht van: Annemaries
Datum bericht: 08 April 2010 om 19:09
Ja natuurlijk wil ik dat best doorgeven. Kan ik gewoon een link plaatsen? Dat mag toch wel?

-------------
Annemariesbreiblog.blogspot.com


Bericht van: Jaccie
Datum bericht: 08 April 2010 om 19:59
Mensen met een lelijk hart kunnen geen mooie dingen
herkennen


Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 08 April 2010 om 20:14
Belachelijk dat er zo gereageerd wordt op je maaksels. Natuurlijk is er een verschil van smaak maar om nou te zeggen dat het net lijkt of je je eerste rondje hebt gehaakt is van de zotte. Wat jij maakt ziet er goed uit dus blijf vooral doorgaan en laat je niet gek maken

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: Guests
Datum bericht: 08 April 2010 om 20:20
Wat flauw zeg, om zulke lelijke reacties te geven. Tuurlijk, smaken verschillen, en niemand hoeft te zeggen dat ze het mooi vinden als dat niet zo is. Maar om iemand zo af te kraken, dat is nergens voor nodig. 'Gewoon' niks van aantrekken, tja dat is makkelijk gezegd, maar laat je plezier er alsjeblieft niet door verpesten.


Bericht van: ikzelf
Datum bericht: 08 April 2010 om 20:21
Mooi laten kletsen en je er niets van aan trekken, zulke mensen zijn je tranen niet waard.



-------------


Bericht van: tootjeko
Datum bericht: 08 April 2010 om 20:40
Wat lopen er toch een nare mensen rond, bah!
Het kan best zijn dat je wat een ander maakt niet mooi vind, omdat het je smaak niet is. Maar hou dan gewoon je mond en ga geen commentaar leveren op wat een ander maakt.
Gewoon lekker doorgaan met waar je mee bezig bent en het commentaar naast je neer leggen.


-------------
Groetjes Tootje



[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 08 April 2010 om 21:12
Wat een rare mensen heb je toch! Ik zie me al een winkel binnenlopen: "Nou dat bankstel is me toch lelijk en dat tafeltje hoef ik ook niet. Ik zal uit medelijden wel een badhanddoek kopen." Onbegrijpelijk. Ik kijk alleen op Marktplaats, nou als ik daar op elk artikel commentaar zou willen leveren, had ik dagwerk. Dan zit ik toch liever op de hobbydoos.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 08 April 2010 om 22:23
Wat kunnen sommige mensen toch raar reageren zeg. Trek je er maar niets van aan hoor. Wij vinden je werkjes WEL mooi.

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: caelum
Datum bericht: 09 April 2010 om 01:01

Annemarie, je mag gewoon een link plaatsen hoor,  ben ook wel benieuwd wat voor raar forum dat is.

Het gaat er ook helemaal niet om of jouw werk lelijk of mooi is, het gaat er om dat je mensen gewoon niet zo behandeld. Iedereen hoor je in zijn of haar waarde te laten en dan kun je altijd nog opbouwende kritiek geven als je dat zo nodig wilt, zoals Marleen bijvoorbeeld doet, die zegt dat de prijzen misschien te hoog zijn. Daar kan je dan tenminste wat mee, maar met 'wansmaak' of 'lelijk', zoals mensen op dat forum zeggen, daar kun je helemaal niets mee. Dat is ook gewoon een kwestie van smaak en dan denk ik, als je niets zinnigs kunt zeggen zeg dan lekker niets. Laat dan gewoon de mensen reageren die het misschien wel willen kopen.

Heel jammer dat mensen tegenwoordig elkaar niet meer in hun waarde kunnen laten. Maar trek het je niet aan, waarschijnlijk zitten ze zelf ook niet lekker in hun vel als ze op zulke dingen commentaar willen leveren.

Een dikke knuffel!



Bericht van: Corneliaz
Datum bericht: 09 April 2010 om 08:51

Ben het met bovenstaande mensen helemaal eens

Dus lekker doorgaan !!!



-------------
Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 09 April 2010 om 09:49

Lekker verder doen zoals je bezig bent en van de rest je niets aantrekken



-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: Corrie
Datum bericht: 09 April 2010 om 10:32

misschien kunnen ze het zelf wel helemaal niet ................heb je daar wel eens aan gedacht?

en dan nog als je het niet mooi vind doe het zelf dan maar eens beter vind ik.

gewoon lekker doorgaan met handwerken meis en trek je er niets van aan ik heb ak zo veel geleerd in het leven.

 

groetjes en liefs Corrie



-------------
Hou de eer aan jezelf


Bericht van: Romy
Datum bericht: 09 April 2010 om 10:58

Och Annemarie er zijn inderdaad hele nare mensen en dit soort reacties komen alleen voort uit jaloezie en treiteren, trek het je niet aan meis je werkjes zien er perfect en heel mooi uit echt geloof me tis pure jaloezie ...

p.s. ik ben gelijk even lid geworden van je blog, leuk ziet er gezellig uit ...



-------------
<a rel=nofollow href="http://img638.imageshack.us/i/signature1l.gif/"></a>


Bericht van: drempt
Datum bericht: 09 April 2010 om 13:20

meid het ziet er mooi uit hoor wat je maakt

sommige mensen vinden het " gewoon leuk" om anderen af te kraken

is inderdaad een vorm van afgunst waarschijnlijk kunnen ze het zelf niet en willen en kunnen ze niet zien dat iets moois maken leuk is en voldoening geeft

ik krijg ook wel eens opmerkingen als ik zeg dat ik haak en brei (oo ja jij punnikt he? wordt er dan gezegd ) zoooooooooo stom

totdat ze iets zien wat ik gemaakt heb en dan nog durven ze niet toe te geven dat ze fout zitten 

niets van aantrekken en gewoon verder gaan waar je mee bezig bent



-------------
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 09 April 2010 om 13:25
Originally posted by drempt drempt wrote:

ik krijg ook wel eens opmerkingen als ik zeg dat ik haak en brei (oo ja jij punnikt he? wordt er dan gezegd ) zoooooooooo stom



Ik krijg dat ook te horen en dan zeg ik "nee joh, ik broderuur". Een ex wist werkelijk het verschil niet tussen haken borduren en breien en toen hij zich ooit eens versprak en dit zei moest ik zo lachen dat ik het altijd onthouden heb en toe pas waar het maar kan.

Men kan wel beetje neerbuigend praten over oude handwerken maar als ze zien wat je maakt heb ik alleen maar meegemaakt dat ze allemaal zeggen dat ze het mooi en knap vinden. Heb zelfs opdrachten gehad voor truien te breien of andere werkstukken. Men denkt, denk ik, aan slechtzittende kriebeltruien en ouderwetse sokken.
De mama van mijn vriendje heb ik ook al overstag. Die wil niets van wol want dat kriebelt. Heb ik een sjaal van scheepjes (55% wol) gebreid voor haar en ze vindt het een super sjaal... Toen heb ik verteld dat het echt van wol is gemaakt


-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: AnneliesR
Datum bericht: 09 April 2010 om 14:19
Nou, trek je het maar niet teveel aan hoor! Ik heb eens gekeken naar je werken en het ziet er allemaal heel mooi uit! Smaken verschillen maar daarom hoef je nog niet zo lelijk te doen. Jaloerse mensen doen rare dingen.

-------------
groetjes Annelies ;)


Bericht van: beppemartha
Datum bericht: 09 April 2010 om 14:20

ALS JIJ ZELF TEVREDEN BENT MET WAT JE MAAKT IS TOCH ALLES GOED?

NET ALS AL GEZEGD IS :HET EEN VIND JE MOOI EN HET ANDER IS SOMS JE SMAAK NIET MAAR OM DAN RARE EN LELIJKE, GEMENE OPMERKINGEN TE MAKEN IS GEWOON DOM. HOUD HET DAAR MAAR OP. DIE MENSEN WETEN EN KUNNEN BLIJKBAAR NIET BETER.

JOUW WERK IS ALTIJD LEUK EN MOOI. KLAAR. AF. NIET VERDER OVER NADENKEN EN GEWOON LEKKER VERDER CREA-BEA ZIJN.



-------------


Bericht van: saskia welmoed
Datum bericht: 09 April 2010 om 14:57

Hoi Annemaries,

Inderdaad niks van aantrekken.Er schijnt nou eenmaal een categorie mensen te zijn die kicken op het schrijven van nare dingen en het afzeilen van mensen. Gewoon niet op reageren.

Zo ben ik een paar jaar  geleden eens helemaal verrot gescholden op een forum.Ik hielp iemand met wat tips....... Het ging hier helemaal niet om een reactie daarop maar gewoon een ordinaire scheldpartij.Ik was er zo van geschrokken dat het weken duurde voor ik weer achter de computer durfde.

Geef mij de hobbydoos maar !!!!

groeten,

Saskia



Bericht van: Romy
Datum bericht: 09 April 2010 om 17:09
Ik ben echt benieuwd geworden naar dat forum al is het alleen om even te kijken hoe ze daar met mensen om gaan  en dan eventueel een briefje via mail te sturen want dit kan toch niet

-------------
<a rel=nofollow href="http://img638.imageshack.us/i/signature1l.gif/"></a>


Bericht van: Corrie
Datum bericht: 09 April 2010 om 17:16
Ik wil ook wel eens weten welk forum het is, misschien mogen wij een kijkje nemen?

-------------
Hou de eer aan jezelf


Bericht van: Romy
Datum bericht: 09 April 2010 om 17:26
Precies dat zou ik eigenlijk ook wel willen en misschien kunnen wij ook iets te koop aanbieden en krijgen wij ook die mails/reakties hoe meer mensen er een briefje over mailen met dat je niet zo met mensen om gaat des te eerder wordt er misschien wat aan gedaan en worden ze verwijderd, ik kan het eigenlijk niet zo goed hebben dat mensen dat doen terwijl er toch iemand verdrietig van wordt, sorry hoor

-------------
<a rel=nofollow href="http://img638.imageshack.us/i/signature1l.gif/"></a>


Bericht van: caelum
Datum bericht: 09 April 2010 om 18:47
Ja precies het niveau is dan toch ver te zoeken op dat forum.. Dat zie je trouwens wel vaak met vrouwenforums; vooral jaloezie en gemene opmerkingen. Gelukkig hebben wij het dan heel anders


Bericht van: breijoke
Datum bericht: 09 April 2010 om 18:53

Wat een rare opmerking van ook hobbyisten, die zijn niet goed bezig, konden we hun werk maar zien.



Bericht van: willywortel
Datum bericht: 09 April 2010 om 19:01

Hoi Annemaries,

Makkelijk gezegd trek het je niet aan,ik trok het me wel aan (gelijkwaardig verhaaltje).Ook ik heb je site gezien.Je kan daar trots op zijn.Ook op je werk.We kunnen nu eenmaal niet allemaal het zelfde werkstuk mooi vinden.Dan zou er niets meer gemaakt worden.Maar het is de mens eigen om gelijk een mening te hebben.Te pas en te onpas .Jij hebt een hoop lieve mensen hier.Koester die.En probeer kwaad niet met kwaad te bestrijden.En geniet volop van je mooie hobby(s).Hoop dat je een hoop zal verkopen.

liefs



-------------
To smile , is the way to help change the world.

willywortel


Bericht van: Romy
Datum bericht: 09 April 2010 om 19:56
Daar ben ik het helemaal mee eens kwaad met kwaad bestrijden werkt niet maar een nette melding maken van ongepast gedrag van andere forumleden mag wel

-------------
<a rel=nofollow href="http://img638.imageshack.us/i/signature1l.gif/"></a>


Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 10 April 2010 om 07:22
Ik kan mij alleen maar aan sluiten bj de vorige schrijfsters. ik ben ook op je log geweest en er is niets mis met je kleur of zo iets, het zit er mooi en gezellig uit.laat je niet gek maken!!!! makkelijk gezegd ik weet het maar probeer het toch.

-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~





Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 10 April 2010 om 07:43
Het was op het Viva-forum (puke) -en dan weet je eigenlijk genoeg - maar blijkbaar heeft er een moderator ingegrepen, want ik kan het hele topic niet meer terugvinden eigenlijk. Krijg alleen maar een foutmelding, en met de hand vind ik ook niks. 


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 10 April 2010 om 11:19
Ze zullen bang worden

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: Annemaries
Datum bericht: 10 April 2010 om 11:26
Hallo allemaal, weer bedankt voor de ontzettend lieve en opbeurende reacties. Ik waardeer dat echt heel erg! Het was inderdaad het Viva-forum. Ik heb het gemeld bij de beheerder van het forum en ik kreeg donderdagavond laat een bericht dat ze het item verwijderd hadden. Ik heb ondertussen even verder gezocht op dat forum, en ik viel echt van de ene verbazing in de andere. Het maakte niet uit welk onderwerp, er waren altijd nare reacties over soms hele gevoelige onderwerpen. Mij zul je daar niet meer zien in elk geval!

-------------
Annemariesbreiblog.blogspot.com


Bericht van: Claire
Datum bericht: 10 April 2010 om 12:41
Er staat wel een topic "De Haaksters"maar daar wil je niet eens bij staan.

Annemarie, leg het naast je neer en doe gewoon je ding waar jij blij en tevreden mee bent. Je hoef je zeker niet te schamen voor je werk.

En voor de rest................weg er mee!!!



-------------
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren



Bericht van: Prideke
Datum bericht: 10 April 2010 om 12:56
Ik ben zelf ook lid van dat forum en ken dit soort taferelen erg goed daar. Sommige leden zijn volgens mij zo gefrustreerd dat ze alleen maar negatief kunnen zijn omdat ze geen ander leven hebben. Gelukkig zijn er ook topics waar wel serieus gepraat wordt en een hart onder de riem wordt gestoken. Op het andere fora reageer ik niet eens meer. Krijg de neiging om bepaalde mensen door mijn beeldscherm te trekken en ze zo wat normaal verstand er in te duwen (zegt ze netjes ).


-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: Annemaries
Datum bericht: 10 April 2010 om 12:58
 Kan me er alles bij voorstellen Prideke!

-------------
Annemariesbreiblog.blogspot.com


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 10 April 2010 om 13:19
Heb net wat postings daar gelezen en ik kreeg rookwolkjes uit de oren....wat een krengen zitten daar. Maar komt ook door bepaalde "angels" die haken al als kneuterig omschrijven sja dan heb je die mensen natuurlijk al een bepaalde denkwijze gegeven. Ik denk er sterk over om mijn snelkoppeling voor daar te verwijderen 

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 10 April 2010 om 13:46
Ik denk dat ik al gehard ben door mijn schoonmoeder. Wat voor leuk of neutraal onderwerp je ook aansneed, ze reageerde altijd meteen heel fel en negatief. "Ma, u wordt grootmoeder", "WAT HEB IK DAARMEE TE MAKEN". "Lekker weertje, vind U niet?" "Oh vind jij het lekker om in die hete zon te zitten".

Mijn motto is Mond houden en Snel uit de buurt van zulke typjes.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Corrie
Datum bericht: 10 April 2010 om 17:50
Whahahhah het gaat hier toch wel even anders

-------------
Hou de eer aan jezelf


Bericht van: Josl
Datum bericht: 10 April 2010 om 18:03

Belachelijk!!! Zeker geen tranen waard alhoewel ik me er best iets bij kan voorstellen.

Knuffel, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 10 April 2010 om 20:10
Gelukkig maar dat het verwijderd is. Ik vraag me altijd af waarom sommige mensen dit doen. Wat zit er achter? Wat hebben ze meegemaakt? Wat beleven ze er aan om zulke nare opmerkingen te maken? Ik begrijp het nooit. Het is toch veel mooier om te genieten van anderen. En soms vind je iets niet mooi. Nou en. Dat geeft toch niet. Dan kijk je er niet naar. Al kan ik me geen werkstukjes van jou herinneren die ik niet mooi vind. Zeker niet iets waar ik niet naar zou willen kijken.

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!


Bericht van: caelum
Datum bericht: 10 April 2010 om 22:05

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik denk dat ik al gehard ben door mijn schoonmoeder. Wat voor leuk of neutraal onderwerp je ook aansneed, ze reageerde altijd meteen heel fel en negatief. "Ma, u wordt grootmoeder", "WAT HEB IK DAARMEE TE MAKEN". "Lekker weertje, vind U niet?" "Oh vind jij het lekker om in die hete zon te zitten".

Mijn motto is Mond houden en Snel uit de buurt van zulke typjes.

He bah zo'n schoonmoeder!
Mijn exschoonmoeder was ook altijd naar, maar wel op zo'n manier dat anderen het niet echt doorhadden..
"Kijk ik ben naar de kapper geweest"
-Wat leuk, heb je EINDELIJK eens een model in je haar laten knippen.

Nou ik was me er niet van bewust dat ik daarvoor modelloos haar had :D



Bericht van: Annemaries
Datum bericht: 10 April 2010 om 23:36
Oh vreselijk zulke mensen!! Ik snap dat echt nooit, want het is zo zinloos en onterecht. Gisteren had ik een paar collega's op bezoek. Die hebben tot drie keer toe mijn haakwerk belachelijk zitten maken. Ze gingen er nog net niet mee gooien. Nu zou je denken dat het tieners zijn, maar nee hoor: gewoon dertigers net als ik. Toen ze op een gegeven moment iets tegenkwamen wat ze wel heel leuk vonden trok hun mening een beetje bij maar toch... ik snap dat niet hoor. Laat iedereen lekker zijn eigen ding doen. Mijn vriend vindt ook niet alles mooi wat ik maak, maar hij zegt dan "Ik vind het niet mooi, maar ik vind het wel heel mooi gemaakt". Ja, zo kan het dus ook denk ik dan 

-------------
Annemariesbreiblog.blogspot.com


Bericht van: odette
Datum bericht: 11 April 2010 om 09:18

Probeer om je er niet te veel van aan te trekken. Er zullen altijd mensen zijn die om wat voor een reden negatief reageren. Ach een beetje kritiek is niet zo erg, maar of nu echt dingen af te kraken .... ik heb je spulletjes eens bekeken, niks mis mee.

Gewoon lekker doorgaan!



-------------
odette


Bericht van: breijoke
Datum bericht: 11 April 2010 om 09:47

Annemarie Je werkjes zien er leuk uit, ik vind de portemoneetjes mooi.

Gewoon doorgaan mensen hebben altijd kritiek, probeer het positieve eruit te halen



Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 11 April 2010 om 13:27

Heb je je collega's niet gewoon de deur uit gezet? Ze hebben het recht niet om je belachelijk te maken. Maar zeker niet in je eigen huis. Sterk hoor om met elkaar zo tegen een persoon te doen. Ik zit me hier gewoon een beetje op te winden. Bah ik wou dat ik ze persoonlijk de waarheid kon zeggen. Ik vind het gewoon gemeen. Om iemand die iets maakt en daar zijn hart in legt zo te behandelen. Je zou hun hobby eens belachelijk moeten maken. (al zal je zien dat ze geen hobby hebben) Dan zouden ze hoog van de toren blazen: "Hoe durf je. Hoe heb je het recht om mijn postzegelverzameling af te doen als minderwaardig." Maar wel zoiets bij jou doen. Bah bah bah. Respectloos zoiets.

Hoe was het ook al weer? verdraagzaamheid, geen oog om oog en tand om tand, als je op je ene wang gemept wordt de andere naar ze toe draaien... ik moet nog heel veel leren... als ik het al ooit leer...



-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!


Bericht van: Romy
Datum bericht: 11 April 2010 om 19:25

Ik heb inmiddels ook wat reacties daar gelezen en ben met het bovenstaande eens, wat een nare mensen zitten daar die zitten volgens mij vol frustraties enz enz en vinden het leuk om mensen uit hun tent te lokken of verdriet te doen, nou het probleem ligt bij hun niet bij ons, heerlijk om hier te komen met hele lieve en normale mensen die elkaar in hun waarde laten.

 voor de hobbydoosjes



-------------
<a rel=nofollow href="http://img638.imageshack.us/i/signature1l.gif/"></a>


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 11 April 2010 om 19:37
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

Heb je je collega's niet gewoon de deur uit gezet? Ze hebben het recht niet om je belachelijk te maken. Maar zeker niet in je eigen huis. Sterk hoor om met elkaar zo tegen een persoon te doen. Ik zit me hier gewoon een beetje op te winden. Bah ik wou dat ik ze persoonlijk de waarheid kon zeggen. Ik vind het gewoon gemeen. Om iemand die iets maakt en daar zijn hart in legt zo te behandelen. Je zou hun hobby eens belachelijk moeten maken. (al zal je zien dat ze geen hobby hebben) Dan zouden ze hoog van de toren blazen: "Hoe durf je. Hoe heb je het recht om mijn postzegelverzameling af te doen als minderwaardig." Maar wel zoiets bij jou doen. Bah bah bah. Respectloos zoiets.


Hoe was het ook al weer? verdraagzaamheid, geen oog om oog en tand om tand, als je op je ene wang gemept wordt de andere naar ze toe draaien... ik moet nog heel veel leren... als ik het al ooit leer...



Was het niet iets van 70 maal 70 keer vergeven? Daar ben ik niet goed in.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Annemaries
Datum bericht: 11 April 2010 om 20:43
Ja, ik had ze er ook uit moeten zetten maar ja. Dat doe je dan ook weer niet he? Ik dacht wel meteen: dit was de laatste keer. Het stomme is ook dat een van die collega's een hobby heeft waar veel mensen hem een beetje om uitlachen. Hij had daar laatst over geklaagd bij mij en toen heb ik hem nog gezegd dat ik dat nooit snap. Nu stond hij vooraan om mij uit te lachen. Heel raar hoe sommige mensen in elkaar zitten. Ik kan me er ook over blijven opwinden maar ik ga het echt proberen naast me neer te leggen. Het heeft toch geen zin. Ik kan beter leuke dingen maken dan mijn tijd verdoen met zoiets

-------------
Annemariesbreiblog.blogspot.com


Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 12 April 2010 om 08:34
Fijne collega's heb jij zeg. Als ik iets gemaakt heb, moet ik het altijd meenemen of de foto laten zien die ik op het forum heb geplaatst. Ze zijn altijd enthousiast. En voor 1 van mijn collega's die eind deze week 50 wordt, ben ik een Granny Dog aan het haken.  Ik weet heel zeker dat zij er dolblij mee zal zijn (niet met het feit dat ze 50 wordt, maar wel met de knuffel) Als hij af is, plaats ik hem wel op het forum


-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: Nancy
Datum bericht: 12 April 2010 om 08:49
Eigenlijk is het te gek voor woorden. Ik heb gisteren een
nieuwe topic geopend dat het hier zo gezellig is en dat je
dat niet vaak mee maakt op andere fora's. Jammer dat zulke
dingen op een forum geplaatst worden. Dat is het gene wat
me erg tegen houd om op forum's iets te plaatsen. Hier is
dat wel heeeeeeel anders.

Gr Nancy

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/model/2/breien'>Breipatronen


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 14 April 2010 om 10:16
gewoon doen waar je zelf blij van wordt, meid! en of dat nu knikkeren, tuinieren of haken is, het blijft al gelijk! meestal komt commentaar van mensen die niet gelukkig KUNNEN zijn met kleine dingen... Hier ook wel eens een frons als ze zien hoeveel tijd er kruipt in vrijwilligerswerk, maar als IK dat nu zinvol vind... ??? Hebben zij toch geen last van???  gewoon lekker doorgaan en je bent super bezig!



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net