Print Pagina | Close Window

Moederdag

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=1463
Print Datum: 11 Mei 2024 om 17:56
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: Moederdag
Bericht van: Teunie
Onderwerp: Moederdag
Datum bericht: 12 Mei 2007 om 21:44
Hallo dames ik wou jullie allemaal even een hele fijne moederdag toewensen. Ik hoop dat jullie flink in de watten worden gelegd.

-------------
Groetjes Teunie



Antwoorden:
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 13 Mei 2007 om 07:06

bedankt! en natuurlijk ook voor alle moeders: een fijne dag!

Hier vieren wij het in augustus, maar omdat het dan vakantie is op school, op school dus wel vandaag... Lekker twee keer dus!

Strkas even mijn eigen moeder vieren, maar die valt weer uit de lucht, hoor! (omdat het voor haar de "echte" nog niet is)

Ik kreeg van mijn jongste vrijdag al een mooi versierd potje mini-roosjes, en een gedichtje erbij... Zo van: "1 dag per jaar moet mama niks doen ..." enz... Daar zal ik ze straks nog eens aan doen denken bij de 100 ste "Mààààààhàààààm! waar ligt mijn......????"  



Bericht van: Ratlover
Datum bericht: 13 Mei 2007 om 09:15
alle moeders hier een fijne moederdag 

-------------
Groetjes van Lieke

http://breisels.web-log.nl" rel=nofollow>Neem eens een kijkje in mijn weblog


Bericht van: Tony
Datum bericht: 13 Mei 2007 om 09:55

 Alle moeders een lieve knuffel.

En natuurlijk ook alle andere hobbydozen .

Tony



-------------
Antonia


Bericht van: tdv
Datum bericht: 13 Mei 2007 om 13:54
een hele fijne moederdag allemaal toegewenst

-------------
groetjes tine


Bericht van: catharina
Datum bericht: 13 Mei 2007 om 14:29

Allemaal een fijne moederdag,en de niet moeders ook een hele fijne dag gewenst.Het is tenslotte gewoon zondag

Wij doen er n.l. niets aan.Ik ben wel even bij mijn moeder geweest met gehaakte vlinders,die ze trouwens prachtig vond.Maar sinds onze kinderen niets meer op school maken is het hier ook afgelopen.Heb wel een kopje koffie op bed gehad van mijn zoon.Vond ik heel lief.



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: amandel
Datum bericht: 13 Mei 2007 om 15:39

Ook voor jullie allemaal, een gezellige moederdag.

 

Hier word ook niet echt aan moederdag gedaan, vanmorgen even naar mijn eigen oude moedertje geweest, (die wist het niet meer dat het moederdag was.)

Dus voor haar een hele verrassing. 

Onze dochter heeft mij een paar weken terug meegenomen naar de musical The wiz, als ,moederdag cadeau. Waar ik van heb genoten.

En onze zoon zit lekker, op Texel. Prima toch.

De tijd van de zelf  op school gemaakte cadeau,s en gedichtjes (aan het bed stonden om 6 uur s,morgens )is bij ons al jaren niet meer, ik vond dat trouwens wel heel erg leuk. 

Ik wens iedereen een gezellige zondag toe,

groetjes irene.

 

 



Bericht van: T Looman
Datum bericht: 13 Mei 2007 om 15:49

voor alle moeders een fijne dag en alle anderen een even fijne dag

wij doen hier ook niet aan moederdag. Maar vandaag werd onze kleinzoon Tom gedoopt dus daar zijn we naar toe geweest . was erg gezellig en daar waren alle moeders dus dat kon allemaal in een keer.

groetjes Thea



-------------
groetjes Thea


Bericht van: catharina
Datum bericht: 13 Mei 2007 om 21:19
Wat fijn voor jullie Thea.Gefeliciteerd ook voor de ouders.

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: odette
Datum bericht: 14 Mei 2007 om 07:55

Mijn kinderen zitten nog in de freubelfase en ik heb dan ook 3 leuke eigengemaakte kadootje gekregen. Ook zijn ze zelf naar de winkel geweest en hebben voor mij bruisballen voor in bad gekocht. Zo lief.

Verder natuurlijk een lekker door de kinderen gemaakt ontbijtje, niet op bed want dat vind ik niet lekker, kruimels in bed; bah, maar aan een mooi gedekte tafel in de eetkamer. Mijn dag kon niet meer stuk.



-------------
odette


Bericht van: Tony
Datum bericht: 14 Mei 2007 om 08:44

Mijn kinderen hebben mij ook heerlijk verwend.

Het is eigenlijk allemaal teveel, verjaren en moederdag in één week, maar ja dat kan gebeuren als je op moederdag geboren bent.

Tony



-------------
Antonia


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 14 Mei 2007 om 13:52
Dat had ik vorig jaar ook; en jarig en moederdag op een dag!! Heb gister een heerlijk ontbijt op bed gehad, hadden ze helemaal zelf gedaan, want mijn man was werken. en leuke zelfgemaakte kado's gekregen. lekkere rustige dag gehad.

-------------
Groetjes Syl


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 14 Mei 2007 om 15:40

bedankt Catherina

groetjes Thea



-------------
groetjes Thea


Bericht van: hanny bennes
Datum bericht: 14 Mei 2007 om 17:36
met moederdag zeg ik ook altijd tegen de kinderen, ik hoef niets, als je die dag maar even een bak koffie of zo komt halen, is mij dat al genoeg. daar we gisteren (moederdag) terugkwamen van het familieweekend, heb ik alleen mijn dochter maar gezien, want die was mee. mijn jongste zal hopelijk vandaag nog bellen, en de papa van mees, wenste me vanmorgen nog een fijne moederdag. maar ik heb mees weer gezien, dus dat is al meer dan ik me wensen kan.

-------------


we sit good in our skin.....

creaida


Bericht van: catharina
Datum bericht: 14 Mei 2007 om 19:00
Nou geweldig Hanny.Ik zie Ian vrijdag weer.Komen ze de hele dag.Ik mis het ventje wel heel erg.

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: Corrie
Datum bericht: 14 Mei 2007 om 20:15
echt een dag voor de middenstand

-------------
Hou de eer aan jezelf


Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 15 Mei 2007 om 12:54

He Syl,

Als je vorig jaar op moederdag jarig was. Dan moet je nu ook ongeveer jarig zijn. (of in de week ervoor of in de week erna) In ieder geval

van harte proficiat met je verjaardag



-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG


Bericht van: Edith
Datum bericht: 15 Mei 2007 om 17:04

Hoi Corrie,

Als je ouder wordt is moederdag inderdaad een dag voor de middenstand. Maar toen mijn zoon nog op de basisschool zat en zelfgemaakte frutsels maakte, vond ik het ontzettend vertederend.

Ik vind het wel triest om afgelopen zondag in het verzorgingstehuis bij mijn moeder te komen en te zien dat het dan hardstikke druk is, terwijl andere zondagen er zeker de helft minder bezoek komt. Komen al die kinderen dan maar 1 keer per jaar?



Bericht van: Syl***
Datum bericht: 15 Mei 2007 om 17:42
Hihi, Line, jij bent goed wakker; dat klopt ik was 8 mei jarig. Bedankt voor je felicitatie

-------------
Groetjes Syl


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 15 Mei 2007 om 21:18

 

Syl van harte gefeliciteerd met je verjaardag

het is een beetje aan de late kant maar beter laat dan nooit

groetjes Thea



-------------
groetjes Thea


Bericht van: corine
Datum bericht: 15 Mei 2007 om 22:04
Corrie ik ben het helemaal met je eens, ik vindt het wel heel leuk dat ik van de kinderen een zelf gemaakt iets krijg.

-------------


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 16 Mei 2007 om 07:29

ja, ik ook... Dit is ook de enig manier waarop wij aan moederdag doen en waar het ook om draait eigenlijk...

Die zelfgemaakte frutseltjes, druipend van de verf, hihi! zalig toch gewoon... Mijn bloempotje met mini-roosjes is in alle kleuren van de regenboog, dus ik moet beetje uitkijken als ik ze water geef, haha!



Bericht van: Tony
Datum bericht: 16 Mei 2007 om 11:53

Hallo Syl,

Dan vieren wij samen onze verjaardag 8 Mei   prachtig toch!!!!

Proficiat

Tony



-------------
Antonia


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 16 Mei 2007 om 18:53
Ik vind ook dat moederdag gaat om eigengemaakte kadootjes en zelfgebakken taarten en ontbijt op bed.
En eens een dag niet lunch en diner hoeven maken. Niks middenstand. Ik hoef echt geen broodbakmachine of wafelijzer te krijgen, waarmee ik me dan de rest van het jaar nuttig kan maken. Het gaat er maar om dat moeder de vrouw en een maand later vadertje een dag geëerd worden.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net