Marike
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Mijn creaties
Forum: Hier kun je je eigen werk presenteren.
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=1497
Print Datum: 23 December 2024 om 19:59 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Marike
Bericht van: Marike
Onderwerp: Marike
Datum bericht: 22 Mei 2007 om 10:47
Hier zijn mijn eerste creaties....
|
Antwoorden:
Bericht van: C.Krommendijk
Datum bericht: 22 Mei 2007 om 12:03
Hoi Marike,
Ik vind vooral de laatste erg leuk. Die anderen zijn erg goed gelukt. Ook het gezicht, heel leuk parabéns!!!
Carine
------------- Cal
|
Bericht van: Edith
Datum bericht: 22 Mei 2007 om 12:21
Ze zijn heel lief geworden!
|
Bericht van: tdv
Datum bericht: 22 Mei 2007 om 12:31
o super zeg ik vind die diddl ontzettend mooi
------------- groetjes tine
|
Datum bericht: 22 Mei 2007 om 13:05
Voor de liefhebbers hier het patroon van de.....
MUIS
Benodigdheden:
50 gr gewenste kleur garen
restje zwart garen
restje zwart en rood borduurgaren
haaknaald passend bij het garen
vulling
Gebruikte afkortingen:
hv = halve vaste
v = vaste
st = ste(e)k(en)
me = meerderen door in 1 st 2 st te haken
mi = minderen door 2 st samen te haken
tr = toer
De muis wordt in het rond gehaakt, gebruik een marker voor het aangeven van het begin van een nieuwe tr.
|
Bericht van: breioma
Datum bericht: 22 Mei 2007 om 13:17
Erg leuk geworden Marike,ik gaze vast ook een keer maken.
|
Bericht van: Syl***
Datum bericht: 22 Mei 2007 om 13:50
Leuk zijn ze!!! Wilde al vragen naar de beschrijving van de muis, maar je was me al een stapje voor....
------------- Groetjes Syl
|
Datum bericht: 22 Mei 2007 om 14:31
Dank je!! Mijn eerste japanse amigurumi
oh ja, hij wordt ongeveer 18 cm hoog (staand) met haaknaald 3....
|
Bericht van: odette
Datum bericht: 22 Mei 2007 om 15:34
Ohh die muis is een schatje, bedankt voor het patroontje.
Ook je diddle's zijn goed gelukt.
------------- odette
|
Bericht van: Haaknaald
Datum bericht: 22 Mei 2007 om 16:36
Hoi marike,
Je muizen zijn echt heel mooi geworden.
Groetjes Els.(haaknaald)
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 22 Mei 2007 om 17:47
Wat een leuke muizen zeg daar hoef je in ieder geval niet bang voor te zijn.
------------- Groetjes Teunie
|
Bericht van: miep
Datum bericht: 22 Mei 2007 om 19:33
Ze zijn inderdaad heel erg lief.
Groet, Carla
|
Bericht van: catharina
Datum bericht: 22 Mei 2007 om 23:43
Wat gaaf Marike,echt mooi hoor!!!!!
En reuze bedankt dat je het patroon met ons wilt delen.Ik ga de muis zeker maken.
------------- Groetjes Catharina
|
Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 23 Mei 2007 om 01:08
Wat een schattige muisjes alle drie toppie hoor
En bedankt om het patroontje, weer eentje voor bij mijn favorieten te zetten.
------------- Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
|
Bericht van: Tony
Datum bericht: 23 Mei 2007 om 08:32
Heel mooi Marike !!!!!!!!
Voor deze muizen heb je geen val nodig, die knuffel je het liefst met je handen.
TONY
------------- Antonia
|
Bericht van: Ratlover
Datum bericht: 23 Mei 2007 om 08:48
Wat leuk is dat geworden zeg
------------- Groetjes van Lieke
http://breisels.web-log.nl" rel=nofollow>Neem eens een kijkje in mijn weblog
|
Bericht van: smurfje
Datum bericht: 23 Mei 2007 om 09:07
Amai die zijn mooi geworden hoor!!!!!! Het patroontje staat al bij m'n favorieten ook want die ziet er super lief uit!!!!!
Groetjes Christelle
------------- Ik wens jullie vandaag veel glimlachjes toe!!! "Beary" big hugs van Smurfje
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 23 Mei 2007 om 09:21
wat zijn die mooi geworden, zeg! die muis is ook erg lief!!!!! Bedankt voor het patroontje, staat op mijn verlanglijstje...
|
Bericht van: T Looman
Datum bericht: 23 Mei 2007 om 23:08
je muizen zijn erg mooi geworden en bedankt voor het patroontje
groetjes Thea
------------- groetjes Thea
|
Bericht van: Josl
Datum bericht: 27 Mei 2007 om 17:34
Mooi geworden hoor die muisjes. Bedankt voor het patroontje, staat al bij "nog te maken" favorieten!.
Groetjes, Joke
------------- Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
Datum bericht: 30 Mei 2007 om 14:48
Vers van de pers...eh naald....
En hier volgt het patroon:
Beer
Benodigdheden:
50 gr gewenste kleur garen
zwart vilt
ogen
vulling
Gebruikte afkortingen:
hv = halve vaste
v = vaste
st = ste(e)k(en)
me = meerderen door in 1 st 2 v te haken
mi = minderen door 2 st
|
Datum bericht: 30 Mei 2007 om 15:49
Wat een dotje echt een amigurumi beer met dat ietwat grote hoofd.
------------- odette
|
Bericht van: claudine
Datum bericht: 30 Mei 2007 om 19:56
Datum bericht: 30 Mei 2007 om 20:05
Leuke beer bedankt voor de beschrijving!!
|
Datum bericht: 30 Mei 2007 om 23:22
Mooi ,een schattig koppie.Bedankt voor het patroon!!!!!!
Odette bedankt voor je uitleg.Nu weet ik tenminste waar jullie het over hebben
|
Datum bericht: 31 Mei 2007 om 00:14
O wat een schatje en weer met beschrijving.
------------- Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
|
Datum bericht: 31 Mei 2007 om 08:37
Dit beertje komt ook op mijn nog te maken lijstje te staan. Kan hij of zij daarna bij de andere beren uit de verzameling een plaatsje krijgen.
|
Bericht van: hanny bennes
Datum bericht: 31 Mei 2007 om 08:44
wat een leuk beertje, die ga ik zeker proberen te maken, sinds dit
forum, weet ik tenminste wat ik met kleine restjes wol moet doen.
-------------
we sit good in our skin.....
creaida
|
Datum bericht: 31 Mei 2007 om 11:01
Dank voor het patroontje ,hij is erg leuk.
Groetjes Corry
|
Bericht van: Tess
Datum bericht: 31 Mei 2007 om 19:22
Hij is leuk geworden !! Wat dapper dat je alle patronen direct vertaald. Ik ben
daar echt te lui voor
------------- Liefs Tess
|
Datum bericht: 01 Juni 2007 om 07:59
Tess wrote:
Hij is leuk geworden !! Wat dapper dat je alle patronen direct vertaald. Ik ben daar echt te lui voor |
ik sluit me aan!
weer een schatje voor op mijn lijstje, hé...
|
Datum bericht: 01 Juni 2007 om 08:23
Datum bericht: 01 Juni 2007 om 09:09
Dank jullie voor de complimenten ga er helemaal van ... hihi....
Ik moest dit patroon wel "vertalen" want het was een japanse. Dus helemaal uitgeschreven, anders weet ik niet meer bij welke toer ik ben. En wat is er dan makkelijker om het even in een documentje te zetten, zodat jullie hem ook kunnen maken als je wilt!!
Er zijn jammer genoeg veel meer engelse patronen te vinden dan nederlandse en aangezien er een aantal leden van het forum niet zo goed zijn in engels, draag ik graag mijn steentje bij...
Dus op naar de volgende om te maken en te vertalen.... dit is een mini olifantje van ongeveer 6 cm hoog, gehaakt met nld 2.... oempfff wat een gepriegel, maar wel leuk om te doen...
Groetjes Marike
|
Datum bericht: 01 Juni 2007 om 09:37
Nou Marike priegel er maar lekker op los hoor wij zijn heel blij met jou
|
Datum bericht: 01 Juni 2007 om 10:41
Oh, wat gaaf!! Engelse patronen lukken me redelijk maar Japanse?? Bedankt voor je vertaling. Ik heb ook van iemand een japans patroon van Nijntje gekregen maar nog niet uitgeprobeerd (ben nog met andere dingetjes bezig EN ik zie er ook een beetje tegenop).
Heb ZEKER interesse in een miniolifantjespatroon.
groet, Joke (josl)
------------- Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 01 Juni 2007 om 12:06
dank je wel voor het leuke patroontje.
-------------
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~
|
Datum bericht: 01 Juni 2007 om 12:23
Teunie wrote:
Nou Marike priegel er maar lekker op los hoor wij zijn heel blij met jou |
ja, hoor Marike! hierperdepiep voor Marike!
|
Bericht van: hobbymuts
Datum bericht: 01 Juni 2007 om 12:39
hoihoi,
wat een mooie creaties!!!!
Fijn dat je de beschrijving van de muis op geschreven hebt.Dit is pricies wat ik zocht voor mijn nichtje!!!!
Dank je wel!!!!!!
groetjes Ilonka
|
Datum bericht: 01 Juni 2007 om 15:05
Zo het mini olifantje is ook al weer klaar. Weet niet of ik dit tempo vol kan houden hoor met het maken en vertalen van nieuwe patronen.... Nou ja, hoop dat jullie hem leuk vinden.... En voor diegenen die niet zo van gepriegel houden, je kunt hem ook gewoon met dikker garen maken hoor, wordt hij alleen iets groter
Hier komt ie dan.....
Lolifantje
Benodigdheden:
25 gr gewenste kleur garen
ogen
wit borduurgaren
vulling
Gebruikte afkortingen:
hv = halve vaste
v = vaste
s
|
Datum bericht: 01 Juni 2007 om 15:21
bedankt!!!! is inderdaad een flink tempo! Je lijkt me een beetje verslaafd, proest! ('t is een goeie die het zegt, hé! )
|
Datum bericht: 01 Juni 2007 om 15:51
Kan op dit moment niet veel anders. Ben eind januari geopereerd (baarmoeder verwijderd) en dit heeft nu ook effect op mijn rug jammer genoeg. Heb net 2 weken plat gelegen. Mag nog niet te veel in huis doen dus ben maar aan het haken geslagen.... en inderdaad is errug verslavend!!
|
Datum bericht: 01 Juni 2007 om 17:19
hé bah, da's minder , marike... maar dan toch een lichtpuntje zien hieraan: dapper van je, hoor! Je hebt nu inderdaad veel tijd voor je haakwerk!
hopelijk heb je niet te veel pijn en ben je snel weer ok!
|
Datum bericht: 01 Juni 2007 om 19:08
Hoi,Marike beterschap,heb nu ook wat rugproblemen,maar dat betekent inderdaad dat meer tijd hebt voor wat andere dingen,Hoe vervelend ook er zit altijd een positieve kant aan. Voor jou en nu dus ook voor ons .Dank voor al die patroontjes, Ik heb geloof ik de hele pagina weer uitgeprint,wist niet meer hoe ik een deel moest printen,
Groetjes en sterkte Corry
|
Datum bericht: 01 Juni 2007 om 19:54
Hoi Marike,
De aanleiding is niet leuk, maar je maakt wel heeeeeeeeele schattige dingen. Beterschap gewenst.
|
Datum bericht: 01 Juni 2007 om 20:13
Hoi Marike heel veel sterkte bij je herstel.
En ik hoop dat de afleiding van het knutselen toch nog plezier geeft.
|
Datum bericht: 01 Juni 2007 om 20:35
Fijn dat je toch een manier hebt gevonden om de tijd om te krijgen. Hoop dat je snel opgeknapt bent
|
Datum bericht: 02 Juni 2007 om 00:11
Zeker bah.Wat moet dat moet he? De nasleep is zo vervelend,ik wens je een voorspoedig herstel Marike.
|
Datum bericht: 02 Juni 2007 om 01:20
Hallo Marike
Is inderdaad niet zo leuk maar voor ons juist wel heb je lekker veel tijd om voor ons pratroontjes te vertalen en uit te proberen Is natuurlijk een grapje hoor ik hoop echt dat het vlug beter met je gaat
mijnBLOG
|
Bericht van: Tony
Datum bericht: 02 Juni 2007 om 09:18
Van harte beterschap Marike, we laten ons niet klein krijgen hé.
Tony
------------- Antonia
|
Datum bericht: 02 Juni 2007 om 12:31
Hoi Marike, veel beterschap en
gun het de tijd!!!
groetjes, Joke (josl)
|
Datum bericht: 02 Juni 2007 om 13:44
Patroontje poppensokjes
Zet 20 steken op en brei in het rond.
Begin met 2 cm. boordsteek,daarna tricot.
@ronden na het boord,voor de hiel, de middelste 8 st. in heen en etruggaande nld breien.Brei 6 nld. verder in tricot,de andere 12 laten rusten. Tijdens de laatste naald doorlopend 2 st. recht samenbreien.=4 st.
langs de zijkante van de hiel elk 3 st. opnemen en in het rond verder breien=totaal 22 st.,ondertussen aan weerskanten va de hiel in iedere 2 de ronde 2keer 1st. minderen. Bij 5.5 cm. voetlengte doorlopend 2 st. samenbreien,de overgebleven st samentrekken.
Ik hoop dat duidelijk is .heb het uit een boekje overgetypt.
Groetjes Corry
|
Bericht van: sanne295
Datum bericht: 02 Juni 2007 om 14:42
leuk ik vind die roze heel erg leuk!
|
Datum bericht: 02 Juni 2007 om 20:41
Marike wrote:
Ik moest dit patroon wel "vertalen" want het was een japanse. Dus helemaal uitgeschreven, anders weet ik niet meer bij welke toer ik ben. En wat is er dan makkelijker om het even in een documentje te zetten, zodat jullie hem ook kunnen maken als je wilt!!
Er zijn jammer genoeg veel meer engelse patronen te vinden dan nederlandse en aangezien er een aantal leden van het forum niet zo goed zijn in engels, draag ik graag mijn steentje bij... Groetjes Marike
|
Heb je een japans patroon vertaald???? Hoe heb je dat nu gedaan, kan je soms een beetje japans of was het een diagram?? Waar heb je die patroontjes vandaan. Uit zo een (japans) amigurimi boekje, of van een site???
Vind het inderdaad ook wel jammer dat er zoveel leuke dingen alleen maar in het engels zijn te vinden. Nu is mijn engels best wel goed, maar een patroontje lezen is toch net weer even anders.
Engelse breipatronen lezen heb ik wel al aardig door maar haakpatronen vind ik nog knap lastig.
Dus fanatastisch als jij ze vertaald en op het forum zet voor ons.
Ik ben nu met het gele beertje bezig, ben nog niet ver, maar wat ik heb ziet er leuk uit.
Het lolifantje is ook een schatje.
------------- odette
|
Datum bericht: 02 Juni 2007 om 21:57
beterschap Marike ik hoop dat je spoedig hersteld en je maakt geweldig mooie dingen ik ben blij met jou vertalingen want ik kan geen Engels heel erg bedankt daarvoor
groetjes Thea
|
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 10:17
Hallo allemaal,
Heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties!!!! Dat komt mijn herstel zeker ten goede!! Heb nu eindelijk de rust gevonden om lekker te handwerken. En dat werkt zeer therapeutisch moet ik zeggen.
@Josl: mijn japanse "vertaalwerk" bestaat vooral uit het uitschrijven van de diagrammen en schema's, zodat ik ze beter kan volgen en niet steeds elke toer moet uitpluizen, met het risico dat ik een toer vergeet Op een japanse site heb ik vertalingen van het japans naar het engels gevonden voor verschillende termen, dus die gebruik ik als ik tekentjes moet "vertalen".....
Ben nog niet toegekomen aan Nijntje, maar dat komt nog... Ik haal de japanse patronen inderdaad van internet en ik heb een heel aantal japanse amigurumi boeken besteld. Als ik hier iets uit maak (zoals het roze muisje) "vertaal" ik het direct, zodat ik ze nog een keer kan maken als ik wil zonder weer opnieuw te moeten beginnen....
|
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 10:31
Hoi Marike,
Fijn dat je zo kunt ontspannen met dat "gehandwerk". Nijntje heeft heel veel geduld (echt Japans hihihi)
groetjes, Joke
|
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 12:03
Ben errug blond vandaag zie ik, @ Josl moet natuurlijk Odette zijn.... oh help wat zal de dag van vandaag nog brengen....
|
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 12:15
Niets,alleen rustig handwerken. Mijn ervaring is...........niets meer doen
|
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 14:20
Ben weer flink aan het "punnikken" (zoals mijn man altijd zegt ) geweest dit weekend. Hier is dan weer een nieuwe creatie (zelf ontworpen!!!!)....
http://imageshack.us" target=_blank rel=nofollow>
Pippi Langkous en meneer Nilsson
Benodigdheden:
restjes van de volgende kleuren:
vleeskleur, rood, paars, geel, blauw,
bruin, oranje
zwart borduurgaren
ogen
vulling
Gebruikte afkortingen:
hv = halve vaste
v = v
|
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 14:28
OOOOOOOOOOO stop stop met al die leuke dingen. Nou weet ik het helemaal niet meer......... Wil ik toch maar aan spongie bob beginnen, zie ik hier een superleuke pipi langkous. OOOO ze is echt geweldig!!!!!!!
|
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 15:26
Hoi Marike,
Pippi is inderdaad heel geweldig. Ook fijn dat je het gelijk op de site zet. Ik ben net begonnen met een klein projectje in het Engels (wel even afzien). Dus nogmaals dank voor je vertalingen.
Groetjes, Carla
|
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 15:42
Ohhh Pippi en meneer Nelson zijn zeker leuk. Waar heb je nu precies deze patroontjes vandaan? Uit welk boekje komen die?
------------- odette
|
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 16:33
Ik begin een beetje ziek te worden van al het moois.Kan het allemaal niet meer verwerken
|
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 16:43
marike
geweldig bedankt voor het leuke patroon!!!!!
-------------
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~
|
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 18:57
super die pippi ,echt tof,en bedankt alweer voor het patroon, dit tempo kunnen wij haast niet bijbenen. Veel sterkte met je rug
Groetjes Corry
|
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 19:03
oooow, mijn favoriete pop! had ik vroeger ook een pop van!!! Deze lijkt me dus echt een hele leuke om te maken...
bedankt! (alweer, hihi! )
En Marike, hoe gaat het met je?
|
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 00:38
hoi Marike ,
pippie is erg mooi geworden fijn dat je het patroon voor ons hebt vertaald
heel erg bedankt gaat het al beter met je rug?
groetjes Thea
|
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 09:22
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 14:17
Wordt helemaal warm van jullie lieve reacties!!!!! Doet me zo ontzettend goed!!!
Pippi komt niet uit een boek, maar heb haar zelf "bedacht". Heb op internet een leuk plaatje gezocht en zo de kleuren bepaald. Ik had nog ergens een patroon van een pop die ik heb aangepast en weer van een ander patroon hoe je het haar moet maken, dus een beetje van mezelf en een beetje van maggie... hihi.....
Met mijn rug gaat het gelukkig al weer beter. Mijn baarmoeder is in een paar maanden tijd heel hard gegroeid. 3 weken ongesteld in week niet, waarvan 1 week dat ik het huis niet uit kon vanwege te veel bloedverlies. Mensen begonnen te vragen of ik in verwachting was (zou kunnen want ik ben net 40 geworden). Hij was zo groot (15 x 13 x 12 cm) en zwaar (bijna 1100 gr) dat ze erg veel moeite hebben moeten doen om hem eruit te halen. Dus flink gesjord enzo. Ook de pijnbestrijding via de rug ging niet goed. 3 dagen lang flinke pijn gehad.... Nee mevrouwtje, de drain zit goed hoor.... Nou niet dus!!!! En ja, omdat ze natuurlijk dwars door de buikspieren zijn gegaan, zijn die nog niet helemaal optimaal en komt het op je rug aan!!! Maar goed, volgens mijn fysiotherapeut komt het allemaal weer goed met mijn rug, daar werkt hij hard aan en als alles weer een beetje gaat zoals het moet (moet ik een half jaar tot een jaar voor uittrekken volgens mijn gyneacoloog) kan ik beginnen met mijn buikspier oefeningen.
Nou heel verhaal, gelukkig nemen mijn man en de kids (10 en 14) soms het 1 en ander in het huishouden van mij over. Ben daar heel heel heel erg blij mee!!! En omdat ik het iets rustiger aan moet doen, kan ik nu lekker handwerken
Op naar het volgende patroon..... Nijntje!!
Groetjes Marike
|
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 14:22
Amai amai Marike!!!!! Hier een dikke knuffel want die kan zo goed doen
Groetjes Christelle
------------- Ik wens jullie vandaag veel glimlachjes toe!!! "Beary" big hugs van Smurfje
|
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 14:40
Dank je!!!!!
|
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 15:08
Vette pech dus,maar zoals ik hoor komt het weer goed,houd de moed erin en ga maar lekker veel handwerken,bij mij helpt dat goed om de sores even opzij te zetten. Sterkte lieve Groetjes Corry
|
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 15:09
smurfje wrote:
Amai amai Marike!!!!! Hier een dikke knuffel want die kan zo goed doen
Groetjes Christelle
|
Ik sluit me erbij aan.
Groetjes, Carla
|
Bericht van: Christien
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 20:55
Veel sterkte Marike
Christien
|
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 21:02
Marike,
sterkte en geduld.
Joke
|
Datum bericht: 06 Juni 2007 om 23:23
Marike dikke knuffel van mij
groetjes Thea
|
Datum bericht: 06 Juni 2007 om 23:27
Marike........wat moet ik zeggen? erg wat je allemaal achter de kiezen hebt.Gelukkig gaat het de goede kant op
|
Datum bericht: 07 Juni 2007 om 08:15
tjongejonge, ze kunnen een vrouw toch wat aan doen, denk ik soms... al dat getrek en gesleur aan je, pfffft! een dikke knuf van hier, hoor!
en wat goed dat je zo lekker zelf vanalles verzint! echt een crea-bijtje, zeg!
|
Bericht van: grootkoerkamp
Datum bericht: 11 Juni 2007 om 10:06
hoi marieke bedankt voor de muzen ik heb ze er gelijk afgehaald om er mee naar buiten tezitten. bedankt ineke.
|
Datum bericht: 19 Juni 2007 om 23:22
Go Marike !!! Heb jij het even goed te pakken zeg hihi...ik dacht dat ik erg was :
Multi tasking noemen ze dit...
------------- Liefs Tess
|
Bericht van: x_ophelia
Datum bericht: 20 Juni 2007 om 09:10
Dank je Marike voor de leuke patronen! :)
en wat een super lief kindje ligt er daar! *smelt weg*
|
Datum bericht: 20 Juni 2007 om 09:30
Graag gedaan hoor!!
@Tess: leuke foto!! Leuk om te zien hoe je eruit ziet en te weten met wie je contact hebt!!
En inderdaad vrouwen zijn over het algemeen meer multi tasking dan mannen (in iedergeval die van mij is dat niet zo) Voorbeeldje: toen onze jongste zoon in een rolstoel terecht kwam ivm een heupziekte (perthes) ging ik altijd 2x in de week zwemmen (met alle 2 mijn zoons) en omdat ze allebei nog geen diploma hadden was dat best lastig. Op een zondag wilde mijn man gaan zwemmen en vroeg of ik mee wilde. Had niet zo'n zin en zei hem dan alleen te gaan. Wat denk je? Hij zei maar dat kan toch niet 2 kids die niet kunnen zwemmen... en ik deed het 2x per week Lang verhaal, hij is toch gegaan en het lukte hem best!!
|
Datum bericht: 20 Juni 2007 om 09:34
Hier dan een foto van mij. 4 jaar geleden genomen. Na een ontslag, daardoor diepe depressie en 2 operaties verder zie ik er nu "iets" minder florisant uit hoor
|
Datum bericht: 20 Juni 2007 om 11:14
Het is leuk om nu een gezicht bij sommige van jullie te hebben.
|
Bericht van: x_ophelia
Datum bericht: 20 Juni 2007 om 11:19
het is idd leuk om een gezicht op de namen te kunnen plakken
|
Datum bericht: 20 Juni 2007 om 13:06
dit ben ik !!
-------------
|
Datum bericht: 20 Juni 2007 om 13:19
leuk die foto's! ik zal eens op zoek gaan hier!
en tess, wat een prachtig lieve foto!!!
|
Datum bericht: 20 Juni 2007 om 13:41
heb een foto naar Marike doorgestuurd, en hopelijk kan ze die voor mij hier plaatsen...
zoals op de foto te zien, ben ik blond...
Het is een foto van mijn vriendin en ik, het vrouwtje waarvoor ik tassen (en baby-spullen soms) haak. Ze verkoopt die en maakt zelf ook handwerk. Het is haar enige bron van inkomsten... Ze heeft al heel veel meegemaakt, maar is heel dapper! Helaas is Sri Lanka ver weg, maar we genieten met volle teugen als we elkaar zien!
|
Datum bericht: 20 Juni 2007 om 15:21
Datum bericht: 20 Juni 2007 om 16:40
De foto van Chrisje en haar vriendin staan bij de topic van Tess....
|
Datum bericht: 20 Juni 2007 om 16:45
je bent een schat, marike!!!
|
|