Print Pagina | Close Window

oma corry?

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=1549
Print Datum: 08 Mei 2024 om 09:45
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: oma corry?
Bericht van: chrisje
Onderwerp: oma corry?
Datum bericht: 30 Mei 2007 om 10:09

Gefeliciteerd, corry!!!!

hoe gaat het met dochter en kleindochter?




Antwoorden:
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 31 Mei 2007 om 07:25

die heeft het eventjes te druk, denk ik....

en wij zijn zoooo benieuwd....



Bericht van: breioma
Datum bericht: 31 Mei 2007 om 11:21

Hoi allemaal,even een berichtje van kersverse oma. Met moeder en kind gaat het prima,ze drinkt goed slaapt goed en schijnt toch ook af en toe te huilen,maar dat heb ik nog niet gehoord,toen wij er gisteren waren,sliep ze de hele dag gewoon door,heb zelfs haar oogjes niet open gezien.Fijn weer zo'n klein frummeltje erbij,je vergeet anders hoe klein dat allemaal is.Vandaag rustdag,nou ja,ik ga nog even een cadootje kopen, alsof ze nog niet genoeg hebben,maar het blijf leuk.Morgen weer op bezoek,wij zijn dan de hele dag weg.

De  andere twee kleinkinders wonen om de hoek, kan ik makkelijk heen lopen. Nu mar weer breipatronen voor een meisje uitzoeken,lekker roze

Groetjes van een zeer blije oma Corry



Bericht van: catharina
Datum bericht: 31 Mei 2007 om 12:24
Geweldig zeer blije oma.Leuk hoor voor jullie.Ik moet ook bijna 2 uur reizen voor ik bij mijn dochter ben,best wel jammer he?Nou ja het is niet over de grens,al zou Duitsland over de grens bij Nieuweschans voor mij wel dichter bij zijnGeniet en veel plezier morgen maar weer.

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: hobbymuts
Datum bericht: 31 Mei 2007 om 13:09

Gefeliciteerd Corry,

fijn dat alles goed is en geniet er maar weer van!!! 

Groetjes Ilonka



Bericht van: hanny bennes
Datum bericht: 31 Mei 2007 om 18:37
corry, gefeliciteerd van nog een kersverse oma, Mees (kleinzoon) was afgelopen dinsdag al weer 4 weken. wat gaat dat toch hard he?

ik geniet met volle teugen van dat jochie.


-------------


we sit good in our skin.....

creaida


Bericht van: miep
Datum bericht: 31 Mei 2007 om 18:47

Hallo Corry,

Van harte gefeliciteerd. Ga je nog een keer foto's plaatsen van onze nieuwe wereldburger?

Groet, Carla



Bericht van: Tony
Datum bericht: 31 Mei 2007 om 20:05

Wat leuk voor je Corrie!!!!!!!! Geniet er van, ze zijn maar zo'n korte tijd klein.

Wat ben ik jaloers op jullie allemaal met die lieve kleintjes , och de grote zijn ook lief hoor, ik kijk uit naar wat achterkleinkinderen, maar ik denk, dat ik het ze een keer voor moet gaan doen, want ze bakken er niets van.

Moeten we met z'n tweeën voor zijn zeggen ze dan . Dat oma dat nog niet snapt !!!!!!!!

 Tony



-------------
Antonia


Bericht van: catharina
Datum bericht: 31 Mei 2007 om 23:26


-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: chrisje
Datum bericht: 01 Juni 2007 om 07:33

proficiat! lief, hé, zo'n kersvers frummeltje!

wat ga je voor haar breien? vind ik altijd zo leuk, zo klein allemaal... (en snel klaar, hihi!)



Bericht van: breioma
Datum bericht: 01 Juni 2007 om 07:56

Ze heeft zo ongeveer alles in een paar babyboeken aan gekruist, dus ga ik lekker iets uitzoeken, er stond een heel leuk truitje in. En er ligt al een vestje klaar, had ik  van de winter al gemaakt.

Groetjes Corry



Bericht van: miep
Datum bericht: 01 Juni 2007 om 08:05

Fijn dat je ook nog tijd voor ons blijft vrijmaken Corry. Even een vraagje, hoe heet je kleindochter? Is ook wel leuk om te weten.

Groetjes, Carla



Bericht van: breioma
Datum bericht: 01 Juni 2007 om 08:12

Ze heet Myrthe, We gaan zo weer naar haar toe, dus vandaag horen jullie mij niet meer

Groetjes Corry



Bericht van: chrisje
Datum bericht: 01 Juni 2007 om 08:27
mooie naam! nog haakpatroon nodig van een truitje? Heb nog een mooie in een Phildar-boek van vorige zomer... maar waarschijnlijk zit je al bedolven onder de plannen, hihi!


Bericht van: breioma
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 19:15

Hoi, Chrisje, ik heb inderdaad heel veel patronen om te breien en te haken, veel haakwerk van patricia baby, in het najaar ga ik weer breien,en nu heeft ze een breipatroontje uitgezocht dat zet ik om in een haakpatroontje. Zeer simpel anders gaat het niet,maar als je nog wat leuks hebt, ik hou me aanbevolen,wist niet dat phildar ook haakpatronen voor kinderen had,heb wel een voor volwassenen.

plannen zijn er altijd maar nu nog uitvoeren!!!!!!!

Groetjes Corry



Bericht van: chrisje
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 19:53
ik zoek het patroontje deze week nog voor je uit, hoor!


Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 06 Juni 2007 om 01:21

Corry, Wat zoek je precies heb ook nog wel wat patronen liggen ook bijna allemaal van Phildaer. Zoek je van die babytruitjes voor 3 tot 6 maand of al iets groters en stoerders



-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 06 Juni 2007 om 07:30
Originally posted by Line S Line S wrote:

Corry, Wat zoek je precies heb ook nog wel wat patronen liggen ook bijna allemaal van Phildaer. Zoek je van die babytruitjes voor 3 tot 6 maand of al iets groters en stoerders

heb je ook dat haakboek van 2006? daar staat een lief baby-vestje in, hetzelfde model als voor de moeder... dat witte Misschien is dat wat? Ben niet zo'n held in scanne, maar indien nodig heb ik straks hulp!



Bericht van: breioma
Datum bericht: 06 Juni 2007 om 08:15

hoi Chrisje en Line, ik heb zelf wel breiboeken van phildar voor kleine maatjes,maar een haakpatroontje voor een vestje of truitje is welkom,lieft klein, maar ik kan ook wel maten aanpassen. Haast je niet, ik ben nog druk bezig met de poppenkastbeesten voor de andere twee kleinkinderen en Myrthe heeft nu genoeg, maar oma vind het gewoon leuk om wat te maken.

groetjes Corry



Bericht van: chrisje
Datum bericht: 06 Juni 2007 om 10:36

dit is een wit katoenen vestje, heel kort en met drie-kwart mouwtjes... Het is gehaakt (voor moeder en dochter hetzelfde) en heeft witte gehaakte bloemen op de voorpandjes... Ik vond het wel schattig...

Er is ook een patroon voor een gehaakt truitje, en een jurkje... Zelf vind ik het jurkje niet zo mooi, maar dat is een kwestie van wat je graag ziet, hé...

Stuur me anders via mijn mail-adres even je post-adres, dan stuur ik het per post... (kan jij het scannen als er hier nog kandidaten zijn, hihi!)



Bericht van: breioma
Datum bericht: 06 Juni 2007 om 11:16

Zal ik doen,ik begin het een beetje onder de knie te krijgen,en als het niet lukt dan roep ik manlief wel even.

Groetjes Corry



Bericht van: chrisje
Datum bericht: 06 Juni 2007 om 12:32
komt in orde!


Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 06 Juni 2007 om 23:58

Neen Chrisje mijn uitgaves zijn nog van voor 2000 maar aan babykleding verandert zoveel niet dat blijft altijd schattig en leuk.

Corry, Ik ga eens bijmekaar zoeken wat ik heb



-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 07 Juni 2007 om 08:00
ja, da's waar: blijft altijd leuk, ook om naar te kijken!


Bericht van: Tony
Datum bericht: 07 Juni 2007 om 08:53

Ik brei zelf veel uit de "Ariadne baby peuter" boeken,ook heb ik de "Kinderen" van 1988 - 94, nog steeds. En de Knippie voor kinderen heeft ook vaak leuke patroontjes.

De verzamelaarste TONY



-------------
Antonia


Bericht van: breioma
Datum bericht: 07 Juni 2007 om 10:21

Patricia baby heeft ook wel eens leuke dingen,heb ook nog oude en nieuwe breiboeken liggen,maar zocht nu iets om te haken,gaat op dit moment wat makkelijker,en dan is het altijd leuk om wat ideetjes te krijgen

Groetjes Corry




Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net