Print Pagina | Close Window

De was (enzo)

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=1582
Print Datum: 27 September 2024 om 19:37
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: De was (enzo)
Bericht van: Christien
Onderwerp: De was (enzo)
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 10:33

Zeg dames, hoeft hier niemand de was op te hangen ofzo. . Hier is het prachtig weer.

Dit forum is echt verslavend he. Ik kijk elke 5 minuten of ik al een antwoord heb van Marike en Josl. En of er nog nieuwe berichten zijn. Kid(s) achter de tv en lezen maar. . Mijn man zegt al: doe je nog wat in huis of zit je alleen achter de computer. De kinderen mogen niet langer dan een uur. En ik zit hier soms de hele avond. Hebben jullie dat nou ook?

Christien




Antwoorden:
Bericht van: Marike
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 10:37

Ja ik ken dat heel goed.... enne het is goed dat je het zegt, moet nodig aan de was....



Bericht van: Marike
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 10:39
Oh ja, had ik nou nog beloofd je iets toe te sturen? Ben het een beetje kwijt... Blond hè... nou ja kunstmatig intelligent zullen we maar zeggen (heb mijn haar geverft vandaar)... hihi...


Bericht van: corine
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 11:24

Ik heb al twee wassen hangen hi hi en heb ook al gezogen ed.

Ik moet de computer delen met man en twee kids



-------------


Bericht van: Christien
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 11:26

Marike

Je had trouwens niets beloofd, maar ik had het wel gevraagd. Bij Spongebob.

 

Christien



Bericht van: Christien
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 11:40

Josl, ben je nu nog steeds hier. Of log je nooit uit

Christien



Bericht van: Polly
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 11:55

Hahahaha. Ik ken dat. Alhoewel ik zelf nog niet de was doe. Ik moet wel helpen in het huis (mamsie helpen) maar tja dan is het "nog 5 minuten" of "ja, ja ik loop al".

Ik heb (gelukkig) wel een eigen laptop maar soms gebruik ik mijn broers computer om te printen enzo. Is hij nooit zo blij mee, 'stuurt' hij me weg enzo. Pff oudere broers snappen het gewoon niet.



-------------
Groetjes, Yvonne


Bericht van: catharina
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 12:10
 Zielig hoor,Yvonne.

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: Teunie
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 12:21
Nou Marike ik ben dus niet de enigste die zegt (als ik iets niet snap of niet wil snappen) dat het door de k.i. komt.
Krijg jij dan ook van die rare blikken naar je lichaam???
En de was komt mij vaag bekent voor is dat ook iets wat je als hobby kunt hebben????En zo ja is er hier iemand met die hobby die in de buurt van Utrecht woont? Dan kom ik dat van mij even langs brengen

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: Ratlover
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 13:40
haha, ik hoef niet aan de was, maar wel aan de studie. daar heb ik het erg druk mee gehad. maar nu het jaar bijna afgelopen is lijkt het erop dat ik ook wat meer tijd begin te krijgen. Tja, dan heb ik natuurlijk ook nog te veel hobbys enzo (wassen hoort daar niet bij, sorry teunie) dus ik kom mijn tijd ook wel door. Ben toch de laatste tijd te weinig bij mijn computertje in de buurt

-------------
Groetjes van Lieke

http://breisels.web-log.nl" rel=nofollow>Neem eens een kijkje in mijn weblog


Bericht van: cormout
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 13:54
Ja,Ja, wassen is mijn hobby.
Ik vind het gewoon een geweldig rustgevend geluid, de wasmachine die boven in de badkamer het werk doet.
En dat terwijl ik op de bank zit te haken!!!!!!!!
Verder heb ik niks in huis wat werkt zonder dat ik er naar moet te kijken.
Maar ik woon niet in de buurt. ( heb ook eigenlijk wel genoeg was voor mijn plezier - van 6 pers-.)

Groetjes Cormout


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 14:17
Wassen gaat bij mij ook vanzelf, ging dat met de strijk ook maar. Soms denk ik wel eens ik ga maar eens een weekje in staking!!!!!

-------------
Groetjes Syl


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 14:18
He Lieke, leuk je weer te zien hier

-------------
Groetjes Syl


Bericht van: Tony
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 15:32

Wassen vind ik wel leuk, maar geloof het of niet , strijken is altijd een van mijn hobby's geweest. Vroeger al, toen ik nog 5 van die badapen had rond lopen, en toen ik alleen kwam te staan, streek ik bij mijzelf, bij twee oppas gezinnen en bij mijn dochter met 3 kinderen, no problem. Nu gaat het voort wel wat moeilijker.

Het constant engels praten begint al weer te werken !!!!!!,vandaag heb ik een rustdag gekregen, dus toch maar gauw de was gedaan.



-------------
Antonia


Bericht van: catharina
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 16:22

Ik zal wel moeten wassen,maar dan donderdag pas.Vandaag met m'n moeder naar 't ziekenhuis geweest.(dovendokter) Morgen en overmorgen twee hele dagen oppassen.Dus......donderdag.Maar het moet wel allemaal weggewerkt zijn want deze dame gaat alweer op stap.Eerst een week naar mijn dochter geweest ,en volgende week dinsdag de 12e t/m de 20e ga ik naar Italie.Ik heb nog een jonge (voor mij)tante en oom.Hij is Italiaan en zij hebben een tweede huis in Italie dicht bij Toscane.Vroeg ze of ik zin had om mee te gaan.Heb ik maar even over m'n goede hart gestreken en ga maar mee. Eerst met oppassen even de ticket verdienen,kan niet allemaal van de huishoudpot he?

Zal me allemaal een zorg zijn ik ga lekker weer een weekje weg.Heerlijk.



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: cormout
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 16:29
Maar Catharina, kun je daar toch wel op het hobbydoos forum blijven kijken..........want anders kom je die vakantie nooit goed door.   


Bericht van: Tony
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 16:46

We zullen je missen  , als je niet op internet kunt komen.

Toch een hele fijne vakantie gewenst, en weer gezond terug. Heb je misschien nog plaats in je koffer ? dan kruip ik er in.

lieve groetjes TONY



-------------
Antonia


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 18:56

hier ook een "part-time" computer, bah!  Zegt mijn oudste: "Is wel voor school, hoormam..." Jaja, ik wist niet dat ze daar zaten te chatten.... "OOOw, maar da's gewoon er effe tussendoor, ik doe het allebei tegelijk..."

 

Je zou zeggen, heeft ze van haar mams geërfd, hé... (maar ze is geadopteerd, hihi!)



Bericht van: miep
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 19:01

Originally posted by Syl*** Syl*** wrote:

Wassen gaat bij mij ook vanzelf, ging dat met de strijk ook maar. Soms denk ik wel eens ik ga maar eens een weekje in staking!!!!!

Strijken doe ik eigenlijk zelden/nooit, staken zeer regelmatig. Het mooie is dat mijn moeder dan bij ons de boel komt poetsen (vindt ze ja zo leuk, dus leg ik haar geen duimbreed in de weg en bij ons trouwens een zeer dankbare klus; alle stofwolkjes die de stofzuiger in vliegen ziet er ook wel grappig uit).

Groetjes, Carla



Bericht van: Syl***
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 19:02

Vervelend he Cath, dat je je weer moet opofferen en dan ook nog helemaal naar Italië. bah wat vervelend!!!! Probeer je daar wel een internetcafe te zoeken anders krijg je nog afkickverschijnselen.

Ik hoop dat je het toch een beetje leuk hebtLekker uitrusten



-------------
Groetjes Syl


Bericht van: odette
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 19:23

Wassen vind ik niet erg, dat gaat tenslotten bijna vanzelf. En niks lekkerder als pas gewassen wasgoed. Alleen dat strijken is ook niet mijn hobby. Ik probeer altijd alles zo netjes mogelijk aan de lijn op te hangen zodat ik zo min mogelijk te strijken heb.

Er zowieso veel tijd zitten in dat hele huishouden, allemaal kostbare hobbytijd.....

 



-------------
odette


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 19:33
heb je helemaal gelijk in Odette!


Bericht van: catharina
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 21:55
Originally posted by Tony Tony wrote:

We zullen je missen  , als je niet op internet kunt komen.

Toch een hele fijne vakantie gewenst, en weer gezond terug. Heb je misschien nog plaats in je koffer ? dan kruip ik er in.

lieve groetjes TONY

Zal,ik je vertellen Tony dat mij is gevraagd of ik iemand mee wou nemen,maar niemand kan.Vandaarcdat ik alleen met hun mee ga.

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: miep
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 22:41

Hoi Catharine,

Fijne vakantie.

Groetjes, Carla



Bericht van: Tony
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 23:11

Helaas zit dat soort reizen er niet meer voor me in, één dagje Efteling ( a.s. Donderdag ) met mijn zoon, kost me 3 dagen tot mijn eigen komen.

Maar ik klaag niet hoor, ik ben 2,5 keer de wereld rond geweest, dat nemen ze me niet meer af, ook al kriebelt het af en toe nog wel in mijn bloed.

Ik gun het je van harte hoor



-------------
Antonia


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 04 Juni 2007 om 23:52

wassen vind ik ook niet erg maar strijken des te meer al valt de was wel mee sinds we met z'n tweetjes zijn alleen deze week komt er van alle huishoudelijke dingen weinig omdat manlief in het ziekenhuis ligt hij is geopereerd aan zijn heup dus dat wordt de hele week heen en weer rennen

groetjes Thea



-------------
groetjes Thea


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 00:10

en Catharina een hele fijne vakantie

groetjes Thea



-------------
groetjes Thea


Bericht van: Tony
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 00:16

Oei, dat is niet zo mooi Thea, een knuffel in plaats van een bosje bloemen voor de verpleegster, die op en neer moet sjouwen, heeft het dikwijls net zo moeilijk als de zieke zelf, en veel sterkte voor je man.

Ik leef met je mee TONY



-------------
Antonia


Bericht van: Ratlover
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 10:38
hmm, italië, dat klinkt wel lekker. 

-------------
Groetjes van Lieke

http://breisels.web-log.nl" rel=nofollow>Neem eens een kijkje in mijn weblog


Bericht van: smurfje
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 10:44

Heb gisteren de gordijnen gewassen . Catharina fijne vakantie toegewenst en we horen het hopelijk hoe je het daar stelt.

Groetjes Christelle



-------------
Ik wens jullie vandaag veel glimlachjes toe!!! "Beary" big hugs van Smurfje


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 10:55
Thea heel veel sterkte met je man.
En Catharina fijne vakantie en heel veel plezier.
Oh en dames als ik aan de was denk dan is dat strijken want dat is idd waar ik een hekel aan heb.
Ga er dus nu maar aan beginnen dan is het maar weer gebeurt.

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: breioma
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 19:07

Catharina, een heel fijne vakantie,het zal stil zijn hier wassen is niet zo erg heb je toch een machine voor ,ophangen hoef ik ook niet meer, ging wat lastig met mijn lijf,strijken heb je geweldige apparaten voor met een stoomtank, scheelt enorm veel tijd en is niet zo zwaar,Sinds mijn man met pensioen is doet hij al het zware werk, en heb ik meer tijd en energie omb.v. te haken en achter de pc te zitten, we moeten hem wel samen delen en hij kan niet uitstaan dat er zoveel mail voor mij komt, moet hij ook maar lid worden.

Thea, het beste met je man.

Groetjes Corry



Bericht van: catharina
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 19:23

Thea beterschap met je man hoor.Ik hoop dat het gauw weer goed met hem gaat.

Dames ik ga volgende week weg,kan dus nog heerlijk een klein weekje met jullie kletsen.Helaas is daar geen computer,misschien ook wel goed.Is niet zo gezellig voor hun als ik achter de p.c. zit he?

 



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: breioma
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 19:25

Heb je gelijk in, tenslotte heb je vakantie.

Groetjes Corry



Bericht van: knipmutske
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 19:27

Neem je ook geen dik boek mee??

Veel plezier op je vacantie.

                                   Groeten Marina



Bericht van: Edith
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 21:00

En natuurlijk één en ander aan handwerkjes. Tenslotte kun je handwerken en kletsen tegelijk.



Bericht van: T Looman
Datum bericht: 05 Juni 2007 om 23:43

dames bedankt voor jullie medeleven het is inderdaad flink heen en weer rennen maar hij mag vrijdag alweer naar huis

groetjes Thea



-------------
groetjes Thea


Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 06 Juni 2007 om 01:09

Nog heel veel sterkte Thea want een zieke man verplegen spreek me daar niet van heb al veel te veel ervaring. Niet eenvoudig als je voor alles alleen moet opdraaien.  Ik heb hierdoor heel veel bewondering gekregen voor alleenstaande moeders die het altijd in hun eentje moeten redden.

 



-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG


Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 06 Juni 2007 om 01:11

En Catharina nog een handwerkje voor onderweg niet vergeten en vergeet ook niet bij de plaatselijke handwerkwinkel een kijkje te nemen anders is je vakantie vast niet geslaagd

Alvast een prettige reis



-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG


Bericht van: odette
Datum bericht: 06 Juni 2007 om 08:12

@ Thea - Dat geren heen en weer valt niet mee. Neem ook wel een beetje rust voor je zelf anders raak je oververmoeid. Lekker dat hij vrijdag weer naar huis mag, is toch veel prettiger. Zowel voor de patient als voor jou.

----------------------

@Catharina - En lekker op vakantie naar Italie nog wel, zo een mooi land. Lekker een goed boek en een handwerkje mee.....



-------------
odette


Bericht van: Tony
Datum bericht: 06 Juni 2007 om 09:30

Denk wel aan jezelf Thea !!!!

 Ik weet wat het is, heb zelf 13 jaar mijn invalide man verzorgd. Als het je teveel wordt, op tijd hulp vragen hoor. Ik heb dat veel te laat gedaan en betaal er nu de rekening voor. ( Zou het zo weer opnieuw doen hoor )

,Hou je haaks hé TONY



-------------
Antonia


Bericht van: catharina
Datum bericht: 06 Juni 2007 om 18:04
Originally posted by knipmutske knipmutske wrote:

Neem je ook geen dik boek mee??

Veel plezier op je vacantie.

                                   Groeten Marina

Natuurlijk neem ik een boek mee zou niet zonder kunnen,en m'n handwerkje ( weet nog niet wat ) gaat ook mee.

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: catharina
Datum bericht: 06 Juni 2007 om 18:07
Originally posted by Line S Line S wrote:

En Catharina nog een handwerkje voor onderweg niet vergeten en vergeet ook niet bij de plaatselijke handwerkwinkel een kijkje te nemen anders is je vakantie vast niet geslaagd

Alvast een prettige reis

Als er 1 in de buurt is ZEKER WETEN!!!!!!!!!!!

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: breioma
Datum bericht: 06 Juni 2007 om 18:29

hoe groot is de koffer die meegaat,of heb je speciale voor al die handwerkjes.

Ze hebben er vast mooie wol.

Goede reis en mooi weer/

.Groetjes Corry



Bericht van: catharina
Datum bericht: 06 Juni 2007 om 20:45
Alleen handbagage. Jammer he?

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: Tony
Datum bericht: 07 Juni 2007 om 08:56

Maar daar kun je veel instoppen, als je het maar dragen kunt  .

Maar je ging toch om te rusten   .



-------------
Antonia


Bericht van: catharina
Datum bericht: 07 Juni 2007 om 23:59
Ik kan niet rusten zonder een handwerkje.Ik zou helemaal gestrest raken.Maar ik weet niet wat ik wel of niet mee mag nemen.De regels zijn nogal streng geworden he?

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: Tony
Datum bericht: 08 Juni 2007 om 08:08

Zeker geen haak of breinaalden in je handbagage, ik weet niet hoe dat binnen Europa zit, maar internationaal zijn ze heel streng.

Heb zelf in Canada gestaan met mijn armen wijd uit om gefouileerd te worden, vanwege mijn knie prothese. Ik zei, zal ik mijn broek even laten zakken ? Daar zagen ze toch maar van af. Hoefde hem gelukkig niet in te leveveren . Ik stond me rot te lachen, en al die mensen om je heen !!!!!

Dat vind ik het leuke aan reizen, je maakt altijd wel iets mee, niet in paniek raken, is mijn devies.

Ben benieuwd wat jij me gaat maken

liefs Tony



-------------
Antonia


Bericht van: Ratlover
Datum bericht: 08 Juni 2007 om 08:49
ik geloof dat bamboenaalden wel ging, maar dat weet ik ook niet zeker.

-------------
Groetjes van Lieke

http://breisels.web-log.nl" rel=nofollow>Neem eens een kijkje in mijn weblog


Bericht van: catharina
Datum bericht: 08 Juni 2007 om 13:26

Ik zal dan alleen maar bamboenaaldjes meenemen,dat wordt dus mijn breirol.De rest is op gewone rondbreinaalden.

En Tony,het is echt waar ik heb nooit problemen bij controles.Ik ben een paar jaar terug met mijn zus naar mijn broer/schoonzus(Canada)geweest,niets aan de hand. Ik denk dat ik er te lief uit zie En ik heb geen knieprothese o.i.d.. Maar je hebt gelijk,,alles in die ruhe,,.Weet niet of het goed is geschreven spreek alleen maar Duits.En ik probeer ook altijd overal de humor van in te zien.



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: chrisje
Datum bericht: 09 Juni 2007 om 10:50

Ik had mijn haaknaald mee in mijn handbagage... (tegen mijn man niks natuurlijk, haha, da's een stresskip, euh;;; haan dus... )

maar alles ok, en ik dus lekker zitten haken op een lange vlucht... heerlijk....



Bericht van: breioma
Datum bericht: 09 Juni 2007 om 11:03

De haaknaald kan nog altijd in je leuke knotje

Groetjes Corry



Bericht van: chrisje
Datum bericht: 09 Juni 2007 om 11:06
Originally posted by breioma breioma wrote:

De haaknaald kan nog altijd in je leuke knotje

Groetjes Corry

gelijk twee doen, staan wel trendy, zo'n beetje oosters...



Bericht van: breioma
Datum bericht: 09 Juni 2007 om 11:12

Goed idee!!

Corry



Bericht van: catharina
Datum bericht: 09 Juni 2007 om 12:49
Ik zou wel mijn bamboenaaldjes erin kunnen stoppen.Maar ik ben van gedaante verwisselt,heb nu kort haar.He,jammer...........

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: Josl
Datum bericht: 09 Juni 2007 om 12:55

he, mag dat, een haaknaald in je handbagage?? Zo ja, dan ga ik dat ook doen!!

 

groetjes, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: catharina
Datum bericht: 09 Juni 2007 om 13:10

Morgen hoor ik wel wat nu wel wel mag en wat niet mag.Hou jullie op de hoogte.

Ik denk dat ik niets mee kan nemen.En in het dorp is ook niets van handwerken of i.d. te koop.Ik heb al ergens neer gezet dat het ook wel beter voor mijn handen en schouders is om een weekje niets te doen.Lekker lezen,daar heb ik ook nooit tijd voor op mijn manier.



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: breioma
Datum bericht: 09 Juni 2007 om 16:18

Een goed boek is ook niet weg,en ondertussen kan je vast nadenken over al die dingen die je nog wil maken.

fijne vakantie en een goede reis

Groetjes Corry



Bericht van: T Looman
Datum bericht: 09 Juni 2007 om 21:48

wat een goede ideeen hebben jullie allemaal nu maar hopen dat Catharina

er wat aan heeft



-------------
groetjes Thea


Bericht van: catharina
Datum bericht: 10 Juni 2007 om 10:23
Jawel hoor Thea.Vind het geweldig dat ze allemaal zo meeleven, zijn weinig mensen (behalve wij allen op het forum) die zoveel ,,vriendinnen,, hebben.

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: odette
Datum bericht: 10 Juni 2007 om 10:55

Las laatst ergens een goede tip. Gewoon je breinaalden, haaknaalden enzo meenemen, maar ook een stevige envelop aan je zelf geadresseerd met postzegel. Mocht het zo zijn dat ze je er bij de controlle uitpikken en dat je je naalden moet inleveren (lees weggooien) dan kan je het aan je zelf opsturen per post.

Ligt het bij tuiskomst op je eigen mat te wachten.

 



-------------
odette


Bericht van: Josl
Datum bericht: 10 Juni 2007 om 11:49

DAT is slim, bedankt voor deze tip.

Denk toch dat ik mijn haakwerkje maar in mijn koffer doe; hoef maar 3 uur te vliegen, vandaar.

groet, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: catharina
Datum bericht: 10 Juni 2007 om 14:32

Waar ga jij naar toe Joke?????

Heb het niet mee gekregen denk ik.



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: breioma
Datum bericht: 10 Juni 2007 om 15:53
Originally posted by catharina catharina wrote:

Waar ga jij naar toe Joke?????

Heb het niet mee gekregen denk ik.

Ik ook niet ,maar een fijne vakantie in ieder geval

 

Groetjes Coory



Bericht van: catharina
Datum bericht: 11 Juni 2007 om 12:52

Nou dames,dit is het dan voor de eerste 9 dagen.Vanmiddag oppassen,vanavond koffer inpakken en morgenvroeg om 7.30 uur weg.

Bedankt allemaal voor het wensen van een fijne vakantie!!!!!

 



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: Ratlover
Datum bericht: 11 Juni 2007 om 14:13
We zullen je gaan missen de komende dagen

-------------
Groetjes van Lieke

http://breisels.web-log.nl" rel=nofollow>Neem eens een kijkje in mijn weblog


Bericht van: Polly
Datum bericht: 11 Juni 2007 om 16:34
Veel plezier!!! Vergeet de fotocamera niet!

-------------
Groetjes, Yvonne


Bericht van: Josl
Datum bericht: 11 Juni 2007 om 19:23

Ha lieve meisjes,

ik heb ook nog niet gemeld waar ik heen ga: volgende week dinsdag lekker 2 weekjes naar Turkije!! Heb er (en mijn Kees ook) heel veel zin in.

Heb toevallig vandaag bij Marskramer voor één euro een leuke tas met rits gekocht om mijn haakwerkje(s)  mee te kunnen nemen naar het strand of zo.

Heb vandaag ook (tje je moet toch mee doen aan de hype he) een paar Crocs gekocht. Moet er alleen nog zelf een paar glimmertjes op maken. Wij lopen in de vakantie altijd heel erg veel en het schijnt dat je op deze schoenen "vanzelf" loopt EN zonder blaren ook heel belangrijk.

Groetjes allemaal en tot "ziens", Joke (josl



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: breioma
Datum bericht: 11 Juni 2007 om 19:30

Mocht ik je niet meer zien, alvast een heel fijne vakantie,veel wandelplezier en geen zere voeten.

Groetjes Corry



Bericht van: chrisje
Datum bericht: 11 Juni 2007 om 21:37
fijne vakantie! en... wandelen maar op je coole shoes!


Bericht van: Ratlover
Datum bericht: 12 Juni 2007 om 08:21
hele fijne vakantie en lekker veel wandelen. hopelijk doen je crocs wat ze beloven

-------------
Groetjes van Lieke

http://breisels.web-log.nl" rel=nofollow>Neem eens een kijkje in mijn weblog


Bericht van: Tony
Datum bericht: 12 Juni 2007 om 08:43

Geniet van je vakantie Joke, samen met Kees ,en gezond weer terug !!!!!!!!!

Tony



-------------
Antonia


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 12 Juni 2007 om 21:56

hele fijne vakantie en heel veel wandelplezier samen met Kees

groetjes Thea



-------------
groetjes Thea


Bericht van: catharina
Datum bericht: 20 Juni 2007 om 21:22

Ben er weer!!!!!!!!

Heerlijk genoten van een schitterend land.Italie,geweldig.Ik was vlak bij Toscane,Umbria heet de streek.Bergen,groot meer ,alles schitterend mooi.Heb wel een heel klein beetje gelezen (hahaha) maar het was er te mooi.Moest de hele tijd alles zien,zelfs vanuit de tuin.Jammer om dan te gaan lezen.Heb een flinke ontsteking in m'n linker arm(kwam ik achter in Italie) dus maar goed dat ik verder niets kon doen.Heb geen handwerkzaak gezien,maar dat mocht de pret niet drukken.

Ik stop mijn arm protesteerd hevig.Lees alles morgen enz. wel even ben nu bekaf.Vanaf 5.00 uur in de benen,geloof het wel.

Tot gauw dames!!!!!!!!!!



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: Teunie
Datum bericht: 20 Juni 2007 om 21:27
Hoi Catharina leuk dat je er weer bent meid alleen jammer dat je arm niet erg meewerkt

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: geesje
Datum bericht: 20 Juni 2007 om 21:29
...Hallo Catharina, fijn dat je weer terug bent,heb je gemist, en had niet meegekregen dat je op vakantie ging.................je hebt heel wat in te halen dus rust maar uit en tot morgen     geesje

-------------
groetjes geesje


Bericht van: amandel
Datum bericht: 20 Juni 2007 om 22:07

Hallo Catharina, welkom terug en thuis.

ja, het vliegt om he, heel veel sterkte met je arm forceer het niet.

groetjes irene.



Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 20 Juni 2007 om 23:28

Hallo Catharina,

Welkom thuis, fijn dat je weer onder ons vertoeft, we hebben je gemist.

Wel even je arm wat rust gunnen. kun je gelijk heel veel lezen want hiet heeft aardig wat post rondgezworven.



-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG


Bericht van: Tony
Datum bericht: 20 Juni 2007 om 23:34

Hé, daar ben je weer, en zo te horen is het een fijne vakantie geweest, jammer van je arm, je hebt er toch wel iets voor hoop ik.

Even rusten nu hé, en dan komt het wel weer goed.

TONY



-------------
Antonia


Bericht van: breioma
Datum bericht: 21 Juni 2007 om 07:47

Fijn dat je er weer bent,en geeg die arm wat,rust des te eerder is her weer over

Groetjes Coory



Bericht van: chrisje
Datum bericht: 21 Juni 2007 om 08:09
fijn dat je er weer bent! even rust met die arm dus, ai!


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 21 Juni 2007 om 12:42

Hallo Catharina ik sluit me bij alle goede wensen aan we hebben je gemist

groetjes Thea



-------------
groetjes Thea


Bericht van: catharina
Datum bericht: 21 Juni 2007 om 12:53

Wat lief toch weer allemaal. Ik heb inderdaad genoeg te lezen hier.Jeetje wat kletsen we toch wat af hier op het forum.

Gelukkig heb ik nog boeken genoeg te lezen,dat scheelt ook weer.Dit cadeautje gaat wel een paar weekjes duren.(arm).Stom dat je het thuis niet merkt,ga ik maar door en heb niets in de gaten.Als je dan helemaal niets doet merk ik het pas.Komt natuurlijk omdat ik normaal gesproken altijd pijn heb en in Italie niet,dus toen voelde ik het pas.Nou ja typen met 1 hand lukt ook wel(hahaha).Ik hoor wel waar jullie allemaal mee bezig zijn.



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: miep
Datum bericht: 21 Juni 2007 om 18:05

Hoi,

Fijn dat je weer terug bent. Even niet knutselen dus, je kunt je ondertussen wel mooi verlekkeren aan alle nieuwe creaties op het forum. Sterkte met je arm.

Groetjes, Carla




Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net