Print Pagina | Close Window

ik gooi het er gewoon uit , het moet !

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=16635
Print Datum: 18 November 2025 om 18:35
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: ik gooi het er gewoon uit , het moet !
Bericht van: dollydotteke
Onderwerp: ik gooi het er gewoon uit , het moet !
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 02:29

het word me even teveel , sommige van jullie weten van m'n hypnosetherapie af en de reden waarom maar nu door vele omstandigheden heb ik al een paar sessie's moeten afbellen en ben zo bang dat ik daardoor terug zal hervallen , ik heb zelf ook 1 sessie afgebeld omdat ik gewoon geen zin had erin ... m'n ventje heeft nadat hij uit de zanggroep is gegooid eindelijk de stap gezet om de operatie van zijn rug te laten doorgaan , sinds maandag is hij binnen en ik rijd dus al alle dagen over en weer om manlief te gaan bezoeken , ondertussen probeer ik op d emomenten dat ik thuis ben het huishouden te doen maar ook eerst veel met de honden bezig ben zodat ze moe genoeg zijn om ze even alleen te laten , nu vandaag moest ik ook naar mijn ventje zijne dokter omdat ik terug vanaf nul alle testen wil ondergaan wat betreft m'n bekkeninstabiliteit en arthrose zodat dat daar een oplossing voor gevonden kan worden . en wist ze me al goed bang te krijgen ...ze zag direct dat mijn rug scheef staat , mijn nek staat ook scheef maar dat wist ik al en ze wist me ook al te vertellen dat de linkerkant van men heup hoger ligt dan de rechterkant , ze vermoede dat mijn ligamenten over heel men lichaam te lang zijn (is een erfelijke aandoening) en nu moet ik dus een afspraak maken voor een ct scan en een andere scan om alle liganmenten te meten ... eten doe ik slecht omdat ik heel de tijd over en weer ga en als ik s'avonds thuis kom en na de goede wandeling dan weer heb ik gewoon te weinig moed om iets voor mezelf klaar te maken ... het word me even teveel ..alle dagen futloos in het ziekenhuis zitten en hem moed inspreken terwijl ik zelf bijna met tranen in de ogen sta omdat ik zelf zoveel pijn heb door die heupen en alle andere pijn die erdoor komt , de sessie's die ik moet missen en me zo kunnen opbeuren , vandaag kreeg ik te horen dat men zoontje een besmettelijke huidziekte heeft opgelopen op het kamp waar ze verbleven en die ze gaan proberen te bestrijden met medicamenten , mij moeder waar ik zo'n slechte band mee heb die me vandaag dingen verweet die al een paar maanden geleden zijn ...... maar ik geef niet op !!!  mijn excuses dat ik het hier zo smijt maar iedereen hier heeft me al zo gesteund in mijn moeilijke periodes dat het nu precies een automatisme is : zet het op hobbydoos , die mensen waarderen je wel , steunen je wel en luisteren tenminste naar je  ( zo denk ik dan )

dikke knuffff van mij aan jullie allen

Antwoorden:
Bericht van: smimske
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 07:18

Dollydotteke,

niet zo gek he,dat het je allemaal even teveel wordt!! Probeer toch ook om wat tijd voor jezelf te maken,dat huishouden komt wel weer als het straks allemaal wat beter gaat en manlief kan best een middag of avond zonder jou (al zal hij het daar vast niet mee eens zijn)....

En wat het eten betreft ook dat snap en herken ik,maar koop dan een lekkere (fruit)salade of een lekker broodje met wat sla,tomaat en komkommer erop krijg je dan toch nog wat vitamientjes binnen, yoghurtje na...

Lieve dollydotteke,ben eens wat liever voor jezelf want je verdient het zo!!!

Dikke kus en knuffel van mij

-------------

Bericht van: mineke.j
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 08:24
Meid wat zwaar!! Zelf heb ik de afgelopen tijd ook veel tijd in ziekenhuizen doorgebracht ivm, mijn oudste )stief'dochter. Na een lange tijd daar hadden we ook geen zin om te koken. Na een tijdje ben ik kant/en/klaar maaltijden gaan inslaan, soms op het station soms in de supermarkt± salades, sandwiches of een stoommaaltijd. Zo krijg je tenminste iets binnen.
Verder denk ik dat je echt tijd moet nemen voor je sessies, die heb je nodig. Overleg met je therapeut over een tijdstip dat voor jou het handigst is en ga ... je moet overeind blijven immers,m voor je man, je kind en jezelf!

Heel veel sterkte!

-------------
http://minekeswerkjes.blogspot.com/

Bericht van: Crea-Mo
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 08:49
Juist goed dat je het eruit gooit! Schrijf het van je af, dan krop je het minder op. Is het niet hier op het forum, schrijf dan gewoon een brief aan een fictief persoon. Het helpt je de dingen op een rijtje te zetten.
En neem wat de vorige dames schreven ter harte: probeer goed te eten en vooral.... neem ook tijd voor jezelf!

Sterkte !!!!

Bericht van: Lintequess
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 09:01
Sterkte met alles. Kan me voorstellen dat je het er allemaal wil uitgooien hoor. Zorg goed voor je zelf.

Bericht van: pralientje
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 09:28

Het is goed dat je het hier neerschrijft.Je moet wel iets eten om er te zijn voor de andere ook ,en spreek af met je dokter voor een sessie te doen zo blijf je boven alle dingen staan die op je af komen.En trek het je niet aan wat je moeder zegt klaseer dat ,ik heb maar een broer en die hoor ik ook niet veel en als ik hem hoor moet hij altijd iets kwetsend zeggen ,en ik heb al geleerd het ergens te plaatsen.Als er iets is geef een gil en wij saan hier voor jou zeker doen he niet opkroppen hoor

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen

Bericht van: breinaald
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 09:32

even je hart luchten ,lucht soms ook al op

heel veel sterke en een dikke

-------------
quality=

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 09:41
Het is teveel wat jij allemaal voor je kiezen krijgt, het lijkt wel of het niet ophoudt, eerst dat met je nieuwe hond, en nu dit weer.

Ik hoop dat het je een beetje helpt als heel veel mensen je sterkte toewensen. Neem in ieder geval elke dag een momentje voor jezelf, al is het alleen even je hart luchten bij ons. En zet dan een bakje fruit en een beker yoghurt naast de computer.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Bericht van: Roos39
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 09:45
HIerboven is alles al aangegeven. Je MOET ook aan jezelf
denken, anders komt er nog een patient bij. Ga naar de
therapeut terug en smijt alles eruit. En blijf ook "goed"
eten. Inderdaad misschien je ventje een dagje achterlaten
bij alle verpleging. Kook een grote pan hutspot, macaroni,
enz. en gooi de rest in de diepvries.
Heel veel sterkte, en fijn dat je hier een uitlaatklep
hebt.
Rosemarie

Bericht van: Corrie
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 09:49

Niet makkelijk allemaal zeg maar ik kan je alleen sterkte wensen heel veel sterkte en wij zijn er voor om te lezen vergeet dat vooral niet.

knuffel van mij

-------------
Hou de eer aan jezelf

Bericht van: Iris74
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 09:57
Het is toch heerlijk dat je het hier even van je af kan schrijven.............veel sterkte meid, ik hoop dat jullie alles snel weer op de rit hebben.......

-------------
groetjes
Iris

Bericht van: esthertje
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 09:59
Meid wat een verhaal.
Het gaat zo niet goed met je.
Let alstublieft wel goed op jezelf en blijf wel eten want
je gaat er zo ook lichamelijk aan onderdoor.
Dit houd hij niet lang vol.
Ik vind het super dat je het hier neer durft te
schrijven.
Het lucht jou hopelijk enorm op.
Een wij bieden wel een "luisterend oor"
Diegene die er niks van willen weten moeten gewoon niet
lezen of reageren denk ik dan maar.
Doe het rustig aan en heel veel sterkte met alle
onderzoeken en met je man.

-------------

Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 10:59
het lucht op om het van je af te schrijven, gewoon doen, je hebt ook wel veel op je bordje gekregen,  maar zoals hierboven al reeds geschreven, sla het ziekenbezoek toch echt een keertje over, en laat in huis de boel de boel, zodra het weer een beetje beter gaat komt dat vanzelf wel. In ieder geval heel veel sterkte

-------------
lydia wijsbroek

Bericht van: tikoes
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 11:34
Dollydotteke...............goed dat je het met ons deelt. Het is een hele berg wat op je afkomt en aankomt. Kijk of je kunt onderscheiden m.b.t. energie wat niet van jou is maar van de ander. En als dat lukt.............geef het met liefde voor jezelf en de ander terug. Het is een mogelijkheid om wat meer ruimte te krijgen voor jezelf en daarmee de situatie te veranderen.

heel veel sterkte en hier wordt aan je gedacht.
Liefs Eline.

Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 11:36

Halo Tamara

groot gelijk dat je het hier neerschtijft, dat lucht op , en wij leven met je mee,

zorg toch maar goed voor jezelf, want IEDEREEN  heeft je nodig, je man, je zoontje en je honden

veel sterkte

Bericht van: diny183
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 12:17
Alles wat ik zou willen zeggen is al gezegd.
Ga je alleen heel veel sterkte wensen, zorg voor je zelf,
ooit komt er een eind aan al deze ellende.

-------------

Bericht van: boek
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 13:34
een dikke knuf van mij en sterkte meisje

-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>

Bericht van: pippie
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 15:34
Ik sluit me bij alle andere hobbydoosjes aan
en wens je heel veel sterkte.

Bericht van: Gamble82
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 17:12
Lieve schat, zo herkenbaar hoe jij je nou voelt! Ik heb moeite om de juiste woorden te vinden, maar probeer te blijven eten, al is het maar kleine beetjes.... en heel belangrijk, probeer een nieuwe afspraak te maken voor je therapie, al is het maar even om even lekker van je af te schreeuwen en praten, je huishouden komt wel weer, eerst zorgen dat jij weer redelijk fijn in je vel gaat zitten voor jou en je mannen.

Het is ook niet niets wat je op je brood krijgt nu, maar er is uiteindelijk een lichtje al moet je af en toe goed zoeken

Nog even 1 tip.... Jij en je gezin daar gaat het om, niet om wat anderen denken of zeggen ook al kwetst het je af en toe behoorlijk, probeer het los te laten...

Een ontzettend dikke knuffel en liefs Marieke

Bericht van: Antonia
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 18:13

Gedeelde smart is halve smart meisje .....

en wij delen het graag met je want dat zal jou opluchten, en dat heb je echt nodig. niemand hoeft dit soort dingen alleen te dragen.

-------------
TONY

Bericht van: chrisje
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 18:26
dat is het ene na het andere, hé, bah!  hopelijk kun je toch proberen om die therapie te verzetten naar een moment dat voor jou wel beter uit komt... Als jij je zelf beter voelt, is dat ook voor je gezin beter. maar ik weet het, het is moeilijk als er langs zoveel kanten aan je getrokken wordt... Denk je wel aan je vitamientjes? Want die heb je zeker in zo 'n stress-periode erg nodig!!! neem in het ziekenhuis af en toe eens een lekkere smoothie of zo, misschien zijn die er wel? Veel moed en hopelijk komt alles snel weer in rustiger vaarwater!

Bericht van: creaans
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 19:21
Oh wat is dit moeilijk voor je!
Goed dat je, je hart lucht ik vind dit heel moedig!
Wens je heel veel sterkte de komende tijd...

Bericht van: Creanne
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 19:24
O meid wat naar allemaal zeg.
Niet zo heel gek dat je dan op instorten staat.
Probeer het rustig aan te doen en ook goed aan jezelf te denken. Neem af een toe een pauze.
En helemaal niet gek dat je je hart even uitstoot, dat is goed voor je! Beter dan het in jezelf laat oppoten.
Veel succes!

Bericht van: Corry R
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 19:30

je krijgt wel erg veel te verwerken,maar probeer ook aan jezelf te denken.

Misschien een ander tijdstip voor je therapie,het zou zonde zijn om te stoppen.

Extra vitamientje,is ook al genoemd,je weerstand wordt snel minder in stress situaties,en dat kan je er nu niet bij hebben.

heel veel sterkte.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek

Bericht van: Meia
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 19:32

Pff ik zou zoveel kunnen schrijven maar het meste is hierboven al geschreven.

Probeer toch die sessies te doen, is goed voor je zelf, jje zegt immers dat ze je zo goed doen? Dat huishouden, alleen het noodzakelijke, het stof blijft wel liggen, was bijhouden en je afwas en je bedje lekker fris om in te slapen en de rest komt af en toe we.

Je man hoeft niet iedere dag bezoek, bespreek het met hem want anders ga je er onder door. Hij heeft niks aan een vrouw die straks niks meer kan.
Is er misschien iemand die je honden uit kan laten?

Ik wens je heel veel sterkte met alles maar denk echt ook aan jezef, dat kom jullie allemaal alleen maar ten goede straks.

Dikke knuffel van mij.

-------------
     All you need is love.

Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 26 Augustus 2010 om 23:07
Wat een verhaal zeg. Ik kan eigenlijk niets meer toevoegen wat al niet door de anderen is geschreven. Pas vooral goed op jezelf en probeer toch te eten, Dan maar wat minder en een paar keer vaker op de dag, anders ga jij er zelf ook aan onderdoor en daar is niemand bij gebaat.
Probeer ook zoveel mogelijk aan je eigen rust toe te komen en probeer ook weer naar je therapie te gaan. Daar (en hier natuurlijk ook) kun je van je af praten, dat is beter dan alles op te kroppen.
Hou je haaks en weet dat wij er altijd zijn om naar je te luisteren.

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Bericht van: sassa
Datum bericht: 27 Augustus 2010 om 10:33
zo, het gaat je ook niet voor de wind hé, meid lucht af en toe je hart maar eens goed, of een goeie huilbui, weet dat je hier steeds terecht kunt, nog veel sterkte

-------------
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra

Bericht van: Josl
Datum bericht: 27 Augustus 2010 om 10:55

Wat goed van je dat je dit op "papier" zet, wellicht lucht alleen dat al een heel klein beetje op.

Heel veel sterkte, blijf ons maar schrijven, denk aan je en duim voor jullie.

Groetjes, Joke

-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Bericht van: dollydotteke
Datum bericht: 28 Augustus 2010 om 08:12

hartelijk bedankt allen !

gisteravond is men ventje naar huis mogen komen , wat een opluchting dat ik niet meer zo een heel eind heen en terug moet rijden . gisteravond ben ik dan ook ineens met feria terug naar de dierenarts geweest om de draadjes uit de wond te laten halen en hij moet ook niet meer op controle komen dus dat is ook weer achter de rug . met wat jullie hier allemaal schreef heb ik ook nog de kracht gevonden om gisterenavond een mail te versturen naar mijn therapeute om te vragen of ik even een rustpauze kon nemen en ik haar terug mocht mailen wanneer ik er terug klaar voor ben , dus nu maar afwachten op haar mailtje terug . gisteravond dan ook maar ineens een aardappeltje met groentje en vlees gemaakt en dat heeft me echt gesmaakt , gisteravond na dat d ekids in bedje lagen ben ik gewoon op de bank gaan zitten , filmpje gekeken en ondertussen proberen te haken

hartelijk bedankt allen voor jullie steun !!!!!!

Bericht van: pralientje
Datum bericht: 28 Augustus 2010 om 08:58
Blij voor jou dat alles een beetje terug in een plooitje valt

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen

Bericht van: pippie
Datum bericht: 28 Augustus 2010 om 20:40
Wat fijn, die kleine stapjes vooruit!!!

Bericht van: creaans
Datum bericht: 29 Augustus 2010 om 14:31
Fijn dat je man weer thuis is, scheelt jou een hoop heen en weer reizen.
Goed van je mail naar je therapeute.
En nu alles weer rustig aan op bouwen, veel sterkte.

Fijn dat feria zo goed vooruit gaat.

Bericht van: Tineke01
Datum bericht: 29 Augustus 2010 om 16:07
Ik heb alles van je gelezen en ook alle lieve antwoorden van de meelevende hobbydoosjes.
Ik denk dat dit jou goed zal doen.
Toch moet je zeker genoeg tijd voor jezelf blijven nemen, wil je sterk genoeg blijven om anderen te kunnen bijstaan. Doen hoor en veel sterkte met alles. Groetjes Tineke01   

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net