brtbrtzbrtzbrtzbta!!???
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=1784
Print Datum: 23 November 2024 om 04:04 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: brtbrtzbrtzbrtzbta!!???
Bericht van: perle
Onderwerp: brtbrtzbrtzbrtzbta!!???
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 11:22
bbbrrrtttzzz?????
-------------
|
Antwoorden:
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 11:24
Wat is dat nu!
-------------
|
Bericht van: tdv
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 11:26
Bericht van: smurfje
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 11:29
Super leuk Perle!!!!!!!!
------------- Ik wens jullie vandaag veel glimlachjes toe!!! "Beary" big hugs van Smurfje
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 11:33
ga jij eens een beetje breien, hé, zotte mus!
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 11:33
Neen!
Hoe kun je je hier nu vervelen!
Als ik een kast opendoe dan vallen de zakken breiwol op uw hoofd!(is erger dan het klinkt)Moet veel breien en toch moet ik steeds zorgen dat inventaris niet slinkt,hé!Trouwens gisteren kwam pakje Bergere binnen (jurkje met ceintuur en pet voor jongste)hahaha!hm ik bedoel...oeioeioeioeioei!
Perle!
-------------
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 11:48
brzatbrztab??????
Dit wil zeggen heb grote problemos!!!!!!
Die letters staan voor de favoriete pop van mijn jongste meisje Amber!
Dat kind is dus auti,speelt zo graag met BRATZ!!!!!!!!(12 jaar maar scoort veel lager)
Schildert als een bezetene de ene BRATZ kleurplaat na de andere,zit ze in zetel is ze altijd omringd van poppen en droomt ervan!
Ik denk dat er mischien wel inbreipatronen zijn om truien met Bratz te breien maar een grote zachte Bratzpop dat ze in armen kan sluiten om zo samen in slaap te vallen zou voor haar wel het einde zijn!!!!!!!!!
Dan zou ze zeggen!...Mama,..dat je dat voor MIJ gemaakt hebt!Ze zou smeulen van geluk!Ze kan zo dankbaar zijn voor 2 maal niets,hoelang zou ze hiervan niet GLOEIEN?????????
Perle,mama van een toverbloemenprinses!
-------------
|
Bericht van: corine
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 11:50
Wat zal jij trots zijn op je toverbloemen prinses.
-------------
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 11:51
Perle wat is dat mooi gezegd!!!!!!! Bratz ken ik niet!!!
------------- Ik wens jullie vandaag veel glimlachjes toe!!! "Beary" big hugs van Smurfje
|
Bericht van: Guests
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 11:52
Perle wat ontzettend lief van je,maar ik weet niet wat bratz popenzijn. groetjes puck
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 12:01
ikke wel! maar hebben die ook kleertjes en zo om aan te doen, perle? kan ze dat? hier lukt dat niet met de poppen en dan wordt ze heel boos en verdrietig... Heb er zelfs zelf gemaakt met makkelijke sluitingen, en ook dat lukt niet... Hopelijk lukt dat met uw prinses wel, want dan kan ze toch leuk spelen, hé...
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 12:04
Ja,hoor!!Trots ben ik zeker Het is een hartenkind!(lees hartig)
Leeft in droom(roze wolk)En denkt,hoopt ooit te trouwen met de...PRINS
Een Bratz is een soort Barbie maar iets grover van bouw,heeft in verhoudingen een wat te groot hoofd en ogen als karrewielen!Zijn meer een beetje fashiongirls!Mooie popjes hoor!
Als je op computer kleurplaten opzoekt en dan BRATZ intikt zou je er zeker moeten vinden!
Groetjes,Perle(dank voor jullie reactie)
-------------
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 12:12
chrisje wrote:
ikke wel! maar hebben die ook kleertjes en zo om aan te doen, perle? kan ze dat? hier lukt dat niet met de poppen en dan wordt ze heel boos en verdrietig... Heb er zelfs zelf gemaakt met makkelijke sluitingen, en ook dat lukt niet... Hopelijk lukt dat met uw prinses wel, want dan kan ze toch leuk spelen, hé... |
Ja,hartenmeid kan dit!Maar het liefst staat ze de hele tijd ergens,maakt niet uit...in huis,ergens in hoekje of zels einde van de tuin met poppen zwaaiend over haag...kijkend naar...niets! Dan is zij de pop en die pop verteld dan ...urenlang!!!!!!heeft ze enorm veel plezier in...zaligggggggggggggggggggg wegdromend naar fantasiewereld(
...ik dicteer...en waarom wil de prins niet met je trouwen?....
Doet uw dochtertje dit ook?Spijtig dat ze de kleertjes niet aankrijgt
Wat doet ze dan graag? Perle
-------------
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 12:53
haar poppen lopen altijd in hun blootje... kleertjes moeten altijd uit, zelfs knuffels zoals pooh-beer moet zijn vestje uit...
Ze speelt ook zoals jouw dochtertje, met "stemmetjes" en zo... ze heeft een paar favoriete knuffels die onze huisdieren voorstellen bij haar en die doen dan hele conversaties...
Maar nu is ze vooral bezig met de nieuwe V-smile, zijn spelletjes van Dora en Nemo, ze zit op niveau een jaar of 4 (algemeen gezien dan), en als het wat moeilijk is, dan moet mama even mee oplossen, hé...
Zij heeft een lichte vorm van authisme, ook adhd, maar vooral een zeer lage algemene ontwikkeling... Is een beetje een combinatie van vanalles, maar dat is vaak zo, hé...
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 13:14
Ja,Chrisje,soms moeilijk ,hé!
Ons meisje is autistisch,een pasief type,dus zeker geen adhd,meer het omgekeerde,is nu verbeterd maar zou overal in slaap vallen,als bruidskindje boven bord etend,aan salontafel al op knietjes zittend,te pas en onpas!Kan zich ook niet verdedigen tegenover andere kinderen!Ze volgde tot nu Gon in een normaal onderwijs maar heeft het zwaar!(als kleintje zat ze in een autiklasje en joepie voor haar!)ze mag volgend jaar terug naar autiklas!Waar ze veel meer ondersteuning zal krijgen!vanaf dan mag ze eindelijk zichzelf zijn!
ze zegt,mama,ik begrijp de ander kindjes niet zo goed en eingelijk begrijpen ze me ook niet!Ook zelfredzaamheid is en daar ze passief is vraagt ze ook geen hulp(passief betekend naar buitenwerld toe!)Ze is heel knap in dictee en frans,maar wiskunde?(kent nog steeds geen uurwerk)geen inzicht en begrip teksten vanbuiten leren bv godsdienst en wero!)Ze is heel intens,leeft met haar poppen,haar grote liefde en adoratie voor haar mama en voor haar maagske!eten,eten,eten!kent geen gevoel van verzadiging!En heeft enorm veel last van geurtjes ,als het mistig is of wat dan ook!Ze ruikt alles!Terwijl ik meestal niets ruik!Ga dan maar es een winkel binnen!
Mama,(LUIDOP)...WAT RUIKT HIER ZO RAAAAAAAAAAR???????????
EN IK DAN SSSJJJJJJJJJJTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!! Perle
-------------
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 13:20
Chrisje is uw kindje gelukkig???????????
Ik denk dat dit het belangrijkste is van alles!
En ik ken je zo nu al een beetje en denk dat je dat heel goed doet,en een héééééééééél lieve mama zijt!
Ja,haakpatroontjes van barbiekleedjes zijn héél mooi(opgeslagen)maar...
kan echt niet haken,heb dit nog gedaan toen ik kleintjes was maar is nu blanco pag.vrees ik!Toch bedankt,heb nu nog patr.door te sturen!Naar ergens hoekje België-Nederland!
Veel haakplezier Perle
-------------
|
Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 13:20
Bratz-poppen passen meestal prima in gehaakte en gebreide barbiekleertjes. Niet in genaaide, want het Anorexia-model van beide poppen is een beetje verschillend. Helaas heb ik geen patroon voor een bratzpop/knuffel kunnen vinden, alleen voor kleertjes kun je redelijk terecht.
------------- A clean house is a sign of a wasted life
|
Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 13:52
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 13:53
Chrisje en Perle ik denk dat jullie hele goede moeders zijn
-------------
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 14:09
Daar sluit ik me bij aan
------------- Groetjes Teunie
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 14:15
Dank je wel,
Veel brei-haak en frutselplezier toegewenst vandaag!
De zon komt er hier door na al die regen van vanmorgen,hopelijk bij jullie ook!
alhoewel,bikeni is nog wat te luid geroepen!
Perle
-------------
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 14:17
Het stormt hier in Friesland.
-------------
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 14:38
ik denk ook dat jullie hele lieve mamma's zijn, klinkt zo leuk hoe jullie over ze kletsen
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 14:46
ps. hier dikke plensbuien in het veluwse
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 14:55
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 15:02
dank je wel perle. jullie zijn allemaal schatjes hoor!
dat marmergebak is ook wel erg ok natuurlijk
Maar ben niet verdrietig hoor! hoe heet je prinsesje eigenlijk?
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 15:10
Lisa, als er eens wat is stort je hart maar uit hoor, wij zijn hier om elkaar te helpen hoor.
-------------
|
Bericht van: miep
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 15:12
corine wrote:
Chrisje en Perle ik denk dat jullie hele goede moeders zijn |
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Zal bij tijd en wijle wel erg zwaar zijn, maar ik krijg het idee dat jullie je er heel goed doorheen slaan.
Knuffels voor allen.
Carla
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 15:17
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 15:29
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 15:30
Perle en Chrisje chapeau. Ik denk dat het soms wel heel zwaar kan zijn.
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 15:38
leuke namen hoor! ze klinken heel lief...
perle moet maar gauw een prinsesje breien en chrisje maar jip en janneke dan.
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 15:41
mijn meisje is ook heel lief, maar vooral een klein boefje... En ze zwijgt alleen als ze slaapt... en dan nog, proest!
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 15:51
Lisa... Er woont een clowntje in m'n hart. Klein en heel apart, het kan dansen en springen, lachen en zingen...Heb je verdriet en moet je wenen...dan kan je het even van me lenen!!!!!!
Lisa ik vind dit heel erg voor jou .
Ik hoop dat deze dromenvanger je heel veel geluk zal brengen!!!!!!!
|
Bericht van: x_ophelia
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 15:56
ik vind het ontroerend hoe jullie over je kindjes praten, de liefde springt er af, fantastisch gewoon en mooi hoe jullie, tussen de lijnen door, laten merken dat jullie ook van je kinderen leren en dat de mentaliteit van vroeger er niet altijd meer inzit "kinderen leren van volwassenen en niet andersom" Hoe mooi dat alles kan evolueren
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 15:58
smurfje, je bent lief hoor!
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 16:01
ik heb stiekem ook 2 kindjes. zijn sponsorkindjes,1 in de fillipijnen en 1 in ecuador. Dan schrijf je met ze en krijg je tekeningen. En je geeft dan per maand een bedrag voor hun opleiding/opvoeding. Ik werk ook voor deze organisatie, ik vertaal de brieven die heen en weer worden gestuurd. Natuurlijk zijn mn kindjes superschattig hihi. Helaas mag je alleen papieren kadootjes sturen en geen knuffels
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 16:01
Lisa
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 16:11
chrisje wrote:
en mijn prinses heet Hema (zoals de jip en janneke-winkel zegt ze zelf...) |
Cool, mijn dochter heet Jip, "zoals van de Hema....".
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 16:14
he perle, even vriendin van me gebeld. zij heeft een haakpatroon voor bratz. is dat wat? dan mailt ze m me vanav even
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 16:37
Dag lisa,
een patroontje van kleertjes of van de pop zelf?Graag de pop!
Zou super zijn!Mischien met hulp van haaksteken te vinden op forum,zou ik dit proberen te maken!Ja,Lisa,indien je dit kunt bemachtigen,zou wel cool zijn!Wie niet waagt niet wint?oei!Vlug verder breien aan werken die opstaan,daar al veel stukken op verlanglijst staan!Perle
-------------
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 16:46
is de pop zelf! zal dr zo even mailen of ze kan opschieten hahaha
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 17:17
nee nee nee nee nee nee nee, ik ga NIET om het patroontje vragen, ik heb het tot ver na m'n pensioen beredruk. Maar ik wil wel heel graag een foto van die pop zien hier. Heb je die toevallig tzt ook ?
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 17:48
Super,hoor!Lisa
Groetjes,Perle
-------------
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 17:56
ja is t wat? vind m zelf niet echt lijken
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 18:00
lisa189 wrote:
ik heb stiekem ook 2 kindjes. zijn sponsorkindjes,1 in de fillipijnen en 1 in ecuador. Dan schrijf je met ze en krijg je tekeningen. En je geeft dan per maand een bedrag voor hun opleiding/opvoeding. Ik werk ook voor deze organisatie, ik vertaal de brieven die heen en weer worden gestuurd. Natuurlijk zijn mn kindjes superschattig hihi. Helaas mag je alleen papieren kadootjes sturen en geen knuffels
|
hey lisa, da's tof! heb er ook ondertussen al drie... nou denk je vast: "die is stinkerijk!" maar da's helaas niet zo, hihi! dit is via een organisatie die nog geen 50 euro per jaar kost. Ben zelf al twee keer daar geweest en één mama is een super-goeie vriendin van me ondertussen! Het is een contractje van 5 jaar, maar niet verlengbaar... (andere kinderen ook een kans geven op die manier!) Maar na vijf jaar schrijven, BLIJF je dus schrijven met die kindjes, hé... En zo hebben we er dus nu 3, die ook weer een zusje enz... hebben die ook schrijven... Zo ben ik dus -geheel ongepland, maar hééél leuk- aan vrijwilligerswerk begonnen... IK krijg stapels post, maar heb er ook wel wat werk mee... Maar ik vind het ook goed voor de kinderen: die gaan gewoon mee als we naar daar gaan! en leren dus ook dat de wereld niet stopt bij een bord frietjes! Tof dat jij ook sponsorkindjes hebt! Als er iemand dit ook ziet zitten (je moet wel een beetje engels kunnen voor de brieven), laat maar horen, dan geef ik wat meer uitleg!
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 18:01
perle, hulp nodig? geef maar een gil, hé! voor onze schattekes alles, hé!
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 18:01
lisa189 wrote:
is de pop zelf! zal dr zo even mailen of ze kan opschieten hahaha |
Lisa,je poppetje is binnen en heeft ik dicteer Amber...
'K weet nie hoe mooie ogen!!!!!!!!!En dan vervolgt ze ...mama zal je daar wel tijd voor hebben om dat voor mij te maken?(Ze heeft elfenoortjes...maar't kan zijn dat het een BRATZ is!(deel 1 geslaagd)
(ondertussen denk ik,oeioeioeioeioei!zal ik DAT kunnen maken!!!!)
Schilder blijf bij je leest!Het is een supermooi poppetje!dank je !
hopelijk bezorgd dit me geen nachtmerrie's!Perle
-------------
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 18:02
L33ntje wrote:
chrisje wrote:
en mijn prinses heet Hema (zoals de jip en janneke-winkel zegt ze zelf...) |
Cool, mijn dochter heet Jip, "zoals van de Hema....".
oooh! da's echt een leuke naam!
|
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 18:03
dat gaat wel lukken, joh! je weet me wonen, hé!
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 18:07
graag gedaan perle! wat een blije amber dat vind ik wel erg schattig. moet je wel je uiterste best doen he! chrisje helpt wel...
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 18:10
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 18:44
jij kunt dat chrisje hihi
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 18:56
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 19:03
Wij sponsoren via Unicef (tegen de tijd dat het schip met geld aankomt, gaan die kindjes ook op internet en naar ons knutselforum). Wel jammer dat je daar verder geen contact mee hebt.
Groetjes, Carla
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 19:57
das wel jammer. vind ik juist zo leuk. mijn vriend snapt daar niks van, die vind t zielig dat ze moeten schrijven met mij. maar het is gewoon eigen keuze, ze hoeven niet. Ik vind al die tekeningen en foto's zo leuk
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 19:58
bij deze hangt het er van kind tot kind van af... Het sponsormeisje van mijn ouders schreef heel weinig, want bleek dat postzegels op zich al te duur waren... Ook engels is voor de jonge kinderen een probleem, en moeten ze hulp (lees: tegen betaling vaak ook nog) voor zoeken... Ik koop via aan kennis postzegels en stuur voorgeschreven envelopes mee... Maar eens ze groter worden, is dat engels weer minder een probleem... Heb net twee gehaakte muisjes opgestuurd naar eentje, en gevraagd aan "sister" (van het home daar) of de groteren ook willen leren haken... Dan stuur ik een boekje op en ga daar volgende keer dat ik kom hen leren haken! (eerst nog een beetje -veel- sparen, hoor!)
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 20:00
Chrisje, wat een super-idee.
Groetjes, Carla
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 20:06
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 20:10
Als het zover is, ga ik gezellig met je mee (gewoon onder het mom dat twee meer weten dan één, misschien willen ze ook wel leren breien).
Kunnen ze daar eigenlijk wel aan katoen/wol komen?? Wel een mooi idee, kunnen die meiden straks zichzelf een beetje beter onderhouden.
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 20:21
ik haal nu -voor het gemak- even twee landen door elkaar, hoor...
In Sri Lanka is haakkatoen niet betaalbaar en zelfs amper te vinden, borduren doen ze wel en het materiaal kost er weinig... Wat er wel is, is synthetisch garen... Daarom zijn ze dus zo gek op die haakkatoen! Enkele dagen voor ik vertrok was er katoen in de Aldi, dus je begrijpt dat ik flink wat voorraad heb meegenomen...
maar voor het meisjes-home spreek ik nu over India, en dat moet ik dus nog uitzoeken... (ben er nog niet geweest, maar staat op de planning) Maar ik verwacht ongeveer hetzelfde wat de katoen betreft... Ik hoor wel wat ze er van denken...
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 20:34
Ben benieuwd, hou je ons op de hoogte?
|
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 22:28
leuk hoor chrisje. vertel er nog maar eens wat over!!
|
Bericht van: catharina
Datum bericht: 27 Juni 2007 om 12:38
Ja, ben ook geinteresseerd.
------------- Groetjes Catharina
|
Datum bericht: 27 Juni 2007 om 17:39
ik verwacht nog niet één-twee-drie antwoord, want "sister" moet de brieven schrijven voor alle kleintjes (ze is 8), maar ik laat zeker iets weten!!!
|
Bericht van: Tony
Datum bericht: 29 Juni 2007 om 11:11
Perle en Chrisje, ik vind jullie SUPER moeders .
Ik heb 2 patroonboekjes over, "breien en haken voor Barbie en haar vrienden". Als je die hebben wilt, stuur me dan even je adres via de berichten service, en dan stuur ik ze op naar je. Er staan echt hele leuke patroontjes in.
Lieve groetjes Tony
------------- Antonia
|
Bericht van: T Looman
Datum bericht: 01 Juli 2007 om 13:48
Perle en Crisje Lisa, ik word stil van jullie verhalen een hele dikke knuffel voor jullie
groetjes Thea
------------- groetjes Thea
|
|