Print Pagina | Close Window

Uit de gratie

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=1790
Print Datum: 22 Mei 2024 om 00:13
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: Uit de gratie
Bericht van: miep
Onderwerp: Uit de gratie
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 19:00

Oeps, een kompleet drama hier in huis. Ik heb de Pokemonkaarten van mijn zoon in de wasmachine gestopt. Bedacht dat ik dan toch maar een keer moest wassen (inclusief zijn schooltasje). Balen, er drijven allemaal stukjes kaart voor het glas. Heel veel boosheid en tranen hier en mams is de grootste "sukkel" die er rondloopt.

Ik heb nu wel weer bewezen dat het huishouden (inclusief de was) dus nergens voor deugt.

Groetjes (van een verdrietige) Carla




Antwoorden:
Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 19:18

wat vervelend voor jullie, helaas zijn de pokemonkaarten bij ons verdwenen in de loop de jaren!



-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~





Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 19:26
oh jee hoe ga je dat nu oplossen. marktplaats 2ehandsjes zoeken??? wat naar joh!!


Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 19:26
Oepsie...................................................... . !!

Pokémon-fan-mamma met Pokémon-fan-kind voelt met je mee.
Onvervangbaar !

Hoeveel hitpoints je pokemon ook heeft, water, vuur, electrisch, psychisch of steen, de wasmachine verslaat ze állemaal !


Zijn er eigenlijk ook brei/haakpatronen van pokemons ? Uiteraard op Amigurumi-formaat, want 't zijn er inmiddels meer dan 350 geloof ik .....


nee nee nee, heb ik niet gevraagd, tenminste, niet om te hebben .....!.


-------------
A clean house is a sign of a wasted life


Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 19:27
Oh, om hoeveel kaarten gaat het, bij benadering ? Mijn dochter wil wel graag wat dubbele voor hem afstaan. Moet je me wel even je adres PB'en , dan komen ze je kant op !

-------------
A clean house is a sign of a wasted life


Bericht van: tdv
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 19:39

Originally posted by L33ntje L33ntje wrote:

Oh, om hoeveel kaarten gaat het, bij benadering ? Mijn dochter wil wel graag wat dubbele voor hem afstaan. Moet je me wel even je adres PB'en , dan komen ze je kant op !

o wat onwijs lief van je dochter zeg. sneu hoor carla maar misschien kun je met hulp van anderen je zoontje weer wat blij maken.



-------------
groetjes tine


Bericht van: miep
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 19:41

Ik had de kaarten nog maar net gekocht (een dag of vijf) en heb geen flauw idee hoeveel hij had. Viel bij de kassa stijl achterover (€ 14,95) voor een pakketje van vier zakjes met een muntje.

Heb al even gekeken op marktplaats, wordt heel veel aangeboden, maar volgens mij kan ik dan net zo goed even weer shoppen.



Bericht van: miep
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 19:44
Originally posted by tine tine wrote:

Originally posted by L33ntje L33ntje wrote:

Oh, om hoeveel kaarten gaat het, bij benadering ? Mijn dochter wil wel graag wat dubbele voor hem afstaan. Moet je me wel even je adres PB'en , dan komen ze je kant op !

o wat onwijs lief van je dochter zeg. sneu hoor carla maar misschien kun je met hulp van anderen je zoontje weer wat blij maken.

Ik sluit me hier helemaal bij aan.

Groetjes, Carla



Bericht van: miep
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 19:44

Originally posted by L33ntje L33ntje wrote:

Oepsie...................................................... . !!


Zijn er eigenlijk ook brei/haakpatronen van pokemons ? Uiteraard op Amigurumi-formaat, want 't zijn er inmiddels meer dan 350 geloof ik .....

nee nee nee, heb ik niet gevraagd, tenminste, niet om te hebben .....!.

Nou als jij het niet doet, dan ik wel. VRAAG, VRAAG.

Groetjes, Carla



Bericht van: catharina
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 19:48
Originally posted by tine tine wrote:

Originally posted by L33ntje L33ntje wrote:

Oh, om hoeveel kaarten gaat het, bij benadering ? Mijn dochter wil wel graag wat dubbele voor hem afstaan. Moet je me wel even je adres PB'en , dan komen ze je kant op !

o wat onwijs lief van je dochter zeg. sneu hoor carla maar misschien kun je met hulp van anderen je zoontje weer wat blij maken.

Wat een lieve dochter!!!!!!!

-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: chrisje
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 20:24
ai! da's rot! kinderverdriet... het komt altijd zo hard aan, hé...


Bericht van: miep
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 20:32

Behoorlijk, punt is dat ik op zo'n moment (of zelfs iet later) helemaal niet meer tot hem door kan dringen. Is vervelend.

 



Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 26 Juni 2007 om 23:25
Ik heb er twee kunnen vinden : een Torchic (serie 3) hier
|Torchic

en een Pikachu (serie 1) hier
Pikachu

He, verhip ! Via de tweede link vind je ook nog een een Azuril een Jigglypuff (mijn lievelings-pokemon! - ja, ik ben ECHT fan, vooral van de gameboy-spellen) en een Spoink. En allemaal met patroontje !


Nou die andere 445 nog........


Oh, de kaarten komen er aan hoor ! Ze heeft een paar dubbele uitgezocht. Niet heel veel, maar het is een beginnetje.

Overigens, op Marktplaats zijn legio kaarten te koop. Helaas is het nu weer helemaal hot, dus ene kwartje de kaart ben je zo kwijt. Dure hobby !



Och, ze zijn zo cute !!



-------------
A clean house is a sign of a wasted life


Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 27 Juni 2007 om 07:54
Miep,

Ik ga ze vandaag op de post doen. Niet schrikken als je de envelop krijgt : uit  protest dat je geen losse postzegels meer kunt kopen, alleen nog maar velletjes van 10, kopen wij iedere keer velletjes van 10 postzegels van 5 . (En aangezien er waarschijnlijk 2 postzegels opmoeten, worden dat er dus 18.)


-------------
A clean house is a sign of a wasted life


Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 27 Juni 2007 om 08:34
ik had mij jongens ook gevraagt maar die hadden niets meer.

-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~





Bericht van: miep
Datum bericht: 27 Juni 2007 om 18:20

Originally posted by L33ntje L33ntje wrote:

Miep,

Ik ga ze vandaag op de post doen. Niet schrikken als je de envelop krijgt : uit  protest dat je geen losse postzegels meer kunt kopen, alleen nog maar velletjes van 10, kopen wij iedere keer velletjes van 10 postzegels van 5 . (En aangezien er waarschijnlijk 2 postzegels opmoeten, worden dat er dus 18.)

In beide gevallen: fantastisch!!



Bericht van: miep
Datum bericht: 27 Juni 2007 om 18:21

L33ntje,

Wat super dat je patroontjes hebt gevonden. Ik heb al regelmatig gezocht op Pokemon, maar dan krijg ik via Google de wereld aan pagina's, waardoor de moed me alweer in de schoenen zakt.

Klasse!

Groetjes, Carla



Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 27 Juni 2007 om 19:01
Ja, dat googelen valt niet altijd mee. Gelukkig heb ik het een beetje in de vingers inmiddels. En soms is het gewoon een kwestie van meer zoektermen intypen en doorklikken. Hier ben ik opgekomen via ' Amigurumi manga crochet patterns '. Als er bij de eerste 10 niks zit, gewoon een extra woord erbij zetten en verder zoeken. Het lukt me maar zelden écht niet.

Overigens kon ik gewoon een zegel laten printen; dus je krijgt géén envelop met 27 postzegels. Valt alweer mee. Ik hoop dat ze er morgen, uiterlijk overmorgen zijn.



-------------
A clean house is a sign of a wasted life


Bericht van: miep
Datum bericht: 27 Juni 2007 om 20:42

Originally posted by Eugenie Eugenie wrote:

ik had mij jongens ook gevraagt maar die hadden niets meer.

In ieder geval bedankt voor de moeite, vind het heel attent. 

Groetjes, Carla



Bericht van: miep
Datum bericht: 27 Juni 2007 om 20:44

Hoi Marleen,

Nogmaals heel erg bedankt. Ik heb de Pokemonpoppetjes al laten zien; ze staan nu bovenaan in mijn top 3 "te maken".

Groetjes, Carla



Bericht van: Viola
Datum bericht: 29 Juni 2007 om 21:39

Mis ik iets maar waarom moesten ze nu gewassen worden of ben je super proper dan heb ik niets gezegd. Ik hoop dat je ze weer snel bij elkaar krijg.

 



-------------
http://ensaid.webklik.nl/page/ensaid-rotterdam


Bericht van: miep
Datum bericht: 30 Juni 2007 om 08:59

Ai, nog even zout in de wond. Het was per ongeluk en ze liggen in duizend stukjes. Zaten in zijn rugzakje en die heb ik in de wasmachine gestopt.

Groetjes, Carla



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 30 Juni 2007 om 16:17
Je moest eens weten hoe vaak ik een OV jaarkaart of een bankpasje gewassen heb!

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Tony
Datum bericht: 01 Juli 2007 om 08:37

Of heb geprobeerd geld wit te wassen !!!!!!!

Tony



-------------
Antonia


Bericht van: Tony
Datum bericht: 01 Juli 2007 om 08:40

Maar ik vind het wel erg voor je Viola, heb nog geinformeerd bij mijn kleinkinderen, maar die hebben ze al afgegeven, jammer voor je zoontje, want dat waren ook echte verzamelaars.

Tony



-------------
Antonia



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net