Kerstmarkt
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=17926
Print Datum: 20 November 2025 om 00:22 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Kerstmarkt
Bericht van: Magtelt
Onderwerp: Kerstmarkt
Datum bericht: 05 November 2010 om 17:35
De Kerstmarkt van Chrisje is al op 13 november, ik ben snel de laatste hand aan het leggen aan een paar projecten.
In Apeldoorn is er op 7 november een "kadomarkt", voor Sint en Kerst tegelijk, alles komt vroeger de laatste tijd, folders, etalages.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Antwoorden:
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 06 November 2010 om 10:23
|
hihi, jaaaa! ik schrok er zelf ook van, ineens ging er een lampje branden dat het dus al over een week is!!!!
ik hoop dat het dit jaar goed gaat, voel me niet zo best, die nek wil maar niet... en handwerken op zich dus ook niet, snik! Ik vrees het allemaal flink te moeten gaan afbouwen als dit zo blijft, grrr! maar dat is een ander verhaal, ik verheug me nu nog lekker op zaterdag! Alvast bedankt magtelt, voor je vele werk! 
Ik heb een leuke lading sjaals en mutsen, dus hopelijk is het lekker KOUD op zaterdag!  (buiten dan, hé, niet binnen op het kraam, whoehaaaaa!)
|
Datum bericht: 06 November 2010 om 11:17
Krijg je pijn stillers voor je nek? Naast de fysiotherapie, bedoel ik. Je mag toch soms wel even zonder of met minder pijn rondhobbelen?
wat rozengeur.
|
Bericht van: tikoes
Datum bericht: 06 November 2010 om 11:46
Chrisje..............ik wens je al wat nodig is om 13 november tot een geslaagde dag te maken. Veel beterschap en we krijgen een verslagje van de dag ?
Ik ben gisteren naar de kerstmarkt geweest in de Brabanthallen. Prachtig opgezet en wat een aanbod
|
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 06 November 2010 om 13:24
|
Ik heb alles al gezien,een enorme lading weer,maar erg leuk allemaal.
Ik ben hopelijk je probleem aan het oplossen,misschien kan je straks toch weer wat handwerken,als de boom[zoals jij het noemt,Chrisje] klaar is.Kan de nek niet oplossen natuurlijk,maar met die standaard kan je misschien weer wat doen.
Ik kom zaterdag assisteren hoor!!En breng de boom mee.Hopelijk krijgen we het druk,en is het binnen niet zo koud.
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 06 November 2010 om 13:37
Chrisje, ik wens je een fijne dag en verkoop toe!
Veel sterkte en beterschap met je nek
|
Bericht van: pien66
Datum bericht: 06 November 2010 om 13:53
Waar is de kerstmarkt precies????????
------------- Groeten Jacqueline
|
Datum bericht: 06 November 2010 om 13:56
|
Magtelt wrote:
Krijg je pijn stillers voor je nek? Naast de fysiotherapie, bedoel ik. Je mag toch soms wel even zonder of met minder pijn rondhobbelen? |
ja, ik slik me suf aan dat spul, je moet toch wat, hé... Maar de pijn is er wel konstant, werkt een beetje op mijn systeem soms... maar als ik dan lees wat sommige hobbydoosjes hier allemaal door maken, dan relativeer ik het wel, hoor! Al hoop ik stiekem dat dit toch ook gaat ophouden ooit...
Corry, ben erg benieuwd naar de kersenboom! (corry maakt een "standaard" in hout voor me die ik kan gebruiken om wat minder pijn te hebben bij lezen, handwerk enz...) Alle hoop daarop! 
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 06 November 2010 om 14:16
Hoi Chrisje veel succes op de verkoop,en zoals Pien al vroeg waar is die verkoop juist
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 06 November 2010 om 15:41
|
chrisje ik heb ook nog een paar dingetjes liggen zoals beloofd. Iets minder dan de bedoeling maar toch.
Stuur je je adres nog even dan komt het naar je toe.
|
Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 06 November 2010 om 17:29
|
Chrisje veel beterschap met je nek en a.s.zaterdag heel veel plezier en een hoop klanten.
Corry,jij ook veel plezier a.s.zaterdag. Denken jullie ook aan jezelf?
groetjes Frea.
|
Datum bericht: 06 November 2010 om 18:17
Frea H. wrote:
Chrisje veel beterschap met je nek en a.s.zaterdag heel veel plezier en een hoop klanten.
Corry,jij ook veel plezier a.s.zaterdag. Denken jullie ook aan jezelf?
groetjes Frea.
|
Ik ga deze hele week alvast rusten,en daarna weer een week,kan ik lekker veel handwerken.
|
Bericht van: creavon
Datum bericht: 06 November 2010 om 21:07
|
Aangezien ik nog vrij nieuw ben hier, misschien een beetje domme vraag, maar....waar is die markt van chrisje? En hoe werkt dat?
|
Datum bericht: 07 November 2010 om 09:03
|
Helemaal geen domme vraag, het is in nederlands putte (in buurt van bergen op zoom)
de precieze lokatie weet ik niet vorig jaar was het buiten op een pleintje bij de kerk, volgens mij is het nu binnen.
Dus Chrisje of Corry waar precies? Ik wil als ik vrij ben wel even langskomen!!!!
|
Datum bericht: 07 November 2010 om 10:05
|
De markt is eigenlijk geen kerstmarkt,maar een rommelmarkt dit jaar.De kerstmarkt buiten wordt te zwaar.
Nu dus een markt binnen en die is op zaterdag 13 november in de evenementenhal 't noorden-- armenstraatje in zandvliet,net over de grens in Belgie.Vlakbij Putte. Standplaatsnummer 9
de opbrengst is bestemd voor het meisjestehuis in Sri Lanka,waar we met z'n allen wat geld voor bij elkaar proberen te krijgen.
|
Datum bericht: 07 November 2010 om 10:19
|
bedankt corry, was even nog niet aan het bijlezen toegekomen... 
de markt is dus inderdaad in Zandvliet, en zoals corry al zegt ligt dat niet ver van Putte af, maar wel in belgië. wat ook vlakbij ligt is het dorp ossendrecht.
De markt in Putte zelf werd ons echt een beetje te koud! hopleijk is het hier iets warmer, ach, het is toch al binnen, hé! 
iedereen welkom hoor! 
|
Datum bericht: 07 November 2010 om 11:16
|
beetje te koud, was ijselijk koud, vroor dat het kraakte gecombineerd met een heerlijk windje. Zelfs ik had een muts op.
|
Bericht van: griet
Datum bericht: 07 November 2010 om 12:13
|
ik ga ook maar ff kijken is niet ver van mij van dan
ik kom uit hoogerheide
------------- http://www.animaatjes.nl/mini-plaatjes/" rel="nofollow">
groetjes grietje
|
Bericht van: creavon
Datum bericht: 07 November 2010 om 12:17
|
Wat een mooi idee om die opbrengst daaraan te besteden. Voor mij helaas te ver om te kunnen komen. Jammer.....
Maar ik wens je/jullie heel veel succes!
|
Datum bericht: 07 November 2010 om 12:33
Wat nog niet verteld is, is dat sommigen van ons Chrisje zelfgemaakte dingen sturen voor de verkoop.
De mutsen en sjaal gingen hard vorige keer, toen was het knap koud.
wat rozengeur.
|
Bericht van: Josl
Datum bericht: 07 November 2010 om 13:59
|
Tjonge, de kerstmarkt van Chrisje voor "de meisjes" is me dit jaar ontgaan. Familie omstandigheden hadden (en hebben) prioriteit. Wil wel graag een financiele bijdrage leveren, waar kan ik een bedragje op storten??
Lieve groetjes, Joke
------------- Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
Datum bericht: 09 November 2010 om 11:57
De doos van Magtelt is onderweg, Chrisje. Hij is vrij groot, ik zou maar een man met lange armen sturen om hem af te halen. Kan hij hem weer stillekes op zolder zetten. Ik vond toch nog een krat met half afgemaakte tassen en een sjaal en pet, die dus helaas niet mee konden.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 09 November 2010 om 13:59
Josl wrote:
Tjonge, de kerstmarkt van Chrisje voor "de meisjes" is me dit jaar ontgaan. Familie omstandigheden hadden (en hebben) prioriteit. Wil wel graag een financiele bijdrage leveren, waar kan ik een bedragje op storten??
Lieve groetjes, Joke
|
Joke,je mag het wel naar mij storten,als je het nummer nog hebt,anders pm ik het wel.
ik moet toch geld overmaken naar marianne,van sjaals die ik verkocht heb.dat tellen we dan bij de opbrengst van de markt.
|
Datum bericht: 09 November 2010 om 16:06
|
Magtelt wrote:
De doos van Magtelt is onderweg, Chrisje. Hij is vrij groot, ik zou maar een man met lange armen sturen om hem af te halen. Kan hij hem weer stillekes op zolder zetten. Ik vond toch nog een krat met half afgemaakte tassen en een sjaal en pet, die dus helaas niet mee konden. |
haha, jaaa, dat was wel lachen toen, met die doos van Magtelt! Poes heeft nog lang in die lege doos geslapen, vond hij veel leuker dan zijn mandje... bedankt alvast weer voor deze nieuwe "doos van magtelt"... 
Joke, inderdaad, heb ik niet aan gedacht, maar kan veel sneller via corry! belgië is echt ver, hoor! 
|
Datum bericht: 09 November 2010 om 19:27
Deze doos is meer geschikt voor een St. Bernhard; de doos die te klein was, is al geannexeerd door de heer Ziggy.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 12 November 2010 om 13:16
|
Magtelt wrote:
Deze doos is meer geschikt voor een St. Bernhard; de doos die te klein was, is al geannexeerd door de heer Ziggy. |
de doos is aangekomen, magtelt, heel hard bedankt! wat zijn de spulletjes weer leuk!!! voor hema heb ik de poncho, hoedje en sjaal overgekocht, ze mag altijd even kijken of er iets is van Magtelt dat mama zelf moet kopen, hihi! (ze zit in de "paarse" klas, snappie, dus dat is zo 'n beetje favo op dit moment!)
|
Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 12 November 2010 om 17:11
Door omstandigheden heb ik deze keer niets kunnen opsturen voor de kerstmarkt... gelukkig kan ik hier lezen dat er een hele stapel klaarligt. Dus van hieruit, Chrisje, veel succes zondag met de verkoop !!!
------------- Groetjes,
Rita.
Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
|
Datum bericht: 12 November 2010 om 18:15
|
rita_1709 wrote:
Door omstandigheden heb ik deze keer niets kunnen opsturen voor de kerstmarkt... gelukkig kan ik hier lezen dat er een hele stapel klaarligt. Dus van hieruit, Chrisje, veel succes zondag met de verkoop !!! |
dagje eerder al rita, ik ga alleen zaterdag omdat een heel weekend te zwaar bleek... Ja hoor, spulletjes genoeg! 
|
Datum bericht: 12 November 2010 om 18:31
chrisje wrote:
Magtelt wrote:
Deze doos is meer geschikt voor een St. Bernhard; de doos die te klein was, is al geannexeerd door de heer Ziggy. |
de doos is aangekomen, magtelt, heel hard bedankt! wat zijn de spulletjes weer leuk!!! voor hema heb ik de poncho, hoedje en sjaal overgekocht, ze mag altijd even kijken of er iets is van Magtelt dat mama zelf moet kopen, hihi! (ze zit in de "paarse" klas, snappie, dus dat is zo 'n beetje favo op dit moment!)
Mooi gedaan,is er in ieder geval al iets verkocht.
|
|
Datum bericht: 12 November 2010 om 19:12
Je kon wel zien dat ik een paarse periode heb gehad, hè?
wat rozengeur.
|
Bericht van: tikoes
Datum bericht: 13 November 2010 om 12:04
|
Veel plezier vandaag dames en ik ben benieuwd naar een verslagje.
|
|