Print Pagina | Close Window

inkopen hema

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=18241
Print Datum: 06 Maart 2026 om 17:25
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: inkopen hema
Bericht van: drempt
Onderwerp: inkopen hema
Datum bericht: 24 November 2010 om 17:46

ik liep vandaag de Hema binnen omdat ik hier en in de folder gezien had dat ze leuke knutseldingen verkochten met korting

nou da's altijd interessant natuurlijk

ik heb echt  goed mijn best gedaan

Ik heb behalve wat glimmertjes en leuke knopen nog andere koopjes gescoord

2 servetringen in de vorm van een armbandje (stiekje met rode houten kralen met kleine glimmertjes erin) haha die gaan in de schoen bij de jongste ze heeft van die kleine smalle polsjes 1 euro hihi

een viltbord waar je vilt figuurtjes (prins prinses kasteel enz) op kan plakken is herbruikbaar ook 1 euro

en ik zag het o zo leuke houten paddestoeltje met deurtje voor maar 5 euro helaas beide exemplaren waren beschadigd dus die heb ik toch maar laten staan

en een klein groen poppenbedje van hout met rose dekentje (iets groter dan de poppenhuisversie) voor je raad het al 1 euro whahah ik lag me rot

soms hebben ze van die leuke koopjes

dat zijn mijn meevallertje

en ik vond mezelf al goed bezig Bij top1toys had ik ook van die leuke schoen kadootjes een klein popje met hondje 1,99 voor de jongste (en laat dit poje nu in het bedje passen )

en kleine poppetjes uit de serie van Tinkerbel setje 2 in een doosje van 4,99 voor 1,49 voor de oudste zijn van hard plastic

en ik vind die kleine zakjes lego zo leuk in de schoen voor mijn zoon 1,99 en 2.99 geloof ik helemaal Top

ze zijn ook blij als ze een keer pepernootjes of een klein choco klaasje of pietje krijgen leuk he??

alvast fijne sintvoorbereiding en tot gauw

-------------
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd

Antwoorden:
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 24 November 2010 om 17:50
sint jaagt op koopjes, hihi! wat slim!!  

Bericht van: creaans
Datum bericht: 24 November 2010 om 18:23
wat ben je goed bezig geweest en o zo voordelig, leuk voor je

Bericht van: sassa
Datum bericht: 24 November 2010 om 18:41
wat een heerlijke tijd, niet?

-------------
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra

Bericht van: xAnnemiekx
Datum bericht: 25 November 2010 om 19:48
Leuk allemaal zeg 

Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 25 November 2010 om 20:10
Leuk he om zoveel kadootjes voor zo weinig geld te kunnen kopen voor in de schoentjes. Het is zo'n leuke en spannende tijd voor de kinderen

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Bericht van: Tineke01
Datum bericht: 26 November 2010 om 20:46
Onze 2 dochters zijn allang volwassen. Maar vroeger vond ik het ook een sport om leuke goedkope dingetjes op de kop te tikken voor in de schoen. Trouwens op 5 dec. gaven we ook geen grote en/of dure kado's. Toch waren de kinderen toen ook tevreden met wat ze kregen.
Wij als ouders vanzelf ook wanneer we die glunderende snoetjes zagen.
Groet, Tineke01   

Bericht van: Jips
Datum bericht: 27 November 2010 om 10:09

Ik sluit me hierbij aan...........

Als ik zie dat klasgenoten van mijn jongens (7 en 10 jaar) kados van 10 euro in hun schoen krijgen????
Dan denk ik......waar is de gedachte schoencadeau gebleven?

Ik verzamel het hele jaar door leuke schoencadeautjes, vooral bij Zeeman, Wibra en de Action. Mijn grootste succes tot nu toe kregen ze vorige week zaterdag in hun schoen, een 3d puzzel-auto met echte wielen en frictiemotor van 79 cent per stuk bij Zeeman

De auto's bestonden uit 25 onderdelen die ze in elkaar moesten zetten en daarna konden ze er echt mee rijden. Manlief en de jongens waren ruim 1 uur bezig om het in elkaar te zetten en ze vonden het geweldig!

Op pakjesavond krijgen allebei de jongens 1 groot cadeau en 3 kleine pakjes, waarvan altijd 1 pakje zo'n heerlijke flanellen mannenpyjama is. Hier zijn ze ook altijd heel blij mee. En dit jaar had ik geluk; mijn oudste zoon is helemaal auto-gek en bij Wibra ze hadden een geweldige brandweer-rode pyjama met witte auto's erop! Wat zal hij blij zijn. Daar doe je het toch voor!

Ik ben heel blij dat mijn jongens de waarde van geld kennen. Wij voeden ze op bewust met geld om te gaan. Een leuk voorbeeld hiervan zal ik nog even vertellen:

Mijn oudste zoon gelooft niet meer in Sinterklaas en doet dus mee met lootjes trekken. Hij had het lootje van mijn broer. Mijn broer en schoonzus zijn helemaal gek van merkkleding. Wij hebben hier niets mee, maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak en keuzes maken.

Het bedrag voor het lootje was 25 euro en toen mijn oudste zoon van het bewuste dure merk daar alleen maar 2 paar sokken en een boxershort (ondergoed) voor kon kopen, was hij heel teleurgesteld en zei hij tegen mij: "mama wat is dat duur zeg, mijn cartoonsokken kosten maar 1,49 bij Zeeman en mijn boxershorts 2 voor 3,50 bij Action. En daar ben ik toch ook heel erg blij mee???

Dan ben ik trots op hem en heb ik toch het gevoel dat mijn opvoeding vruchten afwerpt!!!

-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.

Bericht van: creavon
Datum bericht: 27 November 2010 om 17:48

Onze kids zijn inmiddels 20 en 17 maar nog altijd tevreden met minder dan dure merken.

Zij zien ook wel dat er hard moet worden gewerkt voor geld en dat je het maar 1x kunt uitgeven.

Als je toch ziet wat sommigen vragen en dan ook nog krijgen met de feestdagen dan valt mijn b.. in het nachtslot. Niet normaal zeg.

Als klein kind waren ze zelfs blij met een plantje of bloem... Wat ben ik blij dat ik ze dat heb kunnen meegeven.

Tevreden zijn.

Bericht van: drempt
Datum bericht: 28 November 2010 om 11:15

vanmorgen vond mijn jongste het bedje in haar schoen Helemaal leuk

bij ons krijgen ze ook 1 groter kado en dan  een paar kleinere erbij Bijv een pyama of badjas en ook regelmatig sokken in de schoen

De oudste is deze sint ook alwetend en helpt me mee Ze snapte direct waar alle kadoos vandaan kwamen toen ik het vertelde en daar schrok ze ook een beetje van heel lief Ze is nu nog meer met iets kleins tevreden

Ze moet op school met vulpen schrijven en dat vind ze lastig haar handschrift kan dus ook wel wat netten

Laat sint nu een pen in de schoen hebben gesopt Reuze blij was ze Ze heeft vanmorgen al flink geschreven

En ik moet bekennen Ik vind merkkleding ook best mooi alleen koop ik die in de uitverkoop!! Vooral als ik samen met mijn zus ga winkelen Die heeft er echt een neus voor!

-------------
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net