jean greenhowe
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=1852
Print Datum: 23 November 2024 om 06:50 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: jean greenhowe
Bericht van: Guests
Onderwerp: jean greenhowe
Datum bericht: 04 Juli 2007 om 13:38
Antwoorden:
Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 04 Juli 2007 om 13:47
verslaafde ik roept: nieuwe boeken??? waar, welke, hoe, wie,wat? kan ze niet vinden...alleen de oudjes.
help!!!
|
Bericht van: Marike
Datum bericht: 04 Juli 2007 om 14:37
Kan ze ook niet vinden de nieuwe dan hè....
|
Bericht van: x_ophelia
Datum bericht: 04 Juli 2007 om 15:01
Datum bericht: 04 Juli 2007 om 15:59
sorry foutje van mij,de nieuwe titels little dumpling men-snowtime friends-celebration clowns zijn niet leverbaar. sorry sorry en nog eens sorry
groetjes puck
|
Datum bericht: 04 Juli 2007 om 16:02
ik heb ze alledrie, kan ze zo doormailen hoor.
wel heel fijn dat je zo oplettend was, we willen toch echt niks missen! leuke site is dat he? met die fotootjes uit allemaal landen
|
Datum bericht: 04 Juli 2007 om 17:10
Nog maar niet doormailen,ik heb ook net naar de france knuffels zitten kijken.er zitten te weinig uren in een dag om alles te maken. groetjes puck
|
Bericht van: catharina
Datum bericht: 05 Juli 2007 om 00:18
Staat alweer bij mijn favorieten. Mag ik a.u.b. heel lang gezond blijven zodat ik heeeeeel veeeeel kan maken????????
------------- Groetjes Catharina
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 05 Juli 2007 om 00:21
....................ik hoop het voor je..................we zullen het trouwens allemaal nodig hebben
------------- groetjes geesje
|
Bericht van: breioma
Datum bericht: 05 Juli 2007 om 10:41
Ik zie op de site van jean greenhowe een boekeje met 5 clowntjes,super leuk,maar kan hem niet vinden op de dvd van Lisa,
Is er iemand die ze wel heeft/zo niet dan ga ik het boekje bestellen,ik heb een clowntjesverzamelaar in de familie,maar houdt niet van golfen,een golfclown staat er wel op.
Groetjes Corry
|
Bericht van: catharina
Datum bericht: 05 Juli 2007 om 11:45
catharina wrote:
Staat alweer bij mijn favorieten. Mag ik a.u.b. heel lang gezond blijven zodat ik heeeeeel veeeeel kan maken???????? |
Zeker Geesje............dit geldt voor ons allemaal
------------- Groetjes Catharina
|
Datum bericht: 08 Juli 2007 om 19:50
klopt, 1 is niet meer leverbaar...tradesmen geloof ik???
|
Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 08 Juli 2007 om 20:26
Die staat er wel op ! De Golfing Clown en Young Alfs Pals ook, alleen de Knitted Clowns ontbreekt geloof ik.
------------- A clean house is a sign of a wasted life
|
Datum bericht: 08 Juli 2007 om 22:18
Datum bericht: 08 Juli 2007 om 22:18
nee daar kan ik niet aankomen sorry
|
Bericht van: Tony
Datum bericht: 08 Juli 2007 om 23:48
catharina wrote:
Staat alweer bij mijn favorieten. Mag ik a.u.b. heel lang gezond blijven zodat ik heeeeeel veeeeel kan maken???????? |
Ik heb al jaren geleden besloten om 97 te worden, net als mijn grootje, dus misschien krijg ik nog wel het een en ander gemaakt. ( moeten ze niet met zo'n grote dingen komen als de vest voor mijn dochter, want dat neemt teveel tijd ),
Ik brei liever poppen kleertjes .
Groetjes Tony
------------- Antonia
|
Datum bericht: 09 Juli 2007 om 07:23
IK heb inmiddels de knitted clows van jean greenhowe,ga ze deze week scannen en kan ze dan wel doorsturen naar de liefhebbers
Groetjes Corry
|
Datum bericht: 09 Juli 2007 om 07:33
De clowns die ik van jean greenhowe heb zijn:
celebration clowns, golfing clowns, rednose gang (knitted clowns, is errug groot... 20 mb), tradesmen clowns en young alfs pals
Dus laat maar even weten als je ze wilt hebben, dan stuur ik ze (desnoods in delen) op...
|
Datum bericht: 09 Juli 2007 om 12:15
ja die staan ook op de dvd, dus die heeft ze als het goed is. maar die knitted clowns zie ik ook niet op ebay of zo....moeilijk aan te komen denk ik ??
|
Datum bericht: 09 Juli 2007 om 13:08
knitalot wrote:
ja die staan ook op de dvd, dus die heeft ze als het goed is. maar die knitted clowns zie ik ook niet op ebay of zo....moeilijk aan te komen denk ik ?? |
Lisa ik heb ze inmiddels binnen ,besteld via de site van jean.g.,al die andere clowntjes staan op je dvd.
Groetjes Corry
Ze heten knitted clowns, the red nose gang,erg leuk.
|
Datum bericht: 09 Juli 2007 om 15:38
Hoi Corry, dan heb je heel erg veel geluk gehad, want die was al een hele tijd uitverkocht en nergens meer te krijgen!!
|
Datum bericht: 09 Juli 2007 om 15:40
mazzelaartje!!
|
Datum bericht: 09 Juli 2007 om 16:33
Ja, maar ik ga ze deze week scannen en dan wil ik wel delen met jullie,dus nog even geduld, is trouwens denk ik een zeer groot bestand,maar dat moet lukken
Groetjes Corry
|
Bericht van: miep
Datum bericht: 09 Juli 2007 om 16:50
|