hobbykadoos.nl
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=18627
Print Datum: 21 November 2025 om 15:08 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: hobbykadoos.nl
Bericht van: marinda
Onderwerp: hobbykadoos.nl
Datum bericht: 20 December 2010 om 16:55
|
hallo
ik heb 4 weken geleden bij de hobbykadoos.nl schijven besteld voor in een beer. ik heb toen gelijk betaald met ideal, dus zij hebben al la minuut hun geld.
nu 4 weken later heb ik nog steeds niets ontvangen en ik wil zo graag beginnen met die beer te maken. dus das flink balen.
na 3 mails kreeg ik eindelijk een mail terug, ze gaan het deze week of volgende week opsturen.
sorry maar ik vind dit totaal geen service, ik moest ff mijn verhaal en frustraties kwijt en ben benieuwd of er meer hobbyisten ervaringen hebben met hobbykadoos.nl
groetjes marinda
------------- alles kunnen we leren. (hoop ik)
|
Antwoorden:
Bericht van: amandel
Datum bericht: 20 December 2010 om 17:43
|
Ik kan me voorstellen dat je dit even kwijt moet. Dit is heel erg slordig. Je betaald, en verwacht toch binnen een paar werkdagen je pakje in huis te hebben.
Ik heb geen ervaring met hun, maar ik zal me nu wel 10 keer bedenken om daar iets te bestellen. Ik vind dit heel erg slordig. Een kleine moeite om je spullen na betaling naar het postkantoor te brengen. Ik hoop voor jou dat ze het nu meteen gaan posten, en niet deze of volgende week, dat slaat helemaal nergens op.
groetjes irene
------------- Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 20 December 2010 om 18:28
|
Schandalig,ik heb eigenlijk altijd bestellingen via internet binnen een paar dagen in huis.Heb hier nog nooit iets gekocht.
Slecht voor hun naam,ik zou er niets meer bestellen,ronduit slordig
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Bericht van: Brei-meisje
Datum bericht: 21 December 2010 om 09:04
|
zo dat is echt heel erg slordig!!! staat er ook nergens op de site wat over hun levertijd?
ik zou zo ie zo nog een mail sturen om een korting op je bestelling af te dwingen!
|
Bericht van: smimske
Datum bericht: 21 December 2010 om 09:07
|
Heb je het boekje wat ik je gestuurd heb wel binnen gekregen???
-------------
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 21 December 2010 om 09:50
wat vervelend is dat zeg.
meestal (niet bij deze hoor) als ik iets bestel heb ik het
binnen 5 werkdagen in huis tenzij het op dat moment niet voorradig is maar dan krijg ik altijd netjes een berichtje
dat het iets langen kan duren.
dit is geen reclame voor hen.
-------------
|
Bericht van: Spekkie
Datum bericht: 21 December 2010 om 10:02
|
ik bestel altijd bij...joelbears.eu ...en dat gaat prima..
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 21 December 2010 om 10:05
Sorry had iets verkeerds gelezen.
------------- Groetjes Teunie
|
Bericht van: Syl***
Datum bericht: 21 December 2010 om 10:07
Bij de voorwaarden van hobbykadoos staat een telefoonnummer, misschien kun je dat proberen.
------------- Groetjes Syl
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 21 December 2010 om 12:56
Vorig jaar hadden we in november een rood senseoapparaat besteld bij kijkshop online, eerst voor Sinterklaas, toen voor Kerst of mijn verjaardag, uiteindelijk kreeg ik hem voor Valentijn. Ze hadden de verkeerde postcode op het pakket gezet en dan blijft het staan bij TNT, hè? tot iemand het gaat uitzoeken. En wij maar mailen en bellen en niemand wist ervan.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: quistnix
Datum bericht: 09 Juni 2011 om 09:31
|
Zucht, had ik hobbykadoos maar eerder door google gehaald.
Zelfde verhaal hier, mevrouw levert niet en beantwoord ook geen mail
|
Bericht van: marjolein2202
Datum bericht: 09 Juni 2011 om 09:40
schijven en oogjes etc gewoon bij joelbears bestellen. Gaat
altijd goed.
|
Bericht van: quistnix
Datum bericht: 26 Juli 2011 om 20:39
En ik wacht, en wacht, en wacht nog langer
|
Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 27 Juli 2011 om 08:22
|
Aangifte doen bij de politie?
|
Bericht van: Prideke
Datum bericht: 27 Juli 2011 om 12:42
Je kan je geld toch terug laten halen als je met bv paypal betaald hebt?
------------- http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/
|
Bericht van: quistnix
Datum bericht: 05 Augustus 2011 om 09:45
|
@ by ieke, heb mevrouw nog 10 dagen gegeven om te leveren en anders ga ik idd aangifte doen.
@ prideke, nee heb niet met paypal betaald maar via ideal, maar k zal idd eens kijken of ik via hen ook geld terug kan halen. Bedankt voor de tip iig.
|
Bericht van: Prideke
Datum bericht: 05 Augustus 2011 om 11:33
Wat zuur zeg! En dat te bedenken dat ze na de eerste klachten nog steeds haar waar aanbiedt op het net... Misschien een klacht indienen bij haar provider (geen idee of dat zichtbaar is of dat kan)
------------- http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/
|
Bericht van: Daymoon
Datum bericht: 05 Augustus 2011 om 11:59
|
Jeetje wat balen zeg! Sterkte ermee!
|
Bericht van: stippel
Datum bericht: 05 Augustus 2011 om 13:31
|
op hun site bij mededelingen staat dat ze tijdens de schoolvakanties dicht zijn.
daar staat ook dat ze storingen hebben gehad aan hun mail , telefoon en problemen met de computer.
ik denk niet dat ze over 10 dagen het wel geleverd hebben want in sommige delen van nl is het nog schoolvakantie.
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 05 Augustus 2011 om 13:34
Dit probleem loopt al sinds november vorig jaar, schande.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: Sabinekke
Datum bericht: 22 September 2011 om 18:57
|
Hallo, Ik heb voor mijn schoonmoeder 11-9 2011 een beer besteld, die ze graag wilde maken voor haar a.s kleinkind. Ik ben namelijk in verwachting . Toen ik 3 dagen later nog niets binnen had, heb ik deze mensen de 19de maar eens gemailt over waar de bestelling bleef en of het uberhaupt leverbaar was, die beer. Ik heb tot op heden nog niets gehoord en wel betaaald via IDEAL. Dit is totaal geen service en ik ga proberen om de overboeking via IDEAL dus ongedaan te maken, want weet dat het ergens wel kan. Wou graag weten van degene die deze topic heeft geopent of zij inmiddels haar bestelling al had gekregen zoals ze hebben belooft. Groetjes Sabine
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 22 September 2011 om 20:45
|
Hoi Sabine, Marinda is al een aardig poosje niet meer hier geweest. Ik weet niet of ze nog meeleest. (anders krijg je vanzelf en reactie) Maar denk dat je van haarzelf niets hoort. Misschien kan je haar via de mail bereiken via haar profiel? Succes en hopelijk lukt het om de overboeking ongedaan te maken.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: Sabinekke
Datum bericht: 22 September 2011 om 22:07
|
Ja ben er al achteraan geweest, en kreeg te horen dat de bank het eventueel KAN proberen. Die sturen dan max. 2 brieven om dat geld terug te storten, en als daar geen gehoor aan gegeven wordt, geven ze de gegevens vrij van die persoon, zodat "anderen" (ik dus in dit geval) verdere stappen kunnen ondernemen, zoals bvb: aangifte, etc, etc. Maar dat kost me dan wel € 24,= En geen garantie dat ik mijn geld dus terug krijg. Heb nog wel een keertje gemailt met die mensen en kreeg waardrempel een mail terug, ja met dezelfde bullsh*t die ze hebben geplaatst op de website bij mededelingen. Mijn man heeft een mailtje gestuurt dat hij het niet netjes vind dat ze gewoon kopieeren/plakken en niet de moeite nemen om een persoonlijk berichtje te versturen. En dus per direct wil weten hoe het zit met onze bestelling. En anders maken we er gewoon werk van, want er zijn er meerderen de dupe van geworden.
|
Bericht van: marinda
Datum bericht: 23 September 2011 om 12:28
hallo
ik ben inderdaad al een tijdje niet online geweest, heb het veel te druk met
mijn kleine meid. maar af en toe lees ik nog mee hoor.
maar ik heb de bestelling na heel lang wachten toch binnen gekregen maar
ik ga er echt nooit meer iets bestellen. een leer voor de volgende keer\
groetjes marinda
------------- alles kunnen we leren. (hoop ik)
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 23 September 2011 om 14:15
Hoi Marinda, fijn even wat van je te horen. En ik begrijp helemaal dat je het druk hebt met je gezin. Fijn dat je het toch binnen hebt gekregen. En heel veel geluk met je kleine meid.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: Sabinekke
Datum bericht: 23 September 2011 om 21:21
|
Hoi Marinda, Idd heel erg fijn om te horen, wij zijn er ook vast en zeker nog niet klaar mee. Heb iig hun adres gegevens al achterhaalt, dus dat jkan nog iets worden ;) Ik had je al een PB gestuurt. Groetjes Sabine
|
Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 27 September 2011 om 09:49
Hopelijk is de beer nog binnen voordat de kleine is geboren...
Ik zie op diverse blogs en fora dit soort berichten voorbij komen over deze webwinkel...
Misschien iets voor Tros Radar ofzo?
|
Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 27 September 2011 om 09:51
L.s.,
~Wij gaan onze met bloed zweet en tranen de zaak opgebouwde zaak waar we zo trots op zijn na tropen jaren wegens omstandigheden o.a. ziekte (er werken hier enkel mensen met een (arbeids-) handicap), drukte, personeelsgebrek en bij gebrek aan voldoende bestellingen de minder goed lopende hobby afdelingen afbouwen, andere afdelingen juist opbouwen. Dit kan even duren en voor wat vertragingen zorgen..
U ontvangt als U besteld heeft nog de betreffende artikelen danwel als U volgens de voorwaarden geanuleerd heeft Uw geld zodra wij dit terug kunnen betalen retour. Het kan zijn dat dit wegens het momenteel even drastisch teruglopen van de inkomsten en voorlopig nog doorlopende vaste kosten bij (deels)stoppen door overmacht wat verlaat of in een regeling zal moeten gaan geschieden. Bepaalde afdelingen die naar verwachting nog kunnen gaan lopen gaan wij proberen verder uit te bouwen (of proberen wij te verkopen / elders onder te brengen ( vandaar ook dat de website nog in de lucht blijft, anders is ze onverkoopbaar en kunnen we de wel (naar vverwachting toekomstig beter) lopende afdelingen / artikelen niet verkopen of uitbreiden en kunnen we U weer niet terug betalen. En mensen moeten alle info rond bestelde artikelen en voorwaarden op de website nog kunnen raadplegen,)) zodat wij hopen daaruit uiteindelijk voldoende inkomsten te kunnen genereren zodat wij U alsnog netjes kunnen leveren danwel terug kunnen betalen. Dit kan allemaal echter enige tijd in beslag gaan nemen.
Wij bieden onze oprechte excuses aan.
Wij proberen iedereen persoonlijk aan te schrijven en/of te beantwoorden. Mocht U (eerder) geen bericht hebben ontvangen dan zijn we er of nog niet aan toegekomen U te berichten danwel te beantwoorden, of is Uw mail niet goed aangekomen, of over het hoofd gezien, of in een verkeerde map terecht gekomen (b.v. berichten die door de pc per abuis automatisch als SPAM worden bestempeld en automatisch worden verwijderd) of bij een storing verloren gegaan, wij verzoeken U dan nogmaals te mailen met vermelding van Uw ordernummer. Ook kan het zijn dat wij nog gewoon bezig zijn Uw bestelling af te wikkelen omdat het artikel reeds binnen is of reeds besteld is bij onze leverancier en we het dus nog binnenkort U kunnen leveren.
U kunt afwachten of U de bestelling geleverd krijgt danwel zodra mogelijk Uw geld retour of dat er een regeling komt of wordt voorgesteld. Wij verwachten in principe na Uw eventuele annulering volgens de voorwaarden binnen 30-60 dagen Uw geld te kunnen retourneren, behoudens situaties van overmacht. Dan stellen wij U een regeling voor, maar dit is naar de gunstige verwachting hoe het er nu naar uitziet niet nodig.
U kunt deze en verdere berichtgeving op onze website in het menu rechtsboven (ook) onder mededelingen vinden.
Wij hopen op Uw begrip.
Onze excuses voor het ongemak. team
|
Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 27 September 2011 om 09:54
Was toch even benieuwd naar de mededelingen op hun site... Ziet er juridisch vast indrukwekkend uit voor de leek, maar dit is in verdekte termen gewoon een aankondiging van een faillissement...
Ik weet niet om welk bedrag het gaat, maar ik vrees dat de mensen die al besteld hebben, een van de vele schuldeisers zijn. Je zou in principe verwachten dat de spullen die op vorraad zijn ook gewoon verzonden moeten kunnen worden, maar ben bang dat dat niet gaat werken hier... Ik heb zo'n flauw vermoeden dat deze zaak binnenkort stopt en dat je er nooit meer iets van hoort. Ik zou dan ook geen procedures etc. op gaan starten. Dat levert je meer ergenis op en daar ben je meer aan kwijt dan dat het je gaat opleveren. Gok ik...
|
Bericht van: pippie
Datum bericht: 27 September 2011 om 18:59
Het rammelt van alle kanten, als je het mij vraagt.
|
Bericht van: inja
Datum bericht: 29 September 2011 om 23:15
|
Ook ik ben een gedupeerde van deze webwinkel. Het ergste is nog dat ze gewoon doorgaan met die winkel. Wie weet hoeveel mensen er nu nog iets bestellen en betalen en niets geleverd krijgen. Is er geen instantie die dit kan aanpakken? Ze moeten sowieso stoppen met die winkel. Ze zijn waarschijnlijk al een tijd failliet en door die winkel ''open''te houden komt er nog steeds geld bij die lui binnen.
|
Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 30 September 2011 om 09:29
Dat denk ik ook inderdaad...
Vooral veel van dit soort berichten achterlaten. Ik google altijd eerst even om te kijken of een webwinkel een beetje positieve reacties heeft...
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 30 September 2011 om 14:18
|
De tekst spreekt zichzelf ook tegen. We gaan afbouwen en opbouwen. Daarna misschien opbouwen of verkopen. Ze gaan leveren of misschien terugbetalen. Daarna gaan ze zo wie zo terugbetalen maar dan misschien via een regeling. De vele redenen waarom er niet teruggemaild zou kunnen zijn. En de vele redenen waarom alles zo lang duurt. Het lijkt of iemand een tekst geschreven heeft vol in de emotie, zonder rustig na te denken. Warrig en niet echt zakelijk. Ik hoop dat de webwinkel alsnog een doorstart maakt en dat ze uiteindelijk alle klanten terug betalen. Maar dan moeten ze wel zichzelf herpakken en rustig en zakelijk alles gaan bekijken. Succes voor de gedupeerden.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: Tschai
Datum bericht: 02 Oktober 2011 om 11:07
|
23-08-2011 Artikelen bij Hobbykadoos besteld. 2 maal via email geinformeerd naar de levering. Geen antwoord. Tot op heden nog geen reactie.
Naar aanleiding van de berichten op dit forum bij hun 'Opmerkingen' gedeelte gekeken. En daarna de order geannuleerd.
Ik raad ieder, die daar iets wil bestellen aan, hun 'Opmerkingen' eerst te lezen, want dan vergaat je de lust.
Ik ben van plan om op Internetfraude en Opgelicht te gaan kijken of ik minimaal tegen deze site kan waarschuwen.Het is een schande deze site open te laten als je niet kunt leveren.
|
|