Print Pagina | Close Window

lekker geshopt chrisje??

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=1912
Print Datum: 16 Mei 2025 om 17:33
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: lekker geshopt chrisje??
Bericht van: BreienHaken
Onderwerp: lekker geshopt chrisje??
Datum bericht: 12 Juli 2007 om 07:46
en alles leeggekocht daaro??

Antwoorden:
Bericht van: Marike
Datum bericht: 12 Juli 2007 om 11:49
Volgens mij is Chrisje nu helemaal in de wolken van al het moois dat ze heeft gekocht en heeft helemaal geen tijd meer om op hobbydoos te komen

Datum bericht: 12 Juli 2007 om 12:33
of ze is ergens gestrand omdat ze zoveel tassen bij zich had dat ze niet thuis kon komen

Bericht van: x_ophelia
Datum bericht: 12 Juli 2007 om 17:03
Waar is ze gaan shoppen?

Datum bericht: 12 Juli 2007 om 18:13
bij een groothandel in wol etc. moeskroen of zoiets??? ben even de naam kwijt, fibrex of zo

Bericht van: breioma
Datum bericht: 12 Juli 2007 om 19:00

De belgische dames hebben zo;n goedkoop adres,ze hebben zich denk ik arm gekocht.

groetjes corry

Bericht van: perlefientje
Datum bericht: 12 Juli 2007 om 19:35

Jaja, het was heel leuk in fibrex met Chrisje! Ben ook meegeweest. En ja, mama kon zich ook niet meer beheersen! Moest vandaag al haar kasten met wol herinrichten. Moeten wij weer helpen sjouwen, al die wol. Denk dat Chrisje volop aan het breien is. Met al haar nieuwe wolletjes.

Groetjes Perlefientje

Bericht van: perlefientje
Datum bericht: 12 Juli 2007 om 19:40

Originally posted by knitalot knitalot wrote:

en alles leeggekocht daaro??

Dat is onmogelijk knitalot. Zoveel wol dat daar ligt. Zijn kasten van de grond tot aan het plafond vol gestouwd met wol.En voor de kasten ligt ook nog overal een grote stapel wol! De eerste keer dat je daar binnenkomt kijk je je ogen uit, weet niet waar eerst gekeken! Ligt daar wel boemvol met wol en ze hebben ook veel stofjes(mooie stoffen, badstof, gordijnstof, zetelstof, linnen, katoen, linnen, ...), en ritsen, knopen, velcro, breinaalden, haaknaalden, voering, ... noem maar op

Groetjes Perlefientje

Bericht van: miep
Datum bericht: 12 Juli 2007 om 19:57
Chrisje ????????????????????

Bericht van: Polly
Datum bericht: 12 Juli 2007 om 20:05
In een woord JALOERS op de aankopen!

-------------
Groetjes, Yvonne

Datum bericht: 12 Juli 2007 om 21:16
ik wil mee!!!!

hahahhahaa

Bericht van: tdv
Datum bericht: 12 Juli 2007 om 21:49
pffffffffffffffffffffff ik wil ook zo'n groothandel

-------------
groetjes tine

Bericht van: perle
Datum bericht: 12 Juli 2007 om 22:39

Hallo,iedereen!!!!!!!!

Ja er zijn voordelen en nadelen aan!

Is heel leuk om te vertoeven!Maar zou je inderdaad arm kopen!!

Perlefientje heeft wel wat overdreven,hoor!

Ik gluurde net in woonkamer en de lieve meid zit weer te breien dat het een lieve lust is!

Papa leest in damesblad (Libelle)Amber speel op nintendo en Ellen luister naar sprookjescassette en leest ondertussen mee in sprookjesboek!

Momenteel is de situatie super en kan ik stevig doorhaken en ...luister ik gezellig mee met de sprookjes!(broer konijn is nu bezig)

Ziet het leven kan ook es leuk zijn ,hé!Groetjes Perle

(En de wol zit weer lekker in de kast!)geschikt volgens wat eerst!

-------------

Datum bericht: 13 Juli 2007 om 07:26
oeh gezellig avondje had jij dus! genietze

Bericht van: Syl***
Datum bericht: 13 Juli 2007 om 07:32
Is dat nu de zevende hemel waar mensen het wel eens over hebben

-------------
Groetjes Syl

Datum bericht: 13 Juli 2007 om 09:01
Waar hebben de Belgen een goedkoop adresje,breioma? Dan moet ik dat dringend eens opzoeken! :)

Is de wol daar redelijk van prijs??

Bericht van: Tony
Datum bericht: 13 Juli 2007 om 09:22

Volgens mij, is dit het aards paradijs!!!!!!!!!!

Jammer genoeg kunnen daar alleen maar een paar gelukkigen komen .

Maar ik ben heel blij voor hen .

Groetjes Tony

-------------
Antonia

Bericht van: perle
Datum bericht: 13 Juli 2007 om 09:36

Ja,Tony!Ik vind het heel vervelend dat ik dit met jullie niet kan delen!

Zou super zijn als jullie met busje samen een dagje Moeskroen moesten bezoeken!

Ik denk dat er wel een aanhangwagentje bij zou komen want dat jullie zich niet zouden kunnen beheersen!

Moeskroen leegkopen kun je gewoon niet!

Ja,ik ben nu bezig met een trui(jurk) met ceintuur voor middelste dochter!

Normaal zou deze 3.99 maal 12 kosten en nog es 3 maal 5.39 euro (totaal ongeveer 63 euro)

ik betaalde voor zelfde garen 0.87 maal 12 en nog 3 maal 87 cent!(dus kleine 14 euro)maakt een verschil!en is in Annecy,heel mooi breigaren(50% acryl,50% Tencel)Licht rond garen.Zie anders maar naar Bergere de france (komt daaruit)en je kan alle wol op pc bekijken!

Ja,spijtig dat we wat van elkaar af wonen ,hé?

Hebben jullie liever dat ik er niets meer over vermeld of vinden jullie het niet erg?!

vele groetjes,Perle

-------------

Datum bericht: 13 Juli 2007 om 10:26
nee hoor ik vind kwijlen wel fijn. moet je daar per pakket kopen dan? of ook per bolletje? en dat is dus in belgie??

Datum bericht: 13 Juli 2007 om 10:43

Originally posted by x_ophelia x_ophelia wrote:

Waar is ze gaan shoppen?

moet je even aan perle vragen zij weet het adres, ergens bij moeskroen.

ik kan het niet meer terugvinden

groetjes corry

Bericht van: Josl
Datum bericht: 13 Juli 2007 om 11:31

Het water loopt me in de mond!!!!!

groetjes, Joke

-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Datum bericht: 13 Juli 2007 om 12:31
Ik heb het adres kunnen bemachtigen 
Maar het is 131km rijden, dat is wat veel hé. En inderdaad, ik zou, zoals velen hier denk ik, mezelf arm kopen in de winkel met geld dat ik eigenlijk niet heb. Ik hou het voorlopig bij wibra en bij een toekomstdroom om ooit naar Moeskroen te gaan

Datum bericht: 13 Juli 2007 om 13:51
heb geen idee waar dat ligt

Datum bericht: 13 Juli 2007 om 14:09

ergens voorbij brussel,vlakbij de franse grens,ver hier vandaan,als je je reisgeld meeteld is het ineens een stuk duurder!!!!

groetjes corry

Bericht van: Josl
Datum bericht: 13 Juli 2007 om 14:11

België lijkt me, toch??

Zouden we niet eens met z'n allen .................. Huren we een bus (wie heeft een groot rijbewijs).

Joke

-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Datum bericht: 13 Juli 2007 om 14:26
bij de franse grens? jemig...dat lukt me nooit op de fiets hihihi. nee maar das echt ver vanuit gelderland, de moeite niet. Ik stem voor de bus huren! iemand hier was toch buschauffeuse?? graag bus met grooooooooooot laadruim...en voetenbankjes voor na afloop

Bericht van: catharina
Datum bericht: 13 Juli 2007 om 14:34

Jaaaaaaaaa,ik wil ook............met voetenbankje (verplicht)

En Perle ik geniet van je berichtjes over al je garen hoor!!!!!!!!!!!!ZEKER alles vertellen.En dan dat jullie zo gezellig bij elkaar zitten,zag het helemaal voor me. Supergezellig,geniet maar van die mooie uurtjes

-------------
Groetjes Catharina

Bericht van: chrisje
Datum bericht: 13 Juli 2007 om 16:59

ik ben weer boven water hoor dames... Ik had het eventjes druk met wol sorteren, proest.... Ben met mijn schoonzusje naar daar geweest, en die sloeg ook al door... Gelukkig hadden we perle om ons in toom te houden...

Ik heb nogal veel gekocht, ja... Maar... met de smoes dat je altijd terug mag brengen als je over hebt...

Was ook gewoon heel gezellig om Perle en perlefientje te zien! Gelijkgestemde zielen, hé, hihi!

heb nu alles netjes in nieuwe bakken van de action gesorteerd, en nu alles uittesten, hé... Maar er is zoveel moois... Het is er een rommeltje op het eerste gezicht, maar da's maar schijn... De "die-hard-fan" ziet er los door en trapt daar niet in, hé! Schatten aan materiaal zit daar binnen... Bij de stofjes heb ik nog amper durven piepen en heb voorzichtig gekeken naar wat er vlak in het zicht stond... (resultaat: vier lapjes in geborduurde stof, schattig mooi en voor 6 euro  per meter: kost hier fortuinen...)

Zeer geslaagd uitje, hoor! (en Mc Donalds is vlakbij als je even moet bekomen...)

Datum bericht: 13 Juli 2007 om 17:51
hahaah ik zou ook alles kopen hoor! wow netjes gesorteerd zelfs! keurig hoor.

Bericht van: miep
Datum bericht: 13 Juli 2007 om 18:34
Oke, na al deze verhalen stap ik ook in de bus. Fijn dat jullie zo lekker geslaagd zijn.

Bericht van: chrisje
Datum bericht: 13 Juli 2007 om 20:31

Originally posted by knitalot knitalot wrote:

hahaah ik zou ook alles kopen hoor! wow netjes gesorteerd zelfs! keurig hoor.

ach, zo netjes ben ik niet, hoor... ligt al jaren her en der... Maar nu werd het zoveel dat ik zelf even het overzicht kwijt was... Moest dus nodig IETS gebeuren...

Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 13 Juli 2007 om 23:51

Ik woon ook in Belgie maar moet het hele land doorkruisen eer ik er ben dus maar bij mijn eigenste hobbywinkeltje blijven en dan nog Wibra of Zeeman

Maar ik geniet et jullie mee en als ik eens in de buurt ben ........Alleen jammer dat mijn man en jongens daar helemaal niets in zien. Ze weten ook als ik daar moet binnen gaan ik het eerste uur niet buiten kom.

-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net