Print Pagina | Close Window

roosje

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Mijn creaties
Forum: Hier kun je je eigen werk presenteren.
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=1954
Print Datum: 16 Mei 2024 om 11:30
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: roosje
Bericht van: geesje
Onderwerp: roosje
Datum bericht: 15 Juli 2007 om 15:03


-------------
groetjes geesje



Antwoorden:
Bericht van: Guests
Datum bericht: 15 Juli 2007 om 15:20

hallo geesje

wat een schatje,mag ik daar het patroontje van!!!!!!!!!!!!

groetjes puckWink



Bericht van: Josl
Datum bericht: 15 Juli 2007 om 15:25

Ohhhhhh, ik ben helemaal verliefd!

groet, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 15 Juli 2007 om 15:30
ja,geesje,hier zo ik ook zo graag het patroontje willen hebben,groetjes van diana.


Bericht van: Carola
Datum bericht: 15 Juli 2007 om 15:48
ik wil ook het patroontje!!!!!!!!!!! wat een dotje!!


Bericht van: Tony
Datum bericht: 15 Juli 2007 om 15:53

Lief hé !!!!!!!!!

Tony



-------------
Antonia


Bericht van: geesje
Datum bericht: 15 Juli 2007 om 15:56


-------------
groetjes geesje


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 15 Juli 2007 om 16:56
Echt om verliefd op te worden he?

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: Guests
Datum bericht: 15 Juli 2007 om 16:57

ik word jaloers,oook van deze wil ik het patroontje.Anders stuur je ze maar op,of is het een hij.

groetjes puckCry



Bericht van: geesje
Datum bericht: 15 Juli 2007 om 19:29
...HALLO ALLEMAAL...............IK BEN NU MET ROOSJE het bezoek is naar huis....en heerlijk wat een lieverd he????????????het is een zij................het patroontje is makkelijk na te maken ............want de kleuren zijn duidelijk overgekomen zoals jullie kunnen zien...................dan nog even in de juiste snit aanelkaar plaatsen ..........een kusje op de mond om er lucht in te blazen  en ze is klaar  ...veel plezier ermee.......en  naar smaak leuke knuffeltjes haken........het  is net een clowntje.......ze kan alle kanten opspringen zelfs zijwaarts.....en als een kangeroe op haar achterpootjes.....springen    gr . en bedankt voor de lieve reacties     geesje

-------------
groetjes geesje


Bericht van: Edith
Datum bericht: 15 Juli 2007 om 22:50

Hoi Geesje,

Wat een dotje. Ik heb haar in een paar maatjes groter. Ze lijkt sprekend op onze Taz. Het patroontje is inderdaad heel makkelijk...........



Bericht van: Marike
Datum bericht: 16 Juli 2007 om 15:34
Wat een lief klein droppie!!!!! Kan me heel goed voorstellen dat je helemaal verliefd op haar bent!!!


Bericht van: grootkoerkamp
Datum bericht: 16 Juli 2007 om 16:23
hoi geesje mag ik ook het patroontje. ineke


Bericht van: geesje
Datum bericht: 16 Juli 2007 om 17:10
..........Hallo allemaal..............ben vanmiddag met Roosje naar de dierendok. geweest..........eerste inenting heeft ze nu gehad.............oooooo wat heeft ze gegild.....zielig hoor ..maar toen we thuis kwamen heb ik haar ekstra verwend........................en Edith wat leuk dat jij een maatje groter hebt..........kun je ook een foto sturen??????????????///...en voor degenen die het patroontje willen .zie boven................gr.geesje

-------------
groetjes geesje


Bericht van: perle
Datum bericht: 17 Juli 2007 om 08:05

 

Hallo,Geesje!

Wat een mooi poesje!

En wat heb je dat weer vlug voor elkaar gekregen!

Vraagje!Is het gehaakt of gebreid?(kan van de steekjes niet veel vertellen)Waarschijnlijk door de jacquard die erdoor loopt!

Wij moeten ook nog steeds Gismo doorsturen!Had ik al beloofd ,denk ik!Dan kunnen ze spelen!

Een handige tip!Pas op voor uw breiwol,want die sloebers durven er wel es mee aan de haal gaan!(Perlefientje krijgt soms de kriebels ervan!Moet zich zo concentreren en dan wil poesje helpen maar dat prutske doet het meestal fout!)!Zoals Perlefientje zegt!Hij heeft het liefste wol met de naalden er aan!

Geniet van de baby en heb je al een babyuitzet?Een leuke poezenpantoffel ,die je gemakkelijk kunt breien of haken(dubbel en wanden opvullen met poppenvulling?)En poezenmuisjes?Jaja,lijkt dat je terug een klusje bij krijgt!wahahahahaha!!!!!!!!!!!!



-------------


Bericht van: geesje
Datum bericht: 17 Juli 2007 om 15:35
...hallo allemaal .en Perle zoals je op de eerste foto kunt zien mijn gehaakte muis...verder heb ik een inktvis....met die slierten gehaakt trouwens in allebei een belletje gestopt---------heb een softbal van de Wibra opengemaakt en er een belleje ingedaan...................heb mijn eigen breiwerk nog niet eens aangeraakt staat nog allemaal boven.........EEN WONDER........ben alleen maar met Roosje bezig    het is weer echt gezellig................zit wel onder de schrammen maar dat mag de pret niet drukken....................................gr.geesje &n bsp;       

-------------
groetjes geesje


Bericht van: Polly
Datum bericht: 17 Juli 2007 om 15:42
Wat een enorm schattig katje!! :heart:

-------------
Groetjes, Yvonne


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 19 Juli 2007 om 21:25

wat een lief poesje

groetjes Thea



-------------
groetjes Thea


Bericht van: tdv
Datum bericht: 20 Juli 2007 om 21:18
echt een schatje zeg en zo echt

-------------
groetjes tine


Bericht van: Edith
Datum bericht: 04 Augustus 2007 om 12:13

Ik had al lang beloofd om een foto van Taz (een grote Roosje) te plaatsen, maar kwam tot de ontdekking dat we weinig foto's van deze dame hadden. Gisteravond heeft mijn man deze foto van haar gemaakt. Nu heb je enig idee hoe Roos eruit gaat zien als ze groot wordt.

Overigens hebben we zelf inmiddels ook weer een rode jeweetwelkater in huis. Meneer is zeven jaar oud, was in het asiel terecht gekomen omdat de vorige eigenaar overleden is en heet Tommy. Hij heeft het geweldig naar zijn zin hier. Ondanks dat we hem pas twee weken hebben durven we hem al naar buiten te laten gaan. Hij heeft het zo naar zijn zin dat hij vanzelf weer terug komt.



Bericht van: C.Krommendijk
Datum bericht: 04 Augustus 2007 om 13:31
Oh wat zijn ze allemaal lief, mogen honden ook geplaatst worden? Ik heb ook een hele lieve hond! Hij heet Trovão en het is een echte Braziliaanse vuilnisbakkie!

-------------
Cal


Bericht van: miep
Datum bericht: 04 Augustus 2007 om 14:14

Wat een ongelooflijke schatten! Wat mij betreft zijn foto's van honden/hondjes ook welkom. Misschien kunnen we een keer eentje namaken (hihi).



Bericht van: geesje
Datum bericht: 04 Augustus 2007 om 14:16
............wat lieffffffffffff Edith.................ik kijk er al naar uit dat Roosje wat groter wordt................moet haar op de gang doen als ik wil handwerken..........en Cal natuurlijk mag je ook foto"s van lieve hondjes plaatsen..........................we moeten toch genieten van al dat ons zoveel vreugde schenkt................  

-------------
groetjes geesje


Bericht van: C.Krommendijk
Datum bericht: 04 Augustus 2007 om 17:42
Dat zou leuk zijn als iemand hem na kon maken. Hij is net in bad geweest en dat vond hij niet zo leuk. Maar nu is hij weer mooi schoon! Ik ben bang dat de foto vanavond pas wordt, want internet heeft nu even geen zin in foto's.

-------------
Cal


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 04 Augustus 2007 om 19:04
ons konijntje heet ook roosje... Is onder een brug gevonden en heeft ondertussen al enkele baasjes gehad wegens veel te schuw... Waarschijnlijk het tegengestelde van jouw roosje!


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 04 Augustus 2007 om 19:15
AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH, wat een scheetje

-------------
Groetjes Syl


Bericht van: geesje
Datum bericht: 04 Augustus 2007 om 19:51
.hoi Chrisje...............Miep,was ook een schuwe poes...........bijna niemand heeft haar ooit gezien..............dus met Roosje is het ekstra druk.........bijna iedereen heeft haar al gezien........en mijn krassen op armen en benen breiden zich uit........en veel kleren kan ik na het seizoen weggooien...hahaha.........ze is nog zo speels he.....maar ze begint al goed te luisteren..........maar daagt me wel uit.....................lief he Syl................       

-------------
groetjes geesje


Bericht van: C.Krommendijk
Datum bericht: 04 Augustus 2007 om 21:32
Dit is nu mijn Trovão!

-------------
Cal


Bericht van: C.Krommendijk
Datum bericht: 04 Augustus 2007 om 21:34
Sorry een beetje grote foto, was niet helemaal de bedoeling. maar dan valt hij lekker op.

-------------
Cal


Bericht van: geesje
Datum bericht: 04 Augustus 2007 om 21:58
....................hij is PRACHTIG....................

-------------
groetjes geesje


Bericht van: catharina
Datum bericht: 05 Augustus 2007 om 09:55

Roosje ben ik helemaal verliefd op,hebben zelf ook zo'n poes gehad scheetje was ze.

En Cal jouw hond........Als ik hem tegen zou komen zou ik niet zomaar voorbij kunnen lopen.Eerst even tegen praten en zien of ik hem kan knuffelen en dan.....knuffelen.Wat een lieverdDan maar zo even een knuffel he? Geef je de knuffel door aan hem????????



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: chrisje
Datum bericht: 05 Augustus 2007 om 12:07

heel knuffelige hond! ik he'b een vuilnisbakjeshondje uit spanje, een herplaatser-teckel en één "gewone"... (maar die is het minst gewoon en zo gek als een kruk...)

Slik! gisteren nog wat meegmaakt met mijn vuilnisbakken-meisje... Ze was wat ziekjes en stond dus een dagje op rantsoen om haar maag wat te ontzien... Hoor ik 's nachts een hoop kabaal... de andere twee mochten niet in haar buurt komen, en zij had een half-opgevreten duif in haar mandje liggen... Bwèèèèkes! overal pluimen en bloed... Het is een doodbrave ziel, en een echt "trutje" zelfs, maar eten... is heilig... Tja, dat is zo als je tekort bent gekomen vroeger... Heb het hele zootje opgeruimd en nu dus maar terug gewone porties... Ik had het er echt niet in gezien, in ons brave irmaatje... 



Bericht van: C.Krommendijk
Datum bericht: 05 Augustus 2007 om 12:32
Oh bah, die duif! Hoe heeft ze die kunnen pakken? Dat kan Trovão helemaal niet! Al doet hij wel eens pogingen om een vogeltje te pakken. Gisteren had ik een bitsprinkhaan in huis. Ik heb een superhekel aan insecten en het beest vloog alle kanten op. Dus ik Trovão erbij gehaald, en hij kon hem wel pakken, maar doodbijten deed hij ook niet. Hij heeft een keer een kakkerlak doodgebeten en daar zat zo'n vieze smaak aan, dus is hij nu wat voorzichtiger. Catharina ik hem de knuffels al aan hem gegeven. Maar nu denkt hij alleen maar aan uit gaan en plasjes doen!

-------------
Cal


Bericht van: Patroontje
Datum bericht: 05 Augustus 2007 om 12:54

Volgens mij een kruising van een Duitse herder hihi



Bericht van: Patroontje
Datum bericht: 05 Augustus 2007 om 12:55
Originally posted by Patroontje Patroontje wrote:

Volgens mij een kruising van een Duitse herder hihi

 

Dit is een van de pups die wij gehad hebben van onze Duitse herders



Bericht van: C.Krommendijk
Datum bericht: 05 Augustus 2007 om 14:00
Oh ik ben gek op puppies! Al moet ik zeggen, toen Trovão pup was, wilde ik dat hij zo snel mogelijk groeide en getraind was. Ik moest in mijn eentje voor het beestje zorgen en dat is niet makkelijk. OVeral plasjes en poepjes, en zinnelijk maken was het ergste. Ik had ook helemaal geen ervaring met honden. Nu is het een rustige hond en een grote vriend. Loopt mij de hele dag achterna. Maar ze zijn om te zien en te knuffelen wel heel schattig. Alhoewel. Trovão wilde als pup nooit geknuffeld worden. Zag altijd alles als spel en begon te bijten. Heb maanden met allemaal krassen ook rondgelopen. Niet van nageltjes zoals bij een poes denk ik, maar van de heel scherpe tandjes.

-------------
Cal


Bericht van: Patroontje
Datum bericht: 05 Augustus 2007 om 19:20

Wij hebben 3 duitse herder en een samojeed dat is een witte poolhond toen ze zelf pup waren hebben ze niet echt wat vernielt moet ik zeggen alleen maar twee muizen van de pc.

Dit zijn mijn andere honden

Evita

Indo en Evita

Drika

en Arak

hier was hij in een sloot gevallen dus lekker vies

 



Bericht van: C.Krommendijk
Datum bericht: 05 Augustus 2007 om 19:23
Wat een ontzettend mooie honden. Wou dat Trovão ook wat meer gegroeid was, maar het is maar een klein hondje gebleven. Heeft ver weg wel iets van de herders weg??? Ik hou wel van herdershonden. Mijn tante heeft een hond die veel op de laatste lijkt.

-------------
Cal


Bericht van: miep
Datum bericht: 05 Augustus 2007 om 20:08
Wat een fantastische foto's allemaal. Ze zien er allemaal even lief uit!


Bericht van: Edith
Datum bericht: 05 Augustus 2007 om 20:55

Dan ik ook! Naast Tommy (Taz is van mijn zoon) hebben we ook een hond uit het asiel gehaald dit jaar. Ze heet Tirza (die naam hebben wij gegeven, want ze is gevonden en ze weten niks van haar af) en ze is 5 jaar. Het is een hele lieve hond, ze luistert alleen wat slecht als ze los mag wandelen en ineens konijntjes of vogeltjes ziet. Ze is dan ook een echte jachthond, een Drentse Patrijshond.



Bericht van: miep
Datum bericht: 05 Augustus 2007 om 21:11
O super, wat een schat!


Bericht van: geesje
Datum bericht: 05 Augustus 2007 om 23:01
...............WAT EEN PRACHTIGE HONDEN ALLEMAAL            

-------------
groetjes geesje


Bericht van: perlefientje
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 09:42

Ja hoor, wat een prachtige honden allemaal, ben ook zo'n dierenvriend! En natuurlijk ook prachtige katten!

Vind dat je ook zoveel liefde van dieren kunt krijgen 



Bericht van: Teunie
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 10:56
Wat een lieverds allemaal zeg.

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: perle
Datum bericht: 07 Augustus 2007 om 13:11

 

Mooie poezen en honden!

En hoe gaat het met Roosje?Zo gek als een achterdeur?Meestal zo met kittens!Groetjes,Perle



-------------


Bericht van: Josl
Datum bericht: 07 Augustus 2007 om 13:51

Ik ben helemaal gek op duitse herders; wij hadden vroeger thuis een meisje, ze heette Nanda en was heeeeeeeeeeel lief. Ze moest alleen niets van kinderen hebben.

groet, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: geesje
Datum bericht: 07 Augustus 2007 om 13:57
...............hallo Perle....................nou je hebt het goed verwoord.............ze begint al een beetje te luisteren........................maar dan kijkt ze met een scheef koppie...en  dan............ja je raadt het al...................gr.

-------------
groetjes geesje


Bericht van: Arga
Datum bericht: 07 Augustus 2007 om 15:29
Hallo allemaal,
 
ik heb zulke mooie dieren voorbij zien komen.
Als je iets bijzonders wilt zien hieronder een tip


-------------
ieder mens blijft steeds dezelfde, maar niet hetzelfde!


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 07 Augustus 2007 om 16:11
Oh wat lief je zou de hele dag wel naar ze kunnen kijken toch?

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: geesje
Datum bericht: 07 Augustus 2007 om 16:58
...Arga..............in 1 woord ...........PRACHTIG.............bedankt, voor het doorsturen..............toen Roosje de jonge kittens hoorde keek ze de kamer rond.........en je zag haar denken .waar is dat ????????///  

-------------
groetjes geesje


Bericht van: Edith
Datum bericht: 07 Augustus 2007 om 18:08
Wat een leuke link. Gelukkig zijn er geen patronen van..........


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 07 Augustus 2007 om 23:55

wat een prachtige honden en poezen

Arga wat een leuk filmpje

groetjes Thea



-------------
groetjes Thea


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 09:46
leuk filmpje, heb er met onze jongst naar zitten kijken, en die wil het telkesn weer zien...


Bericht van: miep
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 10:00
Oo, wat lief. Die arme poes heeft het er maar druk mee.



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net