Print Pagina | Close Window

haak patronen

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Gezocht
Forum: Zoek je een patroon of blad zet het dan hier neer
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=19576
Print Datum: 11 Oktober 2025 om 00:58
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: haak patronen
Bericht van: damo
Onderwerp: haak patronen
Datum bericht: 18 Februari 2011 om 10:21

ik zoek haak patronen van paashaas  ,en een theeserviesje, graag nederlands, wie kan mij helpen?

patroon kerst stal heb ik inmiddels al gekregen

Antwoorden:
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 18 Februari 2011 om 14:57
http://www.jessica-
tromp.nl/haken_haakpatronen/kerststal%20figuren.htm

hier vind je een nederlandse kerststal gehaakt.

paashaas heb ik alleen in het engels.

-------------

Datum bericht: 19 Februari 2011 om 13:57
Esther bedankt voor de link naar de kerst stal.

Bericht van: smimske
Datum bericht: 19 Februari 2011 om 14:24

@Damo, misschien bedoel je het helemaal niet zo, maar ik krijg een beetje een naar gevoel bij je berichtje hier!

Ook wij moeten soms uren,dagen,weken zoeken en speuren naar een patroon,er valt ontzettend veel te vinden via de google....

Wij vinden het helemaal niet erg om patronen te delen en zo maar het forum is wel een beetje meer dan binnenstormen, binnenhalen en wegwezen....en zo komt het wel een beetje bij me over.

Sorry als je het zo niet bedoelt,misschien reageer ik wel te fel en te snel maar we maken dit helaas zo vaak mee...

-------------

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 19 Februari 2011 om 16:44
Soms vind je al patronen als je het vergrootglas van de zoekfunctie aanklikt en je trefwoord intoetst en dan op "Alle forums" zoekt.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Datum bericht: 19 Februari 2011 om 17:38

Jammer Damo, dat je niet via het forum reageert,zelf geen email vermeld maar mij wel op die manier benadert.

Ik geloof niet dat ik fel was,dat ten eerste en ten tweede bied ik daar op voorhand al excuses voor aan! Geef dan ook nog aan dat het vaak wel met een bepaalde intentie gebeurt en wij dat erg jammer vinden en heb ook duidelijk in mijn reactie aangegeven dat JIJ het misschien zo ook niet bedoelt.,..

Lees je oproep nog eens na en probeer het eens vanaf een afstandje te bekijken...misschien dat je mijn reactie dan ook wat beter begrijpt....

als je erbij had gezet wat je me mailt was het al heel anders binnen gekomen!

-------------

Datum bericht: 19 Februari 2011 om 17:56

hallo Smimsk

ik begrijp heel goed wat je bedoelt,maar de reactie van jou,ik vraag me af reageer je bij iedereen zo die zich voor patroontjes aan bevolen houdt,want als ik hier rond kijk zie ik vaak dezelfde mensen die ook het patroontje wel willen hebben.

maar ook mijn excusses, zand erover.en laten we het gezellig houden we kunnen misschien elkaar nog wel helpen.

Datum bericht: 19 Februari 2011 om 18:43

Nee, reageer echt niet altijd, geen tijd voor en ook geen zin in, kom hier vooral ook voor de gezelligheid!! Vraag ook regelmatig om patroontjes hoor,zeker als iemand weer iets leuks heeft, het verzamelen van is een hobby apart die je hier gegarandeert erbij ontwikkelt.

Dat ik op jouw berichtje reageerde is ook gewoon een beetje toeval....de titel trok me omdat ik een grote haakmuts ben, en er zijn de laatste tijd héél veel nieuwe bij  en helaas zitten daar wel vaak van de persoontjes bij....werd jij dan misschien onbedoelt een beetje de dupe van, nogmaals mijn excuses! Jouw reacties tot nu toe laten wel zien dat ik er wat jou betreft helemaal naast zat!!

Dus idd, genoeg excuses,zand erover enne heb geloof ik ook nog wel ergens een theeserviesje voor je liggen, moet alleen ff checken of het wel nl is.

Andere tip is ook die Magtelt je gaf, typ onder "zoeken"een woord in en je krijgt alles te zien en te lezen mbt dat onderwerp, kun je ook de mensen die een patroon aanbieden via een persoonlijk berichtje om het patroon vragen!

Wens je in ieder geval nog heel veel plezier hier op het forum!!!

Groetjes,Smimske

-------------

Datum bericht: 20 Februari 2011 om 10:32

thee servies patroon heb ik gekregen

bedankt

Bericht van: anna dijkstra
Datum bericht: 21 Februari 2011 om 10:00

hoi

ik ben anna en ben op zoek naar een paar patroontjes voor valletjes (dakramen)

een met een boer en boerin erop

en een met een zeilboot

groetjes anna

Bericht van: mayolijn
Datum bericht: 21 Februari 2011 om 18:33

Hoi Anna.

Het is misschien handiger om een nieuw toppic te openen in gezocht. Dan valt de vraag meer op. Nu valt hij onder een andere kop. En zien mensen er overheen. En sorry ik kan je er niet aan helpen.

-------------
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 22 Februari 2011 om 09:54
Anna, heb je al in de bibliotheek gekeken of daar haakboeken staan? Zelfs als je geen lezerskaart hebt, maar je daar rondlopen en zoeken en er staat vast wel een kopieerapparaat. Of je kunt met je mobieltje een paar foto's nemen en naar je computer sturen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net