Print Pagina | Close Window

De draad weer oppakken

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=19759
Print Datum: 25 Juni 2025 om 12:27
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: De draad weer oppakken
Bericht van: Tinkerbel
Onderwerp: De draad weer oppakken
Datum bericht: 28 Februari 2011 om 12:01

Lieve allemaal,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier was. Heb wel geprobeerd zo nu en dan wat bij te lezen, maar dit was onbegonnen werk

Mijn vader is op 23 januari overleden en we hebben daarvoor 10 dagen bij hem "gewaakt" en hem verzorgt. Het was een heftige tijd, maar ook heel warm en dierbaar. Ik ben dan ook heel dankbaar dat we dit met z'n allen voor hem en mijn moeder hebben kunnen doen. Het heeft ons nog dichter bij elkaar gebracht.

Mijn vriendin heeft haar longtransplantatie inmiddels achter de rug en is weer thuis. Na wat hobbels in het begin gaat het nu naar omstandigheden goed. Ze is nog erg zwak en het zal nog wel even duren voordat ze weer helemaal hersteld is.

We waren redelijk uitgeblust na deze heftige periode waarbij alles bij elkaar kwam en zijn vorige week lekker naar de zon geweest om lekker bij te komen, mijn moeder was ook mee. Heerlijk over het strand gebanjerd en veel gelezen. Haaknaald en breipennen had ik niet mee. Het wordt nu weer tijd om lekker te gaan handwerken en de draad weer op te pakken

-------------
Groetjes

Antwoorden:
Bericht van: corine
Datum bericht: 28 Februari 2011 om 12:27
Welkom terug en alles lezen lukt echt niet

Gr, Corine.

-------------

Bericht van: willywol
Datum bericht: 28 Februari 2011 om 12:32

Hallo Thinkerbell,

Welkom terug hoor.

Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 28 Februari 2011 om 12:34
Welkom terug. fijn dat alles in wat rustiger water komt.

-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Bericht van: Teunie
Datum bericht: 28 Februari 2011 om 12:36
Hoi Tinkerbell welkom terug en ik hoop dat je helemaal uitgerust bent na je weekje zon. En dat jullie alles weer helemaal op een rijtje hebben.

-------------
Groetjes Teunie

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 28 Februari 2011 om 12:39
Hoi Tinkerbel, welkom terug na een zorgelijke en droevige tijd. Fijn dat je de draad weer gaat oppakken. Heb je gezien dat we wilde plannen hebben gemaakt voor een gezamenlijk project? Vanaf morgen gaan we haken en breien aan omslagdoeken/wraps. Je kunt nog meedoen, als je wilt. Het is geen wedstrijd, maar het is wel gezellig dat we op de hoogte blijven van andervrouws vorderingen en patroonproblemen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Bericht van: marjolein2202
Datum bericht: 28 Februari 2011 om 12:46
Zware tijd heb je gehad

welkom terug en veel handwerkplezier.

Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 28 Februari 2011 om 12:59
Ha Tinkerbel, fijn dat je weer terug bent na deze zware en moeilijke periode. Ik had je al gemist. Nog gecondoleerd trouwens met je vader en goed om te horen dat je vriendin weer op de goede weg is.
Fijn ook om te horen dat je zelf de draad weer oppakt. Doe maar rustig aan. En bijlezen is haast geen haalbare kaart hoor. Als ik terugkom na een dag werken is het al haast geen doen, mede dankzij Magtelt en Jips met hun geweldige crochet-a-long. Per dag komen er zowat 2 nieuwe pagina's bij

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Bericht van: Jips
Datum bericht: 28 Februari 2011 om 13:11

Meid wat goed dat je weer komt en de draad weer oppakt. Het waken bij iemand die op sterven ligt is inderdaad heel bijzonder en schept een sterke band.

Ik heb dit zelf de 2 weken voor de kerst intensief bij mijn oma gedaan en op de avond voor haar overlijden was haar verjaardag en zaten we er zelfs met de hele familie. Hele mooie herinneringen.

Gecondoleerd met het overlijden van je vader. Het zal een periode van verwerken worden en doe dat met de liefhebbende mensen om je heen, dat is belangrijk.

Fijn dat je vriendin ook aan de beterende hand is. Ik hoop dat het goed met haar blijft gaan.

Je bent van harte welkom mee te doen aan onze Hobbydoos Omslagdoek a long. Het is geen project wat in bepaalde tijd af hoeft hoor, gewoon gezellig met elkaar aan iets werken en daarover kletsen

Sterkte de komende tijd!

-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.

Bericht van: nldutchy
Datum bericht: 28 Februari 2011 om 13:30
Hey Tinkerbelleke, ik had je al gemaild of ge-pm-d, ben ik ff kwijt omdat ik je miste...meis, nog m'n deelneming met het overlijden van je vader, intensieve periode geweest, begrijp ik..maar kind, wat zal hij het lekker warm hebben gehad met z'n gebreide sokken van je...dat vergeet ik nooit meer ! Dapper dat jullie ff de zon hebben opgezocht om de warmte met elkaar vast te houden..heel veel sterkte, doe rustig aan en vooral welkom terug !!

-------------
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com" rel="nofollow - http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy

Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 28 Februari 2011 om 13:40

Hoi Tinkerbell,

welkom terug en nog gecondoleerd met het overlijden van je vader.Wat fijn dat je zo'n goede band hebt met je familie.Is in zulke periodes onmisbaar.Nog veel sterkte de komende tijd.

-------------

Bericht van: boek
Datum bericht: 28 Februari 2011 om 14:21

nog mijn oprechte deelneming met het overlijden van je vader, fijn dat het afscheid goed voelde

ben blij dat je er weer bent gezellig

-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>

Bericht van: diny183
Datum bericht: 28 Februari 2011 om 15:51
Welkom terug Tinkerbell

-------------

Bericht van: pippie
Datum bericht: 28 Februari 2011 om 16:48
Van harte welkom terug!!!!

Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 28 Februari 2011 om 16:56

Halo Tinkerbel

welkom terug, en mijn oprechte deelneming bij het overlijden van je vader

Bericht van: hesterkerstgek1
Datum bericht: 28 Februari 2011 om 17:58

hallo tinkerbell,

gecondoleerd met het overlijden van je vader,fijn dat het met je vriendin

nu goed gaat!!!!welkom terug hoor en rustig aan!!!

-------------
GROETJES HESTER

Bericht van: pralientje
Datum bericht: 01 Maart 2011 om 09:34

Hoi Tinkerbel

Blij dat je terug bent innige deelneming met je vader ,en doe je vriendin vel groeten en zeg dat ze zo verder moet doen

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen

Bericht van: Corry R
Datum bericht: 01 Maart 2011 om 14:00

Nog gecondoleerd met het verlies van je vader.

Het zal nog moeilijk worden,maar fijn dat jullie op een mooie manier afscheid hebben kunnen nemen.

gelukkig gaat het met je vriendin de goede kant uit,ook een lange weg te gaan,maar het klinkt positief.

Heel veel sterkte,en probeer de draad maar langzaam op te pakken.

-------------
https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek

Bericht van: smimske
Datum bericht: 01 Maart 2011 om 14:07

Hoi,

Mooi om te lezen dat ondanks het verdriet om je vader je zoveel warmte en liefde hebt ervaren bij het waken en afscheid nemen! En wat fijn dat jullie daarna in de gelegenheid waren de batterij weer op te laden in het zonnetje samen met je moeder! Goed om de draad hier weer op te pakken,maar doe vooral dat wat goed voor jou voelt!! Beterschap en sterkte voor je vriendin ook,hoop dat de postitieve weg zich voortzet! En een knuffel voor jou!!!

-------------

Bericht van: Tul!p
Datum bericht: 01 Maart 2011 om 14:42
Hoi Tinkerbel,

Ten eerste natuurlijk gecondoleerd met het verlies van je vader en fijn dat jullie hebben genoten van een weekje zon.
Welkom terug.

-------------
GROETJES

Bericht van: breinaald
Datum bericht: 01 Maart 2011 om 16:10
nog gecondoleerd
en alles komt wel weer op z n pootjes terecht. de zin om te
handwerken komt wel weer als je lekker rustig aan doet om
alles te verwerken, dan komt de zin vanzelf weer

-------------
quality=

Bericht van: Tineke01
Datum bericht: 04 Maart 2011 om 20:34
Hoi Tinkerbel,
Eerst nog gecondoleerd met 't verlies van je vader. Toen ik net jouw berichtje zat te lezen, bedacht ik opeens dat we elkaar in december al eens een p.m.metje stuurden en mekaar sterkte en beterschap wensten, met jouw vader en mijn moeder.
Vreemd genoeg is het er daarna niet meer van gekomen.
Waarschijnlijk allebei te druk geweest met onze eigen problemen. Mijn moeder is inmiddels ook overleden.
Zo is het leven, dit hoort er ook bij.
Net als jij doet, zal ik over een tijdje de draad weer op moeten pakken. Nu nog even te druk met ouderlijk huis leeg maken en alles wat daarbij komt kijken.
Daarna komen de handwerkkriebels vanzelf wel terug.
Groet, Tineke01

Bericht van: naatje
Datum bericht: 06 Maart 2011 om 22:10
Hoi Tink,wat fijn om weer iets van je te lezen.
Gecondoleerd met je vader.Wat fijn dat jullie zo met zijn allen afscheid hebben kunnen nemen van jullie vader/man.Ik begrijp dat dat een hechte band maakt.

Heerlijk dat jullie even hebben kunnen uitwaaien in het zonnetje.Hopelijk komt je leventje nu weer in een iets rustiger vaarwater,is wel beter voor jou persoontje.
Al die zorgen op je smalle schouders kan je nekken,maar je bent sterk en komt er wel. Dikke knuf.

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl

Bericht van: rita_1709
Datum bericht: 15 Maart 2011 om 09:55

Lieve Tinkerbel,

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je vader. Fijn dat jullie met z'n allen op een mooie manier hebben kunnen afscheid nemen.

Hopelijk kan je nu na een deugddoende  vakantie opnieuw de draad opnemen. Neem rustig je tijd om alles te verwerken en een plaatsje te geven in je leven.

Veel sterkte !

-------------
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!

Bericht van: TLooman
Datum bericht: 19 Maart 2011 om 19:08
Originally posted by rita_1709 rita_1709 wrote:

Lieve Tinkerbel,

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je vader. Fijn dat jullie met z'n allen op een mooie manier hebben kunnen afscheid nemen.

Hopelijk kan je nu na een deugddoende  vakantie opnieuw de draad opnemen. Neem rustig je tijd om alles te verwerken en een plaatsje te geven in je leven.

Veel sterkte !

ook van mij

-------------
groetjes Thea

Bericht van: creaans
Datum bericht: 20 Maart 2011 om 13:33
Hoi Tinkerbel, welkom terug na een zorgelijke en droevige tijd. Gecondoleerd met je vader,fijn dat jullie met z'n allen op een mooie manier hebben kunnen afscheid nemen.

Fijn dat je de draad weer gaat oppakken.

Bericht van: linda1959
Datum bericht: 29 Maart 2011 om 13:59
gecondoleerd met het verlies van je vader Tinkelbell

JE WEET PAS WAT JE MIST ALS HET ER NIET MEER IS

deze wijze raad kwam nooit bij me op tot het moment ook mijn vader en moeder overleden waren . Is waarheid als een koe
anders is alles altijd zo zelfsprekend.

verdriet maakt plaats voor mooie herinneringen

groetjes linda

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net