Print Pagina | Close Window

ben er weer!

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=2005
Print Datum: 29 Maart 2024 om 02:46
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: ben er weer!
Bericht van: chrisje
Onderwerp: ben er weer!
Datum bericht: 20 Juli 2007 om 10:57

hoi allemaal! ben net terug uit het mooie barcelona! En gelijk terug met de voetjes op de grond... wat een weer is het hier, zeg...

ik ga nu bijlezen!

 




Antwoorden:
Bericht van: perlefientje
Datum bericht: 20 Juli 2007 om 11:09

Ah Chrisje, we hebben u gemist!

We zijn hier ondertussen begonnen met vlindertjes te haken, 't is niet moeilijk  Je hebt al weer veel werk zeker om bij te lezen. Mooi weer gehad? En een leuke vakantie in Barcelona? En komt Hema vandaag ook thuis?

Groetjes Perlefientje



Bericht van: Polly
Datum bericht: 20 Juli 2007 om 11:09
Succes, we zijn praterig geweest hoor! Ja bah he? Hier ook al zo triest, nou ja past wel bij de stemming in dit huis (zou willen dat mn cavia weer eet uitzichzelf)

-------------
Groetjes, Yvonne


Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 20 Juli 2007 om 11:36
He chrisje!!! hoe was het? mooie dingen gezien??
moet ik een parapluutje voor je breien?


Bericht van: Carola
Datum bericht: 20 Juli 2007 om 14:52
he chrisje, mooi weer gehad?? welkom terug!!


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 20 Juli 2007 om 16:39
Hoi Christelle leuk dat je er weer bent ik hoop dat je het daar naar je zin hebt gehad en dat je ons gemist hebt

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: breioma
Datum bericht: 20 Juli 2007 om 19:50

Hoi chrisje, het was stil zonder jou.Ga maar weer lekker haken ,dat is met dit weer een prima tijdverdrijf.

Groetjes corry



Bericht van: miep
Datum bericht: 20 Juli 2007 om 20:07
Hoi Chrisje, fijn dat je heelhuids terug bent.


Bericht van: tdv
Datum bericht: 20 Juli 2007 om 20:46
hai hai welkom thuis

-------------
groetjes tine


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 20 Juli 2007 om 21:16

hallo Crisje,

fijn dat je weer terug bent ik hoop  dat je genoten hebt van je vakantie    groetjes Thea



-------------
groetjes Thea


Bericht van: geesje
Datum bericht: 20 Juli 2007 om 21:34
.................Chrisje,........welkom terug........fijn geweest???????????????gr geesje

-------------
groetjes geesje


Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 21 Juli 2007 om 12:27
hoi chrisje,wat fijn dat je weer thuis en op het forum ben.ik sluit me bij de bovenste allemaal aan.groetjes van diana.


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 21 Juli 2007 om 18:03
Hoi Christelle ik hoop dat je leuke herinneringen aan je vakantie hebt overgehouden. Maar je zult ons toch ook wel een beetje gemist hebben?

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 21 Juli 2007 om 18:36

tuurlijk heb ik jullie allemaal gemist! En wat een kwebbels zijn jullie zeg, wat heb ik een hoop werk met bijlezen...

ik duik nog even naar "creaties" om te zien hoe flink jullie geweest zijn, en dan duik ik in de vuile was... (nou ja, is net een "goed" moment, maar mijn wasmachine gaf net de geest... wasje hier en daar gaan doen dus, zucht... Hoi mam, we zijn weer terug, haha!) Hema heeft zo te zien haar zeep amper nat gemaakt en heeft één washandje gebruikt op de hele week...  Dit boerinneke dus maar eerst goed onder handen nemen zo meteen...

Perlefientje, lukken de vlindertjes goed???



Bericht van: breioma
Datum bericht: 21 Juli 2007 om 18:47

Fijn, al die was, en dan ook nog al het gekwebbel lezen,straks moet je weer weg!!!

groetjes corry



Bericht van: Hilletje
Datum bericht: 21 Juli 2007 om 18:49
Hallo Crisje,

Welkom thuis en Barcelona is echt een mooie stad.
Vertel je er nog eens over?
Groetjes van Hil


-------------
H.v.d.Bos


Bericht van: breioma
Datum bericht: 21 Juli 2007 om 18:53

Hoi Hil,leuk dat je even langs komt, hoe is het met je haakwerkjes,of ben je weer aan het breien/

groetjes Corry



Bericht van: Hilletje
Datum bericht: 21 Juli 2007 om 19:06
Oh Corrie niet lachen hoor, maar ik was eerst begonnen met vasten en toen met halve stokjes en later een heel stokje(allemaal voordat ik jouw spullen had hoor) nu is de pannelap af........niet lachen zei ik nog, nu is het net een kannetje dus met een tuitje er aan, heb ik dat? kennelijk heb ik aan 1 kant steeds gemeerderd, heb moeite met keren. Maar ik blijf oefenen tot ik erbij neer val.
Groetjes van Hil


-------------
H.v.d.Bos


Bericht van: breioma
Datum bericht: 21 Juli 2007 om 19:13

Ja ik moest wel even lachen,maar keren is inderdaad even lastig, haak na je laatste vaste 1 losse en begin dan na die losse in de eerste vaste van de toer,in het begin is het moeilijk om recht te blijven,maar een kannetje is toch ook leuk,eigen creatie!!

groetjes corry



Bericht van: Hilletje
Datum bericht: 21 Juli 2007 om 19:36
Wat ben je toch lekker positief corry, daar heb ik wat aan, want ik zit soms zò te klungelen in mijn uppie hier. Uiteindelijk kom ik er wel, maar het duurt even.
Ik mag nog steeds niet de deur uit, ja de tuin in maar verder niets en ik baal er zò van, ik wil er weer uit!!!!
Groetjes van Hil


-------------
H.v.d.Bos


Bericht van: perle
Datum bericht: 21 Juli 2007 om 19:48

 

Hallo,Chrisje!

Hema al lekker gezeept?Heeft ze het ook naar haar zin gehad?

De vlindertjes lukken prima,hoor!Perlefientje is naarstig aan het breien want wil na Pluto heel graag iets haken!Dus Pluto gaat nu wel vlug door haar vingertjes!Vandaag was mijn sjaal klaar (voor toverbloemenprinses)Weer wat nieuws ,met lintgaren (Cascade van scheepjeswol)had ik nog nooit verwerkt en moest dit toch ook es meemaken!Is mooi,en sluit mooi aan in haar hals en nekje!Dus ideaal voor komende winter!Ben nu het barbietasje aan 't haken maar word een grote(dankzij het patroontje van L33ntje)Dus een van 20 toeren in glanskatoen(Fil D'Ecosse 5)Heb al ideetjes hoe ik die zal afwerken!Wacht maar af!Maar dan moet ik terug verder werken aan wintercollectie voor de dames (start school september)Zijn ondertussen nog truitjes voor mijn zus haar jongste bijgekomen!Dat manneke heeft van zijn tante (moi)nu nog gene trui gehad)En ik vind het een schande!Kon niet kiezen,dus 't worden er twee!En zoals je mischien al gelezen hebt,de engeltjes van Renske!Wil er meerdere voor in boom !

Veel werk in 't vooruitzicht ,ik haak al de hele dag als een zotje!Want heb er eingelijk geen tijd voor!

Moet een mens 's nachts echt slapen of lukken stokjes onder oogleden ook???????????????????????????????????????????????????????ha hahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!Perle!



-------------


Bericht van: breioma
Datum bericht: 22 Juli 2007 om 10:51

Stokjes lukt misschien nog wel,maar ik vrees dat je dan de volgende dag niet meer han haken of breien.

groetjes corry



Bericht van: chrisje
Datum bericht: 22 Juli 2007 om 19:58
ik haak 's nachts stokjes met mijn ogen dicht...


Bericht van: Josl
Datum bericht: 22 Juli 2007 om 21:14

Hallo Crhisje,

welkom terug uit Barcelona. Het was daar zeker wel mooi weer?? Was je er al eerder geweest?  Fantasiche gebouwen he, en het Gaudipark en lekkere tapas. Mjammie, ik krijg er ook best zin in.

groetjes, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?




Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net