Print Pagina | Close Window

laatste haakwerkjes

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Mijn creaties
Forum: Hier kun je je eigen werk presenteren.
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=2070
Print Datum: 24 December 2024 om 17:19
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: laatste haakwerkjes
Bericht van: breioma
Onderwerp: laatste haakwerkjes
Datum bericht: 29 Juli 2007 om 15:08

Tasje voor mezelf, tasje voor sylke en een inktvisje met belletjes erin voor myrthe,nu ga ik weer even wat truitjes breien voor de kleinkinderen.

Antwoorden:
Bericht van: Josl
Datum bericht: 29 Juli 2007 om 16:33

Hoi Corrie, (je wordt nog eens een HAAKoma ipv een breioma): wat een schitterende tassen. Ook leuk om "de" tas van Renske in diverse kleuren te maken en

wat heb je die tas waarvan je me gisteren het patroontje stuurde snel gemaakt!! Prachtig allemaal, ook het inktvisje (hadden we daar een patroontje van??).

groetjes, Joke (josl)

-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Datum bericht: 29 Juli 2007 om 17:10

Ik was al bijna klaar met het paarse tasje,

Het inktvisje is gratis van drops,heb hem iets kleiner gemaakt,ik ben brei,haak,zaag en schilderoma,er was ooit iemand die mij breioma noemde,vandaar de naam

Bericht van: perlefientje
Datum bericht: 29 Juli 2007 om 17:40

Heel mooi hoor! Dat paarse tasje, is dat dat tasje van het patroontje dat ik doorgestuurd had, of vergis ik me. Ook weer druk bezig geweest

Groetjes Perlefientje

Datum bericht: 29 Juli 2007 om 17:58
Klopt Perlefientje , sylke vond dat erg leuk, de riem bij het andere tasje hen ik ook gemaakt,het patroontje is inmiddels ook weer naar anderen doorgestuurd.

Bericht van: eve.V
Datum bericht: 29 Juli 2007 om 18:06
Wat voor leuke dingen heb je weer gemaakt

Groetjes Evelien

Bericht van: Carola
Datum bericht: 29 Juli 2007 om 18:58
die paarse tas is leuk zeg.. wilde dat ik zo'n oma had!!!

Bericht van: miep
Datum bericht: 29 Juli 2007 om 19:13
Hoi Corry, ziet er weer fantastisch uit. Ben ook wel benieuwd naar je figuurzaagprojecten (doe ik zelf ook graag). Heb je daar nog foto's van?

Bericht van: amandel
Datum bericht: 29 Juli 2007 om 19:23
Corry, wat een beeldjes, lekker handig die tasjes, en dan dat schattige inktvisje, lief hoor, groetjes irene.

-------------
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.

Bericht van: Nicole
Datum bericht: 29 Juli 2007 om 19:24
Leuk geworden allemaal! Wat voor oma je ook bent, je bent in elk geval geen oma die zich verveelt!

groetjes Nicole

Datum bericht: 29 Juli 2007 om 19:25

Originally posted by miep miep wrote:

Hoi Corry, ziet er weer fantastisch uit. Ben ook wel benieuwd naar je figuurzaagprojecten (doe ik zelf ook graag). Heb je daar nog foto's van?

ik heb stapels foto's ,veel puzzels ,kapstokjes lampjes en spelletjes gemaakt,ik zal je wel eens wat mailen.ze horen hier niet echt op het forum,staat nu even stil,maar ga binnenkort weer beginnen.

Bericht van: perle
Datum bericht: 29 Juli 2007 om 19:28

Heel mooie en praktische tasjes!!!!!!!!!!!!!

Jaja,wenste dat ik ook zo'n oma had,mijn oma breidde voor ons veel pantoffeltjes(zonder maat te nemen)...Ze zullen altijd wel voor iemand passen!(was haar motto ...en gelijk had ze met 22 kleinkinderen )

Maar tasjes zijn natuurlijk voor meisjes veel leuker!

Mooi zo!!!!!!!!!!!Lieve Oma!!!!!!!!!!!!!!!

-------------

Bericht van: perle
Datum bericht: 29 Juli 2007 om 20:00

Begrijp me niet verkeerd ,hé!Ik had een lieve oma hoor!Maar...ze maakte geen tasjes!Hahaha!!!!!!!

Mijn pantoffeltjes deden ook deugd ,hé!Zijn een beetje die modelletjes van drops patronen en die zou ik met meer tijd ook graag es maken!Ken je die?

-------------

Bericht van: T Looman
Datum bericht: 29 Juli 2007 om 21:19

wat leuk gemaakt Corry

groetjes Thea

-------------
groetjes Thea

Bericht van: catharina
Datum bericht: 29 Juli 2007 om 21:25
Wat prachtig alles.Mooie kleuren ook.

-------------
Groetjes Catharina

Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 29 Juli 2007 om 21:52
wat mooi!!!

Bericht van: Josl
Datum bericht: 29 Juli 2007 om 22:00

Originally posted by Carola Carola wrote:

Ik weet niet of je mij oud genoeg vindt, maar ik wil best je oma zijn hoor!!

groetjes, "oma Joke" (hihihihihhahahahi)

-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 30 Juli 2007 om 02:13
Originally posted by perle perle wrote:

Heel mooie en praktische tasjes!!!!!!!!!!!!!

Jaja,wenste dat ik ook zo'n oma had,mijn oma breidde voor ons veel pantoffeltjes(zonder maat te nemen)...Ze zullen altijd wel voor iemand passen!(was haar motto ...en gelijk had ze met 22 kleinkinderen )

Maar tasjes zijn natuurlijk voor meisjes veel leuker!

Mooi zo!!!!!!!!!!!Lieve Oma!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn oma breide vroeger alleen maar onderlijfjes voor ons in katoen voor de zomer en wollen voor de winter. Het was nog stoken met een kachel en de slaapkamers waren ijzig koud vooral de mijne werd algemeen de frigo genoemd bij ons thuis. dus die onderlijfkes waren meer dan welkom maar ik had toch liever zo een mooi tasje gehad

voor de rest sluit ik me aan bij de rest heel mooi werk hoor corry

-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG

Bericht van: x_ophelia
Datum bericht: 30 Juli 2007 om 08:49
mooi !

Bericht van: chrisje
Datum bericht: 31 Juli 2007 om 09:34

wij willen allemaal wel zo'n oma, hoor!  Maar ik vrees dat corry het al druk genoeg heeft...

het tasje in inderdaad heel kleurig en vrolijk! Mooie dingen heb je weer gemaakt, hoor! Is katoen ook zo'n beetje je favoriet, corry? (ik heb er ook een zwak voor: het is zo praktisch, hé...)

Hoe heb je de rinkeltjes in de inktvis gedaan, corry? Zitten ze ergens in og gewoon zo in de vulling?

Bericht van: corine
Datum bericht: 31 Juli 2007 om 09:39
wat moooi hoor.

-------------

Bericht van: Guests
Datum bericht: 31 Juli 2007 om 09:58

leuk allemaaal weer Corry ga zo door.

groetjes puckLOLLOLLOL

Datum bericht: 31 Juli 2007 om 17:54
Originally posted by chrisje chrisje wrote:

wij willen allemaal wel zo'n oma, hoor!  Maar ik vrees dat corry het al druk genoeg heeft...

het tasje in inderdaad heel kleurig en vrolijk! Mooie dingen heb je weer gemaakt, hoor! Is katoen ook zo'n beetje je favoriet, corry? (ik heb er ook een zwak voor: het is zo praktisch, hé...)

Hoe heb je de rinkeltjes in de inktvis gedaan, corry? Zitten ze ergens in og gewoon zo in de vulling?

In de ogen en in de vulling,hij hangt reeds in de box,de paarse tas is ook in gebruik,ze was er harstikke blij mee,en daar doe je het toch voor!!!

met katoen haken is lekker stevig ,zeker voor die kleintjes, breien is met wol prettiger,ik gebruik het ook wel andersom,de roze beer was van wol.

Datum bericht: 31 Juli 2007 om 18:27

Originally posted by Carola Carola wrote:

Mijn kinderen hadden een zeer handige oma,maar die wilde niets maken anders werden ze teveel verwend,ik had toen geen tijd voor knuffels enz,naaide en breide alle kleren zelf,nu is het tijd om de kleintjes te verwennen en met plezier ook af en toe iets voor mijn schoondochter,die heeft wel iets met al dat haakwerk.Maar carola, jij maakt zelf van die prachtige dingen!!!

Bericht van: geesje
Datum bericht: 31 Juli 2007 om 21:39
.........Corry..............prachtig hoor................    gr.geesje

-------------
groetjes geesje

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net