Print Pagina | Close Window

afscheid

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=2076
Print Datum: 27 November 2024 om 03:23
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: afscheid
Bericht van: Tony
Onderwerp: afscheid
Datum bericht: 30 Juli 2007 om 09:39

Na 8 heerlijke weken samen was dan Zaterdag het onvermijdelijke afscheid.  En vertrokken mijn zoon en zijn vrouw weer naar Australië. Het was wel even heftig, en er werd menig traantje gelaten. Zelf ben ik op zo'n moment vrij sterk, maar mijn kinderen kennen me en weten dat het bij mij pas later komt, als ik alleen ben.

Gisteren was dus een zware dag, mijn schoonzusje kwam 's morgens even kijken, hoe het met mij ging, mijn dochter heeft 2 keer gebeld, en mijn zoon die hier in 'sGravenmoer woont ook. Verder hebben ze me met rust gelaten.

Vanmorgen had ik mijn zoon in Australië weer "on line", om me te vertellen dat ze een goede vlucht gehad hebben, en nu klaar waren om in hun eigen bed te duiken, En het leven gaat weer gewoon verder .

Bedankt voor al jullie belangstelling en medeleven.

Groetjes Tony

-------------
Antonia

Antwoorden:
Bericht van: miep
Datum bericht: 30 Juli 2007 om 10:02

Hoi Tony, afscheid nemen blijft vervelend. Je weet dat ze weer teruggaan, maar na een bezoek van acht weken, zijn ze al bijna weer een onderdeel van je dagelijkse leven. Gelukkig heb je weer een heleboel herinneringen waar je op kunt teren tot hun eventuele volgende bezoek. Hopelijk kun je een beetje afleiding vinden.

Bericht van: breioma
Datum bericht: 30 Juli 2007 om 15:57
Hoi tony,jammer dat ze weer weg zijn,het zal wel erg stil zijn zo na al die tijd.

Bericht van: x_ophelia
Datum bericht: 30 Juli 2007 om 20:00
Ik heb echt bewondering voor jullie...het steeds weerkerend afscheid. Ik kan me inbeelden dat daar inderdaad menige traantjes vloeien!
Echt, ik vind dat heel knap dat mensen, dichte familie zoveel van elkaar kunnen houden dat ze elkaar ook kunnen loslaten in alle liefde.
Met mijn verlatingsangst zie ik dat voor mezelf als onmogelijk. Dus kijk ik wel op naar jullie, naar jullie kunnen daarin en hoop ik dat ik dat ooit ook zal kunnen.

Héél veel moed, sterkte en alles wat je nodig hebt op zulke momenten!

Bericht van: winnes
Datum bericht: 30 Juli 2007 om 20:15
Hoe is het nu? Gaat het alweer wat beter? groetjes winny

-------------
winnes

Bericht van: catharina
Datum bericht: 30 Juli 2007 om 20:31

Lieve Tony.

Mijn gedachten zijn bij jou!!!!!

-------------
Groetjes Catharina

Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 30 Juli 2007 om 23:14

Lieve tony,

Je wist wel dat het maar voor 8 weken was, maar ik begrijp best dat het afscheid niet makkelijk voor je was. Verwarm je aan de mensen die nog dicht bij je zijn en gelukkig heb je internet en kun je zo vaak on line gaan als je wilt, of met  australie en als ze daar niet antwoorden dan kan je altijd bij een van ons terecht.

Van deze kant heel veel

-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG

Bericht van: Tess
Datum bericht: 30 Juli 2007 om 23:22

Dat lijkt me zo vreselijk moeilijk als moeder zijnde, er gaat een stukje van jezelf dat vliegtuig in om aan de andere kant van de wereld er weer uit te stappen.

Sterkte hoor

-------------
Liefs Tess

Bericht van: Edith
Datum bericht: 31 Juli 2007 om 19:18
Een kleine troost: met de communicatiemiddelen van vandaag hou je wel sneller contact dan vroeger.

Bericht van: Edith
Datum bericht: 31 Juli 2007 om 19:18
PS: maar het blijft natuurlijk anders dan live-contact.

Bericht van: smurfje
Datum bericht: 31 Juli 2007 om 19:28

Lieve Tony.... ik krijg er kippevel en tranen van in mijn ogen!!!!! Maar weet...uit het oog is niet uit het hart!!!!!!!!!

Dikke  van mij !!!!!!

-------------
Ik wens jullie vandaag veel glimlachjes toe!!! "Beary" big hugs van Smurfje

Bericht van: Tony
Datum bericht: 01 Augustus 2007 om 09:23

Lieve schatten, allemaal bedankt voor jullie medeleven .

Het doet een mens zo'n goed om lieve vrienden te hebben.  

Groetjes Tony

-------------
Antonia

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net