Goedkoop haakkatoen / wol?
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Gezocht
Forum: Zoek je een patroon of blad zet het dan hier neer
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=2103
Print Datum: 17 Februari 2025 om 09:34 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Goedkoop haakkatoen / wol?
Bericht van: Guests
Onderwerp: Goedkoop haakkatoen / wol?
Datum bericht: 02 Augustus 2007 om 12:35
Ik heb even een heel andere vraag: hoe komen jullie aan haakkatoen en / of wol? Ja, ik weet dat er winkels zijn waar je dat kunt kopen , maar ik vind het vaak zo duur allemaal. Als arme studente is dat bij grote projecten niet altijd op te brengen ![](smileys/smiley17.gif)
Dus ik vroeg me af: hoe komen jullie aan je materiaal?
|
Antwoorden:
Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 02 Augustus 2007 om 13:16
standaard wibra, zeeman en hans textiel bij mij.
hooguit 99 cent per bol. en als ik heeeeel lief ben, mag ik een keer naar de beekbergse wolhal, waar bolletjes 1.20 kosten hahaha
alhoewel ik net van de week een mega-order bij renske heb geplaatst, wilde zo graag brazilia wol en nog meer frutseldingen.
marktplaats misschien wat??
|
Bericht van: breioma
Datum bericht: 02 Augustus 2007 om 14:18
Overal waar aan biedingen zijn,zeeman en wibra is ook wel prettig werken,Die beekbergse wolhal zag ik op internet ,die hebben veel zeg, en is die echt zo goedkoop?
|
Datum bericht: 02 Augustus 2007 om 14:29
nee die wolhal is niet goedkoop. maar ze hebben 2 rekken die dat wel zijn, maar dan heb je wel 50-gramsbollen voor ong. 1 euro per stuk. ik doe dat af en toe voor apartere kleuren, bv vleeskleur ( http://www.beekbergsewolhal.nl/pd-844750975.htm?categoryId=4 6) heeft de zeeman gewoon niet. Vooral scheepjeswol gebruik ik dan, en die is erg goed. Ik fiets er af en toe langs, en betaal altijd ong. een euro per bol.
http://www.beekbergsewolhal.nl/pi-1207241655.htm?categoryId= 26
|
Datum bericht: 02 Augustus 2007 om 14:50
Ik had hem al bij favorieten staan,je kan ook via internet bestellen,maar daar staan die goedkopere,natuurlijk niet allemaal bij,ik denk dat ik in het najaar toch maar eens moet gaan kijken.en dan heel veel kopen ,anders is het nog duur.
|
Bericht van: happyknitter26
Datum bericht: 02 Augustus 2007 om 15:16
he lisa
wanneer was die hobbydoosdag nu ???
uitstapje naar die wolhal ????????????????????????????
------------- <a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"> </a>Fabie
|
Datum bericht: 02 Augustus 2007 om 15:40
wanneer jij wilt fabie! maar die bolletjes zijn wel de helft kleiner dan die van de zeeman hoor! en die op internet zijn even duur als in de winkel.
|
Bericht van: Carola
Datum bericht: 02 Augustus 2007 om 16:01
ik wil ook meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeee
|
Bericht van: Haaknaald
Datum bericht: 02 Augustus 2007 om 16:37
Bij de Wibra, Zeeman, Hanstextiel en Action kun je goedkoop wol kopen.
De Wibra heeft ook bolletjes katoen en ook gemeleerd garen.
Action heeft leuke pluisjes garen in diverse kleuren.
Hanstextiel is ietsje duurder met garen.
Groetjes Els.
|
Datum bericht: 02 Augustus 2007 om 17:10
kom maar hoor carola je mag wel mee...
|
Datum bericht: 02 Augustus 2007 om 17:57
jippiee!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben net ook weer lang de w gelopen haha oeps!!
|
Bericht van: x_ophelia
Datum bericht: 03 Augustus 2007 om 08:43
pfft, bij ons heb je geen hanstextiel en action wel een zeeman en wibra, maar in zeeman bij mij hebben ze geen wol! dus is het wibra alleen maar daar hebben ze niet erg veel kleurtjes en ben op zoek naar een kerstgroene bol wol!
|
Datum bericht: 03 Augustus 2007 om 12:11
uhm ik ga vanav ook weer naar de zeeman carola...ben verslaafd
|
Bericht van: Edith
Datum bericht: 03 Augustus 2007 om 15:07
Ik heb nog zoveel liggen dat ik mezelf eerst opdracht heb gegeven de bolletjes op te maken. Maar de Zeeman en Hans Textiel hebben vaak wat voor simpele projectjes bij ons (Hans meer dan de Zeeman). Een Wibra hebben we niet in de buurt.
Ik denk dat wij de dure wol via de site van de Beekbergse Wolhal mogen bestellen en dat ze dan de restbolletjes en bolletjes die uit het assortiment gaan in de goedkope bollenbak gooien. En dat is dan voor de mensen die persoonlijk langs komen.
In Stiphout (bij Helmond) zit De Greef. Ze verkopen woningtextiel, maar hebben ook een flinke hoek wol. En ook hierbij zitten goedkope bolletjes en aanbiedingen.
|
Datum bericht: 03 Augustus 2007 om 17:01
nee ze hebben geen bollenbak hoor. alles op internet is dezelfde prijzen als in de winkel. de goedkoopste zijn 1 euro.
hans textiel is van dat hele dunne wol, dat is niet echt wat.alhoewel die regenboogwol nu wel heel leuk is
|
Bericht van: Edith
Datum bericht: 03 Augustus 2007 om 21:22
Ik zag het net inderdaad de op de site. Dan kan het altijd interessant zijn om het via de site te bestellen. Als ik toe ben aan een nieuwe serie garens.
|
Datum bericht: 03 Augustus 2007 om 21:23
ja precies. ik heb nu ook wat van renske besteld, die heeft zulke mooie aparte dingetjes. van dat harige spul en zo.
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 03 Augustus 2007 om 21:59
Knaakland heeft 's winters ook wol. Als je wilt dat een winkel wol gaat verkopen, kun je al je vriendinnen en moeders van school, of zomaar winkelende vrouwen vragen om in die winkel naar breiwol te informeren en heel teleurgesteld te reageren als er nee wordt verkocht.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: Patroontje
Datum bericht: 05 Augustus 2007 om 11:38
Kijk eens op braderie of rommelmarkt hier staat meestal een oude man en is ook niet duur ik koop het altijd van hem
|
Datum bericht: 05 Augustus 2007 om 14:08
Zaterdag zag ik dat Wibra en Zeeman al de nieuwe collectie wol hebben liggen. Volgende week zal ik Hans Textiel chequen. Die heeft bij ons 's winters wel dikke wol, trouwens. Op de Apeldoornse markt heb ik ook wel eens een wolkraam gezien, maar die was zo duur, dat breien geen grapje meer is. Wel heel mooie wol en katoen.
wat rozengeur.
|
Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 05 Augustus 2007 om 15:15
ik heb in Tsjechië katoen gekocht 1 euro 90 voor 75 gram van het merk katka naald 2,5 - 3. is dit duur?
-------------
![](http://i8.photobucket.com/albums/a24/bronsjes/signature_16.gif) ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~
|
Datum bericht: 05 Augustus 2007 om 15:57
hey magtelt, wanneer was dat dan?? ik heb bij de apeldoornse markt nog nooit een wolkraam gezien. maar zou t wel graag willen!!
|
Datum bericht: 05 Augustus 2007 om 16:32
he ophelia, ik heb zaterdag dus gister groen gekocht bij wibra ja ja kerst grooen!!! is nieuw in de collectie zeggen ze, trouwens ik heb gevraagd en in de meeste filalen kan je bestellen wat je wilt en dan halen ze het uit het andere filiaal naar jouw filiaal toe want hier is vaak ook niet veel kleur!!
|
Datum bericht: 05 Augustus 2007 om 16:42
knitalot wrote:
hey magtelt, wanneer was dat dan?? ik heb bij de apeldoornse markt nog nooit een wolkraam gezien. maar zou t wel graag willen!! ![](smileys/smiley4.gif) |
Een jaar of vier geleden heb ik er voor het laatst wol gekocht. Ik kom nu niet veel meer op de markt, omdat er voornamelijk kledingkramen staan en weinig textiel en fournituren. Ja het wordt minder en minder met de wol, er zat een tijd geleden ook een kledingzaak in de Oranjerie, waar dat geldpunt en de toiletten zijn, die verkocht ook wol. Hopelijk komt Knaakland snel weer met een schap wol. Toen ik pas in Apeldoorn woonde, was er een 3 Suisses en een Phildar winkel, een in de Brinklaan en de ander, meen ik in de Mariastraat. Toen heb ik nog al die poppenbreiboekjes van 3 Suisses gekocht.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 05 Augustus 2007 om 16:45
Eugenie wrote:
ik heb in Tsjechië katoen gekocht 1 euro 90 voor 75 gram van het merk katka naald 2,5 - 3. is dit duur? | Dat hangt van de looplengte af, hier zijn bollen meestal 50 0f 100 gram. Dure wol heeft meestal een kleine looplengte, dan heb je veel meer bollen nodig voor dezelfde trui als met b.v. Wibra wol. En dan wordt ie ook zwaarder. Ik denk niet dat je duur uit was en nu heb je een souvenir als je ermee gebreid hebt.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 05 Augustus 2007 om 19:22
oh echt nooit geweten van die kledingzaak? vindt het al vreemd dat crea-art geen breispul heeft. Ja hoor hebben wij een phildarwinkel gehad? helaas brei ik pas 2 jaar dus dat ben ik misgelopen. leuk een plaatsgenootje!! zal vol spanning op knaakland wachten
|
Datum bericht: 05 Augustus 2007 om 23:17
Ik vraag elke keer dat ik Crea Art passeer even of ze misschien haak en brei spullen hebben, hopelijk denken ze dat ik telkens een ander ben.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 07:25
zijn er in elk geval 2, ik doe dat ook. kan het niet laten...1 keer zei zo'n meisj: "maar mevrouw, dat doet toch bijna niemand meer?" hahahah
|
Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 09:17
Toen ik hier kwam wonen in 1994 barstte het nog van de handwerkwinkels en breizaken. Ik herinner me zelfs nog dat de Giraffe breiwol had (maad die hele winkel bestaat niet meer geloof ik, allemaal ook Blokker geworden). En Xenos in het begin ook nog wel wat. De supermakrt had regelmatig goedkope pakketten, en diverse kraampjes op de markt. Ook bij de Hema kon je vooral voor katoen goed terecht.
Eind jaren '90 was het ineens helemaal niks meer, alleen nog het vreselijk dure Bertus Workel, die eigenlijk alleen maar mooi en duur spul heeft. Nu zie je langzaamaan de goedkope textielzaken allemaal wol en acryl gaan voeren, maar wel altijd net te weinig om bijvoorbeeld een goed pakkeet basiskleuren te krijgen.
De Action heeft nu inderdaad ook wel iets, maar 't houdt niet over. Ben heel benieuwd naar het asortiment van Knaakland, als dat inderdaad komt. Maar van mij mag er ook gewoon weer één échte breiwinkel bijkomen, waar je zeker vindt wat je zoekt. Dat mis ik wel. Nu is het echt ene strooptocht af en toe.
------------- A clean house is a sign of a wasted life
|
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 11:51
Magtelt wrote:
Eugenie wrote:
ik heb in Tsjechië katoen gekocht 1 euro 90 voor 75 gram van het merk katka naald 2,5 - 3. is dit duur?
| Dat hangt van de looplengte af, hier zijn bollen meestal 50 0f 100 gram. Dure wol heeft meestal een kleine looplengte, dan heb je veel meer bollen nodig voor dezelfde trui als met b.v. Wibra wol. En dan wordt ie ook zwaarder. Ik denk niet dat je duur uit was en nu heb je een souvenir als je ermee gebreid hebt. |
Er zit 250 meter op de bol. ik heb vrachten katoen en wol meegenomen, in sommige dorpjes zaten wel drie winkeltjes. heerlijk!!!!
-------------
![](http://i8.photobucket.com/albums/a24/bronsjes/signature_16.gif) ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~
|
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 12:01
wij hebben wel een echte breiwinkel, de beekbergse wolhal. die heeft alles wat ik zoek
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 12:02
.........he ...........jullie zijn van vakantie weer heelhuids terug............het is verschrikkelijk met de wolwinkels en fournituren allemaal weg .en hier al helemaal geen wol op de markt ..... .......... wibra is mijn winkel en zeeman heeft nu ook weer wol.............................
------------- groetjes geesje
|
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 12:21
In ons dorp is helemaal niets ,ik moet altijd 8 tot 15 km,ver ,voor wibra,zeeman en gewone wolwinkels,misschien wel goed,is de verleiding ook niet zo groot!!
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 13:12
....ook dat he?????????????/maar ik ben al 2x bij de wibra geweest en geen wol gekocht.............maaaaaaaarrrrrrrr dat komt ook omdat ze mijn kleuren niet hadden................(want anders). ![](smileys/smiley32.gif)
------------- groetjes geesje
|
Bericht van: Guests
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 18:55
Morgen maar eens even langs de Zeeman en misschien ook nog wel langs de Wibra :)
|
Bericht van: catharina
Datum bericht: 06 Augustus 2007 om 22:17
Nou Eugenie,dat vind ik een hele goede aanschaf en zeker niet duur!!!!!!!
------------- Groetjes Catharina
|
Datum bericht: 07 Augustus 2007 om 10:12
Dank je Carola! Dan ga ik zeker nog kijken deze week. Sorry voor het late antwoord, maar ik kom niet op internet tijdens de weekends... Maar ik ga zeker zien! :)
|
Bericht van: Meia
Datum bericht: 07 Augustus 2007 om 15:00
Renske verkoopt ook goedkoop breigaren zoals "populair fin" In veel kleurtjes, 50 gram en 200 meterlooplegte voor € 1,29 en sommige kleuren voor € 1,-
Zeker de moeite waard om even in haar winkel te kijken. Rechtsbovenin deze pagina zie je hem wel staan! Hobbydooswinkel .
------------- All you need is love.
|
Bericht van: Nicole
Datum bericht: 07 Augustus 2007 om 18:16
Net bij de zeeman geweest, ze hadden net een hele lading nieuwe wol binnen, veel leuke kleurtjes vond ik alleen was het wat te dik voor wat ik er mee wilde doen....maar goed ik verzin wel een bijpassend projektje
groetjes Nicole
|
Bericht van: tyzy
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 07:57
Nou, hier bij de zeeman was niet 1 bol wol te bekennen, zelfs niet in een lelijke kleur Er zit hier nog wel een quilt winkel, die ook wel een aardige collectie breiwol heeft. Heel mooi, maar erg duur. Een dorpje de andere kant op moet nog een stoffenwinkel zitten die ook breiwol heeft, maar toen ik daar vrijdag wilde gaan kijken, zat ie dicht Nou ja, volgende keer beter, zullen we dan maar zeggen.
|
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 09:35
Ik heb korenblauwe wol nodig voor een trui maat 140 en een truitje voor de Robijnbeer. Zeeman en Wibra hebben de goede kleur niet. Vandaag maar naar Hans Textiel en Action en anders naar de Beekbergse Wolhal, die hem op Internet wel heeft. Dat wordt crossen met de stadsbus, die zomerdienst rijdt. Normaal betaal je een euro voor een retourtje, maar je moet wel binnen het uur op je bestemming zijn met overstappen en al, anders moet je weer een euro ophikken. En de kwartiersdienst is vervallen, dus bus gemist = een half uur zitten te niksen, ik neem wel een haakwerkje mee.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 12:24
wauw, je loopt ook her en der voor de juiste kleur wol :) Ik zoek kerstgroen, zoals al bekend is Vandaag even zien in de wibra dus, zoals ik al zei...en als ie er niet meer is sja, dan is het zo. Ik vertrouw erop dat ik de kleuren wel tegenkom op het moment dat ik ze echt nodig heb Tis een manier van denken hé :)
|
Bericht van: perle
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 13:21
Er zit 250 meter op de bol. ik heb vrachten katoen en wol meegenomen, in sommige dorpjes zaten wel drie winkeltjes. heerlijk!!!!
Hahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Klinkt inderdaad heerlijk!Geniet er maar van!Ben benieuwd naar hoe die er uit ziet! Zalig toch die nieuwe wolletjes,hoe is de wol,gewoon draadje of harig,of boucletteachtig of?...Vertel,ben heel benieuwd!![](smileys/smiley2.gif)
-------------
|
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 14:05
alles bij elkaar 25 bollen. hier zie je van elk soort 1 bol. katoen en acryl vanalles wat.
-------------
|
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 15:02
Ik begin hebberig te worden ,bij het zien van die kleurtjes.
|
Bericht van: chrisje
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 15:31
ik vind dit zo heerlijk om te zien... net snoep, hé... Ben ook net een kind in een snoepwinkel, hoor als ik in een wolwinkel ben...
|
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 17:03
geen kerstgroene wol gevonden in de wibra :) wel andere groenen, maar het moet kerstboomgroen zijn en niets anders
|
Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 17:39
chrisje wrote:
ik vind dit zo heerlijk om te zien... net snoep, hé... Ben ook net een kind in een snoepwinkel, hoor als ik in een wolwinkel ben...![](smileys/smiley9.gif) |
Drop mij maar in een wol winkel en ik ben uren zoet als het moet. Ik wil ze allemaal even aanraken maar dat kan natuurlijk niet
En wat eenprachtige wolletjes Eugenie
------------- Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
|
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 17:47
In venlo is een winkel ,daar hangen kettingen op een meter afstand van de wol en er mag niets uit het vak.je mag aanwijzen wat je misschien wil hebben en dat komt dan in een mandje uit de kelder.Is niet erg klantvriendelijk!!
|
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 17:53
breioma wrote:
In venlo is een winkel ,daar hangen kettingen op een meter afstand van de wol en er mag niets uit het vak.je mag aanwijzen wat je misschien wil hebben en dat komt dan in een mandje uit de kelder.Is niet erg klantvriendelijk!! |
hé bah! da's niks, hé... Vind ik ook zo bij die "kijkshop", is zo ongezellig en haast klinisch... Ik moet toch altijd even prutsen, hoor... En zeker bij wol, die moet je toch voelen...![](smileys/smiley2.gif)
|
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 18:27
Ja,dat is erg ongezellig,je moet het wel kunnen voelen,maar ik heb een adres in de buurt,daar mag je alles pakken,en je struikelt er over de balen wol,wel zo leuk.
|
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 19:28
breioma wrote:
In venlo is een winkel ,daar hangen kettingen op een meter afstand van de wol en er mag niets uit het vak.je mag aanwijzen wat je misschien wil hebben en dat komt dan in een mandje uit de kelder.Is niet erg klantvriendelijk!! | Wat raar, je wilt de wol toch wel eens dichtbij een kledingstuk houden, waarmee je breisel moet harmoniëren. Ik loop op de lapjesmarkt ook lekker te voelen. Aan de lappen bedoel ik, niet aan de koopman.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 19:32
Magtelt wrote:
breioma wrote:
In venlo is een winkel ,daar hangen kettingen op een meter afstand van de wol en er mag niets uit het vak.je mag aanwijzen wat je misschien wil hebben en dat komt dan in een mandje uit de kelder.Is niet erg klantvriendelijk!! | Wat raar, je wilt de wol toch wel eens dichtbij een kledingstuk houden, waarmee je breisel moet harmoniëren. Ik loop op de lapjesmarkt ook lekker te voelen. Aan de lappen bedoel ik, niet aan de koopman. |
oh, ik dacht al... ![](smileys/smiley36.gif)
|
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 19:45
Bij de R&B hier doen ze het ook zo; één bol op de display (die je overigens wel mag voelen of er een lapje bij houden), en wat je wilt hebben komt van achter. Maar ergens begrijp ik dat wel. Ik was net toevallig bij de Action, waar ze van die leuke 'struisvogelwol' hebben; nou, het enige dat er nog lag, was ene hele hele vieze dikke onontwarbare en totaal onverkoopbare kluwen van minstens twintig vollen door elkaar. Walgelijik. Etiketten eraf, stukken afgerold, knopen knopen en nog enes knopen. Als dat te vaak gebeurt, kan ik me voorstellen dat ze dat anders willen doen.
|
Bericht van: odette
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 20:51
Ik wil ook altijd even voelen aan wol (of stofjes), maar inderdaad dat wil iedereen en na een tijdje is zo een bol een vodje geworden. En niet iedereen voelt even zachtzinnig, soms zie je mensen hele stukken draad uit een bol trekken. Dus dat zal inderdaad wel de reden zijn dat je niet overal zomaar aan de wol mag zitten. Eigenlijk als je er over nadenk best wel logisch je wil natuurlijk een mooie wol kopen en geen beduimelde frummelbol waar iedereen aan heeft gezeten.
------------- odette
|
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 21:18
is heel logisch, maar zo gaat het ook met boeken... Ligt er meestal ook maar één inkijk-exemplaar en de rest netjes ingepakt... Eigenlijk zou één voel-bolletje ook de beste oplossing zijn, hé...
|
Datum bericht: 08 Augustus 2007 om 22:23
Ja, die dan later goedkoper worden verkocht. Trouwens, met de service "bol over, geld terug" wordt ook wel gesjoemeld. Dan leg je al je gekochte bollen op de weegschaal en dan blijkt er uit één gebreid te zijn, heel slinks uit het midden. Zelf kan ik geen afstand doen van mijn wolletjes, die gaan naar zolder voor andere projecten.
wat rozengeur.
|
Datum bericht: 09 Augustus 2007 om 07:22
ik heb van bijna elke kleur 1 bolletje op voorraad (gebruik er zo weinig van per bol), behalve huidskleur daar heb ik er meerdere van. kan ik zo even naar boven als ik wat nodig heb. alleen als ik in een wolhal ben, is het alsnog verslavend...toch weer nieuwe kleurtjes
|
Datum bericht: 09 Augustus 2007 om 07:40
Er zijn zelfs mensen die pantykousjes in een bol stoppen en hem dan terug brengen,hoe verzin je het,restjes hou ik zelf wel en hele bollen mogen altijd terug. Ik mag ook wel eens wat op zicht meenemen,wel handig als ik voor de kleitjes iets wil maken ,maar moeders de kleuren moet keuren,
|
Datum bericht: 09 Augustus 2007 om 08:08
Bij Bertus Workel hier doen ze het nog handiger (en dat moet ook wel, want die hebben dúúúúre wol); van zo ongeveer elke soort garen hangt er een proeflapje of een werkstukje, truitje oid, waar je bij kan. Kun je écht zien en voelen hoe het breit.
|
Datum bericht: 09 Augustus 2007 om 08:33
In een winkel waar je niet aan de wol mag komen zou ik me erg ongemakkelijk voelen. Langs de andere kant is het inderdaad zo dat sommige mensen heel onrespectvol omgaan met de wol in de winkel. In de wibra kan je er zo bij. In de veritas ook. Daar houden ze je wel goed in de gaten. Er hangen ook lapjes zodat je ziet wat het gehaakte en gebreide effect is. Zelf vind ik het belangrijk om aan de wol te kunnen kwestie van het te voelen en de kleuren beter te laten passen.Kan je zo 2 bolletjes tegen elkaar houden en zien of ze mooi samengaan.
|
Datum bericht: 09 Augustus 2007 om 08:48
aar ook bij de Wibra liggen regelmatig bakken vol met 'verpestte' wol. Voor een prikkie, waar ik dan weer dankbaar gebuik van maak .
|
|