wat mij nou overkomen is
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=21722
Print Datum: 21 November 2025 om 11:06 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: wat mij nou overkomen is
Bericht van: monique1974
Onderwerp: wat mij nou overkomen is
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 11:07
Antwoorden:
Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 11:14
wow wat heftig!!! het is gelukkig toch een beetje goed afgelopen. wat zullen jullie geschrokken zijn. heb je enig idee wat die man van jouw wou?
-------------
 ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~
|
Bericht van: willywortel
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 11:16
|
Wat vreselijk om zo iets mee te maken.Gelukkig wist je van je af te slaan.
En zijn de kinderen ongedeerd.Vindt het vreselijk wat er is gebuurt.
lieve groetjes van ons.
------------- To smile , is the way to help change the world.
willywortel
|
Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 11:19
|
Oei, oei Monique, hopelijk bent je vlug beter, en hopelmijk hebben de kinderen er geen te grote angst van overgehouden,
t'is te hopen dat de politie die man vind, daar is toch echt een hoek af 
|
Bericht van: Lenie25
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 11:22
oh wat erg dat heeft wel een diepe indruk achtergelaten ben ik bang heel veel sterkte ook met de wonden op je hoofd dst het allemaal mee meg vallen.
-------------
 http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
|
Bericht van: beertje1941
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 11:37
|
he bah krijg er kippevel wat vreselijk dat jij en je kinderen dit mee moesten maken ik wens jou en je kinderen heel veel sterkte met alles .
------------- Geniet van elke dag!!!
|
Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 11:40
hier nog 1 met kippenvel, ben heel blij dat de kindertjes niets hebben, behalve misschien tussen de oortjes, veel laten praten en dat geldt voor jezelf ook, wens je veel sterkte met alles en hoop dat ze die vent snel pakken
------------- lydia wijsbroek
|
Bericht van: IngeDeV
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 12:00
Vreselijk zeg.
IK ben al geen echte held.
Reed zo destijds naar school door het bos,
tot men me zei,er is daar een man vermoord.
Als ik dan dit hier lees van jou
Meer of kippevel hoor
sterkte
------------- IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com
http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html
|
Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 12:17
Heel veel sterkte allemaal en beterschap met je hoofd.Wat zijn er toch vreemde mensen op deze wereld.Hopenlijk kunnen ze die man snel oppakken.
-------------
|
Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 12:18
|
jeetje wat erg, echt verschrikkleijk zeker ook een trauma voor je kindern, wel aangifte doen of in ieder geval de politie op de hoogte stellen
|
Bericht van: Fien
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 12:30
|
Jeetje... Nou, alles wat hiervoor gezegd is kan ik alleen maar herhalen. Houd je taai en geef de kinderen een knuffel van me!
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 12:33
|
wat een verhaal zeg.
je moet er toch niet aandenken wat er was geberut als jij niet zo sterk had gestaan. ik vind het knap van je hoor.
wel de politie waarschuwen hoor. die man moet gepakt worden zodat hij bekend maakt bij de politie voor het gevaal dat er wel iets uit de hand loopt.
heel veel sterkte zowel jij als de kids en de familie want die zullen vast ook heel geschrokken zijn.
-------------
|
Bericht van: betty neijts
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 12:49
Hoi Monique ,wat een nare gebeurtenis voor jullie allemaal .Ik hoop wel dat je er mee naar de politie bent geweest .Wat een rare mensen zijn er toch nou meid heel veel sterkte voor jou en je kinderen
------------- betty Neijts
|
Bericht van: Guests
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 12:49
|
Wat vreselijk zoiets, en ontzettend naar dat je kinderen daarbij zijn. Heel veel sterkte met je hoofd (van buiten en van binnen).
|
Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 12:57
Wat vreselijk...
Het is al eerder gezegd, maar je hebt de politie toch al
wel ingelicht?
Wij worden al zo'n twee tot 3 weken gebeld door iemand
(geheim nummer) die, als je de telefoon opneemt, niks
zegt en weer neerlegt. Gelukkig nog niet 's nachts, maar
echt blij kan ik er niet van worden... Gisteren belde de
persoon weer (hebben jullie ook altijd de neiging om over
hij en hem te spreken, alsof het bij voorbaat een man
is?) en heeft m'n vader de politie gebeld. Die konden er
nu niets mee, maar we moeten het bijhouden wanneer er
gebeld wordt en dan bij de provider de precieze gegevens
opvragen van wie ons allemaal belt... Hoop maar dat het
snel opgelost wordt.
En Monique, nogmaals, heel veel sterkte. Als je erover
wilt praten, hebben wij een luisterend oor!
|
Bericht van: pralientje
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 13:08
Dat is niet niets zeg zoals Inge zegt bij de politie klacht indienen tegen 3de als er nog mensen die tegen komt en ook klacht indienen sta je samen sterk.Veel sterkte en beterschap
------------- https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen
|
Bericht van: Prideke
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 13:12
Monique wat afschuwelijk!!! Dat is niet niks wat jullie is overkomen. Wat er al gezegd is. Aangifte doen bij politie, traumahulp aanvragen (er aan meedoen hoeft niet maar dan is het wel geregistreerd) en foto's maken van je verwondingen.
Heel veel sterkte voor jou en de kindjes 
------------- http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/
|
Bericht van: Mistig
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 13:47
|
Ieke, hele simpele oplossing, je zorgt dat er een (scheidsrechters)fluitje bij de telefoon ligt en als die persoon weer belt een keer flink op dat ding blazen. Ik had ook last van zo''n figuur die het leuk vond om te treiteren.
Na 1 x fluiten nooit meer last van gehad !
by Ieke wrote:
Wat vreselijk...
Het is al eerder gezegd, maar je hebt de politie toch al wel ingelicht?
Wij worden al zo'n twee tot 3 weken gebeld door iemand (geheim nummer) die, als je de telefoon opneemt, niks zegt en weer neerlegt. Gelukkig nog niet 's nachts, maar echt blij kan ik er niet van worden... Gisteren belde de persoon weer (hebben jullie ook altijd de neiging om over hij en hem te spreken, alsof het bij voorbaat een man is?) en heeft m'n vader de politie gebeld. Die konden er nu niets mee, maar we moeten het bijhouden wanneer er gebeld wordt en dan bij de provider de precieze gegevens opvragen van wie ons allemaal belt... Hoop maar dat het snel opgelost wordt.
En Monique, nogmaals, heel veel sterkte. Als je erover wilt praten, hebben wij een luisterend oor! |
------------- Bloei daar waar je geplant wordt.
|
Bericht van: Lmarina
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 13:50
|
Wow Monique wat een verhaal, ik word er gewoon naar van
heel veel sterkte hoor, want dat zul je niet zomaar kwijt zijn denk ik
------------- Groetjes Lmarina
|
Bericht van: Mistig
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 13:50
Monique, wat de andern ook al gezegd hebben, doe in elk geval aangifte. Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat ze die @#$%^&*!!!! vinden.
------------- Bloei daar waar je geplant wordt.
|
Bericht van: amandel
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 14:06
|
Wat een verhaal, jeetje, hier gaan mijn haren recht van overeind staan.
Wat een gestoorde lopen er toch rond, gelukkig heb je je kinderen kunnen beschermen. Ik hoop dat het met jou hoofdwonden mee valt. En ik mag hopen, dat deze gestoorde snel gepakt word, beterschap en een knuf voor je kinderen, groetjes irene
------------- Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
Bericht van: Wen370
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 14:27
Amai, wat een verhaal!! Hopelijk heb je ook klacht gaan indienen??
Maar je bent heel moedig opgekomen!!
|
Bericht van: natie.83
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 15:07
Jeetje zeg wat bezield sommige
mensen wel aangifte doen hoor!
------------- groetjes nathalie
|
Bericht van: marjolein2202
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 15:12
allemachtig wat erg Monique...
wat was je dapper *knuf*
wel aangifte doen hoor, zo idioot moeten ze zo snel
mogelijk pakken
|
Bericht van: Spikeysmum
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 15:20
|
Jezus Christus zeg, was dat schrikken. Ik zou ook zo reageren van kom maar op dan. Maar de politie zegt altijd dat dat verkeerd is, maar wat moet je dan? Je kinderen laten meppen? Laatst stond hier in de krant dat een jongeman die psychisch gestoord was niet opgenomen kon worden (op verzoek van zijn ouders) omdat hij dat zelf niet wilde. Later heeft hij zijn vader vermoord (in Son) en weer een tijdje later gebeurde precies hetzelfde in Eindhoven. Nee, blijkbaar is het veiliger ze gewoon "los" rond te laten lopen. Zet die lui toch vast, ook al willen ze zelf niet. Ze zijn toch een gevaar voor hun omgeving. Ik wens jou en je kinderen heel veel sterkte met het verwerken van het gebeuren.
|
Bericht van: mayolijn
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 15:57
|
Heel veel sterkte. En hou de kinderen in de gaten. En zoek evt, hulp. Dit kan vergaande gevolgen hebben.
------------- *~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
Bericht van: pippie
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 17:36
|
wat een rot-ervaring!!! Sterkte.
|
Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 18:44
heb het vanavond met m'n man (opa dus) erover gehad en die vond dat jullie eigenlijk nog geluk hebben gehad, hij had alleen maar een stok. Had ook een ander wapen kunnen zijn. Hoop toch dat je het van je af kunt zetten en alstublieft doe aangifte, hij heeft nu jou te grazen genomen, maar dat kan hij ook bij anderen doen.
------------- lydia wijsbroek
|
Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 18:50
Allemensen, ik zit je verhaal met afgrijzen te lezen. Wat een toestand zeg, en wat flink van je. Je hebt je kinderen weten te beschermen en dat is super! Wel aangifte doen hoor, dat is heel belangrijk, want anders pakt hij weer iemand die misschien minder "geluk" heeft dan jij. Natuurlijk ben jij er ook niet helemaal goed uit gekomen, maar je kids mankeren tenminste niets Hou ze wel goed in de gaten, want je weet niet hoe dat in die koppies doorwerkt. Sterkte ermee en een dikke knuf 
------------- Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol
|
Bericht van: IngeDeV
Datum bericht: 17 Juni 2011 om 20:06
Misschien weet je het zelf ook
ik heb er de ganse dag aan lopen denken
in verband met de kindjes,ze heel veel laten praten
en ook laten tekenen om zo de emoties en doorstane angsten te leren plaatsen
wil me niet moeien hoor
maar vind het toch de moeite om het je even te melden
groetjes,hou je haaks hoor
PS;hoe is het nu met je zicht.
IngeDeV
------------- IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com
http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html
|
Bericht van: monique1974
Datum bericht: 18 Juni 2011 om 07:02
Bericht van: muis28
Datum bericht: 18 Juni 2011 om 07:50
wat een verhaal, heel veel sterkte en zoek hulp voor jezelf en de kinderen om dit een plaatje te geven.
------------- Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia
|
Bericht van: Corrie
Datum bericht: 18 Juni 2011 om 10:23
|
niet normaal wat lopen er op de wereld toch idioten rond, zijn het geen beesten die ze voor de lol vermoorden dan moet een mens het maar ontgelden.
SOMS SNAP IK VAN DE HELE WERELD NIETS
wens jullie heel veel sterkte met het verwerekn wwant het is niet niets
------------- Hou de eer aan jezelf
|
Bericht van: drempt
Datum bericht: 18 Juni 2011 om 11:20
|
je bent tegenwoordig nergens meer veilig wat denkt die vent wel!! HALVE ZOOL! waarschijnlijk heb je hem toch afgeschrikt!! gelukkig maar en je kindjes wat zullen die bang zijn (geweest) heel veel sterkte bij het verwerken van dit en een dikke pluim voor het beschermen van je kindjes zou ik ook doen
------------- Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd
|
Bericht van: smimske
Datum bericht: 18 Juni 2011 om 12:41
Monique,hele dikke knuffel voor jou en de kindjes!!
-------------
|
Bericht van: Corry R
Datum bericht: 18 Juni 2011 om 14:30
Wat een rare figuren lopen er toch rond.je hebt geluk gehad,dat het zo is afgelopen.Fijn de je meteen hulp hebt voor de kinderen,en voor jezelf ook natuurlijk.
------------- https://www.hobbydoos.nl/boeken/'>Handwerkboek
|
Bericht van: Teunie
Datum bericht: 18 Juni 2011 om 15:43
ook ik zit vol ongeloof dit verhaal te lezen dat zo'n gek rondloopt. Ik wens jullie sterkte bij het verwerken van dit alles en hoop dat het met je hooft goed gaat.
------------- Groetjes Teunie
|
Bericht van: hesterkerstgek1
Datum bericht: 18 Juni 2011 om 20:52
|
HALLO MONIQUE JEETJE IK ZIT DIT MET KIPPEVEL TELEZEN,JE HEBT ECHT VEEL GELUK GEHAD JA VOOR HETZELFDE GELD HAD HIJ JE DOOD GESLAGEN ZEG,EN DIE ARME KINDEREN GELUKKIG DAT JE HULP KRIJGT VAN JE VRIENDIN,EN DAN JIJ NOG MET JE WONDEN OP JE HOOFD,IK WENS JULLIE HEEL VEEL STERKTE OM DIT TE VERWERKEN EN BETERSCHAP VOOR JOU!!!!! GROETJES HESTER
------------- GROETJES HESTER
|
Bericht van: berdien
Datum bericht: 18 Juni 2011 om 22:44
|
wat een verhaal zeg zit hier gewoon te klapperen met mijn oren. Waar komt dit soort gekkigheid vandaan? Mensen zijn echt gestoord tegenwoordig. Denk je even ongestoord te gaan wandelen. Gelukkig zijn de kinderen ongedeerd en is hij toch van je geschrokken. Misschien een drugs verslaafde die geld wou. Heel veel sterkte en beterschap!!!
|
Bericht van: Tineke01
Datum bericht: 19 Juni 2011 om 13:39
Hoi Monique,
Wat moet ik nog meer zeggen dan al is gedaan.
Je hebt moedig gehandeld en kwam goed op voor je kinderen. Is een en dikke waard die je waarschijnlijk al gehad hebt van kinderen en familie.
Veel sterkte hoor voor allen.
Groetjes, Tineke01
|
|