Print Pagina | Close Window

helemaal blij

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=21798
Print Datum: 21 November 2025 om 10:33
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: helemaal blij
Bericht van: esthertje
Onderwerp: helemaal blij
Datum bericht: 20 Juni 2011 om 19:55

Een tijdje geleden heb ik hier verteld dat er bij mijn moeder 2 aneurisma's waren ontdekt en dat wij het advies hadden gekregen om ons ook na te laten kijken.

Mijn moeder is inmiddels verder onderzocht en ze hebben zelfs een 3de gevonden. Het blijken allemaal "zakjes" te zijn waardoor ze via de schedel de aneurisma's moeten verhelpen. Maar nu zit er eentje aan de linkerkant en een rechts en dat kan niet tegelijk. Dus zal ze 2x geopereert moeten worden.

Nu heb ik mij ondertussen ook laten onderzoeken en omdat mijn opa ook een aneurisma in de buik had is dat bij mij ook gelijk nagekeken.

Ik kan heel blij zeggen dat ik vanmiddag een hele mooie uitslag heb gehad. Er is geen aneurisma of iets dergelijks bij mij gevonden. Helemaal happy ben ik nu. Het enigste wat ze gevonden hebben zijn galsteentje. Maar als ik er geen last van krijg kan ik daar wel 100 mee worden..

We zijn hier allemaal heel blij. Vooral de kids want die hadden het er toch wel heel moeilijk mee. Ik zag vanmiddag een last van hun schouders afvallen. Ik zag wel dat ze er onder leden terwijl we het helemaal niet opgeblazen hebben maar ze hebben natuurlijk wel het verhaal van oma gehoord en ze waren bang dat mama ook geopereerd zou moeten worden. Nu liggen ze op bed en ik ben net  gaan kijken en ze sliepen al binnen 15 minuten. Dat was de laatste weken toch minimmaal 3 of 4 kwartier. heerlijk.

Ik wilde jullie het goede nieuws ook eve vertellen. bedankt nog voor alle berichtjes toen. Die had ik wel nodig want de ergste gedachten kwamen al bij mij naar boven. Deze wil ik dan ook aan jullie allemaal geven.

-------------

Antwoorden:
Bericht van: beertje1941
Datum bericht: 20 Juni 2011 om 19:59

hallo esther

wat fijn dat de uitslag goed is.

dat geeft toch heel veel rust voor jouw en je gezin.

-------------
Geniet van elke dag!!!

Bericht van: Prideke
Datum bericht: 20 Juni 2011 om 20:00
He wat een zalig nieuws! Wat zullen de kinders goed slapen en jullie ook 

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/

Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 20 Juni 2011 om 20:00
o wat fijn esther, zo zie je de kinders pakken toch meer op dan je denkt, van harte met dit goeie resultaat, neem aan dat je wel onder controle blijft en dat ze dit onderzoek toch regelmatig gaan herhalen.

-------------
lydia wijsbroek

Datum bericht: 20 Juni 2011 om 20:08

ze zagen op dit moment geen rede om mij onder vaste controle te plaatsen. maar ik heb zelf al wel voorgenomen om er gewoon over een aantal jaren weer met de huisarts over te hebben en dan hoor ik het vanzelf wel.

maar de rust is hier in huis weer teruggekomen en daar ben ik heel dankbaar voor.

-------------

Bericht van: creaans
Datum bericht: 20 Juni 2011 om 20:10
oh Esther, wat een fijne uitslag voor je!
Ja, kinderen horen en merken meer, dan dat wij denken hé.

Bericht van: beppemartha
Datum bericht: 20 Juni 2011 om 20:14
ESTHER DAT IS EEN FELICITATIE WAARD. GEWELDIG VOOR JULLIE ALLEMAAL.

-------------

Bericht van: IngeDeV
Datum bericht: 20 Juni 2011 om 20:17
JOEPIE
Goed nieuws
dat mag ook al eens
groetjes

-------------
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Bericht van: Crea-Mo
Datum bericht: 20 Juni 2011 om 21:02
Super Esther, wat een geweldig nieuws!

Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 20 Juni 2011 om 21:07

Esther,wat een geweldig nieuws. Van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat voor je moeder snel de eerste operatie kan plaatsvinden.Zal tegen die tijd wel weer spannend zijn maar voorlopig Rust voor jouw gezinnetje.Heerlijk.

groetjes Frea.

-------------

Bericht van: hesterkerstgek1
Datum bericht: 20 Juni 2011 om 21:13

hallo esther

wat een geweldig nieuws is dit voor

jou en je gezin,

ik ben blij dat jij  niets hebt,en galsteentjes zijn ook

zo weg,sterkte voor je moeder met de komende operaties!!!!!

-------------
GROETJES HESTER

Bericht van: Iris74
Datum bericht: 20 Juni 2011 om 21:28
Nou, dat is toch wel een felicitatie waard....geweldig nieuws! Sterkte met je moeder!!

-------------
groetjes
Iris

Bericht van: Lenie25
Datum bericht: 20 Juni 2011 om 22:37
Geweldig goed nieuws Gefeliciteerd en sterkte met je moeder

-------------

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/

Bericht van: Claire
Datum bericht: 21 Juni 2011 om 01:47
Wat een goed nieuws, wat zullen jullie in spanning gezeten hebben, gelukkig dat het zo goed voor jou en je gezin afgelopen is.
Sterkte met de operaties van je moeder want dat is niet niks.

-------------
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Bericht van: hallopeetje
Datum bericht: 21 Juni 2011 om 06:17
Hoi Esther,

wat een opluchting moet dat zijn geweest.
en al die lieve reacties die ik lees moeten je wel goed
doen.
Veel sterkte met je moeder.

lieve groetjes - Petra

Datum bericht: 21 Juni 2011 om 07:43

Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve berichtjes.

Ik heb na weken van onrust vannacht weer eens goed geslapen. Dat doet een mens ook goed. Mijn moeder moet nog waarschijnlijk 2 maanden wachten(wachtlijst) Ze wil wel daar geopereerd worden dus wachttijdbemiddeling werkt dan niet.Dua we wachten het gewoon even af.

-------------

Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 21 Juni 2011 om 08:43
wat een fijn nieuws, kan je opgelucht adem halen. gefeliciteerd!!

-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Bericht van: mayolijn
Datum bericht: 21 Juni 2011 om 08:48

Wat een opluchting zeg, heerlijk. Kan me er alleen goed in verplaatsen dat je het voor je zelf onder controle wil houden. Maar voor nu Geniet.

-------------
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*

Bericht van: Jolly
Datum bericht: 21 Juni 2011 om 08:49

Wat fijn voor je !!!!!!

Groetjes Jolly 

-------------
Groetjes van Jolly

Bericht van: marjolein2202
Datum bericht: 21 Juni 2011 om 08:57
oh dat is heel erg fijn nieuws. Ik kan me voorstellen dat
er een grote zorg van je schouders is gevallen.

sterkte voor mam met haar operaties.

Bericht van: chikay
Datum bericht: 21 Juni 2011 om 09:27

wat een goede uitslag...eindelijk is de onzekerheid weg en de oortjes van de kinderen staan altijd op scherp...als je denkt dat het ze ontgaat lijken ze het toch te horen en zeker te voelen.

ik hoop dat je moeder niet al te lang hoeft te wachten en dat je er nu helemaal er kunt zijn voor haar.

wens jullie heel veel sterkte en hopen dat alles goed verloopt

jose

-------------
Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.

Bericht van: pippie
Datum bericht: 21 Juni 2011 om 10:22
Wat heerlijk, die goede uitslag. En kinderen pakken inderdaad heel veel signalen op, ook al wordt het niet uitgesproken, maar aan de andere kant zijn ze ook heel flexibel.
Gelukkig maar, toch? Gr.Wil

Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 21 Juni 2011 om 13:13
Geweldig. Wat een goed nieuws voor jou en je gezin. Nu alleen maar hopen dat je moeder snel geholpen kan worden, dan komt er helemaal rust. Voor nu in ieder geval ben ik blij voor je

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Bericht van: diny183
Datum bericht: 21 Juni 2011 om 13:39
Wat een fijn nieuws.

-------------

Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 21 Juni 2011 om 13:44

Ja Esther,

dat is inderdaad héél goed nieuws,

Bericht van: Jolanda48
Datum bericht: 21 Juni 2011 om 15:21

Heys Esther

Heerlijk zo'n goede uitslag, nu weer lekker vooruit kijken en genieten van iedere dag.

Groetjes

-------------
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album14/x_ac84409-1.gif">

http://jollycreations.blogspot.com/

Bericht van: pralientje
Datum bericht: 21 Juni 2011 om 15:28

Hoi Esther

Dat is heel goed nieuws ,maar automatisch denkt een mens toch het ernstige .Nu kunnen jullie genieten van een goede vakantie en veel samen optrekken en plezier beleven

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 21 Juni 2011 om 16:35
Fijn dat je zulk goed nieuws hebt te vertellen.

Mocht je een steek voelen rechts onder je ribben, wel meteen naar de huisarts gaan, en niet wachten zoals een bepaalde dommerik met oudjaar deed. Zelfs kleine galsteentjes kunnen soms grote pijn en narigheid veroorzaken.

Ik ben nu twee maanden galblaasvrij en ik heb me in geen jaren zo lekker gevoeld als nu.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Datum bericht: 21 Juni 2011 om 17:04

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Fijn dat je zulk goed nieuws hebt te vertellen.

Mocht je een steek voelen rechts onder je ribben, wel meteen naar de huisarts gaan, en niet wachten zoals een bepaalde dommerik met oudjaar deed. Zelfs kleine galsteentjes kunnen soms grote pijn en narigheid veroorzaken.

Ik ben nu twee maanden galblaasvrij en ik heb me in geen jaren zo lekker gevoeld als nu.

bedankt magtelt voor je berichtje. De arts heeft me vertelt waar ik op moet letten als ik pijn krijg. Als het goed is kon je ook niet stil liggen maar moest je bewegen. tenminste dat is wat de arts mij vertelt heeft. maar ik weet dat het ernstig kan aflopen want dat heb ik vorig jaar bij mijn schoonzus gezien. die was door de pijn 30 kilo afgevallen. maar een gewaarschuwd mens telt voor 2.

-------------

Bericht van: geesje
Datum bericht: 22 Juni 2011 om 14:09

Esther ...GOEDS NIEUWS......altijd fijn om te horen.................

ook bij mij hebben ze bij toeval galstenen ontdekt,  ik weet niet wat ik moet voelen als ik er last van krijg, heb wel veel last van zuurbranden gekregen....

-------------
groetjes geesje

Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 22 Juni 2011 om 14:20
esther wat geweldig nieuws heb je gehad,2 maanden dat mama moet wachten op de operatie gaan ook snel voorbij,sterkte voor de toekomst,

-------------

Bericht van: Jips
Datum bericht: 22 Juni 2011 om 14:33

Super nieuws Esther!

-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.

Bericht van: ilyani
Datum bericht: 22 Juni 2011 om 14:48
Dat is goed nieuws Esther!!
Bij ons in de fam (vaders kant) komt het ook vaker voor.

-------------
groetjes miranda

Datum bericht: 22 Juni 2011 om 15:24
Originally posted by geesje geesje wrote:

Esther ...GOEDS NIEUWS......altijd fijn om te horen.................

ook bij mij hebben ze bij toeval galstenen ontdekt,  ik weet niet wat ik moet voelen als ik er last van krijg, heb wel veel last van zuurbranden gekregen....

Zuurbranden kan een teken zijn dat ze beginnen te irriteren. Zo begon het bij mijn schoonzus ook. Maar na een half tot 3 kwart jaar kreeg ze pijnen aan de rechterkant net onder de borst. Na vele onderzoeken bleken het bij haar galstenen te zijn.

Mijn arts heeft dan ook verteld dat als je rechts boven in de buik steken krijgt en dan niet kunt blijven liggen omdat de pijn dan alleen maar erger wordt het niet goed is en ik contact op moet nemen met de huisarts. Dus ik zou het gewoon in de gaten houden als ik jou was.

-------------

Bericht van: geesje
Datum bericht: 22 Juni 2011 om 17:34
oohh Esther, DANKJEWEL voor je reactie, het  begint  inderdaad  r-boven wat geirriteerd te worden, dus geen pijn..... maar gevoelige lichte prikjes....niet de hele dag door, ik moet 11 nov. terug en mocht het eerder nodig zijn dan zal ik zeker aan de bel trekken.........

-------------
groetjes geesje

Bericht van: Leo91
Datum bericht: 22 Juni 2011 om 17:45
Wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen!
Heel veel sterkte de aankomende tijd met je moeder

Bericht van: malofa
Datum bericht: 22 Juni 2011 om 17:52
Dit is inderdaad goed nieuws. Ik kan me voorstellen dat er een hele last van je schouders afgaat.
Mijn schoonvader heeft een aneurysma in de buik. Dat hebben ze in NL gemeten en toen is het aardig snel gegroeid (door hoge bloeddruk). Ze zijn nu 2,5 maand bij ons in thailand. Hier hebben ze ook nog een keer gemeten. De bloeddruk is goed en het groeit niet meer. Mijn schouders zijn ook een stukje lichter geworden.

Veel sterkte voor je moeder tijdens het wachten en de operatie.

Groetjes Wenke

-------------
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)

Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 22 Juni 2011 om 18:14
wat een goed nieuws!!!!

Datum bericht: 22 Juni 2011 om 22:11

Originally posted by malofa malofa wrote:

Dit is inderdaad goed nieuws. Ik kan me voorstellen dat er een hele last van je schouders afgaat.
Mijn schoonvader heeft een aneurysma in de buik. Dat hebben ze in NL gemeten en toen is het aardig snel gegroeid (door hoge bloeddruk). Ze zijn nu 2,5 maand bij ons in thailand. Hier hebben ze ook nog een keer gemeten. De bloeddruk is goed en het groeit niet meer. Mijn schouders zijn ook een stukje lichter geworden.

Groetjes Wenke

Zo dat is niet niks.

Mag hij daarmee gewoon vliegen dan?

lijkt mij dat hij dan door de druk kan verzwakken, maar ik ben dan ook geen arts.

moet hij ook geopereerd worden?

-------------

Bericht van: tikoes
Datum bericht: 23 Juni 2011 om 09:15
Hoi Esther, wat een fantastisch nieuws voor jullie allen Zeker valt er een last van jullie schouders, het is een heel ander vooruitzicht. Beterschap voor je moeder.

Bericht van: Guests
Datum bericht: 23 Juni 2011 om 17:26
Heerlijk zo'n goed nieuws, wat zal dat opluchten!

Bericht van: mimisa
Datum bericht: 24 Juni 2011 om 10:25
Wat fijn. Heerlijk dat je goed nieuws hebt. 

-------------

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin

Bericht van: malofa
Datum bericht: 26 Juni 2011 om 05:47
Originally posted by esthertje esthertje wrote:

Originally posted by malofa malofa wrote:

Groetjes Wenke

Zo dat is niet niks.

Mag hij daarmee gewoon vliegen dan?

lijkt mij dat hij dan door de druk kan verzwakken, maar ik ben dan ook geen arts.

moet hij ook geopereerd worden?

Ja, hij mag gewoon vliegen, dat is nagevraagd. En nu blijkt dat het (nagenoeg) niet meer groeit is er ook geen angst meer voor de terugweg. Uiteindelijk zal hij wel geopereerd moeten worden. Wanneer ligt aan de snelheid van t groeien. de operatie zelf is ook niet risicoloos, dus stellen ze zo lang mogelijk uit.

Groetjes Wenke

-------------
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)

Bericht van: Antonia
Datum bericht: 26 Juni 2011 om 11:08

Hallo Esther,

Ik lees nu je berichtje pas. Wat fijn dat je zo'n goed nieuws kreeg. Met je moeder is het natuurlijk wel zorgelijk, ik wens je daar dan ook veel sterkte mee.

Blijf positief denken, dat help veel genezen.

Lieve groetjes TONY

-------------
TONY

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net