Print Pagina | Close Window

Boeken bestellen

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=22066
Print Datum: 24 September 2024 om 23:32
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: Boeken bestellen
Bericht van: bandicot
Onderwerp: Boeken bestellen
Datum bericht: 05 Juli 2011 om 15:11
Ik heb net het boekje Minihondjes haken van bol ontvangen en heb direct meer minihondjes haken besteld.

Ik heb diverse enquetes ingevuld en hiermee waardebonnen voor bol ontvangen, dus ik ontvang de boekjes gratis .... .

Ik vind het een aanrader, je vult enquetes in en verdient hiermee punten, als je er genoeg hebt, kan je een waardebon aanvragen (van nog meer bedrijven als bol, maar ja die heeft af en toe tweedehands boeken, die natuurlijk weer goedkoper zijn als nieuwe; het scheelt wellicht wat).

Kijk, hier word ik nou blij van.



Antwoorden:
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 05 Juli 2011 om 15:21

dat is nog eens handig zeg.

maar krijg je dan niet extreem veel spam? want dat hem ik telkens als ik enquetes heb ingevult.



-------------


Bericht van: mafke
Datum bericht: 05 Juli 2011 om 16:12
ook ik vul veel enquetes in, krijg geen spam en verdien zo wel mijn bonnen.
Het is niet het leukste om te doen (soms ronduit saai) maar je moet er iets
voor over hebben.


Bericht van: Prideke
Datum bericht: 05 Juli 2011 om 17:23
En waar vind je dat soort enquêtes?

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 05 Juli 2011 om 17:41
Ik vul al jaren voor het NIPO enquetes in, eerst met de had, nu op de computer en om de zoveel tijd mag Ton dan iets bij Bol.com uitzoeken. Ik ga zelf liever naar de boekwinkel en meteen de stad in.

Er zijn een tijdje terug ook acties geweest van Beemsterkaas met bol.com waardebonnen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: esthertje
Datum bericht: 05 Juli 2011 om 17:52

kan ik me daar dan zo voor aanmelden?

of moet je daar voor uitgenodigd worden.

 



-------------


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 05 Juli 2011 om 18:18
Vroeger kreeg je die dingen opgestuurd, dan hadden ze je adres van de Margriet of Libelle of Bijenkorf gekocht. Ik denk dat je nu NIPO moet googelen en je dan aanmelden.

Je kunt ook kiezen voor Blokkerbonnen of goede doelen.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: mafke
Datum bericht: 05 Juli 2011 om 18:26
ik doe dat bij tns nipo en bij Invotes, ff googlen en op hun site kijken of je je
nu kunt aanmelden.
Bij beide kun je bol.com bonnen krijgen, maar ook voor andere dingen
kiezen.
Veel succes!


Bericht van: esthertje
Datum bericht: 05 Juli 2011 om 19:05

ik hweb even opgezocht bij de nipo maar je moet door een bestaand lid uitgenodigd worden.

iemand van jullie zin om dat voor mij te doen?



-------------


Bericht van: Venaille
Datum bericht: 05 Juli 2011 om 19:44
Originally posted by esthertje esthertje wrote:

ik hweb even opgezocht bij de nipo maar je moet door een bestaand lid uitgenodigd worden.

iemand van jullie zin om dat voor mij te doen?

 

Wil iemand mij ook even uitnodigen?

Marieke, mailto:mariekemoore@live.nl - mariekemoore@live.nl



Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 05 Juli 2011 om 20:46
Wil iemand mij ook uitnodigen. WIl dat wel eens proberen


Bericht van: natie.83
Datum bericht: 05 Juli 2011 om 21:24
Ik wil ook wel uitgenodigd
worden dus als iemand de moeite
wil nemen   

-------------
groetjes nathalie


Bericht van: bandicot
Datum bericht: 05 Juli 2011 om 22:13
www.Invotes.nl 
www.toluna.nl
www.opinieland.nl
Bij deze krijg je punten en bij genoeg punten kan je een waardebon van diverse winkels verdienen.

Bij www.globaltestmarket.com wordt je met geld uitbetaald.

Ik vul de enquetes altijd zo maar in. Ik ontvang geen spam of zo.



Bericht van: Corrie
Datum bericht: 06 Juli 2011 om 03:37

http://www.globaltestmarket.com - www.globaltestmarket.com

Is alleen engels zeker?



-------------
Hou de eer aan jezelf


Bericht van: bandicot
Datum bericht: 06 Juli 2011 om 08:02
bij globaltestmarket kan je van taal wisselen. Rechts boven in de hoek. 


Bericht van: Corrie
Datum bericht: 06 Juli 2011 om 08:10
dank je wel

-------------
Hou de eer aan jezelf


Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 06 Juli 2011 om 08:55
Ik heb al wel moneymiljonair en euroclix. Heb met moneymiljonair al 2x 12,50 euro uit laten betalen sinds augustus 2010. Hard gaat het niet, maar ach... altijd leuk om bij te verdienen...

Ik heb er overigens wel een apart hotmailadres voor aangemaakt... en vul m'n telefoonnummer standaard verkeerd in...


Bericht van: Ingrid82
Datum bericht: 07 Juli 2011 om 11:20

Ik doe mee met Intomart en Invotes. Het gaat bij mij best hard moet ik zeggen. Euroclix heb ik ook gehad maar werd ge van die vele e-mails (vooral als je terug kwam van vakantie). Een apart e-mailadres is dan wel een idee ja.

Zal bij bovenstaande links ook eens kijken.

 



Bericht van: bandicot
Datum bericht: 07 Juli 2011 om 13:07
Met de centenmails ben ik ook druk, er zijn er verschillende die echt per e-mail één cent uitbetalen, moneymiljonair 3 cent. Je bent dan een periode druk met mails kijken (ik lees ze niet, maar klik direct op de link). Maar dan kan je punten/clix/parels laten uitbetalen.

Het is allemaal even werk, maar je verdient er wel iets mee (en aangezien ik best graag boekjes, wol, oogjes e.d. koop, kan ik dat dan meer doen).



Ik heb meer minihondjes haken ook al binnen. Jipppie!!!!



Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 07 Juli 2011 om 13:20
Ik heb er eigenlijk niet heel veel mee te doen. Ik klik eens in de week ofzo even alle mails aan van euroclix en moneymiljonair. Euroclix laat ik pas uitbetalen bij heel veel clix. Hoe meer je er hebt, hoe meer ze waard zijn. Moneymiljonair doe ik bij elke 12,50 euro... Ga ook even een kijkje nemen bij de andere sites. Is toch weer een leuk zakcentje erbij, om haakspullen van te kopen ;)


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 07 Juli 2011 om 17:43
Ik heb even gekeken op de niposite en ze hebben voorlopig geen nieuwe respondenten nodig.

Nooit geweten dat ik een respondent ben.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: smimske
Datum bericht: 08 Juli 2011 om 09:25
Klinkt wel chic,Magteld....

-------------


Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 08 Juli 2011 om 11:10
Ik vul enquetes in bij pollland (met 3 l-en) en bij 'ik zie het zo'.  Van de laatste krijg ik weinig uitnodigingen omdat ik zelf vaak te laat ben en de datum al verstreken is. Hoe meer je invult hoe meer uitnodigingen je krijgt. Bij Pollland ben ik wel op tijd en daar heb ik pas twee bonnen van bol van een 10-tje uit laten betalen. Maar dan ben ik wel vanaf 2009 bezig. Ik zal ook eens bij jullie sites gaan kijken. Want het is inderdaad saai. Maar soms ook wel leuk. Vooral als je je mening over reclames mag geven en je later ziet dat een reclame net iets anders geworden is. Dat komt dan mede door mijn reactie. En je verdiend er net dat beetje extra van. Inderdaad voor mijn handwerkverslaving.

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!


Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 08 Juli 2011 om 13:10
Ik heb me aangemeld bij invotes. Nog geen uitnodiging voor het een of ander gehad, maarja, dat zal vast wel komen.

Als je even googled op betaalde emails dan krijg je ergens een overzicht van iemand die zich voor iets van 40 van die dingen heeft aangemeld. Dat leverde hem al ruim 180 euro aan aanmeldbonus op. Kijk, dat loont de moeite... Als ik nou de hele dag thuis was, zou ik overal aan mee doen. Voor nu houdt ik het dus maar even bij euroclix, moneymiljonair en nu dan invotes.

En ik doe ook wel vaak mee aan van die terugbetaalacties. Heb laatst ook die nieuwe versie van de crystal clear gratis geproefd. Kreeg ik later een mail of ik hen kon vertellen hoe het smaakt: naar wc-verfrisser. 1 glaasje gedronken, de rest is de afvoer ingegaan.



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net