Print Pagina | Close Window

Het is niet makkelijk....

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=2278
Print Datum: 16 November 2024 om 06:29
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: Het is niet makkelijk....
Bericht van: Tess
Onderwerp: Het is niet makkelijk....
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 16:32
Om zelf nog patronen te ontwerpen als je al deze patronen voorgeschoteld krijgt ! Ik ben nog steeds druk bezig met mijn webwinkeltje waar in ik mijn gehaakte beestjes ga verkopen. Daar naast heb ik inmiddels ook de leverancier bereikt die de ergonomische haaknaalden importeerd naar Nederland dus die heb ik ook besteld voor in mijn shop. Maar wat ik dus al zei, ik wil geen beestjes verkopen die van een patroon van een ander zijn gemaakt. Maar dat valt even tegen als je al die leuke ideeen voorbij ziet komen. Het is soms ook heel moeilijk om nog een origineel idee te verzinnen. Soms lijkt het wel of alles al een keer gemaakt is. En ook de manier waarop en de vormen van sommige beestjes is lastig te vernieuwen. Neem nou een schildpad....ik heb al tig patronen voorbij zien komen maar ze lijken allemaal op elkaar. Nou ja...ik ga nog maar eens even brainstormen

-------------
Liefs Tess

Antwoorden:
Bericht van: breioma
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 17:07

dat lijkt me ook erg lastig,ik wens je veel succes.

Hoe zien die ergonomische haaknaalden eruit??

Bericht van: Carola
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 17:12
Hoi tess, ik zal even wat dingen voor je kopieren ik heb hier heel veel ligeen wat ik zelf ontworpen heb en een ideeen boek van mezelf, de patronen mag je dan niet verkopen maar wel de beestjes is dat goed?? ook de dasha kat zit hier bij en onderanderen de speen van mij website.. ik heb 3 jaar lang zelf ontwerpen gemaakt dus ik kan je nog wel wat toe stoppen

Bericht van: geesje
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 17:30
................hoi Tess....ik wens je veel succes...............misschien met de patroontjes van Carole,mooi aanbod toch zeker????????????????

-------------
groetjes geesje

Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 18:00

Jeetje Carola wat een aanbod zeg ! Weet je het wel zeker. Ik heb geen idee wat je precies ontworpen hebt maar vind je het niet vervelend dan als ik ideeen van je gebruik ? Ik heb natuurlijk zelf ook wel het eea verzonnen ondertussen maar daar gaat gewoon heel veel tijd in zitten omdat ik het dan ook nog naar mijn eigen eisen wil hebben en die liggen vrij hoog. Ik vind het nu nog heel moeilijk om mijn patronen vrij te geven namelijk. Nou je begrijpt ik zou het heel fijn vinden om het een en ander van je te ontvangen.

De haaknaalden:

Zien er dus zo uit. Ze zijn echt IDEAAL ! Ik ben zelf erg enthousiast. Ik haak er nu ongeveer een jaar mee en het heeft me echt zere vingers gescheeld. Ik voel me nu echt alsof ik reclame aan het maken ben maar dat is niet de bedoeling hoor ! Veel mensen weten niet eens van het bestaan af ! Ik gaf er een aantal weken geleden 1 aan mijn oma om het uit te proberen, zij haakt ook veel. Ze vertelde dat ze het echt een heel fijne naald vind en ik krijg hem niet meer terug hahahahaaha. Het brede gedeelte houdt heel fijn vast en er zit een klein rubber stukje op wat er voor zorgt dat je grip houdt en je duim  niet weg glijdt. Oke...je begrijpt het, ik ben erg enthousiast  Ik heb toen een set in Amerika besteld maar dat doe je niet zo snel. Daarom wil ik ze dus gaan aanbieden, is de stap minder groot

-------------
Liefs Tess

Bericht van: catharina
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 18:16
Ik wens je veel succes Tess!!!!!!!!

-------------
Groetjes Catharina

Bericht van: saskia welmoed
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 18:49

Hoi Tess,

Ik wens je heel veel inspiratie toe en succes met je toekomstige webwinkeltje. Wat de haaknaalden betreft: lijkt me ideaal, hou je ons op de hoogte wanneer we ze bij je kunnen bestellen ?

groeten,

Saskia Welmoes

Bericht van: Josl
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 19:02

Hallo Tess, heel veel succes met je winkel. Heb je ook al een site of is die nog in de maak??

Ik verkoop een heel enkele keer wel eens iets via Marktplaats (is nu al een poos geleden hoor): vorig jaar winter waren de mutsen met puntjes en de bijbehorende sjaal heel erg in. Heb er veel van verkocht (op maat gemaakt) en zo weer fijn nieuw materiaal kunnen kopen.

groetjes, Joke

-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Bericht van: chrisje
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 19:16
ons wel op de hoogte houden, hé! veel succes ermee! en die haakpen moeten we natuurlijk allemaal gaan proberen!

Bericht van: miep
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 20:03

Vanuit hier ook heel veel succes gewenst.

Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 20:25
Originally posted by Tess Tess wrote:

Jeetje Carola wat een aanbod zeg ! Weet je het wel zeker. Ik heb geen idee wat je precies ontworpen hebt maar vind je het niet vervelend dan als ik ideeen van je gebruik ? Ik heb natuurlijk zelf ook wel het eea verzonnen ondertussen maar daar gaat gewoon heel veel tijd in zitten omdat ik het dan ook nog naar mijn eigen eisen wil hebben en die liggen vrij hoog. Ik vind het nu nog heel moeilijk om mijn patronen vrij te geven namelijk. Nou je begrijpt ik zou het heel fijn vinden om het een en ander van je te ontvangen.

De haaknaalden:

Zien er dus zo uit. Ze zijn echt IDEAAL ! Ik ben zelf erg enthousiast. Ik haak er nu ongeveer een jaar mee en het heeft me echt zere vingers gescheeld. Ik voel me nu echt alsof ik reclame aan het maken ben maar dat is niet de bedoeling hoor ! Veel mensen weten niet eens van het bestaan af ! Ik gaf er een aantal weken geleden 1 aan mijn oma om het uit te proberen, zij haakt ook veel. Ze vertelde dat ze het echt een heel fijne naald vind en ik krijg hem niet meer terug hahahahaaha. Het brede gedeelte houdt heel fijn vast en er zit een klein rubber stukje op wat er voor zorgt dat je grip houdt en je duim  niet weg glijdt. Oke...je begrijpt het, ik ben erg enthousiast  Ik heb toen een set in Amerika besteld maar dat doe je niet zo snel. Daarom wil ik ze dus gaan aanbieden, is de stap minder groot

ik h.oud mij als eerste klant aanbevolen.

Bericht van: T Looman
Datum bericht: 23 Augustus 2007 om 21:51
veel succes met de winkel Tes

-------------
groetjes Thea

Bericht van: Breimuis
Datum bericht: 24 Augustus 2007 om 01:58
Heel veel succes Tess met je winkeltje

-------------
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG

Bericht van: odette
Datum bericht: 24 Augustus 2007 om 08:26

Wat is de link naar je webwinkeltje??

-------------
odette

Bericht van: Teunie
Datum bericht: 24 Augustus 2007 om 12:10
Hoi Tes ik ben heel erg benieuwd naar het eind resultaat.
Maar dat zal best wel super zijn heel veel geluk met je shopje.

-------------
Groetjes Teunie

Bericht van: miep
Datum bericht: 24 Augustus 2007 om 13:14
Ziet er leuk uit, giraffes zijn top!

Datum bericht: 24 Augustus 2007 om 15:16
Het begin ziet er erg leuk uit en wat een schattige beesten heb je er op staan!!

Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 24 Augustus 2007 om 16:26
Ziet er geweldig uit ! Enne...ik hou me ook aanbevolen voor zo'n ergonomischie haaknaald. Ik weet dat ze bestaan, maar heb ze nog NOOIT ergens te koop gezien. En met wat ik haak, zou het best handig zijn. ZIjn ze er in nummer 3,5 ?

Je site ziet er al erg mooi uit ! Ben benieuwd naar de rest !

-------------
A clean house is a sign of a wasted life

Bericht van: cormout
Datum bericht: 24 Augustus 2007 om 21:32
Tess, die site ziet er om te beginnen zo al super uit. niet zo standaard, maar dat was ook je bedoeling natuurlijk niet . Succes

Bericht van: Carola
Datum bericht: 24 Augustus 2007 om 21:36
ooooooooooo heb jij die chirafen gemaakt ze zijn geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ziet er supper uit!! maak je ook websites in opdracht

Datum bericht: 24 Augustus 2007 om 23:06

Gheheheheehe yup de giraffen zijn een ontwerpje van mezelf..ze heten Gideon en Giselle  *Tess trots*

@L33ntje: Ja hoor ze zijn er in maat 2,5 tot en met maat 6. Dus oplopend per halve maat. Nu 12 naalden in maat 2.5,3 en 3,5 besteld en van de rest van de naalden voorlopig 6 stuks per maat. Ik begrijp echt niet dat de hobby en brei winkels en websites ze niet verkopen want het is echt een uitvinding.

Als jullie het leuk vinden wil ik best nog wat laten zien wat ik de afgelopen tijd heb ontworpen ? Ik zal ze in een foto album plaatsen bij creaties....

-------------
Liefs Tess

Bericht van: Jenlon
Datum bericht: 25 Augustus 2007 om 08:00

Ik vind je ontwerpen ook prachtig maar de girafjes zijn ook inderdaad mijn favoriet.

Ze hebben wel wat weg van de girafjes van Leendert Jan Vis van de kaartjes.

-------------
Groetjes,
Ilona.

Datum bericht: 27 Augustus 2007 om 23:45

Is dit dezelfde haaknaald als die jij wilt aanbieden?

Als dat zo is dan heb je nu alvast je eerste concurrent .

http://craft4you.nl/shop/product_info.php?cPath=53&produ cts_id=44

Ik hoop dat het je gaat lukken met je winkeltje.

Succes.

-------------
Groetjes,
Ilona.

Bericht van: The Anny
Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 08:54
Veel succes met je winkeltje... Ik ben ook geïnteresseerd in die ergonomische haaknaalden....

Groetjes
The Anny

-------------

Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 09:59
Originally posted by Jenlon Jenlon wrote:

Is dit dezelfde haaknaald als die jij wilt aanbieden?

Als dat zo is dan heb je nu alvast je eerste concurrent .

http://craft4you.nl/shop/product_info.php?cPath=53&produ cts_id=44

Ik hoop dat het je gaat lukken met je winkeltje.

Succes.

Klopt dat is inderdaad dezelfde. Er zullen best meer mensen komen die ze gaan aanbieden want ik vind ze echt geweldig !

-------------
Liefs Tess

Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 12:20
Maar WIJ bestellen natuurlijk bij jouw. toch ?
Vanaf wanneer ga je leveren ?

-------------
A clean house is a sign of a wasted life

Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 13:18
Uiteraard  Waarschijnlijk openen we per 1 oktober. Dat is wel de bedoeling, het is even wachten op labeltjes, ik wil namelijk een labeltje op de beestjes naaien. En in de tussentijd kan ik nog even lekker doorhaken en wachten op mijn boeken en de rest !

-------------
Liefs Tess

Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 13:22

Spannend hoor!

Succes

-------------
Groetjes,
Ilona.

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net