Print Pagina | Close Window

Idee

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=2340
Print Datum: 18 Februari 2025 om 21:21
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: Idee
Bericht van: corine
Onderwerp: Idee
Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 15:17
Is het niet een leuk idee om eens een hobbydoos dagje te organiseren zodat je elkaar ook eens in het echt ontmoet?

-------------

Antwoorden:
Bericht van: Josl
Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 15:19

Lijkt me hardstikke leuk (ergens centraal, b.v. in Utrecht of zo??).

Trouwens: in november is de "stitch en bitchdag" in de oude Van Nelle fabriek in Rotterdam. Ook een idee om elkaar DAAR te ontmoeten??

groet, Joke

-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 15:20

Ja is natuurlijk ook een idee we wachten even af.

Zwolle zou ik makkelijker vindenmischien is daar ok wel eens zoiets

-------------

Bericht van: Haaknaald
Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 16:17

Lijkt mij heel leuk, vanuit Harderwijk kan ik makkelijk met de trein naar Utrecht of Zwolle.

Groetjes Els.

Bericht van: breioma
Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 16:29

Er is al eens eerder sprake van geweest en ik meen dat Marleen zou informeren bij een adres in Amersfoort.

Weet niet meer waar dat stond!

Bericht van: Carola
Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 16:36
dat stond bij een onderwerp van mij ik geloof pieter in elkaarzetten almere omdat ik toen nog geen knuffels inelkaar kon zetten mar dat is nu opgelost whaaha maar leuk allemaal dat idee ;)

Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 16:36
Oh sorry dat wist ik niet

-------------

Bericht van: marjolein24
Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 16:49

Ik ben benieuwd of het gaat lukken. Volgens mij moet iemand (>>>><<<<) gewoon een datum en plaats prikken.

Wie durft?

-------------
Marjolein

Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 16:50
Ik ken toevallig een goedkoop hotelletje in Amersfoort waar ik misschien iets zou kunnen overleggen, maar met 20 man houdt dat echt wel op, hoor. Het beste is ergens in de stad (of een nabij gelkegen maar goed breikbaar dorp) waar één van ons ook WOONT, (die ter plaatse kan kijken hoe het er uit ziet en zaken kan regelen / overleggen)en dan denk ik inderdaad iets redelijk centraals dat goed bereikbaar is (Utrecht, Amersfoort, die omgeving).

Tegen dat de SnB-dag is, kunnen we in elk geval iets overleggen waaraan we de mensen DIE gaan kunnen herkennen ???? Of een centrale tijd / plaats afspreken ?

-------------
A clean house is a sign of a wasted life

Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 16:59
Kom maar naar friesland op de camping

-------------

Bericht van: BreienHaken
Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 17:32
ik had vorige keer begrepen dat niemand wilde tot november of zo???

Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 17:54

oke ,hier komt de eerste met info,in vleuten ,50 meter van het station,eetcafe vallen.Zaalhuur 150 per dag ,groot genoeg voor meer dan 50 mensen,koffie ,thee fris 1.80. broodjes en soep voor een zacht prijsje 2.50.

liefst ruim van te voren bespreken,maar alle dagen even duur.

Wie volgt met nog iets anders??

Vleuten ligt tegen utrecht aan ,4 min. met de trein vanaf utrecht.

Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 18:08
Ik kan wel in Oktober maar niet elke Zaterdagik moet wel met de tren dus het moet wel te doen zijn

-------------

Bericht van: Guests
Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 18:46

Wat dachten jullie van Parijs???????????????

groetjes puckEmbarrassed

Bericht van: Jenlon
Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 18:53

mais oui bien sûr, j'adore Paris

-------------
Groetjes,
Ilona.

Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 19:04

op de kamping na na na na na na naaaaa op de kamping......

lijkt me eigenlijk wel een leuk idee maar ja ik moet ook met de trein en als het slecht weer is is het niet echt fijn op de camping???

Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 19:10
Ha ha ha in dokkum is het altijd mooi weer

-------------

Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 19:16
zijn er geen meer gegadigden van uit friesland??

-------------

Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 19:48

Ik kom dan met de auto waarschijnlijk en wil best "en route" wat mensen oppikken. Het maakt mij dus niet uit waar (wel wanneer .... moet soms in de weekenden werken)!

-------------
Marjolein

Bericht van: Nicole
Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 20:23
In scheveningen is het ook altijd goed toeven hoor maar ja, niet echt centraal in Nederland........wel goed bereikbaar en er is STRAND!!!!!!! altijd leuk (hier spreekt natuurlijk wel een echte scheveningse )

groetjes Nicole

Bericht van: Nicole
Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 20:24
maar parijs vind ik ook prima hoor! of Rome of New York. Ik ben niet zo moeilijk als het maar met het openbaar vervoer te bereiken is (trein,boot,vliegtuig)

groetjes Nicole

Bericht van: chrisje
Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 20:26

als ik met de trein kan (utrecht bijvoorbeeld) en het op voorhand weet zodat ik een babysit kan regelen, ben ik zeker van de partij...

lijkt me leuk!  we moeten wel allemaal een gehaakte of gerbreide bloem op, whoehaaaa!

Bericht van: odette
Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 20:29

Zijn er trouwens dames hier die naar de snb dag (3 nov in Rotterdam) gaan?

Ik was er verleden jaar en vond het toen erg leuk, ga dus zeker dit jaar weer.

-------------
odette

Bericht van: miep
Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 20:41
Ik ga niet naar Rotterdam, maar een bijeenkomst lijkt me erg gezellig. Utrecht is voor mij (beetje extra tijd meegerekend voor files e.d.) ongeveer 2,5 3 uur.

Bericht van: chrisje
Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 20:42
wat kan je daar zoal doen/zien/kopen dan? Is een eindje weg, maar misschien komt er ooit wel eens eentje dichter bij? 

Datum bericht: 28 Augustus 2007 om 23:25
ik ga naar rotterdam en spreek waarschijnlijk onderweg wel met wat mensen af gok ik zo

Bericht van: tyzy
Datum bericht: 29 Augustus 2007 om 08:02
Ik ga niet naar Rotterdam, maar een bijeenkomst lijkt me erg leuk.

Bericht van: Tony
Datum bericht: 29 Augustus 2007 om 09:35

Het lijkt me ook een heel leuk idee, om jullie allemaal eens te ontmoeten. Maar openbaar vervoer is voor mij niet mogelijk. Misschien dat ik iets kan regelen met "Valys". En ik moet er wel uit de weg kunnen met mijn rollator.

Ik hoor wel wat er georganiseerd wordt en doe mijn best om van de partij te zijn.

Groetjes Tony

-------------
Antonia

Bericht van: odette
Datum bericht: 29 Augustus 2007 om 09:36

Originally posted by chrisje chrisje wrote:

wat kan je daar zoal doen/zien/kopen dan? Is een eindje weg, maar misschien komt er ooit wel eens eentje dichter bij? 

Het is inderdaad voor sommige een beetje ver weg. Er staan een aantal handelaren met kraapjes wol en andere brei en haak benodigheden. Met wat aanbiedingen en nieuwe dingen. Maar sommige dingen nog net zo duur als normaal. Afgelopen keer (was de 1ste keer) was er de mogelijk om workshops en lezingen te volgen (tegen betaling). Verder waren er wat demonstraties. Ik vond het wel een leuke dag , maar ook omdat ik met een stel andere was (van mij breicafe groepje) en we hebben er gewoon een gezellige dag van gemaakt.

Het was gewoon wel grappig om zo veel breister bij elkaar te zien. Maar volgens mij i shet de bedoeling dat het steeds in Rotterdam (van nelle fabriek) is.

Maar dichterbij voor de Belgen is misschien de handwerkbeurs in de brabanthallen (Den Bosch) http://www.handwerkbeurs.nl/Handwerkbeurs_Den_Bosch.html

Zelf ben ik nier nog nooit geweest, lijkt me ook wel eens leuk om heen te gaan.

Maar een bijeenkomst van de hobbydoos lijkt me ook wel leuk. Leuk ergens in Noord-Holland ..... Is voor mij natuurlijk het makkelijkste, maar misschien gewoon ergens centraal in nederland (Utrecht of zo).

-------------
odette

Datum bericht: 29 Augustus 2007 om 09:45

Misschien moeten we anders maar proberen een poll op te zetten of zo want nu loopt alles door elkaar heen en is er geen beeld van wie er nu wanneer kan.

Eentje met voorkeursplaatsen en voorkeursdagen. Als we dat dan in kunnen vullen hebben we ook een duidelijker overzicht.

Voor november wordt het voor mij sowieso moeilijk om op zaterdag weg te kunnen. Maar als het even mogelijk is, zou ik wel graag mee willen doen.

Ik stel mijn huiskamer nog steeds ter beschikking maar dan moeten jullie wel naar Oss willen komen .

-------------
Groetjes,
Ilona.

Datum bericht: 29 Augustus 2007 om 09:59

Há een poll, mijn favoriete Hyves-bezigheid ......

Kan dat hier ook? Ik zie zo een twee drie geen mogelijkheden ... Als het in losse mailtjes moet dan is het nog steeds onoverzichtelijk!

-------------
Marjolein

Datum bericht: 29 Augustus 2007 om 10:02
anders misschien een nieuw topic met in de link en bovenin het artikel een link naar jouw Hyves?

-------------
Groetjes,
Ilona.

Bericht van: tdv
Datum bericht: 29 Augustus 2007 om 10:17
leuk idee als het maar niet te ver weg is,want heb een hekel aan reizen

-------------
groetjes tine

Datum bericht: 29 Augustus 2007 om 10:27
Originally posted by marjolein24 marjolein24 wrote:

Kan dat hier ook? Ik zie zo een twee drie geen mogelijkheden ... Als het in losse mailtjes moet dan is het nog steeds onoverzichtelijk!

ik ben een oudje!! Wat is een poll en wat is hyves???

Bericht van: The Anny
Datum bericht: 29 Augustus 2007 om 12:54
Hoi hoi,

Ik zou ook wel eens willen afspreken. Ben van België, dus alles is een eindje voor mij. Maar als het dicht bij een station is, doe ik zeker mee.
Je bent jong en je wilt wat e ;-)

Groetjes
Anny

-------------

Datum bericht: 29 Augustus 2007 om 14:14

Weet je wel hoeveel Marjolein de jong op hives zijn?

Dus kunnen wij jou nooit vinden.maar een poll is wel een goed idee.

-------------

Datum bericht: 29 Augustus 2007 om 14:17
Originally posted by breioma breioma wrote:

1. een poll is niets anders dan een peiling ...... bv vier stellingen waar mensen dan op kunnen stemmen. Heel handig om dan bv vier data te noemen en dan mensen aan te laten geven waar hun voorkeur naar uit gaat.

Het leuke is om dan onzin-polls te gaan maken: welke kleur jurk draag Daphne Bunskoek vanavond in RTL Boulevard .... en dan onzin-keuzes te geven: 1. een blauwe (Jomanda) 2. jurk? dat staat Albert Verlinden veel beter 3. vanavond was toch de naturisten-uitzending? etc etc. En dan zorgen dat veel vrienden gaan stemmen. Volstrekte ongein dus.

2. Hyves is een "internet-community" waar je als persoon een eigen site aanmaakt met allemaal gegevens, foto's, filmpjes en informatie over jezelf. Daarna nodig je vrienden uit om op je site te kijken (en jij bij hen) en te chatten (kletsen). Heel veel mensen in Nederland hebben als zo'n Hyve aangemaakt en je kan dus heel makeklijk zoeken naar oude schoolgenoten etc. Vooral de jongeren hebben veeeeeeeel vrienden (meer dan 200).

Ik weet niet of het hier nu een beetje duidelijk van wordt....... volgens mij snapt iemand die het niet kent er niets van  Maar ja ik heb een poging gedaan .....

-------------
Marjolein

Datum bericht: 29 Augustus 2007 om 14:20

[/QUOTE] Weet je wel hoeveel Marjolein de jong op hives zijn?

Dus kunnen wij jou nooit vinden.maar een poll is wel een goed idee.

[/QUOTE]

Ik heb het nog nooit getest (eerlijk niet) .... maar ja met mijn woonplaats erbij gaat het wel lukken ........

-------------
Marjolein

Datum bericht: 29 Augustus 2007 om 14:30
Ik heb gezocht op hives ha ha maar er waren er wel heel veel en ik heb geen adres van jou

-------------

Datum bericht: 29 Augustus 2007 om 15:39

1. een poll is niets anders dan een peiling ...... bv vier stellingen waar mensen dan op kunnen stemmen. Heel handig om dan bv vier data te noemen en dan mensen aan te laten geven waar hun voorkeur naar uit gaat.

Het leuke is om dan onzin-polls te gaan maken: welke kleur jurk draag Daphne Bunskoek vanavond in RTL Boulevard .... en dan onzin-keuzes te geven: 1. een blauwe (Jomanda) 2. jurk? dat staat Albert Verlinden veel beter 3. vanavond was toch de naturisten-uitzending? etc etc. En dan zorgen dat veel vrienden gaan stemmen. Volstrekte ongein dus.

2. Hyves is een "internet-community" waar je als persoon een eigen site aanmaakt met allemaal gegevens, foto's, filmpjes en informatie over jezelf. Daarna nodig je vrienden uit om op je site te kijken (en jij bij hen) en te chatten (kletsen). Heel veel mensen in Nederland hebben als zo'n Hyve aangemaakt en je kan dus heel makeklijk zoeken naar oude schoolgenoten etc. Vooral de jongeren hebben veeeeeeeel vrienden (meer dan 200).

Ik weet niet of het hier nu een beetje duidelijk van wordt....... volgens mij snapt iemand die het niet kent er niets van  Maar ja ik heb een poging gedaan .....

ik heb ook even gegvraagd,blijkt dat mijn dochter,schoondochter en nog wat fam.leden er ook  mee bezig zijn,weer wat geleerd.

Datum bericht: 29 Augustus 2007 om 15:59

Originally posted by corine corine wrote:

Ik heb gezocht op hives ha ha maar er waren er wel heel veel en ik heb geen adres van jou

Okee ... ik woon in Breda ..... meer verraad ik niet, anders is het zoeken niet leuk!

-------------
Marjolein

Datum bericht: 29 Augustus 2007 om 16:11
zal ik een poll op mijn site zetten voor jullie bij web-log.nl kan dit wel!! roep maar!!!

Datum bericht: 29 Augustus 2007 om 17:08

misschien is dat inderdaad het makkelijkste

en misschien moet je er dan ook maar meteen bij zetten wat jouw eigen voorkeuren zijn. tenslotte ben jij de belangrijkste gast

-------------
Groetjes,
Ilona.

Datum bericht: 29 Augustus 2007 om 17:16

Ja doen!

-------------
Marjolein

Datum bericht: 29 Augustus 2007 om 18:41
Ja doe maar Carola.

-------------

Bericht van: miep
Datum bericht: 29 Augustus 2007 om 18:44
Oeps, graag met handleiding. Zit helemaal niet zo in die nieuwe dingen als poll en hyves.

Bericht van: L33ntje
Datum bericht: 29 Augustus 2007 om 20:49
Ja, zelf een poll in en nieuw topic maken mis ik hier wel een beetje. Is altijd wel eluk. Hyves doe ik trouwens ook niet aan, evenmin als MSN en Yahoo-groups enzo. Al dat gedonder met registraties, paspoorten, profielen en namen en wachtwoorden die niet precies mogen zoals ik ze wil, jakkie !!

-------------
A clean house is a sign of a wasted life

Datum bericht: 19 September 2007 om 14:16
ik ben alle pagina's doorgespit maar is hier nog wat van terecht gekomen? ik zie het nergens? is er een datum bekendgeworden?

Datum bericht: 19 September 2007 om 14:20

Originally posted by knitalot knitalot wrote:

ik ben alle pagina's doorgespit maar is hier nog wat van terecht gekomen? ik zie het nergens? is er een datum bekendgeworden?

Nee het item is helemaal in de vergetelheid geraakt na al die andere discussies  

-------------
Groetjes,
Ilona.

Datum bericht: 19 September 2007 om 14:25
dat is jammer!

Datum bericht: 19 September 2007 om 14:38
Ja eigenlijk wel, wie o wie

-------------

Bericht van: Corrie
Datum bericht: 19 September 2007 om 14:55

ik lees dit nu pas want ik heb het nog steeds heel erg druk hihihihiihlijkt me wel leuk en rotterdam is voor mij lekker dichtbij maar Utrecht is ook goed.

De handwerkbeurs is deze maand nog in den bosch maar daar raak je elkaar zoek want dat is druk.

groetjes Corrie

-------------
Hou de eer aan jezelf

Bericht van: Tony
Datum bericht: 19 September 2007 om 19:48

Als er soms iemand naar de crea beurs in Utrecht gaat, 31 Oktober zal ik er met mijn dochter zijn.

Als je dan een verloren schaap op een rollator zie zitten, roep maar "Hobbydoos", en ik spring vanzelf op, afgesproken ?????

Groetjes Tony

-------------
Antonia

Datum bericht: 19 September 2007 om 20:18
Originally posted by corrigami corrigami wrote:

De handwerkbeurs is deze maand nog in den bosch maar daar raak je elkaar zoek want dat is druk.

En dit jaar zou de beurs nog wel zijn in een kleinere hal, namelijk eentje van 2000m2. Lijkt mij toch niet zo groot dat je elkaar dan kwijt raakt.

-------------
Groetjes,
Ilona.

Bericht van: Syl***
Datum bericht: 19 September 2007 om 20:20

Omdat ik een tijdje afwezig was, heb ik dit gemist. Ik vind het een goed idee.

*als het om het weer gaat kunnen jullie het beste hier naar toe komen, want richting het zuiden is het altijd warmer en schijnt de zon vaker!

* Als het om een station gaat kunnen jullie het beste hier naar toe komen, want het station ligt op loopafstand!

*Voor onze Belgische vriendinnen, woon ik denk ik ook redelijk in de buurt.

*Aan de rand van een stadje met twee super leuke breiwinkels, scrapwinkels en nog veel meer.

*ruime huiskamer ter beschikking, waar evt. met luchtbed aan luchtbed heel wat (hobby)dozen inpassen

Voor diegene die het niet weten, ik woon in Limburg, in het gemoedelijke stadje Venlo.Dus bij deze......... ..................

Ik zorg voor een heerlijke kop soep

-------------
Groetjes Syl

Bericht van: tdv
Datum bericht: 19 September 2007 om 20:24
woh venlo syl?? dan moeten er idd wat luchtbedden mee komen,want dat is voor ons niet te doen voor een dagje,laten we er dan meteen maar een weekend van maken

-------------
groetjes tine

Datum bericht: 19 September 2007 om 20:31
Oke, twee koppen soep dan

-------------
Groetjes Syl

Datum bericht: 19 September 2007 om 20:41
Ik kom dan met Tine mee

-------------

Datum bericht: 19 September 2007 om 21:39
ik vind het geen probleem om heen en weer te reizen binnen Nederland, mits het met OV goed bereikbaar is (heb geen rijbewijs).liefst wel op een zaterdag want ik werk fulltime, zoniet dan moet ik het even tijdig weten dan kan ik vrij nemen. Maar den bosch is volgend weekend al toch???

Datum bericht: 19 September 2007 om 21:57

Originally posted by knitalot knitalot wrote:

ik vind het geen probleem om heen en weer te reizen binnen Nederland, mits het met OV goed bereikbaar is (heb geen rijbewijs).liefst wel op een zaterdag want ik werk fulltime, zoniet dan moet ik het even tijdig weten dan kan ik vrij nemen. Maar den bosch is volgend weekend al toch???

Het laatste weekend van september, op vrijdag en zaterdag.

-------------
Groetjes,
Ilona.

Datum bericht: 20 September 2007 om 07:58
Venlo is voor mij geen probleem,kan ik ook naar onze dochter,Syl bedoel jij die breiwinkel met die kettingen, en die achter de c&a,ze hebben daar wel heel mooi garen!!

Datum bericht: 20 September 2007 om 08:10

Venlo is voor mij geen probleem,kan ik ook naar onze dochter,Syl bedoel jij die breiwinkel met die kettingen, en die achter de c&a,ze hebben daar wel heel mooi garen!!

Kettingen?? die kan ik even niet plaatsen, maardie winkel is idd bij de c&a in de buurt. Die winkel met die lekkere grote breitafel in het midden!

-------------
Groetjes Syl

Datum bericht: 20 September 2007 om 09:07

Ja ,die ken ik,maar er ook een winkel tegenover de prenatal,daar hangen ijzeren kettingen op een meter afstand van de wol,zodat je er niet bij kan!!,ze lopen met een mandje naar de kelder om en paar bolletjes te halen en dan kan je kiezen,ik vind dat erg lastig!!

het maakt voor mij trouwens niet zo heel veel uit waar het is,heb ook al een zaaltje voorgesteld,maar er zijn denk ik veel reisproblemen,wij kunnen rijden en ook nog wat dames meenemen,indien nodig.

Datum bericht: 20 September 2007 om 09:43

hihi, ik weet nu welke je bedoelt,(dacht dat je halskettingen bedoelde) Ja dat klopt idd. Maar ze hebben er wel erg mooi garen

-------------
Groetjes Syl

Datum bericht: 20 September 2007 om 09:45
Venlo is voor ons 3 uren heen en 3 uren terug

-------------

Datum bericht: 20 September 2007 om 10:10

Ik zal nog eens met Paul overleggen en dan kies ik een datum, waarschijnlijk in januari en geef ik jullie mijn adres en dan zien we wel wie er langskomt!

Met dank aan breioma en Syl voor die heldere ingeving

-------------
Groetjes,
Ilona.

Bericht van: JessDijk
Datum bericht: 20 September 2007 om 11:08

Originally posted by Syl*** Syl*** wrote:

Oke, twee koppen soep dan

Hahaha, lekker droog .

-------------

Datum bericht: 20 September 2007 om 11:50
Originally posted by Syl*** Syl*** wrote:

hihi, ik weet nu welke je bedoelt,(dacht dat je halskettingen bedoelde) Ja dat klopt idd. Maar ze hebben er wel erg mooi garen

yep,ze zijn ook wel aardig hoor!!

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net