Print Pagina | Close Window

even wat minder aanwezig

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=23774
Print Datum: 21 November 2025 om 15:35
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: even wat minder aanwezig
Bericht van: esthertje
Onderwerp: even wat minder aanwezig
Datum bericht: 12 Oktober 2011 om 20:25

Ik wil jullie even laten weten dat ik er even wat minder ben.

ik probeer wel elke dag even wat mee te lezen maar ik kan niet altijd de puf vinden om te reageren.

Mijn moeder is vorige week geopereerd aan de epilepsie en 2 van haar 3 aneurisma's in het hoofd. het is niet allemaal goed gegaan. ze hersteld wel goed mar nu is er een complicatie opgetreden want ze zijn bang dat ze hersenvocht verliest via de oren. af en toe druppelt het er gewoon uit. Ze kunnen nog niet achterhalen waar het precies vandaan komt en het gaatje dus ook nog niet vinden. Maar ze zijn bang dat ze weer onder het mes moet. Tegenvaller als je je bedenkt dat ze maandag nog zeiden dan ze vrijdag of zaterdag naar huis mocht als het verwijderen van de krammen (40 in totaal) geen problemen op zou leveren.

Nu moet Michael ook nog geopereerd worden in de komende 2 weken. Dus dat is ook spannend. Ik ben 's avonds gewoon helemaal op. En lig dan ook al vaak voor 21,30 in bed. Overdag naai ik wel af en toe wat voor de kids en van het weekend heb ik het bikinisetje voor de bb afgemaakt. Er moet n alleenn nog een knoop op en hij moet even opgespannen worden.

Dus al ik niet snel op vragen of zo reageer dan weten jullie hoe dat komt.

-------------

Antwoorden:
Bericht van: Prideke
Datum bericht: 12 Oktober 2011 om 21:18
Ha lieve Esther,

Dat zijn geen kleine dingen in je leven! Ik snap goed dat je hier tijd voor moet maken. Heel veel beterschap voor je moeder en sterkte voor jou en Michael voor de aanstaande operatie. Denk ook goed aan jezelf. Neem je tijd, we zien je hier wel weer

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/

Bericht van: Claire
Datum bericht: 12 Oktober 2011 om 21:39
Dit is heftig allemaal, logisch dat je minder tijd heb voor het forum, ik zou me daar ook maar niet druk over maken, er spelen nu dingen die belangrijker zijn. Heel veel sterkte met alles.

-------------
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Bericht van: Frea H.
Heel veel sterkte met alles. Hopelijk knapt iedereen spoedig op.

-------------

Bericht van: corine
Lieve Esther,

Heel veel sterkte toe gewenst Meid

-------------

Bericht van: Daymoon
Datum bericht: 12 Oktober 2011 om 22:04

Een heftige tijd voor jullie. Heel veel sterkte gewenst!

Bericht van: geesje
Datum bericht: 12 Oktober 2011 om 22:07
Lieve Esther, ik wens je heel veel STERKTE, en BETERSCHAP voor de zieken....

-------------
groetjes geesje

Bericht van: labeldoekje
Datum bericht: 12 Oktober 2011 om 23:45

Logisch dat je er minder bent. Zeker om de post te beantwoorden. Ik wil je heel veel sterkte wensen, dat zal je wel nodig hebben.

-------------
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet

Bericht van: Lenie25
Datum bericht: 12 Oktober 2011 om 23:58
Heel veel sterkte

-------------

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/

Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 13 Oktober 2011 om 07:21
heel veel sterkte

Bericht van: Trezebezeke
Datum bericht: 13 Oktober 2011 om 07:41

Heel veel sterkte de komende tijd!
Hopelijk komt alles goed!

Groetjes!

Bericht van: Eugenie
Datum bericht: 13 Oktober 2011 om 07:48
sterkte

-------------

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Bericht van: drgini
Datum bericht: 13 Oktober 2011 om 09:38
Sterkte...

Bericht van: pippie
Datum bericht: 13 Oktober 2011 om 10:29
Logisch dat je wat minder rreageert! Je hebt nu ook zoveel aan je hoofd, en niet de prettigste dingen.
Heel veel sterkte gewenst.

Bericht van: vlijtig liesje
Datum bericht: 13 Oktober 2011 om 11:16
Heel veel sterkte en beterschap voor iedereen

groetjes vlijtig liesje

-------------
vlijtig liesje 4961

Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 13 Oktober 2011 om 12:36
He wat heftig voor jullie. Hopelijk vinden ze het probleem snel bij je moeder en kunnen ze het goed verhelpen. Ook heel veel sterkte met en voor Michael.

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!

Bericht van: Tineke01
Datum bericht: 13 Oktober 2011 om 14:50
Wat een tegenvaller voor je moeder. Hopelijk komt het allemaal weer in orde met haar.
En dan wachtende op een oproep voor Michael, je man of zoon? Een spannende en vooral drukke tijd!
Ik wens jullie allen heel veel sterkte toe en een voorspoedig beterschap/herstel voor de twee patiënten.
Groetjes, Tineke01   

Datum bericht: 13 Oktober 2011 om 15:04

Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichtjes. Dat doet een mens goed.

Michael is onze oudste zoon van 11.

Het vocht uit het oor van mijn moeder is opgestuurd naar nijmegen (ze ligt zelf in maastricht) en het wordt daar onderzocht. Op de mri scan was gisteren niks te zien. Maar ze mag niet naar huis als ze niet weten wat het is en waar het precies vandaan komt. Ze behandelen het nu alszijnde hersenvocht want als dat idd wel zo blijkt te zijn dan is de kans op een ontsteking in de hersenen of hersenvlies heel groot.

Dus we wachten het allemaal maar even af.

-------------

Bericht van: pralientje
Datum bericht: 13 Oktober 2011 om 17:57
Hoi Esther veel sterkte voor de tijden die jou nog te wachten staan en vele knuffels

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen

Bericht van: smimske
Datum bericht: 14 Oktober 2011 om 08:24
sterkte Esther, dikke knuffel voor jou!!

-------------

Bericht van: hesterkerstgek1
Datum bericht: 14 Oktober 2011 om 22:37

hallo esther

ik wens je heel veel sterkte met je moeder

en voor de komende operatie voor je zoon,

ik hoop dat ze kunnen vinden wat het is bij je moeder,

ik kan me heel goed voorstellen dat je s avonds gebroken bent,

het is ook allemaal niet niks,

dikke knuffel,

-------------
GROETJES HESTER

Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 16 Oktober 2011 om 09:55
Ook jij heel veel sterkte . Het is niet mis wat je op je bordje geschoven hebt gekregen. Ik snap ook precies hoe je je voelt Esther.Ik ben 's avonds ook helemaal kapot als ik thuiskom uit het ziekenhuis, en dan moet ik mijn (88 jarige alleenstaande) schoonmoeder nog bellen. Ik lig alle avonden ook heel vroeg in bed

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Datum bericht: 16 Oktober 2011 om 17:37

Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Ook jij heel veel sterkte . Het is niet mis wat je op je bordje geschoven hebt gekregen. Ik snap ook precies hoe je je voelt Esther.Ik ben 's avonds ook helemaal kapot als ik thuiskom uit het ziekenhuis, en dan moet ik mijn (88 jarige alleenstaande) schoonmoeder nog bellen. Ik lig alle avonden ook heel vroeg in bed

dank je wel leonie, maar jij hebt dan ook nog je man in het ziekenhuis liggen waar je steeds naar toe gaat. Dat is voor mij niet te doen. het is voor ons 250 km. heen en ook weer 250. km terug. Maar we hebben goede moed dat ze maandag of dinsdag naar huis mag en dan hoeven we nog maar 80 km te rijden, dus dat scheelt enorm. Ze weten nog steeds niet waar het vocht van is maar het is gelukkig geen hersenvocht.morgen moet ze weer naar de kno arts en die moet dan vertellen wat er moet gebeuren.

we hebben vrijdag te horen gekregen dat michael 27 okt. geopereerd gaat worden, dus nog 11 dagen wachten. Hij weet het zelf nog niet dat de datum al vast staan want dan maakt hij zich veel te druk.

-------------

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net