wedstrijd
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=24101
Print Datum: 21 November 2025 om 16:21 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: wedstrijd
Bericht van: Magtelt
Onderwerp: wedstrijd
Datum bericht: 01 November 2011 om 09:56
Een kort artikel in het Parool: Averecht, een zaak voor breigaren en fournituren, bestaat binnenkort één jaar. Dat wordt gevierd met een brei- en haakwedstrijd. Klanten stemmen over wie de mooiste sjaal heeft gemaakt. De winnaar krijgt een waardebon van € 100,-. Meer info op www.averecht.eu. Erboven staat Amstelveen, dus die winkel zal wel in Amstelveen liggen.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Antwoorden:
Bericht van: Judy
Datum bericht: 01 November 2011 om 13:07
he wat leuk Magtelt, ik wist niet dat er vlak bij mijn werk; in winkelcentrum Groenhof een breiwinkel zit.
elke zaterdag is er brei-inloop van 15-17 uur. Misschien wel eens leuk om te gaan kijken. Helaas is het wel een stukje rijden vanaf mijn huis en meestal ben ik dan nog niet om die tijd in Amstelveen. Ze verkopen er ook Bergere wol, zag ik.
Ik heb al een idee voor een sjaal die ik wil gaan inleveren voor de wedstrijd. Hij is heel apart. Dank je wel voor de tip.
------------- groetjes,
geniet en leef in het hier en nu.
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 01 November 2011 om 17:32
Ik zal voor je duimen.
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: Judy
Datum bericht: 01 November 2011 om 18:37
dank je wel.
Toevallig ben ik nu aan het naai spullen opberg kussen bezig om te haken om cadeau te doen aan mijn dochter. Degene waarvoor jij ooit het patroon van ingescand hebt. Dus ik denk momenteel weer regelmatig aan je.
Is toch nog een flinke klus. Op het plaatje leek het een 'eitje'.
------------- groetjes,
geniet en leef in het hier en nu.
|
|