Print Pagina | Close Window

Eigenwijs is toch ook wijs??

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=24243
Print Datum: 21 November 2025 om 18:14
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: Eigenwijs is toch ook wijs??
Bericht van: smimske
Onderwerp: Eigenwijs is toch ook wijs??
Datum bericht: 08 November 2011 om 11:08

Ik heb zondagmiddag maar weer eens bewezen van niet maar of dat lang blijft hangen is nog maar de vraag!

Wil zooooooooo graag mijn hobbykamer op orde hebben maar moet dan eerst het een en ander verplaatsen en doen,zo ook op mijn dochter haar kamer. Een kast moet zus en dan komt een andere zo,de volgende kan dan naar mijn kamertje etc..... Nou zit mijn man al bijna 2 maanden met een heftige knieblessure, in een brace dus sjouw ik wat af in mn eentje.

Zo ook zondag dus....en dat die kast eigenlijk te zwaar voor mij alleen was daar was ik al wel achter maar ach,was toch bijna zover nu,dat laatste stukje moest ook maar lukken. En dat deed het ook,alleen met iets meer geweld als de bedoeling was en.........met mijn voet er nog onder

Kon hem er meteen onderuit trekken(kast moest op zijn kant komen te liggen en das ook gelukt)...stond te rillen en te bibberen als een grote...roept mijn man of mn bh-bandje soms geknapt was,.....jaaaaaaaaa,van je man moet je het hebben. Ik toch naar beneden gestrompelt met een voet die er voor mijn gevoel aanbungelde, er zat een bult ter grote van een groot ei en alle kleuren die je je maar kunt bedenken. In het ziekenhuis gelijk foto's gemaakt maar gelukkig niets gebroken, wel zware kneuzing. Zit nu dus met mn voet omhoog naast man-lief met zijn knie omhoog,hahaha....

Ik ben bang dat ondanks het verveel wat ik er nu van heb alleen nog niets van geleerd heb.....wel dat als ik ga klussen en rommelen iig schoenen aan moet doen,meestal loop ik op blote voeten of slippers...dit keer gelukkig niet en dat heeft me een breuk doen voorkomen denk ik.... Hihihi, ik wist da'k een eigenwijze doos ben,heb het nu eindelijk bewezen, dus dames,denk erom eigenwijs is NIET wijs!!

-------------

Antwoorden:
Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 08 November 2011 om 11:11
Oef, wat een pech. Gelukkig is het nog goed afgelopen.

Gelukkig is er niets op je handen terechtgekomen

Bericht van: smimske
Datum bericht: 08 November 2011 om 11:14
Jaaaaaaaaah,ooh inderdaad,daar moet je toch niet aan denken.....had ook al bedacht dat als hij wel gebroken zou zijn ik in ieder geval al mijn haakwerkjes eindelijk eens af zou krijgen.....,sjips,truc mislukt

-------------

Bericht van: esthertje
Datum bericht: 08 November 2011 om 11:46

Wat vervelend van je voet zeg.

maar ik zie jullie daar al zitten met de benen in de lucht.

nu heb je wel een excuus om de gehele dag te ahndwerken want die voet moet toch rusten

-------------

Bericht van: Teunie
Datum bericht: 08 November 2011 om 11:49
Wat vervelend dat het dan zo moet eindigen. Maar het is waar wij vrouwen denken altijd oh dat lukt me wel. En dan leren we op de hardhandige manier dat we toch wat meer geduld moeten hebben. Sterkte

-------------
Groetjes Teunie

Bericht van: pippie
Datum bericht: 08 November 2011 om 12:46
Zoiets zou mij ook kunnen overkomen, eerst aanpakken en dan...
nadenken als het al fout is gegaan
Hoop dat je niet teveel pijn hebt!

Bericht van: Jips
Datum bericht: 08 November 2011 om 12:48

Sorry hoor, maar die opmerking van je man is toch wel erg lollig. Ik  heb ook zo'n lolbroek van een man hoor, dus voel met je mee

Mag ik je een tip geven? Ik verbouw ook vaak in mijn uppie en doe dan een handdoek onder 1 kant van het te verschuiven meubel. Dit werkt natuurlijk alleen als je geen tapijt oid hebt, maar iets van een houten vloer of vinyl

-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.

Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 08 November 2011 om 12:50

Veel sterkte en nu je toch moet rusten af en toe,kan je mooi overdag een handwerkje pakken.

groetjes Frea.

-------------

Bericht van: zakdoek
Datum bericht: 08 November 2011 om 12:50
Oei wat een pech. Doet het nog erg zeer?
Een geluk bij een ongeluk is misschien dat je nu veel kunt handwerken.

Bericht van: geesje
Datum bericht: 08 November 2011 om 12:55
ojee .....goed afgelopen, maar nu zie ik jullie 2en lekker samen te keuvelen, met de beentjes omhoog ja ik zit hier te lachen sorry hoor.....allebei BETERSCHAP......

-------------
groetjes geesje

Bericht van: Guests
Datum bericht: 08 November 2011 om 12:56

Auw auw wat een pech, beterschap ermee.

Bericht van: pralientje
Datum bericht: 08 November 2011 om 12:56
Wat pech zeg hopelijk snel van de pijn verlost en zoals zakdoek zegt nu kan jij lekker handwerk op de sofa en je laten bedienen

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen

Bericht van: lidwina
Datum bericht: 08 November 2011 om 13:05
Beterschap van ook een eigenwijze

Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 08 November 2011 om 13:47
doo wie moet ze zich laten bedienen, manlief zit ook met het pootje omhoog

-------------
lydia wijsbroek

Bericht van: nldutchy
Datum bericht: 08 November 2011 om 16:41
Smims, meske toch, ik wis wel dagge ne halleve zool zijt mar dagge zoiets nie ongestraft in oew 1`tje kandoen konde togwel op oew klompe aonvuule hè..mar alla, kheb meei oe te doen, veul sterkte meske !!!!

-------------
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com" rel="nofollow - http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy

Bericht van: Lenie25
Datum bericht: 08 November 2011 om 16:52
Beterschap en de volgende keer niet meer alles alleen willen doen.

-------------

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/

Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 08 November 2011 om 16:58

O wat een gedoe nu dan met zijn tweeen mank.

maar wel meer handwerktijd

Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 08 November 2011 om 17:14
Dat is balen zeg, samen met het pootje omhoog. Hoewel..... je hebt nu natuurlijk meer tijd om te handwerken. Sterkte en beterschap. Ik hoop dat je snel weer op de been bent.

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Bericht van: Bloemenvrouwtje
Datum bericht: 08 November 2011 om 17:33

Ik noem dat een geluk bij een ongeluk.  Nu kan je lekker handwerken zonder je schuldig te voelen dat de troep blijft liggen.

Wie niet luisteren wil moet voelen, dat zie mijn oma altijd.

Maak van een ongeluk een deugd, voel de blijdschap van weer een afgewerkt projekt

-------------
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.

Bericht van: Bloemenvrouwtje
Datum bericht: 08 November 2011 om 17:34
  Vergat ik er nog bij te zetten.  Veel sterkte met je voet en hopelijk is hij snel wat minder pijnlijk.

-------------
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.

Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 09 November 2011 om 19:42
oh oh wat balen. Tossen jullie nu wie er nu wat uit de keuken moet halen? Of proberen jullie elkaar de loef af te steken. Degene die het zieligst is mag blijven zitten. Maar alle gekheid op een stokje, dat komt natuurlijk niet lekker uit nu. Er zullen vast wat praktische zaken blijven liggen. Net als de rest adviseer ik je maar om lekker te gaan handwerken. Komt er in ieder geval iets af.

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!

Bericht van: linda1959
Datum bericht: 09 November 2011 om 22:47

sorry hoor maar je moet toegeven dat als je alles hier na mekaar leest het eigenlijk heel grappig is . Voor u zal het iets minder grappig zijn , maar er is geen man overboord (of heb ik het daar fout ) en volgende week zal ook jij er mee kunnen lachen

veel sterkte met de 4 benen (die van je man ook ) en neem een ongevaarlijke poef e om je voet op te leggen , anders kan die ook nog omvallen (sorry)

-------------
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net