Print Pagina | Close Window

Even mijn ei kwijt

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=24252
Print Datum: 29 Mei 2025 om 10:14
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: Even mijn ei kwijt
Bericht van: hbootsman
Onderwerp: Even mijn ei kwijt
Datum bericht: 08 November 2011 om 19:09
Dag allemaal,

Bah ik heb zo'n alleen gevoel op het moment, hoop niet dat jullie lieve hobbydoosjes het erg vinden als ik even hier mijn verhaal kwijt moet.

Ongeveer 8 maanden geleden nu ben ik helemaal ingestort en bij het GGZ terecht gekomen, bang voor de wereld, bang voor mensen eigenlijk voor alles wel. Onderzoek gehad blijkt dat ik Borderline trekken en een posttraumatische stressstoornis heb, niet zeg gek als je nagaat wat ik allemaal in mijn jeugd heb mee gemaakt maar dat is weer een ander verhaal.

Dus in therapie, best wel zwaar ookal is het maar 3 dagen in de week. Het probleem is alleen dat ik best wel aanhankelijk ben, mij snel zorgen om iemand maak, graag voor iemand wil zorgen en alles voor die persoon doen en daar kan ik nog wel eens in doorschieten.

Met als gevolg... mijn partner en ik hebben besloten dat we uit elkaar gaan na 9 jaar Hij is mijn eerste liefde, ik was 17 en ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik hier bovenop moet komen, ik blijf steeds nog maar hopen dat het weer goed komt. We wonen nog wel gewoon samen hier in ons huurhuis totdat ik mijn eigen woning heb gevonden (wat natuurlijk ook niet 1,2,3 gaat maar sta al wel sinds 2007 ingeschreven)

Ik ben erg verdrietig en vind het zorg erg dat we er samen niet uit hebben kunnen komen en dat ik hem het gevoel geef dat ik hem gevangen hou en dat hij de hele tijd bezig is, als hij weg is, of alles wel goed met mij gaat en of ik wel iets doe ec en daar heb ik het zelf ook naar gemaakt.

Ik ben eerlijk gezegd bang voor de toekomst, ik heb nog nooit alleen gewoond, hij trouwens ook niet, en nu moet ik opeens. Ik neem wel onze 3 katten mee en we proberen zo normaal als kan tegen elkaar te doen maar het is erg moeilijk allemaal.

Bedankt voor het lezen en dat ik hier even wat kwijt kon!

Antwoorden:
Bericht van: Naemi
Datum bericht: 08 November 2011 om 19:11
Het klinkt of je dit wel kan gebruiken:Heel veel sterkte voor jullie.

-------------
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken

Bericht van: Lmarina
Datum bericht: 08 November 2011 om 19:12
Sterkte ermee. Enne... is er echt geen mogelijkheid om toch samen een doorstart te maken??? Proberen hoor, niet te vlug opgeven. Ieder huwelijk kent tijden dat het even niet zo lekker loopt.

-------------
Groetjes Lmarina

Bericht van: andrea21
Datum bericht: 08 November 2011 om 19:15
Sterkte het is niet nix

Datum bericht: 08 November 2011 om 19:25
Originally posted by Lmarina Lmarina wrote:

Sterkte ermee. Enne... is er echt geen mogelijkheid om toch samen een doorstart te maken??? Proberen hoor, niet te vlug opgeven. Ieder huwelijk kent tijden dat het even niet zo lekker loopt.

Bedankt allemaal jullie zijn heel erg lief!
En nee ben bang dit keer niet ookal hoop ik er wel op. Dit is niet de eerste keer dat we "het nog proberen" helaas

Bericht van: Prideke
Datum bericht: 08 November 2011 om 19:43
Och wat een vervelende periode voor jou! Ik wens je heel veel sterkte met alle keuzes die op je pad komen. Stapje voor stapje en loop beslist niet te snel 

-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/

Bericht van: zakdoek
Datum bericht: 08 November 2011 om 20:02

Hè wat verdrietig.
Heel veel sterkte hoor!

Bericht van: diny183
Datum bericht: 08 November 2011 om 20:53

Bang voor de wereld, bang voor mensen.

Het klinkt me bekend in de oren, ooit was ik ook zo.

Met hulp van heel veel emsen en medicijnen ben ik nu wie ik ben en ik durf ( bijna) alles weer.

Het is zwaar voor je, heel zwaar, dan ook nog je partner kwijt raken, dan lijkt het of de wereld op houdt te bestaan, kan je alleen maar sterkte wensen en hopen dat de mensen om je heen je kunnen opvangen.

-------------

Bericht van: Francis
Datum bericht: 08 November 2011 om 21:03

Inmiddels ben ik al ruim een jaar alleen met mijn 2 kindjes 6 en 3.

En ik dacht ook dat ik dat nooit zou kunnen alleen.

En moet je nu eens zien het gaat heel erg goed met ons en we reden ht prima.

Dus een dikke knuffel voor jou.

Bericht van: esthertje
Datum bericht: 08 November 2011 om 21:11

Wat een verhaal meid.

Maar ga jezelf niet de schuld geven van het feit dat je partner en jij uit elkaar gaan.

Ik hoop dat als je straks eenmaal je eigen plekje hebt je je steeds beter gaat voelen en dat doormiddel van veel hulp je de wereld weer aan kunt.

En als je nog meer kwijt moet of wilt of wat dan ook weet je ons te vinden.

Ik kan nu alleen zeggen tegen je: meid kop op en een hele dikkevanuit kampen.

-------------

Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 08 November 2011 om 21:13
Meisje toch, dit is niet niets. Heel veel sterkte en een hele dikke virtuele . Je kunt hier altijd bij ons aankloppen hoor, eer is altijd wel iemand die luistert

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Bericht van: drempt
Datum bericht: 08 November 2011 om 21:44

van mij ook een opkikketje

heel veel sterkte met het verwerken van alles en je weet het hier is altijd wel iemand voor je die luistert!

-------------
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd

Bericht van: vlijtig liesje
Datum bericht: 08 November 2011 om 21:50
Heel veel sterkte gewenst
Het niet allemaal opkroppen hoor Schrijf gewoon hier naar
toe en wij lezen en luisteren wel

hou de moed erin
groetjes vlijtig liesje

-------------
vlijtig liesje 4961

Bericht van: Guests
Datum bericht: 08 November 2011 om 22:06

Het gaat je zeker weten lukken... Je zult ongetwijfeld moeilijke periodes moeten doorstaan maar dat heb je ook als je een partner hebt. Nu is het tijd om aan jezelf te denken en je leven weer proberen op de rit te krijgen

Alleen zijn is niet erg, eenzaam zijn wel.

Probeer niet aan je zelfbeeld te gaan twijfelen. Dit gaat niet van de één op andere dag, maar op een zeker moment accepteer je de situatie.

Dikke knuffel voor je katjes en ga er voor!

Bericht van: NicoleTeg
Datum bericht: 08 November 2011 om 22:44

Oh,vind het verschrikkelijk voor je!

Zelf moet ik morgen voor het eerst naar een nieuwe psych,zie er heeel erg tegenop en dacht heel de dag al,zal ik het schrijven? Ben blij dat jij het wel durft te delen! Zit zelf anderhalf jaar nu in een diep dal....Ik denk dat het me zal helpen om te leren hiermee om te gaan...

Schrijf het van je af! Je bent niet alleen!!!!

Ik zeg altijd: what doesn't kill you makes you stronger!

Al zie je het soms (vaak) niet,je bent veeel sterker dan je zelf voor mogen houd! Je komt hier echt bovenop!

Dikke knuffel!

Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 09 November 2011 om 08:10
Heel veel sterkte de komende tijd en een dikke

Het ligt niet alleen aan jou dat jij en je partner uit elkaar gaan. Mijn oma, een hele wijze vrouw, zegt altijd: waar er twee vechten, hebben er twee schuld. Nu vechten jullie gelukkig niet, maar dat laatste, dat blijft waarheid.

Bericht van: Jips
Datum bericht: 09 November 2011 om 08:18

O meid, ik wens je heel veel sterkte toe. Een lichtpuntje heb je, het kan met jou vanaf hier alleen maar beter gaan. Als je het dal hebt bereikt kun je er alleen maar weer uit kruipen en dat gaat je lukken

Dat je relatie ten einde is vind ik heel erg jammer. Maar wees niet bang voor de toekomst, ook alleen zul je het redden hoor.

Maar in ieder geval voor nu een dikke

-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.

Bericht van: Bloemenvrouwtje
Datum bericht: 09 November 2011 om 08:38

In eerste instantie wil ik je een hele dikke virtuele knuffel geven.  Maar ja, wat ben je er mee?  Dat is maar een schamele troost.

Ik kan je heel goed begrijpen hoor, dat je het eventjes allemaal niet meer ziet zitten, maar ik ben er vast van overtuigd, mits een goede begeleiding, dat je naderhand wel zal inzien dat dit de beste oplossing is.  Je zegt immers zelf, dat het niet de eerste keer is dat jullie het proberen, maar dat het niet lukt.  Bij ons zeggen ze altijd, scherven kan je aan elkaar kleven, maar de barsten blijf je zien.  En dit is, wat er denk ik, bij jullie nu gebeurt.  Jullie kunnen niet meer naast de scherven kijken.

Het feit dat jullie op dit moment nog samen wonen en zo goed mogelijk voor elkaar willen zorgen, maakt het er allemaal niet makkelijker op.  Maar wie heeft ooit beweert dat het leven makkelijk is?

Wat me opvalt is, dat je man, ondanks alles, zich toch ook zorgen om jouw maakt en dat hij hoopt dat het je allemaal wel zal lukken.  Dat siert hem toch, dat betekent toch dat hij zich er evenmin gelukkig bij voelt.  Maar ja, soms is het beter door de bittere pil te bijten, dan zal je zien dat het achteraf allemaal wel beter mee valt als wat je nu denkt.

Ik hoop dat je heel snel een eigen woonst kan vinden, dat je die helemaal op jouw manier kan inrichten en dat je omringd wordt door heel veel lieve mensen, die het allemaal goed met je menen.

Kop op meid, je komt er echt wel door heen, al lijkt de toekomst momenteel zo donker en kil, voor je het weet zie je door het bos de bomen weer en lacht een stralende toekomst je tegemoet.

-------------
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.

Bericht van: Rachelli
Datum bericht: 09 November 2011 om 08:56
Ik ken je helemaal niet maar toen ik dit las bekroop me meteen een gevoel
van ongelovelijk veel begrip en sympathie.

Ik heb 10 jaar geleden hetzelfde soort verhaal meegemaakt, daarom
greep het me ook zo aan denk ik. Eerst zelf helemaal in de knoop en als
klap op de vuurpijl ook nog met toenmalige vriend uit elkaar na 10 jaar.
We woonden ook nog een tijdje in 1 huis maar dat ging niet lang goed.
Ondanks we vrienden wilden blijven gingen we elkaar toch verwijten
maken, dus voordat dat uit de hand is gelopen is hij weg gegaan.Dit heeft
trouwens wel een paar maanden geduurd.

Met mezelf heb ik toen een zware strijd gehad en met mijn ex is het een
vriendschap gebleven totdat hij na een jaar voor zijn werk naar het
buitenland vertrok en daar een nieuwe vrouw leerde kennen. Fijn, ik was
blij voor hem. Maar ik voelde me natuurlijk nog meer alleen en ik had een
ongelovelijk schuldgevoel naar hem toe omdat ik het niet had kunnen
laten werken tussen ons door mijn problemen.

Ik kan je niet zeggen dat het een makkelijke tijd was, maar nu, achteraf,
ben ik wel blij dat ik die periode heb moeten doorstaan. Ik ben er zoveel
sterker door geworden. Heb veel meer inzicht in mijzelf en kan situaties
veel beter aan.
De angstaanvallen (zo ben ik het maar gaan noemen) heb ik onder
controle maar blijven denk ik altijd op de achtergrond aanwezig. Maar het
belangrijkste: Ik ben weer heel gelukkig en dat wordt jij ook weer!!!

Maar goed, sterker dus, wijzer, dat soort dingen. Ik weet zeker dat dat jou
ook zo zal vergaan!
Het is moeilijk allemaal maar laat je hoofd niet hangen hoor. Kijk goed om
je heen naar de mooie kleine dingen van de wereld en wees niet al te hard
voor jezelf.

Heel veel sterkte met alles!!

Groetjes,
Rachel

-------------
Oogjes nodig?

<a rel=nofollow href="http://www.chellebel.nl">Chellebel.nl</a>

Bericht van: AnneliesR
Datum bericht: 09 November 2011 om 09:09

Wat maak je zo veel mee, en wat een verdriet! Blijf vechten hoor, dan kom je hier sterker uit, en dan zie je achteraf wat het waard is geweest. Ikzelf heb ook veel meegemaakt, psychisch in de knoop, ik weet iets van wat je voelt al heb ik geen relatie gehad die stuk is gelopen. Ik wens je heel veel sterkte toe in alles! Een knuffel voor jou.

Rachelli, wat ontzettend dapper dat je zoveel van jezelf prijs geeft hier! Ook jij sterte met alles.

-------------
groetjes Annelies ;)

Bericht van: corine
Datum bericht: 09 November 2011 om 10:03
Wat een verhaal, maar hier kan je alles kwijt en er zijn
veel
luisterende oren.
Misschien kun je later als je je weer wat sterker voelt
emdr therapie doen, heeft mijn dochter ook gehad en is daar
veel sterker door geworden.
Alleen was de oorzaak voor haar heel iets anders.
Ik wens je heel veel kracht toe

-------------

Bericht van: pralientje
Datum bericht: 09 November 2011 om 11:01
Dat is heel triestig als je er over wil praten wij zijn hier altijd voor jou hoor een grote familie

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen

Bericht van: ChantaltJH
Datum bericht: 09 November 2011 om 11:24

Ik denk dat we dit allemaal van heel dichtbij of ( gelukkig) verdere weg wel mee maken.

Het maakt je zowiezo sterker en weerbaarder.

Als ik naar mijzelf kijk........ was 29 en ging scheiden met een dochter van 7 en een dreigende exman.

Vervolgens 30 en kreeg ik borstkanker..... alleen op een flatje met een kind van 8

Uiteindelijk na de 1ste chemo met veel steun van nieuwe vriend in de rechtzaal tegenover ex het gevecht om het voogdijschap gewonnen.

En zie 2011..... pas getrouwd, kind van 12, dol gelukkig en volledig zwaartekrachtbestendige borsten terug gekregen.............. He ieder nadeel heb zo'n zijn voordeel!!!

Het is een eerste klas K** tijd maar............. what does not kill you makes you stronger!!!! En zo is het maar net!

Liefs en sterkte voor een ieder in een moeizame tijd

Chantal

-------------
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!

Bericht van: pippie
Datum bericht: 09 November 2011 om 11:28
Ik heb erg met je te doen, wat lijkt het uitzichtloos voor jou.
Maar...... je hebt toch héél positieve reacties van ( voor hun natuurlijk helaas) ervaringsdeskundigen.
Probeer je daaraan vast te houden en kom hier maar langs zovaak je wilt. Sterkte voor alle mensen, die nu met het leven in de knoop zitten.

Bericht van: Tante Jan
Datum bericht: 09 November 2011 om 11:30
3 dagen therapie is heel zwaar! Ga dat alsjeblieft niet voor jezelf of voor je omgeving uitstralen alsof het 'slechts' 3 dagen is, daarmee doe je jezelf tekort...

Dat opzich al kost bergen energie (door ervaring geleerd...), en dan óók nog je scheiding erbij.. Heel pittig en moeilijk.

Heel veel sterkte!

-------------
Blessed to be a blessing

Bericht van: smimske
Datum bericht: 09 November 2011 om 11:40
ook ik wil je heel veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel geven!! Ik weet ook uit ervaring dat je er beter en sterker uit gaat komen, dat je hulp bent gaan zoeken (en ook gekregen hebt) geeft al aan dat je krachtig en sterker bent dan je denkt, ook al voelt dat voor jou misschien nu niet zo. Maar je geeft er wel mee aan dat je,zoals het ging, niet meer verder wilt en kunt! Het kan een hele poos duren,zijn vaak hele kleine stapjes die je zet en waarbij je ook nog weleens genadeloos terugvalt maar de stijgende lijn gaat er echt komen, ook jij gaat weer uit de put krabbelen en de mooie dingen zien. Maar geef het de tijd, gun jezelf die tijd(al weet ik hoe ontzettend moeilijk dat is!!!), wees lief voor jezelf en zorg goed voor jezelf....want potverdrie meiske,je(we) bent het waard!!!

-------------

Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 09 November 2011 om 13:06

Ik weet dat je al heel veel  meegemaakt heb vorig jaar met je gezondheid en de gezondheid van je partner. Ik kan alleen zeggen lees alle reacties hierboven heel goed door,dan kom je er wel.Blijf in jezelf geloven. Heel veel kracht en sterkte toegewenst.

lieve groetjes Frea.

-------------

Bericht van: creaans
Datum bericht: 09 November 2011 om 19:39
Oh wat heb je het moeilijk.
Maar praat hier maar van je af.
Wens je veel sterkte toe!

Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 09 November 2011 om 21:18
Ik wil je heel veel sterkte wensen. Er is al zoveel gezegt. Wat zal ik er aan toevoegen. Inderdaad dat 3 dagen therapie veel zwaarder is dan een fulltime baan. En dat je vol moet houden. Die therapie krijg je niet voor niets. Die krijg je omdat mensen in je geloven en er voor willen gaan. Nogmaals heel veel sterkte. En als er een moment is dat jullie samen toch nog willen knokken voor je relatie doe het dan. Beter samen sterker er uit gekomen dan allebei alleen verder. Want dat er liefde is dat geloof ik namelijk wel. Anders zou je partner zich geen zorgen om je maken. En zou jij hem niet zo volledig vertrouwen en je hart steeds bij hem uitstorten.

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!

Bericht van: Lenie25
Datum bericht: 09 November 2011 om 22:12
Alles wat ik zou willen zeggen is al gezegd meid heel veel sterkte en hier is altijd een luisterend oor.

-------------

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/

Datum bericht: 09 November 2011 om 22:23

Mag ik ook nog even m'n hart luchten hierbij? (ik wil het topic helemaal(!) niet naar me toetrekken,maar wist even niet waar ik het anders kwijt moest)

Vandaag voor de intake bij de psych geweest...2 uur m'n hart gelucht (3 dagen therapie is dus echt niet slechts!!!!Ik heb er diep respect voor dat je 3 dagen therapie aangaat!!!!!!), ze stond met haar oren te klapperen: wat ik in anderhalf jaar heb meegemaakt (nu pas 25 jaar oud) maken de meeste mensen niet mee in een heel leven,of op z'n minst gespreid... Ik moet nu leren niet zo hard en streng voor mezelf te zijn...Ik heb namelijk de neiging om van mezelf te eisen dat ik ongeveer kan wat een robot kan en gevoelens van andere alleen maar belangrijk vind,en ik kom dan op de laatste plaats....Daarbij wil ik een soort Supermama zijn en stel mezelf daarbij eisen die niet haalbaar zijn.... Ik ga dat nu dus leren...Ik hoop dat het me goed zal doen de therapieen...

Bedankt voor het lezen en luisteren

Bericht van: linda1959
Datum bericht: 09 November 2011 om 22:24

wat een verhalen hier zeg pffff kippevel . maar ik hoor hier van vele dat je er sterker uitkomt eens je zover bent en dat wil ik u van harte toewensen . Ook al lijkt het nu enigzins uitzichtloos en somber , aan het einde van de tunnel schijnt een licht .

na regen komt steeds zonneschijn chantal , en ik geef je alvast een

-------------
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA

Datum bericht: 10 November 2011 om 13:46
Ik geef even een update want jullie zijn allemaal zo lief.
Bedankt voor alle steunende en lieve reacties.

Ik heb waarscheinlijk al een huisje gevonden, stond gelukkig nog bij de woningbouw ingeschreven en het is niet zo ver weg van waar ik nu woon, ik hou erg veel van deze buurt en de omgeving dus daar word ik iets rustiger van dat ik niet helemaal naar de andere kant van Assen moet verhuizen.

Eerlijk gezegd dacht ik dat mijn zonnetje weer een beetje op ging komen, maar toen kwam dit dus.

We hebben wel heel veel gepraat veel dingen uitgesproken die nooit uitgesproken zijn en ik gun hem ook echt een leuk leven.

Het is wel moeilijk voor mij dat hij nu opeens gaat pokeren met vrienden (heeft hij nog nooit gedaan) en opeens vrijdag weer uit gaat (iets wat hij ooit nooit deed en altijd over zij dat het geld verspilling was) ik krijg heel erg het gevoel dat hij nu opeens helemaal los gaat.

Het voelt alsof er nooit iemand anders zou kunnen zijn, mijn hele gevoel zegt dat hij de enige kan zijn. Mijn verstand weet natuurlijk wel beter maar soms neemt gevoel de overhand.

Ik ben gewoon braaf naar therapie blijven gaan deze week ookal zag ik er elke dag als een berg tegenop, eten gaat erg slecht ik heb het gevoel alsof mijn maag de hele tijd vol zit met als gevolg dat ik er gewoon haast niets in krijg.

Ik vind het fijn om te lezen dat er meer ervaren hobbydoosjes zijn die al het nodige mee hebben gemaakt in het leven, dit is natuurlijk niet bedoelt dat ik iemand ongeluk wens maar het is fijn om te weten dat je niet de enige bent die ooit deze gevoelens heeft gevoeld.

Stom he? Ik blijf nog steeds hopen dat het goed komt... maar dan weet mijn hoofdje toch weer beter

Bericht van: ladyken
Datum bericht: 10 November 2011 om 14:19
hoi, hoi

nu ik dit zo lees ,komt er op neer dat jou partner alleen
de vrijheid wel en geen rekening met jou wil houden
en dat komt bij me heel egoistisch over

maar laat nu je verstand spreken en niet het gevoel
(ik spreek uit ervaring hoor na 15jaar huwelijk ben ik
bij de papa van mijn zoontje vertrokken )
ik heb ook altijd gevochten en geknokt voor mijn huwelijk
mijn ex was alkoholist en een egoist voor hem bestond
alleen zijn drank en zijn noden en kind en vrouw kwam op
de 2de plaats )wij hebben uren gepraat zelfs dagen en op
het einde waren het loze belooftes en toen heb ik de
knoop door gehakte en met kind lief vertrokken dat was in
2003 we zijn nu 8jaar verder en ik heb alveel meer
bereikt in de laatste 8 jaar dan in die 15 jaar huwelijk
en daar mag ik fier op zijn
dus kop op tijd brengt raad en na regen komt zeker
zonneschijn
en weet er is altijd iemand die naar je luistert

groetjes christine

Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 10 November 2011 om 15:54

Ik wens je héél veel sterkte, maar je zult er sterker uitkomen, zeker de moed niet opgeven

Datum bericht: 10 November 2011 om 15:58

kom vlug een dikke knuf geven aan jou  

ik vind ook dat je verder moet kijken en uit u woorden maak ik ook uit dat hij zich nu als een puber gedraagt , gewoon zijn vrienden zijn nu meer waard denk ik en dat is heel egoistisch gedrag . dus niet bij de pakken blijven zitten en zeker niet laten zien aan hem dat je het heel moeilijk hebt .

sorry dat ik je hierbij niet kan helpen en dat mijn woorden mischien streng overkomen .

-------------

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 10 November 2011 om 16:19
Als ik het zo hoor, ben je beter af met je 3 katten dan met 1 vriend. Ik weet wel dat het bij katten ook vaak om hun eigen pleziertjes gaat, maar ze geven heel veel terug. De zon gaat heus wel weer voor je schijnen, maar werk eerst maar aan jezelf en zorg dat je een goed gelukkig leven hebt, vóór je weer aan een relatie begint. Als je zelf lekker in je vel zit, trek je ook mensen aan die lekker in hun vel zitten en die jou wel zien zitten.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Bericht van: Tante Jan
Datum bericht: 10 November 2011 om 17:26
Dit liedje wil ik even aan iedereen meegeven die het moeilijk heeft!

http://www.youtube.com/watch?v=0ZO1d1sHNiM - Blof - Hou Vol Hou Vast

-------------
Blessed to be a blessing

Datum bericht: 10 November 2011 om 19:04
Bedankt allemaal,

Net een, nou eigenlijk zit ik er nog in paniek aanval gehad.
Hij komt thuis en ik probeer normaal te doen maar ik heb zoveel vragen aan hem die hij gewoon niet duidelijk beandwoord.

Krijg alleen maar te horen dat het allemaal mijn eigen schuld is, dat ik zo snel mogelijk weg moet liever nog gisteren dan vandaag en dat ik het toch alleen maar steeds erger maak.

Wat heb ik gevraagd? Of hij even wil laten weten als hij morgen uit gaat of hij nog thuis komt of dat hij bij een vriend gaat slapen, is dat zo'n rare vraag? We leven toch nog samen.

Is hij boos naar boven gegaan en gezegd dat ik maar goed moet nadenken wat ik nu weer heb gedaan

Ik ben zo intens verdrietig, ik heb zoveel voor hem gedaan de afgelopen 9 jaar en nu is het al te veel gevraagd om een laminaat vloertje in mijn eigen huisje straks te leggen. Ik heb altijd hard gewerkt, altijd alle rekeningen betaald altijd gezorgd dat hij alles kon kopen wat hij wou, de auto die voor de deur staat heb ik betaald

Ik weet niet zo goed wat ik nog met mijzelf aan moet en hoe ik met hem om moet gaan of tegen hem ik voel me zo in de steek gelaten

Als dit nog lang duurt maken we elkaar volgens mij helemaal kapot

Sorry voor alle elende....

Datum bericht: 10 November 2011 om 19:12

Helemaal niet sorry voor de ellende!!!!!!!

Volgens mij moet er maar 1 iemand sorry voor de ellende zeggen,en dat is jouw vriend!

Ik vind het zo sneu voor je,als het niet meer werkt is dat heel verdrietig,maar je kunt toch wel als volwassenen tegen elkaar praten?????? In mijn ogen stel jij een heel normale vraag,en hij stelt zich op als een kleutertje!

Je woont nog steeds samen,dus hij heeft nog steeds jou een uitleg te geven of hij wel of niet thuiskomt!

Ik hoop echt dat je je snel wat beter zult voelen,en misschien snel een eigen stekje vind: dat zal je zeker rust geven! (misschien rare vraag,maar zul je je niet prettiger voelen om voorlopig bij ouders of een vriendin te verblijven?)

Heel rot dat het zo moet eindigen zeg...Je hebt toch heel wat jaren gedeeld samen,goede en slechte tijden? Dan moet je er op z'n minst op een prettige manier afscheid van nemen,ik vind dat hij je dat eigenlijk verplicht is....

Liefs Nicole

Datum bericht: 10 November 2011 om 19:16
Originally posted by NicoleTeg NicoleTeg wrote:

Helemaal niet sorry voor de ellende!!!!!!!

Volgens mij moet er maar 1 iemand sorry voor de ellende zeggen,en dat is jouw vriend!

Ik vind het zo sneu voor je,als het niet meer werkt is dat heel verdrietig,maar je kunt toch wel als volwassenen tegen elkaar praten?????? In mijn ogen stel jij een heel normale vraag,en hij stelt zich op als een kleutertje!

Je woont nog steeds samen,dus hij heeft nog steeds jou een uitleg te geven of hij wel of niet thuiskomt!

Ik hoop echt dat je je snel wat beter zult voelen,en misschien snel een eigen stekje vind: dat zal je zeker rust geven! (misschien rare vraag,maar zul je je niet prettiger voelen om voorlopig bij ouders of een vriendin te verblijven?)

Heel rot dat het zo moet eindigen zeg...Je hebt toch heel wat jaren gedeeld samen,goede en slechte tijden? Dan moet je er op z'n minst op een prettige manier afscheid van nemen,ik vind dat hij je dat eigenlijk verplicht is....

Liefs Nicole

Bedankt voor je lieve woorden,
Helaas mijn ouders heb ik geen contact meer mee en door wat ik heb heb ik erg veel moeite met vrienden maken, de vrienden die ik heb wonen allemaal ver weg dus niet handig voor therapie.

op dit moment kan ik alleen nog maar janken.

Datum bericht: 10 November 2011 om 19:30

Echt heel erg verdrietig voor je hoor....Kan me heel erg goed voorstellen dat je moeilijk vriendschappen legt,en de club die je hebt wordt met de jaren steeds minder..

Ik hoop echt dat je snel weer een lichtpuntje ziet! Want echt,die zijn er!!!!

Vorig jaar ben ik mijn dochtertje verloren,het einde van de wereld..Ik dacht dat ik nooit meer zou kunnen lachen en de zon echt nooit meer op zou komen. Natuurlijk heb ik hier nog dagelijks verdriet van,maar ik kan zeggen dat ik,ondanks de bak ellende die daarna nog kwam, ik toch merk dat ik soms lach..En dan ook echt lach! En dat toch iedere morgen de zon weer op is gekomen,en er ALTIJD iets is om voor te leven,om voor door te gaan!

Bericht van: Bloemenvrouwtje
Datum bericht: 10 November 2011 om 19:30

hbootsman, je hoeft je hier niet te komen verontschuldigen hoor, het is heel normaal dat je voelt wat je nu voelt.  Het is, momenteel wel heel mistig, de kijk op de toekomst.

Als ik in jouw geval zou zijn, dan zou ik proberen gewoon je eigen leventje te leiden en geen rekening meer te houden met hem.  Dus hem ook niet naar zijn plannen vragen en zeker geen hulp aan hem vragen.  Tenslotte moet je het binnen kort toch ook helemaal zelf doen.  Heb je geen vrienden in de buurt die je eventueel kunnen helpen met verhuizen, laminaat leggen enz?  Zo ja, dan zou ik hun vragen om je te komen helpen in plaats van altijd weer op je ex vriend terug te vallen.  De beslissing is genomen dat jullie uit elkaar gaan, het wordt dan ook tijd dat je jouw eigen leven gaat lijden, wat dus wil zeggen dat je helemaal geen rekening meer moet houden met hem.

Wat de auto betreft, heb je een bewijs dat jij die betaald hebt?  Zo ja, dan kan je hem verbieden er nog mee te rijden. Want tenslotte is dat jouw eigendom.

Heel veel sterkte en hopelijk kan je heel snel in je eigen nieuwe woonst.

-------------
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.

Datum bericht: 10 November 2011 om 19:37
Originally posted by Bloemenvrouwtje Bloemenvrouwtje wrote:

hbootsman, je hoeft je hier niet te komen verontschuldigen hoor, het is heel normaal dat je voelt wat je nu voelt.  Het is, momenteel wel heel mistig, de kijk op de toekomst.

Als ik in jouw geval zou zijn, dan zou ik proberen gewoon je eigen leventje te leiden en geen rekening meer te houden met hem.  Dus hem ook niet naar zijn plannen vragen en zeker geen hulp aan hem vragen.  Tenslotte moet je het binnen kort toch ook helemaal zelf doen.  Heb je geen vrienden in de buurt die je eventueel kunnen helpen met verhuizen, laminaat leggen enz?  Zo ja, dan zou ik hun vragen om je te komen helpen in plaats van altijd weer op je ex vriend terug te vallen.  De beslissing is genomen dat jullie uit elkaar gaan, het wordt dan ook tijd dat je jouw eigen leven gaat lijden, wat dus wil zeggen dat je helemaal geen rekening meer moet houden met hem.

Wat de auto betreft, heb je een bewijs dat jij die betaald hebt?  Zo ja, dan kan je hem verbieden er nog mee te rijden. Want tenslotte is dat jouw eigendom.

Heel veel sterkte en hopelijk kan je heel snel in je eigen nieuwe woonst.

Als ik eerlijk ben ik heb 2 goede vrienden in het "echte" leven en veel internet vrienden, die vrienden in het echte leven willen mij ook wel helpen geen probleem maar ik word er op dit moment misselijk van bij het idee dat ik dus al te veel ben om zoiets voor te doen.

En nee het gaat mij er niet om dat ik de auto ofzo wil hebben (heb niet eens een rijbewijs) maar hij zit opeens moeilijk te doen om geld aan mij te geven als ik iets wil doen (zoals gisteren ben ik naar vrienden geweest) zegt hij dat ik dat wel terug moet betalen zodra mijn uitkering binnen is.

Ik had gewoon nooit verwacht dat hij zo met mij om zou gaan. Het klopt dat ik veel aan hem heb gehangen en misschien ook wel tegen gehouden maar ik zelf vind niet dat ik dit verdien

Datum bericht: 10 November 2011 om 19:41

Echt heel erg verdrietig voor je hoor....Kan me heel erg goed voorstellen dat je moeilijk vriendschappen legt,en de club die je hebt wordt met de jaren steeds minder..

Ik hoop echt dat je snel weer een lichtpuntje ziet! Want echt,die zijn er!!!!

Vorig jaar ben ik mijn dochtertje verloren,het einde van de wereld..Ik dacht dat ik nooit meer zou kunnen lachen en de zon echt nooit meer op zou komen. Natuurlijk heb ik hier nog dagelijks verdriet van,maar ik kan zeggen dat ik,ondanks de bak ellende die daarna nog kwam, ik toch merk dat ik soms lach..En dan ook echt lach! En dat toch iedere morgen de zon weer op is gekomen,en er ALTIJD iets is om voor te leven,om voor door te gaan!

Weetje, een kind verliezen lijkt mij nog veel verschrikkelijker dan een realtie die stuk loopt ik ben blij dat je al weer iets beter in het leven staat. En ja de zon blijft opkomen en de dagen/maanden/jaren lopen gewoon door en mijn verstand zegt ook wel dat het allemaal gewoon door gaat maar ik heb het erg moeilijk om dat gedeelte van mijn leven af te sluiten en iets nieuws te beginnen, helemaal hoe het nu gaat.

Is het zo gek dat ik had verwacht dat hij iets van verdriet zou toonen? Of dat ik hem soms even een arm om hem heen wil slaan gewoon om te laten merken dat het wel goed komt? Ben blijkbaar een blok aan zijn been ofzo...

Bericht van: stippel
Datum bericht: 10 November 2011 om 19:43

goh wat een verhaal lees het allemaal nu pas.

zelf niet helemaal helder en dan de situatie die het nog moeilijker maak om te kunnen herstellen.

ik wil je heel veel strerkte wensen in deze moeilijke tijd en dat je veel mag snel een andere plek mag vinden waar je helemaal tot rust kunt komen.

Datum bericht: 10 November 2011 om 19:48
wat een kleuter is die vent toch dat die nog zo durft te
reageren
wat een egoisme
als ik dit allemaal lees krijg ik de hieperdepiep van en
in belgie wil dat zeggen een woede aan val moest die nu
bij ij zijn ik zou hem iets aan doen wat hij heel zijn
leven zou beklagen

bbrrrrrr wat een rotventen
dat na al die tijd
deed die ook al zo tijdens jullie relatie of is dat door
zijn kameraden

als wij je kunnen helpen met een luisterend oor dan
horen we het wel

groetjes christine

Datum bericht: 10 November 2011 om 20:04

Is het zo gek dat ik had verwacht dat hij iets van verdriet zou toonen? Of dat ik hem soms even een arm om hem heen wil slaan gewoon om te laten merken dat het wel goed komt? Ben blijkbaar een blok aan zijn been ofzo...

Nee!Het is helemaal niet gek dat je dat had verwacht!!!! Als je heel veel om iemand hebt gegeven zou je op zijn minst verwachten dat iemand er verdriet van heeft dat de relatie over is,zelfs als je er beide uitbent dat het beter is om er een punt achter te zetten!!!!!!!

Sterkte vrouw!!!! Ook voor jou gaat de zon weer schijnen,echt! Ik weet dat dat nu echt een opmerking is waar je helemaal niets aan hebt...Maar ik wens je echt heel veel sterkte!

Je hebt ook altijd je diertjes nog! Dieren zijn eerlijk! En vooral trouw!!!!!(ook weer geen oplossing voor je probleem,maar als je de behoefte hebt aan een knuffel kun je je beter op je diertjes storten dan energie in je ex te steken!)

Datum bericht: 10 November 2011 om 20:06
Originally posted by ladyken ladyken wrote:

wat een kleuter is die vent toch dat die nog zo durft te
reageren
wat een egoisme
als ik dit allemaal lees krijg ik de hieperdepiep van en
in belgie wil dat zeggen een woede aan val moest die nu
bij ij zijn ik zou hem iets aan doen wat hij heel zijn
leven zou beklagen

bbrrrrrr wat een rotventen
dat na al die tijd
deed die ook al zo tijdens jullie relatie of is dat door
zijn kameraden

als wij je kunnen helpen met een luisterend oor dan
horen we het wel

groetjes christine

Hij had nooit vrienden tot dat hij dus ging werken ongeveer 8 maanden geleden nu en opeens sinds 2 weken gaan ze dus steeds uit, ik ben niet zo'n uitgaander

Maar ja dit kwam in de realtie ook geregeld voor aangezien hij erg moeilijk met zijn emoties om kan gaan en het soms dan tot een ontplofing kwam. Ik heb ook meer het gevoel dat hij mij weg duwd omdat hij geen idee heeft hoe hij er mee aan moet.

Ben nu maar muziek aan het luisteren en internet een beetje aan het afstruinen, haken heb ik in elk geval ook geen plezier meer in...

Datum bericht: 10 November 2011 om 20:08

Nee!Het is helemaal niet gek dat je dat had verwacht!!!! Als je heel veel om iemand hebt gegeven zou je op zijn minst verwachten dat iemand er verdriet van heeft dat de relatie over is,zelfs als je er beide uitbent dat het beter is om er een punt achter te zetten!!!!!!!

Sterkte vrouw!!!! Ook voor jou gaat de zon weer schijnen,echt! Ik weet dat dat nu echt een opmerking is waar je helemaal niets aan hebt...Maar ik wens je echt heel veel sterkte!

Je hebt ook altijd je diertjes nog! Dieren zijn eerlijk! En vooral trouw!!!!!(ook weer geen oplossing voor je probleem,maar als je de behoefte hebt aan een knuffel kun je je beter op je diertjes storten dan energie in je ex te steken!)

Klopt, ik heb een hele lieve siamees en weet je wat het rare is die moet opeens niets meer van hem hebben en ligt de hele tijd zowat boven op mijn hoofd! Dus dat is wel weer fijn...

Dieren zijn altijd lief en ben ook blij dat die bij mij mee gaan
(ook nog zo leuk, ik had eerst zoiets van waarom gaan ze met mij mee, mijn ex zijn reactie daarop was dat hij dan geen rede meer had op zich druk te maken om thuis....)

Datum bericht: 10 November 2011 om 20:17

Hihi,dieren hebben meer mensenkennis dan mensen vaak ooit zullen hebben!

En dieren zijn heeeel erg goed in het aanvoelen van stemmingen! Lekker knuffelen! Je diertjes verdienen het,en jij nog veel meer!

Datum bericht: 10 November 2011 om 20:47
kennen jullie de woorden

het dierenrijk en het mensendom dit zegt toch genoeg he

dat mensen soms dom kunnen zijn en de dieren heel veel
rijkdom in het lichaampje hebben

dat zijn de wijze woorden van mijn grootmoeder zaliger

Datum bericht: 10 November 2011 om 21:03
En gelijk heeft ze!!!! Is een mooie trouwens! Dierenrijk en mensendom...

Datum bericht: 10 November 2011 om 21:26

ik denk bootsman dat jij daar zo snel mogelijk weg moet , hoe minder je hem ziet hoe beter je uzelf gaat voelen . Want elke keer dat hij u ziet zal hij u weer eens vertellen hoe dit allemaal u schuld is ( wat natuurlijk helemaal niet waar is ) en daardoor zal jij u slechter in uw vel gaan voelen  En weet je , ik denk zelfs dat hij dit opzettelijk doet . 

bah hoe kun je nu zo zijn , je bent hem beter kwijt dan rijk .

gaat het al wat beter met je ?  ik wou dat ik iets meer voor je kon doen , maar helaas ......

-------------

Datum bericht: 11 November 2011 om 08:15
Originally posted by linda1959 linda1959 wrote:

ik denk bootsman dat jij daar zo snel mogelijk weg moet , hoe minder je hem ziet hoe beter je uzelf gaat voelen . Want elke keer dat hij u ziet zal hij u weer eens vertellen hoe dit allemaal u schuld is ( wat natuurlijk helemaal niet waar is ) en daardoor zal jij u slechter in uw vel gaan voelen  En weet je , ik denk zelfs dat hij dit opzettelijk doet . 

bah hoe kun je nu zo zijn , je bent hem beter kwijt dan rijk .

gaat het al wat beter met je ?  ik wou dat ik iets meer voor je kon doen , maar helaas ......

Gaat al wel iets beter, gisteren nog wel een goed gesprek gehad en hij geeft aan dat hij niet goed weet hoe hij met de situatie aan moet gaan. En dat snap ik ook wel want ik weet het zelf ook niet.

Ik kan het vinden van een huis niet versnellen dit heeft tijd nodig. Hij gaat vanavond bij vrienden pokkeren en we hebben afgesproken dat als hij daar blijft slapen hij even een sms stuurt.

En jullie doen al genoeg hoor, gewoon dat even iemand hier een berichtje plaatst met een hug smilie erin doet al wat goed dat er gelukkig mensen zijn die het wel willen horen.

We hebben afgesproken dat wij elkaar zoveel mogelijk met rust laten ook hier in huis, dat wil niet zeggen dat we niet met elkaar praten maar meer als hij boven achter de pc zit dat ik niet kom vragen hoe het met hem gaat.

Ik heb hem gevraagd waarom hij niet eerder dit met collega's ging doen, blijkt nu dat ze hem al vaker gevraagd hebben maar dat hij het zielig/lastig om met mij over te praten vond omdat ik dan alleen thuis zou zitten, maar ik heb zoiets "is dit dan niet jou probleem geweest" ik wil juist dat hij zijn eigen dingen gaat doen, want ik moet eerlijk zeggen op dit moment met therapie enz ik heb gewoon niet veel zin om savonds nog een keer iets te gaan doen ik vind het wel best op de bank met mijn laptopje, katjes erbij en een beetje haken/handwerken, is dat dan zo raar? Dat wil niet zeggen dat hij zijn eigen dingen niet kan doen?!

Ik blijf toch nog steeds de stille hoop houden dat het nog weer goed komt.... stome he?

Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 12 November 2011 om 08:36
Nee hoor meisje, heel begrijpelijk. Al zou ik er toch voor proberen te zorgen dat die gedachten niet de overhand gaan krijgen. Uiteindelijk zul je op den duur in gaan zien dat dit toch niet de oplossing is om samen te blijven. Dit blijft schuren. Ook al doet het nu nog zo'n pijn, straks als alles op zijn plaats valt, kom je er vast beter en sterker uit. 

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Bericht van: francisca
Datum bericht: 12 November 2011 om 08:49
dit klinkt misschien heel stom maar laat hem zoveel mogelijk zijn gang gaan dal krijgt hij misschien het gevoel dat ie vrijheid heeft. en door dat gevoel krijgt jji misschien ook wwer een beetje vrijheid terug richt je nu vooral op je therapie en vooral op je lieve katjes en probeer zo snel mogelijk een eigen huisje te betrekken. dit zal jou en vooral hem de rust geven voor een eventuele doorstart als goede vrienden denk helaas niet meer als man en vrouw (beter voor jou) heel veel sterkte en kliefs Anne-Marie ps gewoon je hart blijven luchten hier

-------------
Anne-Marie

Datum bericht: 12 November 2011 om 10:42
Nou gisteren gigantische ruzie gehad.
Wij was uit met vrienden en uit gewoonte had ik hem een sms gestuurd met de tekst of hij het leuk heeft en of hij weet of hij daar blijft slapen.

Geen reactie op de sms, komt thuis super boos op mij dat ik hem in de gaten hou en dat dit de 1 van de redenen is waarom hij wil dat ik zo snel mogelijk weg ben. En dat hij niet meer wil helpen met verhuizen en klussen in mijn nieuwe huisje ik was alleen maar een overlast.

Ook direct even bij vermeld dat als ik niet zorg voor de boodschappen of het avond eten dat ik dan geen geld meer krijg om voor mijzelf voor eten te zorgen (want ik heb mijn uitkering nog niet)

Ik heb hem nu toch echt voor alles in deze wereld uitgescholen ik was zo verschrikkelijk boos over hoe kinderachtig hij zich gedraagd. We zijn 9 jaar bij elkaar geweest en nu gedraagd hij zich opeens als een schoft? Ik ben er kapot van ik heb de hele nacht liggen huilen (op de bank) ik voel mij zo in de steek gelaten.

Klap op de vuurpijl krijg je dan vanochtend ook nog te horen dat hij al veel eerder bij mij weg had moeten gaan en dat ik alles alleen maar verdraaie.

Ik doe zo'n mijn best om dit op een normale manier af te sluiten maar blijkbaar is hij alleen maar op ruzie uit, hoe kom ik in gods naam nog 2 of 3 maanden door voor ik een huis heb?

Had hij maar eerder gedaan zoals hij nu doet, ik heb nu het gevoel dat ik 9 jaar heb verspeeld aan iemand die blijkbaar een opstap nodig had, iemand die alles wel voor hem deed en nu hij zelf een baan/vrienden heeft kan ik opzouten

Datum bericht: 12 November 2011 om 10:50
het is heel moeilijk voor jou maar laat hem in zijn sop gaar koken probeer die 2a 3 maanden nog zo goed mogelijk door tekomen laat je niet intimideren door hem als jij geen boodschappen kan doen omdat hij geen geld geeft kun je ook niet koken, je moet het even een positieve wendig geven voor je zelf klinkt heel makelijk is het niet maar zo alleen kun jij nog overleven. net wat ik al eerder zij bel en sms hem gewoon niet meer is heel erg triest na 9 jaar maar hij komt er nog wel achter wat hij weg gooit. als het te laat is jij bent veel meer waard als hem sterkte groeten Anne-Marie

-------------
Anne-Marie

Datum bericht: 12 November 2011 om 11:25
En als je kunt bewijzen dat de auto door jou betaald is, zet die dan op Marktplaats. Maar laat mensen geen proefrit er in maken. Of laat je door een vriend naar de garage rijden om hem daar te verkopen. Dan heb je wat geld in je zak.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 12 November 2011 om 12:59
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

En als je kunt bewijzen dat de auto door jou betaald is, zet die dan op Marktplaats. Maar laat mensen geen proefrit er in maken. Of laat je door een vriend naar de garage rijden om hem daar te verkopen. Dan heb je wat geld in je zak.

Hahha, bedankt voor de tip, maar zo ben ik weer niet

Net nog maar even op wat andere huizen gerageerd die niet helemaal liggen waar ik zou willen wonen maar weer er erg goed uit zien in een nette buurt, indicatie is dat ik bij 2 woningen nummer 1 zal staan dus wie weer ben ik hier voor einde december al wel weg.

Zou wel fijn zijn want ik merk gewoon dat ik nu de hele dag zenuwachtig ben als hij thuis is en tegen de tijd dat hij weer thuis komt

Bericht van: winter61beer
Datum bericht: 12 November 2011 om 13:47
HE BOOTS,NIET JE HOOFDJE LATEN ZAKKEN MEIS,ER ZIJN MENSEN DIE JE WILLEN HELPEN DESNOODS JE INTERNET VRIENDINNEN(ZUSJES).GEEF JE GEWOON EEN GIL.ZIJN ER MENSEN DIE KUNNEN BEHANGEN,VERVEN,IK KAN SCHOONMAKEN.VOOR VLOER BEDEKKING DOEN ZE TEGENWOORDIG GRATIS.MOCHT JE HET ECHT NIET UITHOUDEN IK HEB HIER 2 SLAAPKAMERS OVER,INGEVAL VAN NOOD,LAAT DIE KL*TZAK MAAR IN ZIJN EIGEN VET GAAR SMOREN,

-------------

Datum bericht: 12 November 2011 om 14:09
Originally posted by winter61beer winter61beer wrote:

HE BOOTS,NIET JE HOOFDJE LATEN ZAKKEN MEIS,ER ZIJN MENSEN DIE JE WILLEN HELPEN DESNOODS JE INTERNET VRIENDINNEN(ZUSJES).GEEF JE GEWOON EEN GIL.ZIJN ER MENSEN DIE KUNNEN BEHANGEN,VERVEN,IK KAN SCHOONMAKEN.VOOR VLOER BEDEKKING DOEN ZE TEGENWOORDIG GRATIS.MOCHT JE HET ECHT NIET UITHOUDEN IK HEB HIER 2 SLAAPKAMERS OVER,INGEVAL VAN NOOD,LAAT DIE KL*TZAK MAAR IN ZIJN EIGEN VET GAAR SMOREN,

Dat is lief van je bedankt
Gelukkig laten op dat punt mijn schoonouders mij niet in de steek, mijn schoonvader zei direct al dat hij mij daar wel bij wil helpen en een vriend van me uit emmen heeft al beloofd te komen helpen met schilderen mocht dat nodig zijn.

Ben nu wel weer wat rustiger en ga mijn best doen hem lost te laten, maar als hij zo doet is dat natuurlijk niet echt heel erg moeilijk.

Ik was gisteren echt zo boos ik had echt zin hem een klap voor zijn kop te geven, een gevoel wat ik nog nooit eerder heb gehad...

Datum bericht: 12 November 2011 om 14:19
Dat je boos op hem bent is alleen maar heel goed, zo kan je
het ook verwerken wat er allemaal gebeurd is.
Je hoeft hem niet te sparen hoor,doet hij jou ook niet.

-------------

Bericht van: Tineke01
Datum bericht: 13 November 2011 om 12:44
Originally posted by corine corine wrote:

Dat je boos op hem bent is alleen maar heel goed, zo kan je
het ook verwerken wat er allemaal gebeurd is.
Je hoeft hem niet te sparen hoor,doet hij jou ook niet.

Alles heeft tijd en geduld nodig.
Ook voor jou, maar probeer positief naar de toekomst te blijven kijken.
Er komt vast weer een fijnere tijd voor je aan, als je alles weer een beetje op de rails hebt.
In ieder geval wens ik je nu heel veel sterkte en succes toe met een nieuw onderkomen.
Groetjes, Tineke01

Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 13 November 2011 om 17:54
Ik kan me voorstellen dat je woest op hem bent. En het moet heerlijk geweest zijn om even lekker tegen hem te schreeuwen. En je woede zo kwijt te kunnen. Het is inderdaad frustrerend dat je niet even gewoon kan over leggen en de ene opmerking de woede van de ander uitlokt. Het lijkt me ook afschuwelijk om samen in het zelfde huis te wonen als je weet dat je uit elkaar gaat. Je leeft al zo veel mogelijk los van elkaar maar tegelijk zit je nog steeds op elkaars lip. Ik kan me voorstellen dat als het waar is dat hij veel thuis is gebleven voor jou hij nu ineens de bloemetjes buiten gaat zetten. Ook om jou te ontlopen misschien. Hij voelt zich kennelijk ook een gevangene in zijn eigen huis. Het is gewoon een afschuwelijke situatie. En wie weet gaat het tussen jullie straks weer beter als jullie uit elkaar zijn. niet dat ik geloof dat het dan nog goed komt, maar het is inderdaad beter dat je na 9 jaar huwelijk als goede bekenden door het leven gaat dan als vijanden. Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze situatie. Houd je vast aan wat je hebt, (uitzicht op een eigen huis, mensen die willen helpen, je therapie) en houd vooral vol.

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!

Datum bericht: 14 November 2011 om 08:03
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

Ik kan me voorstellen dat je woest op hem bent. En het moet heerlijk geweest zijn om even lekker tegen hem te schreeuwen. En je woede zo kwijt te kunnen. Het is inderdaad frustrerend dat je niet even gewoon kan over leggen en de ene opmerking de woede van de ander uitlokt. Het lijkt me ook afschuwelijk om samen in het zelfde huis te wonen als je weet dat je uit elkaar gaat. Je leeft al zo veel mogelijk los van elkaar maar tegelijk zit je nog steeds op elkaars lip. Ik kan me voorstellen dat als het waar is dat hij veel thuis is gebleven voor jou hij nu ineens de bloemetjes buiten gaat zetten. Ook om jou te ontlopen misschien. Hij voelt zich kennelijk ook een gevangene in zijn eigen huis. Het is gewoon een afschuwelijke situatie. En wie weet gaat het tussen jullie straks weer beter als jullie uit elkaar zijn. niet dat ik geloof dat het dan nog goed komt, maar het is inderdaad beter dat je na 9 jaar huwelijk als goede bekenden door het leven gaat dan als vijanden. Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze situatie. Houd je vast aan wat je hebt, (uitzicht op een eigen huis, mensen die willen helpen, je therapie) en houd vooral vol.

Inmiddels hebben we al weer een paar gesprekken gehad.
En ik kan zeggen dat op zich ookal zitten we in deze situatie wel goed gaat. We praten in elk geval weer.

Hij is op "kamers" gegaan naar onze studeerkamer, daar slaapt hij nu en ik slaap gewoon in onze slaapkamer. Ik was namelijk erg onrustig elke nacht en zo heeft hij ook een beetje rust en kunnen we al vast een beetje wennen.

We doen "normaal" tegen elkaar ik heb gemerkt dat als ik hem niet de hele tijd van alles ga vragen hij zelfs met zijn verhalen komt en dat vind ik wel een fijne ontwikkeling.

We zullen zien wat de toekomst brengt.

Vandaag in elk geval krijg ik te horen of ik het bij 1 van de huisjes ben geworden waarop ik mij heb ingeschreven. Ik hoop het wat het is best wel een leuk huisje en die zou per 26-12 ook al beschikbaar kunnen zijn. Dus wie weet het nieuwe jaar in alleen...

Het doet nog wel steeds heel veel pijn, maar ik gun hem ook een leuk leven waar hij niet de hele tijd zich zorgen om iemand hoeft te maken, en ik gun het mezelf ook zodat ik niet steeds de zorg voor iemand anders heb...

Ik hou jullie op de hoogte.

Datum bericht: 14 November 2011 om 10:17
ga zo door meid ga voor de volle 100% voor die huisjes en laat hem lekker zijn gangetje gaan je ziet dat het helpt voor jou en vooral voor hem hij is nu niet zo gefocust op je groeten Anne-Marie

-------------
Anne-Marie

Datum bericht: 16 November 2011 om 10:25
Nou helaas bij de 1e woningbouw niet eerst geworden bij 1 van de woningen (wel 2e dus geeft nog hoop)

Vanmiddag naar de andere woningbouw bellen.

Maar het ziet er naar uit dat ik niet opeens POEF een woning zal hebben zoals graag verwacht word.

De verhouding tussen ons gaat opzich best wel goed we laten elkaar een beetje met rust. Hij is wel ziek geworden en is nu dus 2 daagjes al thuis was niet zo erg is en we hebben goed kunnen praten.

Wel altijd weer lastig dat andere mensen zich er mee gaan bemoeien (zijn ouders) en het dus weer moeilijk voor ons beide maken en hij nu door zijn vader helemaal in een put is gepraat.

Het lijkt wel net alsof mensen anders naar je kijken als je bij het GGZ loopt, terwijl er met mijn hersens niets aan de hand is, en ik hier haast altijd alles al geregld heb...

p.s
Sta al wel weer ingeschreven voor 3 andere woningen.

Datum bericht: 17 November 2011 om 19:14
Kom hier mijn hart maar weer even luchten...

Hij gedraagt zich alleen nog maar als een klootzak tegen me... zegt dat alles aan mij ligt, dat ik alles verkeerd heb gedaan en dat ik zelfs nu nog alles verkeerd doe, hij vind dat ik niet genoeg achter een huis aan zit en snapt niet waarom ik niet binnen 1,5 week een huis kan hebben... ja ik ben vast de enige in nederland die een huur woning nodig heeft?!

Hij is bezig mij HELEMAAL kapot te maken, en dat heb ik allemaal aan mijzelf te danken zegt hij...ik moet maar eens normaal doen zegt hij, "je hebt mijn leven lang genoeg kapot gemaakt"

Ik moet eerlijk bekennen lieve hobbydoosjes dat ik helemaal kapot ben, na 1,5 ben ik er al helemaal door... nee en ik was gisteren wel weer handig om naar zijn baas te bellen omdat hij ziek was, of om in de ochtend zijn brood te smeren en s'avonds  het eten te maken.. heb al gezegd dat ik dit niet meer wil doen, zegt hij "dan ben ik de bank niet meer en dan zie je maa rhoe je aan geld komt voor eten..."

Ik weet niet wat ik nog moet.. dit is niet de man waar ik verliefd op ben geworden...

Ik heb echt geen zin meer.

Datum bericht: 17 November 2011 om 20:19
heb je geen adresje waar je in nood even heen kan, gewoon
om even bij te tanken.
Je hebt het zo nodig nu.

-------------

Datum bericht: 17 November 2011 om 22:32
Originally posted by corine corine wrote:

heb je geen adresje waar je in nood even heen kan, gewoon
om even bij te tanken.
Je hebt het zo nodig nu.

helaas, heb hem al gevraagd om een tijdje weg te gaan wil hij ook niet.
ggz bied hierin helaas ook geen uitkomst..

Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 18 November 2011 om 08:01
Is het misschien een mogelijkheid dat je via de hulpverlening aan een tijdelijke plek komt? Voor dit soort situaties zijn er echt wel mogelijkheden.

Een hotel zal er financieel wel niet inzitten.

Misschien kun je in de tussentijd ergens anti-kraak wonen? Of onderhuur? Tijdelijke huur van huizen die te koop staan? Informeer eens bij de gemeente of er wat mogelijk is, ook aan subsidies etc.

Verder wil ik je heel veel sterkte wensen, want dat heb je hard nodig!

Datum bericht: 18 November 2011 om 09:50
Ik begrijp wel een beetje wat er aan de hand is, al heb je daar nu niets aan.

Jullie zijn een relatie begonnen toen jullie allebei nog in de puberteit waren. Naar buiten toe zijn jullie volwassen geworden, maar binnen de relatie niet. Dus het is nog steeds een puberrelatie met alle ruzies en scheldpartijen en gedoe van Ik help je wel en Ik doe niets voor je. Daarom gedraagt hij zich nu zo grillig en agressief.

Praten helpt niet, dan ga je alleen maar oude verwijten naar boven halen. Als het kan, probeer dan langs elkaar heen te leven en alleen praten over praktische dingen als Wat zullen we eten?

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: TLooman
Datum bericht: 20 November 2011 om 13:59
heel veel sterkte

-------------
groetjes Thea

Bericht van: hannie-groen
Datum bericht: 20 November 2011 om 15:12
heel veel sterkte

Datum bericht: 25 November 2011 om 20:46
Dag hobbydoosjes,

Wil jullie geen update onthouden aangezien jullie allemaal zo lief en vol begrip zitten.

Nou ten eerste ik ben ziek!
Ik heb op waarscheinlijk de sport school het Noro virus opgelopen, dus ik ben heel erg besmettelijk, mag geen eten maken voor iemand anders, alle kleding moet apart gewassen worden, moet de wc elke keer schoonmaken met bleek als ik geweest ben en ik mag 2 keer perdag een heerlijke zetpil!

Ja inderdaad! Kan er ook nog wel bij!

8 December ga ik naar een huisje kijken, maar ik weet nog niet zeker of ik deze neem. We hebben goed gepraat en besloten dat ik toch ook wel in een leuk huisje moet komen en niet in 1 of andere tokkie buurt gewoon omdat het voor hem dan makkelijker is. Ik ben namelijk de gene die mag verhuizen, hij blijft hier lekker zitten dus dan wil ik ook ergens wonen waar het voor mij goed voelt!

Tussen ons gaat het opzich wel goed, geen ruzies maar we ontlopen elkaar wel veel en dat is denk ik ook maar beter.

Kan mijzelf alleen niet helpen dat ik erg jaloers ben op de dame waar hij nu opeens de hele tijd sms/bel/chat contact mee heeft, iets wat hij nooit heeft gedaan, iets wat ik moet accepteren maar ik merk dat ik dit erg moeilijk vind en mij de hele tijd het gevoel geeft alsof ik het nooit goed heb gedaan, onzin natuurlijk maar dat is weer de heerlijke borderline die dan zijn kop komt opsteken.

Verdriet komt in vlagen, ik was gisteren helemaal in paniek toen de accu van mijn laptop opeens stuk was en ik dus van de "buiten wereld" was afgesloten voor mijn gevoel, gelukkig zelf kunnen fixen en gemerkt dat ik toch ook wel iets zelf kan.

Deze week helaas niet veel aan afspraken kunnen doen, aangezien ik ook ziek ben geworden en ik tot maandag in elk geval NIET naar buiten of ergens heen mag :S Hoop maandag weer een nieuwe afspraak bij het UWV te kunnen maken en nog wat andere dingen te regelen, want geld is ook nog steeds niet binnen en daar krijg ik onderhand ook buikpijn van!

Nou laten we hopen dat het een beetje een rustig weekend word!

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net