Even over de kerstman
Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=24618
Print Datum: 21 November 2025 om 18:14 Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com
Onderwerp: Even over de kerstman
Bericht van: Lidia2
Onderwerp: Even over de kerstman
Datum bericht: 28 November 2011 om 08:39
|
Kijk dit schreef ik over de kerstman Hebben jullie nu allemaal het patroontje, zoniet stuur me dan even een mailtje dan kan ik die beantwoorden met het patroon er bij Het is namelijk nergens meer te koop.
Niemand stuurde mij een mail, het ging allemaal via Hobbydoos, waardoor ik steeds weer moest aanmelden, en bij jullie profiel moest te kijken naar het mailadres. Helemaal niet erg heb ik toch even gedaan, nu blijkt dat ik er een ben vergeten die zegt mij een pmtje gezonden te hebben en mailtjes. Dat is niet waar ik heb geen mail van haar ontvangen, Eef (lienepien) je hebt mij geen mail gezonden.
En me in de gaten of ik wel of niet op hobbydoos ben gaat ook wel een beetje te ver. In mijn profiel staat mijn mailadres, had me gewoon even gemaild met van Lidia heb je mij misschien vergeten, ik zou ook graag het patroon willen hebben. Al mijn mails beantwoord ik altijd meteen.
Ik heb het even gehad met Hobbydoos, ik zit zelf niet goed in mijn vel, net terug uit Australia en nog steeds geen huis gevonden, ben er erg druk mee maar het wil niet lukken.
Met dank aan alle lieverds die mij in het verleden hebben geholpen, neem ik nu afscheid van Hobbydoos.
Liefs, Lidia
|
Antwoorden:
Bericht van: drempt
Datum bericht: 28 November 2011 om 09:00
|
ach lidia wat jammer! ik hoop dat je je nog bedenkt!! wat vervelend dat jullie nog geen huis hebben Heel veel succes met het zoeken van een huis ik geef je een dikke
------------- Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd
|
Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 28 November 2011 om 09:16
|
Hè wat ontzettend jammer.
|
Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 28 November 2011 om 09:16
Och wat naar dat jullie nog steeds geen huis gevonden hebben. Hopelijk lukt het snel om een geschikt plekje te vinden.
Ik begrijp je helemaal als het gaat om de mails/pm's etc. Neem even afstand en zorg ervoor dat je weer rust krijgt. Wie weet ben je er daarna weer aan toe om weer gezellig terug te komen. Want we missen je echt wel!
|
Bericht van: mayolijn
Datum bericht: 28 November 2011 om 09:18
|
Ooh dit is zo jammer. Laat je niet op de kop zitten er zijn ook zo veel goede hobbydozen.
------------- *~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
Bericht van: Woutera
Datum bericht: 28 November 2011 om 09:40
|
Ach Lidia, wat ontzettend jammer dat het allemaal zo is gelopen. Ik vind het zo sneu voor jou het geeft zo'n naar gevoel.
Dan ook nog geen huis kunnen vinden, dat dit zorgt dat je niet lekker in je vel zit kan ik mij voorstellen. Ik hoop dat het binnenkort toch mag lukken om een huis te vinden en je dan de rust krijgt om dat te doen wat goed voor je is en je weer beter in je vel komt te zitten.
Sterkte hoor!!!!
Groet Woutera
|
Bericht van: nixen
Datum bericht: 28 November 2011 om 10:02
|
Jammer Lidia dat het is zo is gegaan. Ik snap dat je nu niet lekker in je vel zit als je ook nog geen onderkomen hebt. Ik hoop dat je snel iets vind en dan weer lekker de tijd hebt om hier op het forum te komen en weer te kunnen freubelen.
groetjes Margaret
------------- Margaret
http://freubelblog.blogspot.com/" rel="nofollow - http://freubelblog.blogspot.com/
|
Bericht van: pareltje2011
Datum bericht: 28 November 2011 om 10:22
Wat flauw er kan toch altijd iets misgaan ,het is hier nog zo gezellig,allemaal lieve mensen die elkaar helpen
------------- WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
|
Bericht van: Crea-Mo
Datum bericht: 28 November 2011 om 11:33
Lieve Lidia, ik hoop dat je snel het geluk weer terugvindt. Veel succes op de zoektocht naar een nieuw huis!
En ik hoop toch ooit weer iets van je te lezen hier 
|
Bericht van: Wilma00
Datum bericht: 28 November 2011 om 11:39
Ik ben pas hier en ik ken je ook niet maar ik wil je wel een knuffel meegeven en je het allerbeste wensen want dat kun je gebruiken lees ik! 
Hopelijk kom je terug als je weer wat in rustiger vaarwater beland bent!! Sterkte!!
|
Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 28 November 2011 om 11:49
|
ik sluit me hierbij aan naamgenootje, als je in rustiger vaarwater bent, zien we je hier misschien wel weer, ik hoop het wel, als je iets zoekt stuur je me maar een mail
wie is er in vredesnaam zoooo onbeschoft?
------------- lydia wijsbroek
|
Bericht van: natie.83
Datum bericht: 28 November 2011 om 11:52
Wat ontzettend jammer dat je
weg gaat. En wat naar dat er
iemand zo boos doet als ze geen
patroon ontvangen hebben uk
ben altijd erg blij als iemand de
moeite neemt en zo niet dan is
het jammer toch? In iedergeval
succes met het zoeken naar een
nieuw huis en hopelijk toch tot
ziens!
------------- groetjes nathalie
|
Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 28 November 2011 om 12:00
|
Ach Lidia,
dat is helemaal niet leuk, ik hoop ook dat je je bedenkt, alle hobbydoosjes zijn toch niet zo onbeschoft, toch wil ik je bedanken voor de patroontjes en de hulp die we van je gekregen hebben
hopelijk vind je vlug een nieuw huis,
en hopelijk tot ziens
|
Bericht van: Lenie25
Datum bericht: 28 November 2011 om 12:50
Ach wat naar zeg, ik hoop dat als je een huis hebt en gezetteld en tot rust bent gekomen dat je toch nog eens weer hier komt want niet alle hobbydoosjes zijn zo als diegene waar je een mail van hebt gehad. maar voor eerst heel veel succes met het zoeken naar een huis en veel sterkte.
-------------
 http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
|
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 28 November 2011 om 13:24
|
ik weet precies wat je bedoelt. ik kreeg ook een pm-tje of ik even wat door wilde sturen. toen ik vroeg wat ze graag wilde kreeg ik een berichtje terug dat als het te veel werk is dat ik het maar moest laten zitten. . lidia, ik hoop dat als jullie alles op orde hebben en jij je handwerken weer kan oppakken we je hier weer eens zien verschijnen. heel veel sterkte met zoeken en alles wat erbij hoort.
-------------
|
Bericht van: ladyken
Datum bericht: 28 November 2011 om 15:40
hoi esthertje ik heb juist de zelfde mail gehad ik vond
dit echt ongepast ik was ernogal van verschoten maar ja
sommige kennen geen dankbaarheid
en lydia zoek jij op je gemak je huisje om in te wonen en
waar je ,goed thuis voelt want dat is toch het
belangrijkste in je leven en als dat op zijn pootjes is
kan je misschien terugkomen bij de hobbydoosjes want wij
gaan je zeker missen
en dat meen ik oprecht
bedankt wat je voor mij betekent heb
groetjes christine
|
Bericht van: beppemartha
Datum bericht: 28 November 2011 om 15:45
|
LYDIA VEEL SUCCES MET HET ZOEKEN NAAR EEN HUIS IN DAT VERRE aUSTRALIE. EN WE ZIEN JE HIER VAST TERUG ALS JE JE PLEKJE EN RUST HEBT GEVONDEN.
-------------
|
Bericht van: *kathy*
Datum bericht: 28 November 2011 om 17:25
|
Lidia wat jammer dat je weggaat. Ik zou het leuk vinden dat je blijft. Al was het maar net als ik vaak achter de schermen. Wat betreft lienepien ik denk dat er wat fout gaat. Ik heb het begin bericht gepost en zag dit weekend ook dat ik meerder pms gekregen had o.a van lienepien over de kerstman. Alleen doordat ik niet meer zovaak inlog had ik deze gemist. Ook lukt het mij moeilijk om lange topics te lezen en had dit dus gemist. Sorry daarvoor. Zowel Lienepien als Lidiya.
|
Bericht van: pippie
Datum bericht: 28 November 2011 om 21:02
Lidia, het zit je nu allemaal helemaal niet mee, en dat is jammer en verdrietig.
Brutale mensen heb je overal, maar hier moet je je toch altijd wel welkom gevoeld hebben? Kom gauw terug en alle goeds gewensrt.
|
Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 28 November 2011 om 21:19
Ik denk dat forumleden, en vooral nieuwe, niet altijd beseffen dat we zo vriendelijk zijn om patronen gratis te geven, en dat ze denken dat ze hoe dan ook recht hebben op onze patronen. Daarom blazen ze hoog van de toren als het niet meteen gaat zoals ze willen. Ik blijf het jammer vinden dat mensen die zich aanmelden voor het forum niet even op rechten en plichten worden gewezen. Het eerste dat je ziet als je inlogt is een balk met "gratis patronen".
------------- Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur.
|
Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 28 November 2011 om 22:18
Het is toch van de gekke dat een lief hobbydoosje zich om deze reden gedwongen voelt om zich af te melden, zeker eentje die laatst nog een lieve actie op poten heeft gezet. En dat je zo benaderd wordt door iemand die je in de gaten houdt of je op het forum langskomt of niet is helemaal van de zotte. Ik heb ook wel eens van zulke pm's gehad, maar die mik ik gelijk in de prullenbak.
Het spijt me dat je niet goed in je vel zit, en ik wens je alle succes toe bij het vinden van woonruimte. Jammer dat je afscheid van ons neemt. Ik hoop van harte dat je op een gegeven moment tóch weer terugkomt. Tot die tijd, sterkte en succes. 
------------- Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol
|
Bericht van: Guests
Datum bericht: 29 November 2011 om 10:41
|
Ik sluit me bij de reacties aan, Lydia, ik vind het heel jammer dat je wilt gaan. Maar ik kan het me zó goed voorstellen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit hier op het forum lelijke of boze mailtjes heb gehad, maar als dat zo was zou ik het ook goed gehad hebben. Heel veel sterkte en succes met het zoeken naar een woonruimte.
|
Bericht van: lidwina
Datum bericht: 29 November 2011 om 16:55
|
Hallo Lydia, jammer dat je weg wil gaan. Ik dank je voor de hulp die ik gekregen heb en wens je veen succes met het vinden van woonruimte. groetjes, Lida
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 29 November 2011 om 21:23
|
Lieve Lydia, niet weggaan hoor. Het is al zo jammer dat je op het moment zo weinig bij ons kan zijn. Laat je niet kisten door iemand die de regels nog niet kent, en nog niet beseft dat een patroon ontvangen geen recht is maar een gift. Ik hoop zo dat je binnenkort toch een huisje naar jullie zin vinden. Kan me zo voorstellen dat deze periode je helemaal sloopt. Geen eigen plekje, geen rust om opnieuw te beginnen en dat terwijl je nog maar juist afscheid hebt genomen van het andere land en de andere cultuur waar je je thuis was gaan voelen. Ik hoop net als de rest dat je toch nog bij ons terug komt. In ieder geval krijg je van mij een dikke knuffel om je iets beter te voelen.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: geesje
Datum bericht: 29 November 2011 om 22:24
Hallo Lieve Lidia, ik sluit me bij de bovenstaande berichtjes aan 
------------- groetjes geesje
|
Bericht van: Essy
Datum bericht: 29 November 2011 om 23:27
|
Er is al veel gezegd en daar sluit ik mij bij aan, jammer dat het allemaal zo loopt. Maar misschien over een tijdje als je in een huisje weer eens de haaknaald oppakt dat we je weer terug zien want ondankbare mensen blijf je toch altijd houden hoor.
------------- Groetjes van Essy
gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk
|
Bericht van: Prideke
Datum bericht: 29 November 2011 om 23:34
Pffff absurd :(Lidia die al zo lang lid is en altijd voor een ander klaar staat, weer een vast lid waar we afscheid van moeten nemen omdat er hebberds zijn die denken dat zij alleenrecht hebben en eisen dat wij wel even onze archieven open trekken? Ik wil niet nogmaals hetzelfde probleem aankaarten maar ik baal stevig dat de fundering er behoorlijk uit ligt.
Lidia ik hoop dat het even stoom afblazen is en dat je snel je neus weer laat zien. Ik snap je stress zeer goed en kan alleen maar hopen op beterschap en dat je snel je vaste plekje hier hebt in een leuk huis. Hele dikke knuffel 
------------- http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/
|
Bericht van: Lidia2
Datum bericht: 30 November 2011 om 07:42
|
Hallo Lieverds,
Ik zag al jullie lieve berichtjes, daar wil ik jullie even voor bedanken. Dat doet iemand goed om te zien dat er toch nog veel lieve meedenkende mensen zijn. Zelf vind ik het ook jammer om afscheid te nemen, maar ik kan die stress er echt niet bij hebben.
Ik beloof in ieder geval dat ik jullie wel laat weten als we een huisje hebben gevonden, want jullie zijn zo meelevend dus ik laat jullie niet zo maar vallen hoor.
Dikke knuf van mij, Lidia
|
Bericht van: pippie
Datum bericht: 30 November 2011 om 16:45
|
Dikke knuf terug en hou je haaks!!!! Misschien tot gauw.
|
Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 30 November 2011 om 21:33
Blijven wij ondertussen gewoon voor je duimen dat dat eigen huisje zo snel mogelijk komt! Wij laten jou ook niet zomaar gaan.
------------- Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
|
Bericht van: creaans
Datum bericht: 01 December 2011 om 18:55
Lieve Lydia, niet weggaan hoor. Het is al zo jammer dat je op het moment zo weinig bij ons kan zijn.
Laat je door zo iets toch niet, doen besluiten om weg gaan bij ons.
Je had er zoveel plezier in en op deze manier heb je alleen je zelf te pakken hoor!
Begrijp het wel, maar leg het naast je neer!
Veel sterkte en succes met alles!
|
Bericht van: linda1959
Datum bericht: 01 December 2011 om 21:23
|
vind jij nu maar snel je huisje Lidia zodag je u terug op uw gemakske voelt . Als alles weer rustig is in je hoofdje en lijfje kom je mischien wel weer een kijkje nemen hier en van het één komt het ander 
veel geluk en lieve groetjes
------------- In het leven telt de strijd Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
|
|