Print Pagina | Close Window

Gekocht

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=24680
Print Datum: 12 November 2024 om 10:21
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: Gekocht
Bericht van: Magtelt
Onderwerp: Gekocht
Datum bericht: 30 November 2011 om 15:55
Dit topic was weggezakt.

De BB met wit bontjasje en snoeperige laarsjes.

Kerstkaarten.

Klein doosje marsepein, oei 2 dec. naar dietiste.

Blauw gemeleerde Carina wol Wibra 3 bol.

Gevraagd voor SintKerstverjaardagMoederdagTrouwdag: een WII met Zelda The skyward sword.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Antwoorden:
Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 30 November 2011 om 16:07
Jaaa, die BB heb ik ook! Precies dezelfde, ook met het witte jasje! Wat leuk!

En wat gaaf dat je toch de WII doet!

En die marsepein: je hebt helemaal gelijk. Wel van genieten!!!!!

Bericht van: Karina
Datum bericht: 30 November 2011 om 16:23

poppetjes bij de action. Ga ik op een krans zetten.

Verder dino boek en dino beestjes voor een meisje van 7. Jongste had namelijk vandaag een kinderfeestje.

Vorige week ook Carina wol gehaald. (zo jammer dat ze mijn naam niet goed kunnen schrijven bij de Wibra )

-------------
groetjes Karina

Datum bericht: 30 November 2011 om 16:30
Originally posted by Karina Karina wrote:

poppetjes bij de action. Ga ik op een krans zetten.

Verder dino boek en dino beestjes voor een meisje van 7. Jongste had namelijk vandaag een kinderfeestje.

Vorige week ook Carina wol gehaald. (zo jammer dat ze mijn naam niet goed kunnen schrijven bij de Wibra )

Ik zou protest indienen. Dit kan toch niet...

Datum bericht: 30 November 2011 om 16:42
Gewoon een stift meenemen en de tekst op de wikkels aanpassen. Mooie wol, hè met een enorme looplengte. Damesvest korte mouw 3 bollen. Ik dacht daar wel twee sjaals uit te halen.

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: ladyken
Datum bericht: 30 November 2011 om 16:44
en dames valt de wol carina van de wibra mee

Bericht van: diny183
Datum bericht: 30 November 2011 om 17:28

Gekocht, Laarzen bij Scapino, dochter moest een nieuwe jas ( 20 kilo afvallen in 3 maanden ja dan is je oude jas niet meer warm.) en omdat er een actie was van het tweede artikel voor 1 euro heb ik maar laarzen gekocht.

Vanmiddag bij Intratuin mijn vrijwilligers cadeaubon ingeleverd en een zelfmaak kerstpakket gekocht, inhoud 3 sterren een piepschuim bol , mos en versiersels.

Onderweg naar huis belde mijn man en kon ik de I PAD 2 ophalen, ben vanavond dus even druk met uitvogelen hoe het allemaal werkt.

-------------

Bericht van: Marileen
Datum bericht: 30 November 2011 om 19:11
Uhmmmmmm........niets

-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">

Bericht van: drempt
Datum bericht: 30 November 2011 om 19:24

gekocht:

laarzen met gebreide bovenkant (maatje 33 op de kinderafdeling voor 35 euro)

ben echt blij heb nog nooit zulke goedkope laarzen gekocht

bic stiften voor in de schoen van de kindjes

knutselpapier voor de suprise die we moeten maken

-------------
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd

Bericht van: Guests
Datum bericht: 30 November 2011 om 21:28

[Gevraagd voor SintKerstverjaardagMoederdagTrouwdag: een WII met Zelda The skyward sword.[/QUOTE]

Ha, ha, ik heb mezelf alvast verwend door het spel Zelda The Skyward Sword te kopen. Afgelopen weekend besteld en gistermorgen ontvangen.

Ik heb het spel Zelda Twilight Princess bijna uitgespeeld en het plan is om in de kerstvakantie weer eens tijd te nemen om heerlijk in het wereldje van Zelda te vertoeven.

Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 30 November 2011 om 21:33
Het boekje: Beren breien en haken van Rina Stoffers. Afgelopen weekend heb ik op een boekenbeurs een boekje gekocht met borduurpatronen voor de kerst, een boekje met allemaal gebreide beren van Claire Garland en een boekje met accessoires ( sjaalachtige dingen met mouwen, boa's en zo)

-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 30 November 2011 om 21:49
In de wereld van Skyward Sword verkeren we nu al een week of twee. Een zieke man in huis die te goed is om op bed te liggen maar te ziek om veel andere dingen te doen zorgt voor heel veel Zelda plezier. Gelukkig voor alledrie. Manuel vind het geweldig om te kijken, ik zelf kijk ook vaak zijdelings mee en Marco geniet natuurlijk van het gamen.

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!

Datum bericht: 30 November 2011 om 21:53

Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

In de wereld van Skyward Sword verkeren we nu al een week of twee. Een zieke man in huis die te goed is om op bed te liggen maar te ziek om veel andere dingen te doen zorgt voor heel veel Zelda plezier. Gelukkig voor alledrie. Manuel vind het geweldig om te kijken, ik zelf kijk ook vaak zijdelings mee en Marco geniet natuurlijk van het gamen.

BTW, als het goed is, valt het boekje 'gelukspoppetjes haken' binnenkort op de deurmat. Ook gekocht om mezelf te verwennen.

Bericht van: Bloemenvrouwtje
Datum bericht: 30 November 2011 om 22:02
oei oei oei is het de bedoeling om alles op te schrijven van wat we gekocht hebben ? Dat wist ik helemaal niet en ik ben het, eerlijk gezegd, al weer vergeten.  Maar wat ik wel weet is, dat ik heel veel gekocht heb  Maar dat wil wel zeggen dat ik bijna helemaal klaar ben met de kerstcadeautjes  en dat scheelt toch ook.  Zo moet ik op het laatste nippertje niet nog alle cadeautjes gaan kopen.  Dat scheelt ook veel stress.

-------------
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.

Datum bericht: 30 November 2011 om 22:04
Carina is zacht en een beetje pluizig, lekker warm, denk ik, maar ik ben een beetje aan het uitvinden wat een mooie steek voor een das is, of dat ik ga haken ermee.

Onze zoon had alle Nintendo's, dus ik heb heel veel Zelda's gezien, mijn favoriet was Occarino of Time en dat latere spel met ook een paard en een sneeuwwereld enzo.

Maar ik had altijd gezegd dat ik niet op een stoel wilde zitten met zo'n moeilijk knopjesding (joystick), ik wilde zelf lopen en vechten, nou dat kon al bij het vorige spel, maar dat scheen tegen te vallen en dit schijnt geweldig te zijn.

Overigens is de pop 33 cm en geen 25, zoals in de folder staat.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 01 December 2011 om 08:55
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Overigens is de pop 33 cm en geen 25, zoals in de folder staat.

Gelukkig maar. Ik had d'r in de folder gezien, maar 25 centimeter wordt me echt te priegelig om voor te naaien. Toch maar even gekeken, want kon op internet nergens een BB vinden van 25 centimeter. We dachten al even aan namaak. Tot ik op de doos keek: 32 cm/13 inch.

Heb d'r gelijk meegenomen!

Verder heb ik niets gekocht. Goed he?

Bericht van: Lmarina
Datum bericht: 01 December 2011 om 10:17
@Ieke, je pop is een schatje zag ik net op je WWW. Julia is een leuke naam hoor (zo heet m'n oudste) maar misschien pas Noa of Eva er beter bij... maar namen zijn erg aan persoonljike smaak gebonden vind ik. 

-------------
Groetjes Lmarina

Datum bericht: 01 December 2011 om 10:30
Wat vinden jullie van Noortje, of Saartje, of Floortje, of Elsje?

Ik vind het zo moeilijk.

Bij de grote BB's had ik meteen een naam, maar nu vind het echt moeilijk.

Overigens hebben m'n zusjes Alice gekozen en was ik van plan om mijn eerste hond Isa te noemen. Ach... Kan altijd nog, toch?

Datum bericht: 01 December 2011 om 12:56
Charlotte, Sabine, Fleur, Bonnie.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 01 December 2011 om 13:09
Boodschappen, piepkleine kerstballetjes, raamtape, batterijen voor m´n camera.

-------------
Ik haak nooit af!

Datum bericht: 01 December 2011 om 13:33

saar en floor vind ik leuk

ik hou niet van tje in een naam

euh Roos zo heet de pop van mijn jongste annabel heet de pop van de oudste

bella jasmijn sofie anna juul pien nina anja

tja er zijn zoveel namen ik kan nog wel even doorgaan

-------------
Chris

Bericht van: Yobsje
Datum bericht: 01 December 2011 om 20:33
Ik heb de afgelopen tijd (te) veel gekocht, vooral Sinterklaascadeautjes voor onze vier kinderen, mijn man en mijzelf. En vorige week hebben we een nieuwe laptop aangeschaft, alvast een cadeau voor mijn verjaardag van volgende week. De oude computer was bijn 10 jaar en was heel erg langzaam en kon niet draadloos internetten, nu kan ik heerlijk op de bank zitten met de laptop op schoot. Nu nog sparen voor de Ipad2 die mij helemaal te gek lijkt.

-------------
Groet,

Yobsje

Datum bericht: 01 December 2011 om 21:59

wij hebben trouwens gisteren de foto;s opgehaald die we hebben laten maken bij Appie hein

echt prachtig dat was mijn en mijn mans verjaardagscadeau hij is 15-11 jarig en ik 30-11

-------------
Chris

Bericht van: Tante Jan
Datum bericht: 01 December 2011 om 22:09
Natuuuuurlijk sinterklaascadeautjes,

en verder vandaag nog extra voedingsmiddelen voor voedselpakketten voor mensen in Tsjernobyl. Ik ben dankbaar dat ik vanuit mijn rijkdom zo op een praktische manier iets voor een ander kan betekenen!

-------------
Blessed to be a blessing

Bericht van: chantalmv2
Datum bericht: 02 December 2011 om 06:27
Ik moet vandaag inpakpapier kopen. Heb nog heel wat in te pakken.
En ga boodschappen doen.

Datum bericht: 02 December 2011 om 08:01
3 pakken ontbijtdrink,
2 zakken snoep (morgen baby bewonderen met heel veel kleine kinderen)
1 zak soepbolletjes (zo lekker om weg te snoepen)

Al heel lang geen hobbymateriaal gekocht:D

Bericht van: pimmetje
Datum bericht: 02 December 2011 om 08:54

Jippie, eindelijk een nieuwe jas gevonden.

Knutselspullen voor de kleinkinderen, die komen volgende week zaterdag de hele dag en als het slecht weer is moet je toch iets.

-------------
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Bericht van: mimisa
Datum bericht: 02 December 2011 om 09:48
Net de laatste cadeautjes gekocht voor mijn man die morgen jarig is.

-------------

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin

Datum bericht: 03 December 2011 om 16:59
Ik heb geprobeerd met de nadruk op geprobeerd Zelda te spelen. Het duurde uren en vele blauwe plekken voor Link, die ik Ziggy heb genoemd, om uit zijn kamer te geraken en wat rond te lopen. Ik heb leren springen, maar hij springt net de andere kant uit dan ik wil, dus ergens op en meteen weer af, terwijl ik hogerop wil.

IK heb me suf gelachen, ik ga hier 25 jaar over doen. Maar dat was ook de bedoeling.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 03 December 2011 om 17:06

Ik heb geprobeerd met de nadruk op geprobeerd Zelda te spelen. Het duurde uren en vele blauwe plekken voor Link, die ik Ziggy heb genoemd, om uit zijn kamer te geraken en wat rond te lopen. Ik heb leren springen, maar hij springt net de andere kant uit dan ik wil, dus ergens op en meteen weer af, terwijl ik hogerop wil.

IK heb me suf gelachen, ik ga hier 25 jaar over doen. Maar dat was ook de bedoeling.

Hahahahahahahahaha, ik zie het al voor me.

Zelda is zooooo leuk....!

Datum bericht: 03 December 2011 om 17:28
Dar vond ik ook toen ik nog aan de kant zat om kaart te lezen en te coachen. Dan begreep ik niet hoe ze zo dom over iets heen konden springen in plaats van erop. Nu begrijp ik dat een stuk beter, ik zat na een uur spelen te gapen of het bedtijd was.

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: ilyani
Datum bericht: 05 December 2011 om 08:32
Oh, Zelda dat willen ze hier ook nog en als ik het zo lees
is het erg leuk! wie weet voor kerst.

maar ik heb voor mezelf het boekje mini hondjes en katjes
haken gekocht en het kussen/tas haak pakket vd hema.

-------------
groetjes miranda

Datum bericht: 05 December 2011 om 09:23
Ja zo'n Zelda spel is uren en dagen plezier, er is zo veel te doen en te ontdekken. Mijn zoon had ze allemaal.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 07 December 2011 om 13:13

@ Magtelt: leuk dat je Zelda hebt! Als je eens tips nodig hebt: mailen hoor. Marco is altijd bereid tot uitgebreid antwoorden. Niet dat hij alles zelf ontdekt heeft hoor. Hij zoekt als hij echt niet verder komt ook gewoon op internet op hoe het nu precies moet. Maar het was wel leuk dat hij de tijd had. Nu kon hij uitgebreider zelf zoeken en kijken hoe het moest. Hij heeft weinig opgezocht deze keer. Hij is bijna klaar met het spel. Maar we zijn weer aan het werk. Het gewone leven is weer begonnen. Dus het spel ligt nu ook wat meer in de kast. Al is het wel goed om weer lekker in het gewone ritme te zitten. En prettig om je weer een heel stuk beter te voelen.

-------------
Groetjes, Clara

Datum bericht: 07 December 2011 om 13:16
Ik heb gisteren online 4m zwart elastisch biaisband besteld, en 2m wit biaisband met rode kersjes.

Verder heb ik me ingehouden. Ik heb nog helemaal niets gekocht sinds, nou al wel dik 2 weken...

Want Saartje, zoals de kleine dame heet, heb ik gekregen van m'n moeder:D

Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 07 December 2011 om 13:45
2 vitrinekastjes op marktplaats, 1 voor mezelf en 1 voor de spullen van m'n dochter (heb na 16 jaar eindelijk het lef gehad haar spullen uit te zoeken en te sorteren, alles was met de verhuizing in dozen gegaan, heb zitten lachen en huilen), maar dat heb je toch in deze maand

-------------
lydia wijsbroek

Bericht van: pimmetje
Datum bericht: 07 December 2011 om 14:13
Addi click breinaaldenset, wat haaknaalden, rode en ecru wol voor de sokken van dropsdesign en nog wat bolletjes sokkenwol

-------------
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Datum bericht: 07 December 2011 om 14:42
Haaknaalden bij de Zeeman.

7&8 mm; 10&12mm... Die had ik nog niet (okee, 7&8 wel, maargoed)...

En m'n zusje!! heeft 2 bolletjes soft meegenomen. Ik niet!

Datum bericht: 14 December 2011 om 13:31
Vandaag weer gevallen voor 2 lapjes stof...

Eentje van 80 cm, die ik meekreeg voor 50cm. Scheelt toch altijd weer ;) Was het laatste stukje van de rol (tip!). Wil er een haaknaaldenhoesje van maken. Had daar al stof voor, maar die was het voor mijn gevoel net niet...

En nog een coupon van 2 meter. Voor 5 euro! Is een beetje verkleurd. Maar dat beetje valt best mee...

En nu ga ik geen stof meer kopen... Moeilijk...

En geen wol: ook moeilijk

En niet te veel kleren: ook moeilijk...

Maar wel fijn voor mijn bankrekening. Rijdt ik aan het eind van het jaar mooi in een eigen autootje ;)

Datum bericht: 14 December 2011 om 16:34
Gisteren een sokkenbreiboekje, twee bollen katoen in herfsttinten en lekkere gebreide pantoffels. En twee pakketjes om een soort slinger van te maken bij Action, met vilt en touwtjes en pailletjes enzo.

-------------

wat rozengeur.

Bericht van: francisca
Datum bericht: 14 December 2011 om 17:34
zakje wiebel oogjes voor een euro bij de wibra allerlei verschillende vormen en maten wat breinaalden en zowaar eens geen wol of katoen meegenomen bij wibra of zeeman.

-------------
Anne-Marie

Bericht van: Jips
Datum bericht: 14 December 2011 om 17:53

Ik heb deze dame vanmiddag geadopteerd bij de Kringloop!

-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.

Datum bericht: 14 December 2011 om 20:30
Wat een schatje, heerlijk dat ze slaapt, dan heb je er geen omkijken naar.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 14 December 2011 om 20:35
wat een mooie baby jips

Datum bericht: 14 December 2011 om 23:25

Knappe meid hoor!!!  wat een lief gezichtje heeft ze

Ik heb vandaag wol gekocht

En een heel groot pak toffiefee voor Anthony.......hihi en misschien wel het meest voor mij

En wat boodschappen heb ik ook nog gekocht

-------------
Ik haak nooit af!

Datum bericht: 21 December 2011 om 18:16
Ik kon het niet laten, ik had te kleine gebreide pantoffels bij Wibra gekocht (en passende) en bij het ruilen zag ik bianca gemeleerde wol in paars en lila, precies 4 bol van hetzelfde bad.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 21 December 2011 om 19:12
Ooh dat is een hele mooie Magtelt.

Ik heb mezelf een paar cognac laarzen aangeschaft. Die van vorignjaar
passen niet meer. Lang leve de uitverkoop!

Datum bericht: 21 December 2011 om 19:13

Uhhmmmmm......wat heb ik nou ook al weer gekocht vandaag?????

Oh ja....weet het al weer......een wensballon voor Anthony....leg hem onder de kerstboom en kan ie hem met oud en nieuw oplaten en z'n wens doen. Hahahah de wensballon is natuurlijk niet zo spectaculair als z'n vuurwerk, maar ik weet wel dat ie er blij mee zal zijn. Ook heb ik een paar polswarmers gekocht, een lekker luchtje en WOL......huhhhhh....wol.....wat moet ik daar nu mee hé? hahahah

-------------
Ik haak nooit af!

Datum bericht: 21 December 2011 om 19:16
Een heel klein kerstboompje. Dit jaar hebben we niet zoveel zin om de grote boom op te zetten 

-------------

Datum bericht: 22 December 2011 om 10:19
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Uhhmmmmm......wat heb ik nou ook al weer gekocht vandaag?????

Oh ja....weet het al weer......een wensballon voor Anthony....leg hem onder de kerstboom en kan ie hem met oud en nieuw oplaten en z'n wens doen. Hahahah de wensballon is natuurlijk niet zo spectaculair als z'n vuurwerk, maar ik weet wel dat ie er blij mee zal zijn. Ook heb ik een paar polswarmers gekocht, een lekker luchtje en WOL......huhhhhh....wol.....wat moet ik daar nu mee hé? hahahah

Wat je met die wol kunt doen? Polswarmers breien.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 22 December 2011 om 10:28
Whaha...

Vanochtend niets gekocht, maar wel wat besteld. Nieuwe antivirus software voor de flaptop. Verdorie, wat is dat duur... Maarja, wel nodig. Vanavond paps maar eens om sponsoring vragen (heeft hij vorig jaar ook gedaan)...

Datum bericht: 22 December 2011 om 10:32
weer eens bij zeeman geweest en natuurlijk met een tas wol naar buiten. even bij de wolwinkel nieuwe steken markeringen gehaald ze verdwijnen steeds kon het nartuurlijk weer niet laten even bij de patronen boekjes geken en met drie nieuwe thuisgekomen had nog niet genoeg HaHaHa Anne-Marie

-------------
Anne-Marie

Datum bericht: 22 December 2011 om 10:54
O jee, en nu is er een aankondiging van 50 % korting bij Zeeman. Of was die er al toen jij er was? Als de markeringen verdwijnen kun je ook lusjes maken van dunnere wol in een afstekende kleur.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 22 December 2011 om 11:11
Ik gebruik altijd een beetje uitgebogen paperclips in mijn haakwerk. Weet niet of dat voor breien ook werkt, maar met haken wil het goed (en paperclips zijn ook niet zo duur, zeker op kantoor niet ;)))

Datum bericht: 22 December 2011 om 13:27
Of kleine veiligheidsspeldjes. Werkt ook goed. Weet niet of ze als stekenmarkeringen bij breiwerk werken. Maar bij het haken in ieder geval wel.

-------------
Groetjes, Clara

Datum bericht: 22 December 2011 om 16:35
Beha ringetjes (na het slopen van een oude) en ringetjes van de elektrische tandenborstel werken ook. Maar dunne lusjes, kun je makkelijk losknippen als ze vast komen te zitten en die zitten ook helemaal niet in de weg.

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 29 December 2011 om 00:01

Vandaag ontvangen: 75 vogels, bijen en vlinders (om te haken en te breien)

De patroontjes uit dit boek zwerven her en der wel op het internet en op dit forum, maar ik vind het plezierig om zelf ook het één en ander aan naslagwerk te bezitten.

Wat een superleuk boek is dit, zeg.

Ik heb zo langzamerhand al een heel arsenaal aan haak- en breiboekjes.

Nu maar even stoppen met kopen.

Datum bericht: 29 December 2011 om 10:24
gisteren weer eens een nieuw haak/breiboekje laten komen staan weer leuke dingen in Anne-Marie

-------------
Anne-Marie

Bericht van: esthertje
Datum bericht: 29 December 2011 om 10:32

via marktplaats het boekje± versier jezelf met kralen.

ik ben sinds kort met kralen begonnen.

ik heb al een armband klaar en de tweede bijna.

ik zal ze binnenkort laten zien.

-------------

Datum bericht: 29 December 2011 om 11:04
Bij de BB Wolhal 2 x 2 bollen sokkenwol voor een jarige vriendin en drie stel breinaalden van 60 cm voor hebberige ikke. 3,5 , 4 en 4,5

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 29 December 2011 om 13:19

Bij de BB Wolhal 2 x 2 bollen sokkenwol voor een jarige vriendin en drie stel breinaalden van 60 cm voor hebberige ikke. 3,5 , 4 en 4,5

"Hebberige ikke", whahahah......zo herkenbaar.

Datum bericht: 29 December 2011 om 14:57
Heb vandaag toch maar de kam snaps tang besteld met verschillende kleuren drukkers. (had nog verjaardagsgeld) maar je wordt er zo hebberig van, van al die mooie kleurtjes... ik wil er nog wel meer....

Hoop dat het er voor het weekend is.. 

-------------

Datum bericht: 29 December 2011 om 15:18

leuk zeg

ik heb eigenlijk niets gekocht de laatste weken

wil het boekje gelukspoppetjes haken  nog wel hebben

-------------
Chris

Datum bericht: 29 December 2011 om 22:27
Originally posted by hetwich hetwich wrote:

"Hebberige ikke", whahahah......zo herkenbaar.

Hier nog zo ééntje: ik heb vandaag de 3 laatste bolletjes huidskleurige soft bij Zeeman gescoord, en een bol oranje bij een winkeltje hier in de stad

-------------

Datum bericht: 29 December 2011 om 23:47

Het boek: Maak je eigen troetels .

Oplaadbare batterijen, hersluitbare plastic zakjes, en 10 pakken met kerstkoeken voor 0,29 cent per pak bij Sligro

-------------
Ik haak nooit af!

Datum bericht: 30 December 2011 om 06:46
Heb ook niets gekocht, wel het boek miniehondjes haken gekregen .

Datum bericht: 30 December 2011 om 09:02
Nog wat laatste verjaardagscadeautjes gekregen:

Geld en 4 bollen DMC Petra...

Verder gisteren wat ingrediënten gekocht om cupcakes te bakken en te versieren. Waren lekker!

Datum bericht: 30 December 2011 om 09:52
Nog gefeliciteerd met je verjaardag, oude dame! Weet je al wat je met je verjaarsgeld gaat doen?

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 30 December 2011 om 10:40
Oooooohhh......heel veel sorry Ieke, dat ik je nog niet heb gefeliciteerd 
Alsnog van Harte met je verjaardag!!!!!!!!

-------------
Ik haak nooit af!

Datum bericht: 05 Januari 2012 om 23:04

Bij Zeeman gekocht vandaag: 2 broeken van 4 euro per stuk

3 truien van 3 euro per stuk

1 vest van 3 euro

1 vest voor Anthony van 3 euro

en 2 paar warme sokken voor mij van 1 euro per paar

Ennnnnnnnn......4 bollen blauwe wol .....tjah.....dat moet hè!

-------------
Ik haak nooit af!

Datum bericht: 06 Januari 2012 om 10:48
Gisteren kwam mijn elektrische deken, ik had deze winter aldoor koude voeten, die met een kruik niet meer warm werden, jongens wat een verschil, ook Ziggy kon het erg waarderen. Nu komt er ook nog een boodschappentrolley en dit jaar wordt ik 65, dus dat mag allemaal, toch?

-------------

wat rozengeur.

Datum bericht: 06 Januari 2012 om 11:04

Nog gefeliciteerd met je verjaardag, oude dame! Weet je al wat je met je verjaarsgeld gaat doen?

Een auto kopen:D

Bedankt voor de felicitaties trouwens!

Datum bericht: 06 Januari 2012 om 11:05
Verder heb ik nog niets gekocht! Ben echt trots op mezelf...

Ik wil proberen om in 2012 zo min mogelijk te kopen. Eerst maar eens een heleboel creatief materiaal opgebruiken en qua kleren etc. heb ik ook nog genoeg... Heb het geld hard nodig om een auto te kunnen kopen (en daarna te kunnen blijven rijden) en bovenal: ik heb nog zoveel!

Kleren krijgen er vast niets van als ik ze vaker dan 1x draag...

Datum bericht: 06 Januari 2012 om 13:25
maar nee ieke en als ze een beetje versleten zijn kan je ze
nog altijd dragen om te poetsen en op te ruimen

Bericht van: Tante Jan
Datum bericht: 06 Januari 2012 om 14:14
Ik heb zo'n brei-veiligheidsspeld gekocht om je steken op te zetten als je ze niet nodig hebt. Dat werkt toch beter dan touwtjes en andere creatieve maar onhandige gebruiksvoorwerpen...

-------------
Blessed to be a blessing

Bericht van: Jips
Datum bericht: 06 Januari 2012 om 14:30

Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

Verder heb ik nog niets gekocht! Ben echt trots op mezelf...

Ik wil proberen om in 2012 zo min mogelijk te kopen. Eerst maar eens een heleboel creatief materiaal opgebruiken en qua kleren etc. heb ik ook nog genoeg... Heb het geld hard nodig om een auto te kunnen kopen (en daarna te kunnen blijven rijden) en bovenal: ik heb nog zoveel!

Kleren krijgen er vast niets van als ik ze vaker dan 1x draag...

Ieke, nog van harte meid!

Nou, mijn auto is mijn enige luxe die ik me veroorloof. Verder geef ik echt nergens om. Maar het kost geld, dat is waar. Let goed op wat je aan gaat schaffen en let ook op wat onderhoud en onderdelen van een auto kosten. Centrale deurvergrendeling, electrische ramen en een boordcomputer zijn erg leuk, maar als het defect gaat kost het je klauwen met geld. De centrale deurvergrendeling van mijn Renault Kangoo ging kaduk en het geintje kostte mij 500,--!!!  Des te minder snufjes en electronica, des te minder je onderhoud en reparatie kosten.

Mijn eerste autootje was een prachtige paarse Opel Corsa met electrisch zonnedak. Hij kostte weinig, maar na 1,5 jaar rotte het ding onder mijn kont vandaan

Mijn 2e auto was een Renault Kangoo, ja lach maar hoor  ik heb de schurft aan geel en het ding was echt NS Geel! Geweldig. Maar deze kocht ik niet omdat ik hem mooi vond, ik vond hem zelfs foeilelijk, maar ik had toen 1 zoon van 3 en 1 op komst en ik heb nog nooit zo'n plezier van een auto gehad

Toen wij met de hele familie naar Tenerife gingen, had ik 9 koffers achterin en 5 mensen en mijn moeder reed in haar Opel Corsa met handtas achterin achter ons aan

Nu rij ik de oude Mercedes 190 van mijn opa. Mijn opa is in 1995 overleden en had de auto toen net 2 jaar. Hij heeft heel weinig km op de teller en het mooie van Mercedes is dat je de onderdelen tot in de eeuwigheid kan blijven bestellen en vervangen. "Opa" zoals ik mijn auto noem is 19 jaar jong en hij heeft echt nooit wat. Ieder jaar APK en rijden maar.

En kleding krijgt er niks van hoor als je ze meer dan 1x draagt. Ik koop zelfs kleding bij de Kringloop. Mooie colbertjes, blouses, jeans, mooie nette broeken voor op kantoor, jassen, enz. Mijn top score tot nu toe is een G-Star Raw jeans voor 5,--

Mijn jongens hebben ook altijd jeans van de kringloop (merken zoals C&A, H&M, We, Hema) voor 3,-- en jassen en kleding voor de scouting koop ik daar. Maar ook mooie dingen die ik zie hangen, overhemden, shirts, enz. Ze hebben allebei van die mooie ribcolberts van H&M en We voor 4,-- per stuk. Je zal schrikken wat ze in de winkel gekost hebben.

Dus meid, draag het in ieder geval meer dan 1x en kijk ook eens bij de Kringloop

-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.

Datum bericht: 06 Januari 2012 om 15:35

Nog gefeliciteerd Ieke, En wat een goed voornemen om lekker te sparen voor je auto. Een tip die je vast al doet maar waar wij altijd veel plezier van hebben: zet het geld op een spaarrekening met een goede hoge rente. Ze zijn enorm aan het stunten en de een is nog hoger dan de ander op het moment.

En zet daar gerust voor drie dagen je geld op als je net wat binnen hebt gekregen en er niets af hoeft. Wij doen het ook vaak. Komen de salarissen binnen gaat het op de spaarrekening. Vaste lasten er af, geld weer van de spaarrekening af. Gratis geldverdienen heet dat. Marco is erg goed in dat soort dingen. Die kan geniaal met die bankrekening spelen.

en kijk inderdaad goed rond voor je een auto koopt. Wij hebben er een die herrie maakt tot en met op de snelweg, en waar je heel veel creativiteit voor nodig hebt als je meerdere spullen mee wilt nemen. Maar hij is zo zuinig, in onderhoud, in benzine, in wegenbelasting, ik ben echt verliefd op dat dingetje.

-------------
Groetjes, Clara

Datum bericht: 09 Januari 2012 om 22:05

Vandaag pompom garen gekocht bij de action. Voor die lieve poedel die ik een tijdje geleden hier postte. Geen idee wanneer ik haar ga maken. Maar dat ze ooit eens een plekje hier in huis krijgt dat hoop ik van harte. Vind haar nog steeds zo lief. Dus vandaar dat ik het garen maar gekocht heb.

En een blokje met mooie velletjes papier voor de kaarten makerij. Zag het liggen toen ik op zoek was naar enveloppen. Die waren we in Dordrecht vergeten dus stopten we nog even in Papendrecht. Marco en Manuel zaten in de auto te wachten. Dus moest ik heel snel beslissen. Had ik lang nagedacht had ik tegen mezelf gezegt dat ik echt genoeg had. Maar het blokje was zo snel meegegrist en terug leggen kostte natuurlijk nog meer tijd.  

-------------
Groetjes, Clara

Datum bericht: 09 Januari 2012 om 23:35

Ik vind dat ze bij Action altijd heel mooi en leuk papier hebben .

Koop het altijd daar

-------------
Ik haak nooit af!

Datum bericht: 11 Januari 2012 om 20:53
Heeft niets met handwerken te maken, maar vandaag lekkere kibbeling gekocht als tractatie voor mijn man en mij bij de lunch. Moet soms ook kunnen 

-------------

Datum bericht: 12 Januari 2012 om 19:22
Mmm Leonie, ik ben het er helemaal mee eens. Al dat harde werken en het intensieve leven van jullie moet af en toe beloond worden!

-------------
Groetjes, Clara

Datum bericht: 13 Januari 2012 om 16:10
Heb vandaag strijkkralen gekocht. Daar ben ik al een tijdje actief mee.
Mijn oudste wou graag de glitter doorzichtige .
Hebben al gemaakt
- Mario. Sonic. Yoshi. Amy rosé. Goofy . Mickey.
Donald . En hello kitty op een dolfijn.

Datum bericht: 13 Januari 2012 om 17:28
heb van de week enkele boekjes bij Haak aan besteld en vandaag binnen gekregen staan erg veel leuke dingen in Anne-Marie

-------------
Anne-Marie

Datum bericht: 13 Januari 2012 om 23:51

Uhmmmm......eigenlijk niet iets speciaals gekocht vandaag.

Wel de weekboodschappen........maar Anthony is alleen boodschappen wezen doen voor mij . Want ik ging ondertussen appeltaart bakken

-------------
Ik haak nooit af!

Bericht van: simonevv
Datum bericht: 14 Januari 2012 om 08:46
bij de action stress balletjes gekocht voor de angry birds. Deze moesten opgevuld worden met kralen en die had ik niet. Later zat ik me te bedenken, ik had ook spliterwten kunnen nemen.

-------------

Datum bericht: 14 Januari 2012 om 14:59
Bedankt voor jullie tips!

Welk model auto het gaat worden, daar ben ik al over uit: het wordt een Hyundai i10. Nu nog even besluiten welke variant...

De Hyundai garage zit bij ons om de hoek, en onze andere 3 auto's (waarvan 1 van m'n zus) komen er ook vandaan. Als er wat is, dan staan ze binnen 2 minuten op de stoep. Vet handig. Het is een hele fijne garage, dus dat heb ik al besloten... Modelletje ook, want dit is de kleinste... Denk dat ik wel voor nieuw ga. Met een garantie van 5 jr, is de eerste 5 jr het onderhoud nog binnen budget... Tweedehands kan ook, maar dat scheelt zo weinig in prijs. Want dan wil ik wel een autootje dat nog maar weinig km gereden heeft... En het voordeel van nieuw is: dan kan ik die mooie paarse kopen. M'n ouders zeggen dat dat niet handig is als je de auto weer verkoopt, maar dat is van latere zorg, toch?

Weet wel dat ik zeker weten airco wil, en een verstelbare bestuurdersstoel! Anders kan ik niet bij de pedalen!

Ik heb nog steeds niets gekocht trouwens!

@ koningsdochter: de poodle staat bij mij als volgende op het lijstje. Misschien dat ik tussendoor een granny kussen maak ter afwisseling, maar pomp a poodle staat hoog bovenaan. Ik doe roze met witte pompons... Jij?

@ Leonie: kibbeling is lekker!!!

@ Jips: bij ons bij de kringloop is er qua kleding alleen kleding 'waar je nog niet dood in gevonden wilt worden'. Echt verschrikkelijk lelijk, ouderwets, qua kwaliteit ook niet echt denderend, etc... Ik houd van uitverkoop!!! En van de kast van mama!

Bedenkt zich nu dat ze 2 pr schoentjes heeft gekocht voor de BB... 75 eurocent per stuk

Bericht van: ilyani
Datum bericht: 14 Januari 2012 om 15:17
Ik heb vilt gekocht om leuke dingen van te maken samen met
2 vriendinnen.

-------------
groetjes miranda

Bericht van: mayolijn
Datum bericht: 14 Januari 2012 om 15:38

Ik ook vilt!

Dik vilt van de rol in grijs en zwart. om een schotse terrier van te maken. Bijna 40 hoog en 60 breed voor op de grond. Zo stoer!

Nu nog kijken of er ook een gehaakte versie van de vinden is. Gebreid is wel een patroon maar niet in haaksels. Jammer genoeg.

-------------
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*

Bericht van: Ennas
Datum bericht: 14 Januari 2012 om 17:32

Ik heb de laatste tijd veel gekocht. Voornamelijk setjes kleding voor oppaskindje die 1 keer in de maand een weekend komt logeren. Hoef ik bijna niets van zijn thuis mee te nemen en heb ik onderweg mijn handen vrij voor hem. Ook wat speelgoed zodat hij hier rustig kan spelen en genoeg te kiezen heeft. Oa klei, autokleed en auto's.

Vanmiddag nog een broekje gekocht. Tja, afgeprijsd en extra korting erbovenop...
Cadeautjes voor zus van oppaskindje, wordt dinsdag 7.
Cadeautje voor ouders van andere oppaskinderen. Zijn volgende week zoveel jaar samen.

Verder nog een broek en shirtje voor heeeel weinig voor het meisje uit mijn moeders bus. Ze is helaas een maat verder gegroeid en nog steeds geen geld maar wel nodig aan kleding toe.

Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 14 Januari 2012 om 18:09
2 m3 hout voor de allesbrander, vindt de warmte gezelliger als cv en veel warmer, ben nu eenmaal een ontzettend koukleum

-------------
lydia wijsbroek

Datum bericht: 15 Januari 2012 om 12:03
Een boekenbon voor een vriendin die 50 wordt

-------------

Bericht van: droppie
Datum bericht: 15 Januari 2012 om 12:16

2 bolletjes garen gekocht...ze zijn weer eens blijven plakken aan mijn handen hahaha...

-------------
De vilten heks

Datum bericht: 19 Januari 2012 om 14:12
Verkocht. Dat wel. Heb kleren van mezelf op marktplaats gezet die ik toch nooit meer draag. Twee rokjes is de opbrengst tot nu toe. Ze hebben me samen vier euro opgeleverd. Wat zal ik nu eens gaan doen van die vier euro.... Nee hoor, gaat lekker in de huishoudpot. Heb ook setjes op ruilen.nl gezet. Maar dat loopt voor geen meter. Veel te klein denk ik. Had ze er al opgezet toen ik net zwanger was en wilde toen de kleren ruilen tegen positiekleding. Maar daar heb ik niet een reactie op gehad. Dus nu de advertenties maar veranderd in gewone kleding of kleding voor de kids. Maar dat loopt net zo min. Nu het via marktplaats wel een beetje loopt (heb namelijk ook wel wat reacties gehad op andere kleding maar dat is (nog) niet verkocht) denk ik toch dat ruilen.nl te klein is en door te weinig mensen gezien wordt. Jammer want ik vind dat zo'n leuk idee. Niets mag er verkocht worden. Je mag er alleen ruilen.

-------------
Groetjes, Clara

Datum bericht: 19 Januari 2012 om 14:28

Oh Ieke een i10. Lees het nu pas. Dat is de opvolger van de Atos en wij hebben een Atos. Heel stiekem zou ik best als volgende auto een i10 willen. Hij is net wat groter, (wie weet past de kinderwagen daar wel kompleet in de kofferbak. In de Atos past ie niet namelijk. De bak of het onderstel moet op de achterbank. Dat wordt dus straks met twee kindjes lastig) En toch nog zo heerlijk handzaam en klein. Ik heb al moeite om de Atos fatsoenlijk in een parkeervak te krijgen namelijk. Laat staan een grotere auto. Airco lijkt me ook heerlijk. Dat zou ik ook graag willen bij een volgende auto. Maar dat wilde ik eigenlijk al toen we de Atos kochten. Dat je hem nieuw wilt kan ik best begrijpen. En die paarse kleur zou ik ook gedaan hebben. Mijn eerste auto was groen (niet duidelijk te omschrijven wat voor groen) en had beertjes velgen. Echt waar. De velgen waren in de vorm van een beertje. Compleet verliefd was ik op dat ding. En wat was ik verdrietig toen ik hem naar de sloop afgevoerd zag worden. Daarna mocht ik in de ford escort van Marco rijden, (rot auto. Veel te groot, veel te log en ik was er veel te klein voor) en hebben we een witte susuki alto gehad. Die moest je nog starten met een losse shook. Een herrie dat dat maakte joh. Geweldig. En dan moest je na een paar kilometer die shook zelf weer induwen. Als je het te laat deed zou je hem kunnen verzuipen. Maar die mazda (eerste auto) en die Atos die hebben toch allebei mijn hart gestolen. En waarom wij zoveel verschillende auto's hebben gehad? eehm oke als jullie het niet doorvertellen (we hebben er drie totall loss gereden. Echt waar. Ik een, Marco een en eentje toen we er samen in zaten. Nu gaat het al een aantal jaar goed. Kennelijk kunnen we nu een beetje fatsoenlijk rijden. Maar Ieke niet na doen hoor. Kost je bakken met geld, en je verzekering is onbetaalbaar na je tweede ongeluk)

(Pomp-a-Poodle wordt roze trouwens. helemaal roze. Vond ik wel schattig staan.)

-------------
Groetjes, Clara

Bericht van: Tineke01
Datum bericht: 19 Januari 2012 om 14:34
Een tijdschrift/boekje over Andre Rieu.
"Een kijkje achter de schermen" heet het.
Dit is echt zo'n bewaarboekje.

Op t.v. hebben we al vaker kunnen zien hoe een en ander wordt uitgewerkt en welke voorbereidingen er allemaal moeten worden getroffen voor zijn concerten.

Ik ben nu eenmaal een liefhebster van zijn muziek en vind het leuk om nu eens te kunnen lezen en op foto's te zien hoe druk iedereen er voor/mee bezig is.

Groetjes, Tineke01

Groetjes, Tineke01

Datum bericht: 25 Januari 2012 om 11:14
Net een punnikklosje gekocht bij het Kruidvat, nu met korting voor maar 1 euro. Zit ook nog 6 kleuren garen bij. Zal mijn jongste blij mee zijn.

-------------

Datum bericht: 25 Januari 2012 om 11:21

Pomp-a-Poodle wordt roze trouwens. helemaal roze. Vond ik wel schattig staan.)

Die van mij ook! Met witte pompons en tussen de pompons voor de finishing touch ook nog wat roze harig garen. Kijken of dat lukt. Ik bedoel, als het dan toch over de top gaat, doe het dan maar helemaal extra vagant ;)

BTW, hoe doe jij dat met de ogen? Op het plaatje zitten er van die heerlijke kitchy ogen op, zoiets wil ik eigenlijk ook wel. Borduren ben ik geen ster in, en ronde veiligheidsogen staat niet echt geweldig... Plakogen met wimpers?

Datum bericht: 25 Januari 2012 om 11:23

Oh Ieke een i10. Lees het nu pas. Dat is de opvolger van de Atos en wij hebben een Atos. Heel stiekem zou ik best als volgende auto een i10 willen. Hij is net wat groter, (wie weet past de kinderwagen daar wel kompleet in de kofferbak. In de Atos past ie niet namelijk. De bak of het onderstel moet op de achterbank. Dat wordt dus straks met twee kindjes lastig) En toch nog zo heerlijk handzaam en klein. Ik heb al moeite om de Atos fatsoenlijk in een parkeervak te krijgen namelijk. Laat staan een grotere auto. Airco lijkt me ook heerlijk. Dat zou ik ook graag willen bij een volgende auto. Maar dat wilde ik eigenlijk al toen we de Atos kochten. Dat je hem nieuw wilt kan ik best begrijpen. En die paarse kleur zou ik ook gedaan hebben. Mijn eerste auto was groen (niet duidelijk te omschrijven wat voor groen) en had beertjes velgen. Echt waar. De velgen waren in de vorm van een beertje. Compleet verliefd was ik op dat ding. En wat was ik verdrietig toen ik hem naar de sloop afgevoerd zag worden. Daarna mocht ik in de ford escort van Marco rijden, (rot auto. Veel te groot, veel te log en ik was er veel te klein voor) en hebben we een witte susuki alto gehad. Die moest je nog starten met een losse shook. Een herrie dat dat maakte joh. Geweldig. En dan moest je na een paar kilometer die shook zelf weer induwen. Als je het te laat deed zou je hem kunnen verzuipen. Maar die mazda (eerste auto) en die Atos die hebben toch allebei mijn hart gestolen. En waarom wij zoveel verschillende auto's hebben gehad? eehm oke als jullie het niet doorvertellen (we hebben er drie totall loss gereden. Echt waar. Ik een, Marco een en eentje toen we er samen in zaten. Nu gaat het al een aantal jaar goed. Kennelijk kunnen we nu een beetje fatsoenlijk rijden. Maar Ieke niet na doen hoor. Kost je bakken met geld, en je verzekering is onbetaalbaar na je tweede ongeluk)

Auto gaat waarschijnlijk nog even op zich laten wachten. Papa wist misschien nog een afstudeeropdracht bij de Gemeente Enschede. Grmpf, die zitten echt midden in het centrum. Heb je aan een auto ook weinig... Zielige ik...

Zag ook een kanarie gele Peugeot 107 staan bij de garage... Mijn zus heeft een donkergrije i10: ET... Geel erbij wordt dan Tweety...

Bericht van: hellagru
Datum bericht: 25 Januari 2012 om 16:56
Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

Pomp-a-Poodle wordt roze trouwens. helemaal roze. Vond ik
wel schattig staan.)

Die van mij ook! Met witte pompons en tussen de pompons
voor de finishing touch ook nog wat roze harig garen.
Kijken of dat lukt. Ik bedoel, als het dan toch over de
top gaat, doe het dan maar helemaal extra vagant ;)

BTW, hoe doe jij dat met de ogen? Op het plaatje zitten
er van die heerlijke kitchy ogen op, zoiets wil ik
eigenlijk ook wel. Borduren ben ik geen ster in, en ronde
veiligheidsogen staat niet echt geweldig... Plakogen met
wimpers?
Ik heb met zwart een rondje gehaakt en
toen 3 wimpers met hetzelfde garen geborduurd, ze gaat er
erg koket van kijken

-------------
Groetjes Hella

Datum bericht: 25 Januari 2012 om 19:33

@ Ieke, ik heb nog niet over de ogen nagedacht. Ben op dit moment druk met een kip. Die wordt voor 't kleine meisje dat elk moment staat te komen. Manuel kreeg een bed knuffel die Klaartje koe heet toen hij net geboren was. Ik vond het heel toepasselijk dat 't zusje (zoals we haar noemen) nu een Klaartje kip krijgt. Had er een gehaakt maar die viel wel heel klein uit. Ben nu een ander aan het maken. Poodle moet echt even wachten tot Klaartje klaar is. En waarschijnlijk tot de kleine meid iets groter is en mijn handen weer naar handwerken staan in plaats van kleine meisjes en iets grotere jongentjes verzorgen.

Die auto die komt wel joh. Kan je lekker nog even doorsparen. Enne je hebt nog ov? Kan je makkelijk gratis reizen. Ik vond het achteraf een gek idee dat ik toen ik een auto had nooit meer in de trein en in de bus kwam. Miste het gewoon een beetje. Vooral de trein is inmiddels erg lang geleden.

Wat de verkoop betreft: ik heb nog wat kleren verkocht. Een trui en twee leggings en een witte tuniek. Ben heel benieuwd of er verder nog iets verkocht gaat worden. Iemand had gereageerd op twee rokken. Maar laat nu niets meer van zich horen. Dat blijf ik zo onbeschoft vinden. Ook op mijn tweede mail reageerd ze gewoon niet. Heel frustrerend.

-------------
Groetjes, Clara

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net