Print Pagina | Close Window

in de lappenmand

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=2498
Print Datum: 18 Mei 2024 om 10:37
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: in de lappenmand
Bericht van: T Looman
Onderwerp: in de lappenmand
Datum bericht: 11 September 2007 om 22:06

hallo dames wij zitten in de ziekenboeg het begon begin juni toen henk een nieuwe heup kreeg deze is er maar liefs twee keer uit gegaan daarna is hij nog een keer geopereerden hebben ze er een nieuwe pin met kop ingezet tot overmaat van de ramp ben ik zondag gevallenen heb een middenvoetsbeentje gebroken dus nu zit mijn voet in het gibs en mag ik tot maandag niet lopen dan krijg ik loopgibs en ben ik er nog vier weken zoet meedus nun kunnen we allebei erg weinig en niet meer van huis want nu kunnen wij geen van twee autorijden sorry voor het gezeur maar ik moest het even kwijt

groetjes Thea



-------------
groetjes Thea



Antwoorden:
Bericht van: miep
Datum bericht: 11 September 2007 om 22:10

Och Thea, dat is wel heel vervelend allemaal. Hopelijk heb je hulp van iemand, want jullie zijn dus beiden niet meer mobiel. Klein voordeel, je kunt wel lekker het huishouden het huishouden laten en lekker de hele dag breien/haken. Allebei een spoedig herstel gewenst.



Bericht van: cormout
Datum bericht: 11 September 2007 om 22:31
Oh Thea, het zit echt niet mee.
Heel veel sterkte, en niet te hart met je breiwerken kloppen en zo want daar wordt het erg stoffig van in huis. En dan moet je blijven zitten en wordt je kriebelig van het stof wat je ziet.
Hopelijk heb je genoeg zitvlees, want anders valt dat zitten op den duur nog lang niet mee.

Heeeeel veel sterkte

cormout


Bericht van: Jenlon
Datum bericht: 11 September 2007 om 22:42
Is toch geen gezeur joh. In ieder geval allebei heel veel sterkte en beterschap.

-------------
Groetjes,
Ilona.


Bericht van: Carola
Datum bericht: 11 September 2007 om 22:51
gelukkig heb je voor het hobbys niet je tenen nodig!!  heel veel sterkte!!


Bericht van: catharina
Datum bericht: 11 September 2007 om 23:31

Lieve Thea.

We zijn er toch voor elkaar? In voor en tegenspoed!!!!!!!!!!!

Nooit meer zeggen dat je zeurt, het is allemaal al vervelend genoeg.

Ik wens jullie beide een voorspoedig herstel en vooral veel geduld.



-------------
Groetjes Catharina



Bericht van: geesje
Datum bericht: 11 September 2007 om 23:41
...................geen sorry zeggen voor iets waar je niets aan kunt doen, ..dit overkomt je gewoon................sterkte    en beterschap voor jullie beiden...........groetjes

-------------
groetjes geesje


Bericht van: corine
Datum bericht: 12 September 2007 om 08:00
Wat Gezeur! niet hoor, je moet het toch even kwijt sterkte hoor

-------------


Bericht van: breioma
Datum bericht: 12 September 2007 om 08:02

Absoluut geen gezeur,het zit jullie gewoon tegen en daar mag je best vn balen,ik hoop dat jullie wat hulp krijgen,en heel veel sterkte en beterschap.

Je hebt nu wel een prachtige smoes om veel te handwerken!



Bericht van: perle
Datum bericht: 12 September 2007 om 08:25

 

Wat vervelend!Dit is echt wel dubbel pech hebben!

Hopelijk heb je mensen in de omgeving of in de buurt die boodschappen voor jullie kan doen!

Trek maar uw voorraad wol dichterbij en knit maar een lekker knuffelplaidje voor jullie twee!

Groetjes en veel sterkt,perle



-------------


Bericht van: Syl***
Datum bericht: 12 September 2007 om 08:40
Soms heb je van die tijde...............Gelukkig komt er ook weer een nieuwe tijd. Vevelend hoor, veel sterkte en succes daar.

-------------
Groetjes Syl


Bericht van: Tony
Datum bericht: 12 September 2007 om 08:56

Dit noem ik geen zeuren, dit is je leed delen, net zoals we hier elkaars vreugde delen, bij de geboorte van een kleinkind b.v.

Goh meid, wat zit het je tegen,  een ding komt nooit alleen hé. Ik hoop echt dat jullie toch een "beetje veel" praktische hulp krijgen. Dat verdien je echt wel.

  Dikke knuffels voor jullie allebei, want manlief kan nu ook niet zo door jou verwend worden als hij gehoopt had.

Medelevende groetjes van Tony



-------------
Antonia


Bericht van: Haaknaald
Datum bericht: 12 September 2007 om 09:16

Hoi Thea,

Ik wens jullie heel veel sterkte toe.

Gelukkig kun je nog wel achter de pc om een "babbeltje"te maken.

En dan heb je het handwerken nog.....

Maar ik kan me voorstellen dat het lastig is want je wilt altijd zo graag van alles doen en het liefst zelf doen.

 

Groetjes Els.



-------------
http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/


Bericht van: Houtdraakje
Datum bericht: 12 September 2007 om 09:24

Over zoveel pech kun je niet zeuren hoor, daar kun je alleen wat begrip voor vragen. Heel veel sterkte toegewenst.

Groeten van de Draak uit Assen



-------------
Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen


Bericht van: smurfje
Datum bericht: 12 September 2007 om 09:32
Hey Thea...... Kop op meisje....dit noemen wij geen zeuren of zagen!!!!!!!!! Je weet dat je in de woonkamer van de hobbydoosjes met alles terecht kan....dus laat je maar gaan!!!!!!! Ik wens jullie veel sterkte toe en hierbij een hele lieve dikke KNUFFEL

-------------
Ik wens jullie vandaag veel glimlachjes toe!!! "Beary" big hugs van Smurfje


Bericht van: hanny bennes
Datum bericht: 12 September 2007 om 09:47
thea, ik wens jullie veel sterkte en beterschap.

hoop dat jullie weer gauw op de been zijn....


-------------


we sit good in our skin.....

creaida


Bericht van: Edith
Datum bericht: 12 September 2007 om 11:55
Hoi Thea, veel sterkte en maak er toch wat leuks van in deze tijd.


Bericht van: Teunie
Datum bericht: 12 September 2007 om 12:06
Hoi Thea ook namens mij heel veel sterkte deze dagen. Ik hoop dat je je toch een beetje kunt vermaken met het forum en je knutselwerkjes. En natuurlijk hoop ik dat je man zich ook niet verveelt. Ook voor hem sterkte.

-------------
Groetjes Teunie


Bericht van: Guests
Datum bericht: 12 September 2007 om 12:15

Heel veel sterkte met je voet en vooral met je man.

groetjes puck



Bericht van: breidje
Datum bericht: 12 September 2007 om 17:35

veel geduld en beterschapgewenst aan beide.



-------------
wil    


Bericht van: JessDijk
Datum bericht: 12 September 2007 om 17:44
Sterkte en beterschap!

-------------



Bericht van: x_ophelia
Datum bericht: 12 September 2007 om 19:09
Wat een pech! Zal best wel pijnlijk geweest zijn hé? En die gips kan beginnen te kriebelen na een tijdje, spreek uit ervaring. Tip: met een breinaald kan je tussen je been en gips gaan en een beetje krabben op de jeukerige plekjes.  :)
Voordeel: tijd om te haken/breien zonder schuldgevoel!


Bericht van: Josl
Datum bericht: 12 September 2007 om 19:14

Lieve Thea,

heeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte en knuffel!

groetjes, Joke



-------------
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?



Bericht van: perle
Datum bericht: 12 September 2007 om 20:56

[QUOTE=x_ophelia]Wat een pech! Zal best wel pijnlijk geweest zijn hé? En die gips kan beginnen te kriebelen na een tijdje, spreek uit ervaring. Tip: met een breinaald kan je tussen je been en gips gaan en een beetje krabben op de jeukerige plekjes.  :)

Wel,dit moet ik wat tegenspreken!

Ik heb ook nog gipsen gehad en toen werd ik bij Ortopedist gewaarschuwd hiervoor!Omdat ze soms mensen hebben die dit inderdaad doen en zo open wonden rijten!Dus toch maar oppassen met breinaalden,hoor!



-------------


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 12 September 2007 om 21:39

hallo mede hobbydoosjes bedankt voor de lieve reacties dat doet goed en wordt het allemaal al minder erg

groetjes Thea



-------------
groetjes Thea


Bericht van: Tony
Datum bericht: 13 September 2007 om 18:29

Ja, die breinaalden tussen het gips is niet aan te raden.

Ik heb 8 mnd. in de gips gezeten na operaties aan mijn voet en heb bij de thuiszorg winkel toen een spuitbus gehaald. Dan ga je met een zachte tube tussen het gips en spuit er een soort menthol poeder tussen, heerlijk verfrissend !!!!!

Waard te proberen. Groetjes Tony



-------------
Antonia


Bericht van: ziggysnowy
Datum bericht: 13 September 2007 om 20:20
Hoi Thea

Heel veel sterkte. Je hoost toch vaak fat het mis gaat met een heup operatie. en nu zit jij ook nog in het gips. Wat vervelend. Ik hoop dat het snel geneest. En even je gal spuwen, is ook wel eens nodig, dat lucht een beetje op.

Van harte beterschap voor jullie allebei,
                                                    Ziggy


Bericht van: stempelaar
Datum bericht: 13 September 2007 om 20:54

Hoi Thea,

Ongeluk komt nooit alleen zeggen ze toch altijd. Nu weet je dat in ieder geval zeker! Maak er een ontspannen tijd van, niets moet, maar breien en haken doet je goed....Sterkte!



-------------
stempelaar


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 13 September 2007 om 22:48

hallo dames gelukkig voel ik me vandaag al weer wat beter al die lieve woorden doen erg goed gelukkig heb ik een goede hulp die ons huis poetst voor de rest zijn er veel lieve mensen die dingen voor ons doen want dat is het lastige van in een dorp wonen waar niks te koop is zodat je voor alles op de fiets of in de auto moet

groetjes Thea



-------------
groetjes Thea


Bericht van: chrisje
Datum bericht: 14 September 2007 om 21:31

ach thea, dat is allemaal wel lastig, zeg! inderdaad nogal onhandig om overal ver vandaan te wonen in zo'n situatie! gelukkig heb je hulp en voor troost kom je maar even bij ons kletsen, hoor! we wonen helaas te ver om even boodschappen te halen, maar een knuffel stuur ik je zo door:

 



Bericht van: Houtdraakje
Datum bericht: 15 September 2007 om 09:19
Goed dat je hulp hebt. En schijnbaar ook hebt durven vragen.

-------------
Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen


Bericht van: T Looman
Datum bericht: 15 September 2007 om 20:52
ik had al h.h hulp omdat ik sinds 5 jaar de ziekte van Wegener heb en daardoor al niet zoveel meer kon dus ja een geluk bij een ongeluk

-------------
groetjes Thea



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net