Print Pagina | Close Window

gebruikersnaam

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Patronen Hobbydoos
Forum Naam: Vragen
Forum: Heb je een vraag over een patroon stel hem hier
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=25170
Print Datum: 20 April 2024 om 13:40
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: gebruikersnaam
Bericht van: Creajann
Onderwerp: gebruikersnaam
Datum bericht: 28 December 2011 om 21:03

Ik wil mijn nickname/gebruikersnaam veranderen maar dat lukt niet bij profiel, wie weet hoe ik dat kan doen

Liefs Jann




Antwoorden:
Bericht van: esthertje
Datum bericht: 28 December 2011 om 22:41

ik zou het niet weten en ik vraag me af of dat wel kan of dat je dan een hele nieuwe account aan moet maken.

 



-------------


Bericht van: Creajann
Datum bericht: 28 December 2011 om 22:43

 

Daar dacht ik zelf ook al aan Esther maar dan blijft mijn huidige account er ook tussen zweven, is er niet zoiets als een forum beheerder?

Bedankt voor het meedenken meis,

Liefs Jann



Bericht van: esthertje
Datum bericht: 29 December 2011 om 09:31

ja die is er wel.

je zou bij je eigen berichtje (de bovenste) even op het knopje report kunnen drukken.

en dan bij je vraag even melden of zij het kan veranderen.

deze berichtjes lees ze altijd.

 



-------------


Bericht van: Creajann
Datum bericht: 29 December 2011 om 09:46

 

Bedankt voor het antwoord Esther ik ga het gelijk doen.

Fijne dag,

Liefs Jann



Bericht van: Fien
Datum bericht: 29 December 2011 om 12:49
...... Maar waar is mijn 'reportknop" ????


Bericht van: Mutti
Datum bericht: 29 December 2011 om 12:55

bij mij heb je een reportknop evenals esthertje en creamuis

Bij mezelf zie ik ook geen reportknop .

Weet ook niet hoe het werkt



Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 29 December 2011 om 13:01
Volgens mij is de reportknop om een klacht in te dienen (in kennis stellen) over een bericht. Logisch dat je jezelf niet aan kan klagen. Vandaar dat je zelf zo'n knop niet hebt.

Als ik voor een dergelijke klus stond zou ik een PB sturen naar degene die zich hobbydoos noemt en te vinden is bij de laatste berichten van de besloten koffiekamer. Klik op die naam en daarna op PM. Daar zou ik je wens om je naam te wijzigen te kennen geven.

Succes!  


Bericht van: Creajann
Datum bericht: 29 December 2011 om 13:49

Kamilla dank je wel voor het advies ook gelijk maar een PB gestuurt naar de ons bekende Hobbydoos

Geweldig hoe mensen op dit forum gelijk in actie komen als er een vraag wordt gesteld

Liefs Jann



Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 29 December 2011 om 14:22
de reportknop staat rechts boven je berichtje, naast quote


Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 29 December 2011 om 14:47
Ik ben benieuwd met welke nieuwe naam jij op het forum gaat schrijven...

Originally posted by rittepetit rittepetit wrote:

de reportknop staat rechts boven je berichtje, naast quote


Klopt helemaal, maar alleen bij de berichten die door anderen dan jezelf geschreven zijn. 




Bericht van: Creajann
Datum bericht: 29 December 2011 om 15:11

 

Mijn huidige nickname is Creamuis, die muis stuur ik op vakantie naar de kaasmarkt in Gouda

Het wordt Crejann, als alles goed gaat



Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 29 December 2011 om 16:15
Natuurlijk moet het helemaal goed gaan komen met Crejann! 


Bericht van: Fien
Datum bericht: 29 December 2011 om 17:02

Mutti en Kamilla,

Weer wat geleerd, ik vroeg het me al langer af.



Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 30 December 2011 om 09:05
Stuur in ieder geval geen pm naar Renske! Dat is namelijk een ander iemand. De beheerder van het forum is inderdaad Hobbydoos...

Ben benieuwd of het lukt. En of er nu niet heel veel dames zo'n verzoek in gaan dienen... Wel goed dat je eerst even geďnformeerd hebt, ipv gelijk een nieuw account aan te maken. Er zijn al zoveel ongebruikte accounts, dat je door de bomen het bos niet meer ziet...


Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 30 December 2011 om 11:41
Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

Stuur in ieder geval geen pm naar Renske! Dat is namelijk een ander iemand. De beheerder van het forum is inderdaad Hobbydoos...


... Als ik op het profiel van "hobbydoos" klik, is Renske de naam die daar bij vermeld wordt. Ik hoop niet dat ik met mijn goeie bedoelingen een dood spoor geadviseerd heb.


Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 30 December 2011 om 11:59
Nee hoor, de hobbydoos is de goede!

Er is alleen iemand die Renske als nickname heeft. En die wordt af en toe een beetje kriegel van alle pm's...


Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 30 December 2011 om 12:05
Oh, vandaar... bedankt.

Bij veel fora staat onderaan vermeld wie de moderator is. Dat was hier ook wel handig geweest in zo'n geval.  


Bericht van: Creajann
Datum bericht: 30 December 2011 om 12:06

Nu ben ik het spoor helemaal bijster, ik weet nu niet wie nu de juiste persoon is die mijn nickname kan veranderen.

Ik heb al een pm verstuurd naar hobydoos maar nog niets van gehoord

Liefs Jann



Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 30 December 2011 om 12:11
De "hobbydoos" zou de goeie zijn! Maar de persoon die daarachter schuilt (iemand die toevallig ook Renske heet), zou misschien wel op vakantie kunnen zijn of haar mailbox niet bekeken hebben sinds gisteren. Ik help mee duimen...  


Bericht van: Creajann
Datum bericht: 30 December 2011 om 12:14

Zou zo maar kunnen meis, het is tenslotte vakantietijd

Ik wacht het gewoon even rustig af, mijn nieuwe nickname loopt nog niet weg.

Liefs Jann



Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 09 Februari 2012 om 22:28
Daarnet zag ik jou op het net. Het ziet er niet naar uit dat jouw geduld beloond is. Heb je al een nieuwe aanpak bedacht?


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 10 Februari 2012 om 10:07
Er staat ergens op de hobbydooswinkel ook een gewoon huisadres. Als je het echt wilt, kun je Renske daar aanschrijven. Misschien komt het dan over. Maar veel aandacht voor het forum heeft ze niet, behalve als er dingen schadelijk voor haar winkel kunnen zijn. Hoe lang klagen we al over het e-mailadres in het profiel?

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: lidwina
Datum bericht: 10 Februari 2012 om 12:07

Ik heb een tijdje geleden een mail gestuurd naar de hobbydoos ivm dat e-mail adres in het profiel. Kreeg toen dit antwoord. Groetjes, Lida

We krijgen deze vraag regelmatig.

De community (het hele internet) heeft op het Forum een schat aan handwerk informatie. We willen dat zo laagdrempelig mogelijk houden.

We laten Google ook alles indexeren, zodat alle informatie die kan worden gevonden op het forum voor iedereen vrij toegankelijk is.

We willen iedereen uitnodigen om zijn kennis op het forum te delen, we moeten dan geen barrieres opwerpen. Het staat je natuurlijk vrij om antwoorden of niet.





Kijk voor veelgestelde vragen op mhtml:894ED237-39EB-488C-BA18-984868542066mid://00000006/!x-usc:http://www.hobbydoos.nl/winkel/faq/faqs.asp -



Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 10 Februari 2012 om 12:11
De link is voor mij niet te openen omdat mtml niet aan een programma verbonden is. Tenminste, dat schermpje krijg ik te lezen. 


Bericht van: lidwina
Datum bericht: 10 Februari 2012 om 12:41
Ik kreeg hem geopend met rechts klikken en dan openen. Net nog even geprobeerd. Groetjes, Lida


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 10 Februari 2012 om 15:16
Wij zijn ook helemaal niet te beroerd om onze schat aan informatie te delen, maar we worden doodziek van al die profielen zonder e-mailadres. Als dat nou eens automatisch bij msn messenger kwam te staan, iedere keer als iemand aangeeft dat het openbaar gemaakt mag worden, dan weten we zeker dat, als het er niet staat, diegene geen mails wil.

Ik reageer best wel eens kregel, o.a. op pmmetjes van nieuwelingen, dat is ook niet laagdrempelig, maar ik heb ook geen beginselverklaring daarover ondertekend.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Creajann
Datum bericht: 11 Februari 2012 om 23:06

Hallo allemaal,

zoals jullie zien is mijn nickname nog steeds niet veranderd, ik heb inmiddels al heel wat berichtjes richting Renske gestuurd maar geen reactie gekregen, nu ga ik het nog een keer proberen via het mailadres van haar bedrijf als dat ook niet lukt ga ik toch een nieuw account aanmaken

Heel jammer, want op deze manier vervuilt het forum toch, maar ik weet geen andere oplossing

Liefs Jann



Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 11 Februari 2012 om 23:28
Hej Jann, zoals je zegt is het jammer dat daar niet op gereageerd is. Ik geef jou groot gelijk dat je na zo'n lange tijd wachten het heft in eigen hand neemt.




Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 12 Februari 2012 om 09:33
Het forum vervuilt toch wel, meer dan 5000 inschrijvingen en met hoeveel zitten we echt te praten? De meeste zijn eendagsvliegen en graaiers.

Gisteravond toch weer een PM over een patroon waar ze best in het topic had kunnen reageren. Ik zag dat ze in hoog tempo op minstens 8 patronen bij Gezocht had gereageerd ook.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Creajann
Datum bericht: 12 Februari 2012 om 11:16
Het forum zou eigenlijk geschoond moeten worden, 3 maanden
niet gepost dan verwijderen, zo gaat het in andere forums
ook. Want inderdaad Magtelt ik zie ook altijd dezelfde
namen voorbijkomen van de mensen die schrijven en dat zijn
er echt geen 5000

Als Renske er geen tijd voor heeft zou iemand anders dat
misschien willen doen?

Liefs Jann


Bericht van: pippie
Datum bericht: 12 Februari 2012 om 11:39
Drie maanden vind ik wel erg kort door de bocht. Er komen vaak berichtjes langs van mensen, die door ziekte, verhuizing, privé-moeilijkheden een tijdje niet actief meedoen, maar toch wel plezier hebben in het volgen.
Ik zou meer gaan voor een jaar niets gehoord?: jammer dan.
Ik heb trouwens geen idee hoeveel werk het is en hoe het verwijderen moet, maar als we nu met een paar het alfabet verdelen, kan zoiets niet?
Bij een goed plan wil ik meewerken, maar ik ben beslsist geen computer-prof.


Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 12 Februari 2012 om 11:47
Het afvloeien na een jaar lijkt mij ook een prima termijn. Ik heb wel de ervaring dat hoe strengere regelgeving gehanteerd wordt en hoe meer moderatoren aangesteld zijn om de orde te handhaven, hoe minder gezellig en ongedwongen de sfeer is. En die sfeer hier is goud waard! Maar een aanspreekpunt is op een forum zeker noodzakelijk. 


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 12 Februari 2012 om 14:09
Ik denk ook dat een jaar een goede termijn is.

En ik ben ook niet voor strikte regels, alleen zou het leuk zijn als het e-mail adres meteen zichtbaar is, als mensen aangeven dat te willen. Een kleinigheidje, maar dat schijnt niet te kunnen. En dat geeft mij dan zoveel ergernis, dat ik geregeld thuis zeg, dat ik stop met het forum.

Ik vind dat de drempel voor PM's en E-mails in het profiel verhoogd zou kunnen worden, bijvoorbeels als ze newby-af zijn. Dan hebben ze veel gereageerd, voldoende patronen gehad en bewezen dat ze actief forumlid zijn.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: pippie
Datum bericht: 12 Februari 2012 om 14:45
Magtelt, je waagt het niet om te stoppen, hoor!!!
Potverdrie, dan kom ik bij je langs met een spandoek en trommel gelijk nog wat hobbydoosjes op.Kijken of je dan nog durft te zeggen dat je stopt!!! Krant erbij, tv.Gelderland erbij!!Dit is on-mo-ge-lijk!!! Een echte hobbydoos staakt niet!!. Zo, nu is het wel genoeg en weet je hoe ik er over denk. Een hartelijke knuffel van hier naar jou.


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 12 Februari 2012 om 14:50
Als ik zou stoppen, was het omdat ik een eigen handwerkforum had opgericht. Maar ik ben zo digibeet, dat dat niet zal lukken.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 12 Februari 2012 om 15:14
Ha-ha Pippie... dat wordt leuk!   Wie gaat de spandoeken maken? Goed om te oefenen om een laken recht te naaien. En als je om hobbydoosjes "op te trommelen" nog een hobbydoosje met een trom nodig hebt, weet je me te vinden! 

Ik heb een tijdlang gedacht dat Magtelt hier een soort moderator was: guru, oudgediende en weet overal raad op. Onmisbaar toch?! 


Bericht van: Creajann
Datum bericht: 12 Februari 2012 om 17:34
Ik heb ook heel lang gedacht dat Magteld de sturende kracht
was achter dit forum, niet officieel dus maar de rest klopt
wel

Liefs Jann


Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 13 Februari 2012 om 09:01
Whaha, dat zou wel gaaf zijn Magtelt, een eigen forum. Het Magtelt weet raad op handwerk gebied forum....


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 13 Februari 2012 om 09:46
Alleen op handwerkgebied dan; relatieproblemen, daar begin ik niet aan. En voor ons tweetjes ben ik steeds simpeler gaan koken, dus daar geef ik ook geen adviezen meer over. Katten blijven raadsels voor me, al ken ik ze mijn hele leven.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Creajann
Datum bericht: 13 Februari 2012 om 14:59

Gelukt, mijn nieuwe Nickname staat erin. Ik had een mailtje naar Renske gestuurd en lees maar wat zij schrijft.

Hallo jann,


Bij hoge uitzondering doe ik dit omdat de computer programmeur toevallig hier vandaag is.

In het forum zit geen mogelijkheid om de gebruiksnaam aan te passen.

Je moet vanaf nu inloggen met Creajann.

Met vriendelijke groet,
Hobbydoos.nl
 
Liefs, Jann
 
 


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 13 Februari 2012 om 15:48
Dat is goed nieuws

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 13 Februari 2012 om 16:17
Drie hoeraatjes voor Creajann! ***

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.


Bericht van: Creajann
Datum bericht: 13 Februari 2012 om 17:03

Dank je wel hoor, de aanhouder wint,  yoepie

Liefs Jann




Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net