Print Pagina | Close Window

shoppen

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=25378
Print Datum: 21 November 2025 om 20:44
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com

Onderwerp: shoppen
Bericht van: Koningsdochter
Onderwerp: shoppen
Datum bericht: 08 Januari 2012 om 17:05

Na een hele lange periode gaan Marco, Manuel en ik morgen samen weer eens naar de stad. In Dordrecht. Ik moet nog een aantal dingen aanschaffen voor de bevalling. Emmers en dat soort praktische dingen. En ik heb eindelijk (maar dan ook echt eindelijk want ik begon inmiddels aardig te stressen) het ontwerp van het geboortekaartje klaar. Dus wil ik papier halen en inkcartridges zodat ik ze kan gaan printen. Straks als de kleine geboren is printen we een inlegvel met de gegevens en die plakken we er dan in. Zo hebben we het bij Manuel ook gedaan.

Omdat we een aardig tijdje aan het verbouwen zijn en we voor de bevalling zo veel mogelijk gedaan willen hebben kwam het er steeds maar niet van om samen naar de stad te gaan. Bovendien moeten we dan op zaterdag en dan is het zo druk in de stad. Nu zit ik in mijn verlof, Marco heeft morgen zijn vaste papadag en we hebben dus spulletjes nodig. Ik heb er enorm zin in. Niet dat ik nooit ga winkelen hoor. Vorige week woensdag ben ik naar een prenatal warenhuis geweest, afgelopen woensdag naar de ikea en ik hoef maar te kikken of ik zou deze week met mijn schoonmoeder naar Dordrecht gegaan zijn. En dan zouden we reuze genoten hebben met elkaar. Ik wordt door haar altijd verwend met gratis ontbijtjes of lekkere broodjes tussen de middag. En we zitten op dezelfde golflengte, vinden vaak dezelfde dingen leuk en dezelfde dingen mooi. Maar ik heb er gewoon zin in om weer eens samen met mijn mannen te gaan. Als ik me niet vergis is dat van de zomer voor het laatst geweest. Toen zijn we in Zwolle geweest toen we op vakantie waren.

Kom morgen avond vast wel langs hier. Want na een dagje door de stad zwalken zal mijn bekken wel vertellen dat het helemaal klaar is en dat er niet meer gestaan, niet meer gezeten maar alleen nog maar gelegen mag worden. Dus kussen op mijn benen, laptop op schoot (net onder mijn buik) en hobbydozen maar.

-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!

Antwoorden:
Bericht van: Marileen
Datum bericht: 08 Januari 2012 om 17:12
Wat leuk voor jou en je mannen, Clara!!!!
En het is zo leuk om te shoppen in Dordrecht
Ik kom er ook regelmatig....heb daar m'n "2e vader en moeder" wonen
Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier, en ik zal aan jullie denken

-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">

Bericht van: Magtelt
Datum bericht: 08 Januari 2012 om 17:19
Heel veel plezier jullie viertjes. Want de baby laat zich vast ook aldoor al kennen. Ik hoop dat je goed slaagt.

-------------
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.

Bericht van: Jips
Datum bericht: 08 Januari 2012 om 18:16
Alvast heel veel plezier!

-------------
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.

Bericht van: francisca
Datum bericht: 08 Januari 2012 om 18:24
dat kun je gerust zeggen dat dordrecht een leuke stad is om tegaan winkelen kom er dagelijks hahaha woon er namelijk.leuk om te horen dat er meerdere hobbydoosje graag in mijn stad komen om deze leeg te kopen Anne-Marie

-------------
Anne-Marie

Bericht van: drempt
Datum bericht: 08 Januari 2012 om 18:45
heel veel plezier!!

-------------
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd

Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 08 Januari 2012 om 19:19
Van mij ook heel veel plezier en veel succes met alle inkopen.

Bericht van: pralientje
Datum bericht: 09 Januari 2012 om 15:26
Veel plezier

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen

Datum bericht: 09 Januari 2012 om 21:32

Heb je niet gezien Anne-Marie. t Was nu echt een tijd geleden dat ik zo wie zo in Dordt geweest was. De laatste keren zijn we naar Rotterdam geweest. Daar zit een Media Markt en dat is een grote trekpleister voor Manlief. Maar ik vind Dordt leuker en gezelliger winkelen.

We hebben het reuze naar ons zin gehad. Gewoon luxe gedaan. We hadden kortingsbonnen voor la place het restaurant van de VenD. Daar hebben we dus eerst lekker gegeten. Manuel vond het echt een beetje spannend met papa en mama ergens eten in plaats van met oma en mama. Hij mocht in een grote stoel naast papa en heeft een kaneelstokje naar binnen gesnoept. Meer paste er echt niet in. Hij mocht nog stukjes van onze broodjes maar zei heel consequent nee als we het aanboden. Daarna zijn we inkopen gaan doen. Manuel in de kinderwagen. Gek genoeg vind hij dat toch het prettigst. Hij was zo ontzettend lief. Vroeg steeds of we er allebei nog waren. Ook omdat we af en toe apart naar de winkels gingen. Marco heeft zo'n beetje alle gamezaken gehad. Ik heb het vooral praktisch gehouden. Wibra, Hema, Action, dat soort zaken. Pipoos moest natuurlijk ook bezocht. En daar heb ik mijn bon van tien euro uitgegeven. Aan papier. Het is maar net waar je voor kiest natuurlijk. Maar we moesten papier hebben voor geboortekaartjes. En omdat die bon toch in mijn portemonee zat mocht ie er vandaag uit. Heb bij de action ook papier gekocht. Maar dan leuke en gezellige. Voor mijn kaarten makerij.

Daarna nog even een tussenstop gemaakt in Papendrecht en uiteindelijk in Alblasserdam nog even enveloppen voor de geboortekaartjes en inktcartridges gekocht. Die hebben we nodig om te kunnen printen. Toen konden we op onze benen niet meer staan en zijn we naar de auto gestrompeld. Marco is nog een enorme boete misgelopen. Hij dacht dat hij wel over het marktterein mocht met de auto om Manuel en mij met de doos boodschappen op te halen. Ze waren toch aan het afbreken. Dat scheelde een eindje lopen. Maar hij kreeg een flinke waarschuwing. De volgende keer zou ie een boete krijgen. Doen we dus niet meer. Weer wat geleerd. En veel geld uitgespaard.

Vanavond nog even alle moed bij elkaar geraapt en de roedes en houders voor de gordijnen van de bestee geverft. Die gordijnen zijn al lang klaar. Maar het duurde steeds maar voor de roedes gekocht werden. En toen we die eindelijk hadden duurde het nog een tijd voor het opgehangen werd. Nu heb ik mijn schoonmama gevraagt. Die is met boormachine net zo handig als met de breinaalden. En met hamers en spijkers net zo handig als met de haaknaalden. Dus komt ze morgen om de roedes op te hangen, (gordijnen heeft ze ook genaaid. Wat dat betreft is ze zo heerlijk handig) nog even wat spulletjes op Manuel zijn kamer op te hangen wat er echt al maanden staat en in mijn keuken wat dingen praktischer te maken. Dan is dat lekker gebeurd voor de kleine komt. Want Marco is vooral druk met de grote klussen. En die heeft geen tijd voor al die kleinigheidjes.

-------------
Groetjes, Clara

Bericht van: Marileen
Datum bericht: 09 Januari 2012 om 23:33

Clara.....wat hebben jullie een leuke dag gehad zeg!!!!! Het is je gegund hoor meisje .

Ennuhhhhhh......wat een lieve schoonmoeder heb jij zeg......dat zie  je zo niet vaak.

-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">

Bericht van: francisca
Datum bericht: 10 Januari 2012 om 18:37
kan kloppen dat je me mis bent gelopen mag niet meer zo vaak naar de wibr zeeman euroland en action springen steeds bolletjes wol of katoen in mijn tas heb al zoveel zegt man lief maar je hebt nooit genoeg toch Anne-Marie

-------------
Anne-Marie

Bericht van: marjolein2202
Datum bericht: 10 Januari 2012 om 18:43

wat een productieve dagen heb je gehad. gelukkig maar dat de boete je bespaard is gebleven. is je bekken een beetje goed gebleven?

en hoera voor de handige schoonmoeders, koester maar hoor, ik heb geen handige schoonmoeder en ik had een handige moeder, maar die is er helaas niet meer.

Bericht van: droppie
Datum bericht: 10 Januari 2012 om 19:48

Wat een leuke mooie dag heb je gehad als ik het zo lees...
Dordt is inderdaad een leuke stad...werk er zelf en loop af en toe eens de stad in...( anders is het niet goed voor de portemonee )...het syndroom van er blijven bolletjes in de tas hangen ken ik maar al te goed...

Wat erg fijn is dat je een schoonmoeder hebt die zo handig is...Mag mezelf ook zo gelukkig prijzen want die van mij is ook handig met alles...Zou er heerlijk van genieten zolang zij de kleine dingen bij jou in huis kan doen...Het is ook erg fijn dat alles dan gebeurd is voor de baby komt...Geniet nog even van je avond...
Groetjes,
Suzanne

-------------
De vilten heks

Bericht van: drempt
Datum bericht: 10 Januari 2012 om 19:52

wat een leuke productieve dag

fijn dat jullie zo genoten hebben samen

-------------
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd

Bericht van: AnneliesR
Datum bericht: 10 Januari 2012 om 20:22

Heerlijk in Dordrecht, ik kom er ook graag, mooie stad en je kunt er leuk winkelen, ben er pas ook nog geweest. Je zult wel voldaan zijn na al die laatste regeldingen!

Groetjes Annelies.

-------------
groetjes Annelies ;)

Bericht van: Antonia
Datum bericht: 10 Januari 2012 om 23:37

wat heerlijk Clara, zo met je mannen naar de stad..... dan kun je jezelf zo trots voelen hé.

Manuel heeft zeker genoten, met papa en mama samen, dat doet die kleintjes zo goed.

En ik ben heel gelukkig, dat ik van jouw verhalen mee mag genieten.

Allemaal een dikke knuffel van oma TONY

-------------
TONY

Bericht van: simonevv
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 08:08

hier kan je weer even op teren, straks heb je het te druk met de kleine om de hele dag te shoppen.

-------------

Datum bericht: 11 Januari 2012 om 19:44

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ben zelf ook nog steeds aan het nagenieten. En natuurlijk van de klussen die gisteren gebeurd zijn. Heerlijk. Schoonmama is een aardig tijdje bezig geweest met alle dingen die ik had opgespaard. Maar ik geniet vandaag al de hele dag van een opgeruimd aanrecht door een schapje wat ze heeft opgehangen en van een handdoek en een theedoek die eindelijk een eigen plekje heeft gekregen. En de bedstee is in een woord schitterend. De gordijnen hangen prachtig en ze staan zo lief bij het hout van het bed. Wil nog even mooie linten bevestigen en daar de gordijnen aan vast strikken. En dan zal ik eens een foto maken. Sommige mensen zullen maar niet begrijpen dat wij onze slaapkamer opgeofferd hebben en enkel nog maar een bedstee hebben met een gangetje. Maar omdat de bedstee beneden is en de kinderslaapkamers boven heb je toch nog het idee van een eigen ruimte. En het is heerlijk dat we de ruimte die nu over is kunnen gaan gebruiken voor de kinderen. Ze kunnen er straks in spelen, het speelgoed kunnen we daar opbergen en zo houden we de kamer hopelijk netter straks. Er moet nog veel gebeuren voor dat allemaal werkelijkheid is. Maar tot die tijd genieten we in ieder geval van een prachtige bedstee.

Enne alle hulde aan Marco's moeder inderdaad. Ze is heel lief. Ze beweerd altijd dat ze 3 schatten van schoondochters heeft gekregen waar ze automatisch van moet houden. Maar het feit dat ze van alle drie zo houd is voldoende bewijs dat het meer haar grote hart is waar we allemaal in passen met onze fouten en gebreken dan onze schattige karakters.  

-------------
Groetjes, Clara

Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net