Print Pagina | Close Window

Waar is interesse in, spulletjes van Mama

Geprint van: Forum - Hobbydoos.nl
Category: Diversen
Forum Naam: Koffiecorner
Forum: even bijkletsen
URL: https://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=25417
Print Datum: 11 Juni 2024 om 16:33
Software Version: Web Wiz Forums 12.05 - http://www.webwizforums.com


Onderwerp: Waar is interesse in, spulletjes van Mama
Bericht van: Gite
Onderwerp: Waar is interesse in, spulletjes van Mama
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 17:30

Lieve allemaal,

Allereerst de beste wensen voor 2012, dat iedereen maar zo gezond en gelukkig als mogelijk mag zijn!

We zijn vandaag voor het eerst begonnen aan Mama's Hobbykamer. We gaan eerst alles sorteren en daarna verder uitzoeken.

Een deel ervan komt naar jullie forumleden toe (een keer op een HD-dag?).Waar is interesse in van jullie kant? Ook in alle patronen enzo (enorm veel papieren uitdraaien/uitwerkingen van haakwerk, breisels etc.) of kan dat weg?

Wat we zoal tegen gaan komen:

Fimo-spul, kleispul, verf-/schilderspul, wol, lapjes, kralen en toebehoren, papier hobbybladen etc.

Het uitzoeken doen we 1x een paar uurtjes per week, het staat vol van de vloer tot het plaffond en dan elke cm, het gaat dus nog wel even duren maar als er in de patronen geen interesse is sparen we dat niet op.

Kus en knufs, Gite



-------------
In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl



Antwoorden:
Bericht van: drempt
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 17:39
gossie wat knap dat je dat al gaat uitzoeken en wat ontzattend lief dat je aan de hobbydoosjes denkt!

-------------
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd


Bericht van: Gite
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 17:49

Het was al eerder de bedoeling, mijn vader wil zo snel mogelijk alles opgeruimd/uitgezocht hebben maar ik trok het even niet de afgelopen tijd.

Vanaf nu elke week 1x een paar uurtjes met zusje en tante, het blijft zo gek om in de spulletjes van je Mama te neuzen, van mij had het ook nog wel een jaartje mogen blijven staan. Je wil niet weten wat een mooie kettingen en armbanden we al tegen zijn gekomen, door haar gemaakt. Ik vind dat wel erg emotioneel om te zien...

xxx



-------------
In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl


Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 18:03
je vader wil het afsluiten, alleen moet hij doorkrijgen dat je dat niet bereikt om spullen op te ruimen, hij heeft waarschijnlijk moeite om ernaar te kijken, je moeder zit niet in die materiele zaken, ze zit diep van binnen, het hele huis ademt nog als het ware dat je moeder er nog is. De dingen die ze leuk vond om in huis te hebben, haar kleding enz.

-------------
lydia wijsbroek


Bericht van: Kamilla
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 18:09
Het opruimen en ordenen hoort bij het verwerkingsproces. Er de vaart in zetten is niet verstandig. Dat heeft tijd nodig. November 2010 is mijn moeder overleden en mijn vader en ik hebben precies een jaar de tijd genomen om het volgestouwde huis helemaal door te werken. Het ademt nog steeds de sfeer die mijn moeder bedoeld heeft, maar wel pasklaar gemaakt voor een niet al te huishoudelijk aangelegde man.

Neem je tijd om alles eervol uit te delen of een plaats te geven.

Groetjes,
Kamilla


Bericht van: francisca
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 18:18
het is verschrikkelijk zonde als je al die mooie patronen zou weg doen als er niemand is die er interesse in heeft houd ik me aanbevollen al is het maar om de dingen waar je moeder achter stond instand te houden sterkte en heel veel liefs Anne-Marie

-------------
Anne-Marie


Bericht van: hannie-groen
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 18:24

soms kost het veel moeite om de dingen te gaan doen die nodig zijn

heel veel stekte

als je wol over hebt houd ik me aanbevolen



Bericht van: Prideke
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 18:30
Lieve Gite,

Ik kan niets meer toevoegen dan wat de andere doosjes al gezegd hebben.
Over die patronen, ik heb geen idee hoeveel het er is, maar kan je dat niet in mappen of in een doos stoppen en die ook meenemen naar een hobbydoosdag? Laat je iedereen iets uitzoeken uit de schatkamer van je moeder, zo heeft iemand iets speciaals en persoonlijks van jouw mama.
Ook misschien de wolletjes, desnoods tegen een kleine vergoeding waar bv de spulletjes voor het poekieproject voor verzonden kan gaan worden. Ik zou ook zeker de tijd nemen om het uit te zoeken voordat het een definitieve plek krijgt.

Veel sterkte


-------------
http://enoos-creation.blogspot.nl/" rel="nofollow - http://enoos-creation.blogspot.nl/



Bericht van: diny183
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 18:33
Pffff, uitruimen van een kamer kost veel energie en moed,
een hobbykamer helemaal, alle dingen die je moeder met
liefde gemaakt heeft en al die hobbyspullen waar zij een
plan mee had, knap dat je het nu doet.
misschien een idee maar geef niet direct alles weg, zorg
ervoor dat de herinneringen van je moeder een goede plek
krijgen, geef bv de kettingen die ze gemaakt heeft aan
mensen die haar lief waren een mooiere herinnering kan een
mens niet krijgen.
Ik wens je heel veel moed toe.

-------------


Bericht van: francisca
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 18:33
dat vindt ik een heel goed idee van je prideke dan hebben we allemaal iets en doen we ook nog iets voor het goede doel Anne-Marie

-------------
Anne-Marie


Bericht van: francisca
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 18:39
hobbybladen ook maar in een doos doen heb ik ook wel interesse in kunnen we alle patronen die er in staan rustig inscannen en dan verspreiden via het forum Anne-Marie

-------------
Anne-Marie


Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 18:59
Neem de tijd, want weg is weg!

Voor mijn gevoel kunnen de spullen het beste naar de dames die je
moeder persoonlijk gekend hebben. Ik vind dat die in ieder geval een
keuze moeten hebben. Wat er daarna over is kan verdeeld worden
onder de anderen. Dat voelt voor mij het beste.

Misschien kun je een soort van pakketten maken waarvoor geloot kan
worden. Ik heb zon flauw vermoeden dat er meerdere gegadigden
zullen zijn en dit lijkt mij de meest eerlijke manier.

Mijn reactie is niet om iemand voor het hoofd te stoten, maar is puur
en alleen mijn eigen gevoel verwoord.


Bericht van: Marileen
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 19:18
Lieve Gite.....ik ben heel blij dat je er weer bent 
Maar ik wil je heel veel sterkte en moed wensen met het opruimen......het moet zo moeilijk zijn voor jullie.
Ik denk aan je hoor......zul je dat onthouden.
Heeeeeel veel liefs ...........


-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">


Bericht van: Koningsdochter
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 19:36

Ik heb het vaker gezegd. En iedereen zegt het, heel veel sterkte met deze moeilijke klussen. Goed dat je aangegeven hebt dat je het allemaal even niet trok. Ik kan me voorstellen dat het voelt alsof je aan het snuffelen bent in iemands prive leven. En dan ook nog in iemands leven die je zo dierbaar is. Je ziet door haar hobbyspullen haar persoon, haar zijn, haar wezen. Dus nog maar een keer: heel veel sterkte

Fijn om weer even wat van je te horen. Heb je gemist. Maar logisch ook dat je af en toe een pauze neemt om op adem te komen. En je dan ook even van ons terug trekt.

En wat de spulletjes betreft: Laat eerst de anderen maar kiezen. Zeker de anderen die haar nog weer veel beter kenden dan ik. Dat besluit had ik al genomen toen je eens liet doorschemeren dat je de spulletjes wilde verdelen. Ik heb een haakseltje van haar die ze gehaakt heeft op de hobbydoosdag bij Rika. En die bewaar ik zuinig als herinnering.



-------------
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!


Bericht van: pippie
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 19:40
Ook ik denk aan je, houd moed!!


Bericht van: drempt
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 19:47

ik ben het helemaal eens met Ieke

en een kleine vergoeding vragen vind ik ook geen raar idee



-------------
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd


Bericht van: rittepetit
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 19:56
ben het ook eens, met Prideke, Francisca en Drempt, voor de hobbydag,


Bericht van: by Ieke
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 19:58
Die vergoeding vind ik eigenlijk een heel mooi gebaar naar je vader,
Gite. Zo kan hij zelf een mooie herinnering aan je moeder, bijv. in de
vorm van een uitje met jullie, o.i.d., kopen. Hobbymateriaal is
verschrikkelijk prijzig en als je het even emotieloos bekijkt ligt er
waarschijnlijk een enorm kapitaal. Het is voor mij niet meer dan
logisch dat je vader daar iets aan overhoudt. Het is waarschijnlijk ook
zijn geld dat er in zit.


Bericht van: ladyken
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 20:04
sterkt met het opruimen van je mama's spulletjes


Bericht van: Leonie_y
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 20:21
Ach meisje toch, ik kan het me heel goed voorstellen dat je het niet meer trok. Uiteindelijk is zoiets heel erg emotioneel, net wat de andere doosjes hierboven ook al hebben gezegd. Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen. Ik vind dat Simone's (Prideke) idee heel goed klinkt.

Ik heb een paar mailtjes van je moeder en die worden ook niet uit mijn mailbox gewist.

Lieve Gite, heel veel kracht en een hele stevige


-------------
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol



Bericht van: Gite
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 21:59

Lieve Allemaal,

Bedankt voor jullie enorm lieve reacties. Ik vind het echt heel moeilijk dat, nu al, de kleding van mijn moeder al allemaal uit huis is, haar kasten grotendeels leeg, de woonkamer, niet meer wat het was.. Heel erg moeilijk vind ik het om er zo anders over te denken dan mijn vader en mijn zusje, ik heb het er moeilijk mee. Maar wie ben ik, om tegen de wens van mijn vader in te gaan? Als wij het niet uitzoeken met liefde en aandacht dan ruimt mijn vader het op een onverwacht moment en dan is het weg... Dat is onomkeerbaar. Hij heeft geen rust, wil opruimen, bezig zijn.

Gelukkig is het Wedgewood-servies dat mijn moeder al vanaf haar verkeringstijd bij elkaar spaarde gered, dat is nu bij ons thuis. Ik geniet elke dag dat dat niet weg is. Ook haar oranje centimeter, haar lippenbalsum, de kleine persoonlijke dingen, het heeft hier nu een mooi plekje. Mama leeft voort, absoluut, in mij, in mijn kinderen en iedereen die van haar hield. Als ik aan haar denk wordt ik zo blij, zo was zij...

Uiteraard blijft er ook een deel bij mijn zusje en mij en ook gaat er wat naar haar zussen natuurlijk qua hobbyspul maar er is zo verschrikkelijk veel. Mijn vader vindt het goed dat er een mooi deel naar de Hobbydoosjes gaat, geen vergoeding nodig, niks ervan, dat zou mijn moeder niet willen. Maar ik zeg al, het uitzoeken kan nog tijden duren, we doen het een paar uurtjes per week mijn zusje en ik.

Mijn moeder zou het zo willen, een deel naar jullie, dat weet ik heel zeker. Hoe ik de spullen tzt bij jullie krijg zien we dan wel weer. Ik overleg dat dan even met Renate, zij had het meeste contact met Mama als ik het goed heb.

Heel erg bedankt nogmaals voor jullie mooie reacties, we zorgen dat er een mooi deel van Mama's spulletjes bij het voor haar zo bijzondere en belangrijke forum komt. Weggooien doen we zeker niet!

Knuffel voor iedereen die hier zo lief reageert. Weet ik in ieder geval ook waar er interesse in is.

xxx



-------------
In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl


Bericht van: Frea H.
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 22:06

Gite,heel veel sterkte met het opruimen/uitzoeken.

 

Knuffel Frea.



-------------


Bericht van: l.wijsbroek
Datum bericht: 11 Januari 2012 om 23:12
Gite, heel veel sterkte met het opruimen en uitzoeken, je vader verwerkt het op zijn manier, dat is niet iets dat hij met zijn kinderen kan delen, het was zijn maatje, jullie zijn maar de kinderen (bedoel ik echt niet vervelend hoor), het duurde bij mij 15 jaar voor ik het lef had de spullen van m'n dochter uit te zoeken. Het zit hem niet in de spullen, maar je moet het voor jezelf een plekje gegeven hebben en dat kan effe duren, pas dan kan hij de dingen waar je moeder van hield weer om zich heen hebben. Maak een hele mooie memorybox voor je vader, als hij eraan toe is kijkt hij er wel in  en ik garandeer je met een lach en een traan zal hij de dingen bekijken.

-------------
lydia wijsbroek


Bericht van: esthertje
Datum bericht: 12 Januari 2012 om 07:52

Gite,

Wat knap van jullie. en wat moeilijk zeg.

ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het opruimen.



-------------


Bericht van: marjolein2202
Datum bericht: 12 Januari 2012 om 08:52

sterkte Gite....ik moet ook nog veel uitzoeken...pa doet wel zijn best, maar het blijft gewoon erg lastig.

Kleding daar zijn we nog niet aan begonnen, alleen haar jassen zijn naar het \leger des Heils. Ik vind dat ook wel lastig hoor met die kleding enzo. Ik heb nu haar naaidoos hier en er zitten zoveel rommeltjes in en toch kan ik het niet sorteren, dus hij blijft mooi nog even zo staan.

knuf!



Bericht van: pareltje2011
Datum bericht: 12 Januari 2012 om 08:58
Sterkte meisje ,de herinneringen zitten toch vanbinnen ,maar als je met die spulletjes bezig bent ...hou je sterk

-------------
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.


Bericht van: pralientje
Datum bericht: 12 Januari 2012 om 11:03
Veel sterkte met het opruimen van jouw moeder

-------------
https://www.hobbydoos.nl/patroon/'>Gratis Patronen


Bericht van: simonevv
Datum bericht: 12 Januari 2012 om 11:26

lieve Gite,

ik heb je moeder niet gekend, maar weet heel erg goed hoe je je voelt. Bij het opruimen van mijn moeders huis, voelde mijn zus en ik ons schuldig dat we in haar kasten zaten. Terwijl we toen ze nog leefde ook gewoon in de kast zaten om een koekjes trommel te pakken. Ook wij hebben hier veel traantjes laten vloeien. Ik wens jou en je zus heel veel sterkte toe



-------------


Bericht van: Gite
Datum bericht: 12 Januari 2012 om 11:26

Het komt goed allemaal!

Het idee van een memorybox voor mijn vader vind ik ook een fantastisch idee, bedankt! Hij mist haar zo en weet niet hoe hij er anders mee om kan gaan dan door te ruimen, te regelen en veel weg te zijn.

We weten allemaal denk ik wel hoe het is een dierbare te moeten missen en iedereen gaat er weer anders mee om, vind zijn eigen weg het een plekje te geven.

Het forum was erg belangrijk voor Mama, en niet voor niks, wat een lieve mensen hier allemaal. Haar spulletjes gaan tzt een heel mooi plekje bij jullie vinden want jeetje, wat zijn jullie allemaal creatief!

Kus en knuffel, Gite



-------------
In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl


Bericht van: Corrie
Datum bericht: 12 Januari 2012 om 12:26

je kan niet zeggen vlug of langzaam dat is voor iedereen anders en je moet het doen zoals jullie willen en kunnen moeilijk zal het altijd zijn en ik wens jullie in ieder geval een mooi en gezond jaar toe .

 

heel veel sterkte met alles wat nog op jullie pad komt en een dikke knuffel van mij.



-------------
Hou de eer aan jezelf


Bericht van: Fien
Datum bericht: 12 Januari 2012 om 12:30

Sterkte Gite,

Doe het vooral op jullie eigen manier!

Groet aan jullie allemaal, Fien



Bericht van: boek
Datum bericht: 12 Januari 2012 om 13:48
sterkte  

-------------
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>


Bericht van: mayolijn
Datum bericht: 12 Januari 2012 om 13:55

Heel veel sterkte met het uitzoeken en ook genieten van je moeders spullen. Het voelt eigenlijk alsof je aan dingen zit die niet voor jou zijn. Wat ik het moeilijkste vind ik dat je als kind gaat beslissen wat wel of geen waarde heeft. Terwijl je weet dat je ouder er juist heel veel waarde aan hechtte.

Alsof je alle persoonlijke dingen moet terug brengen naar een hoeveelheid die in 1 doos past. Oooh het is zo moeilijk. Onze zolder en garage staat ook nog vol dozen van mijn schoonouders. Het is moeilijk om zomaar iets weg te doen.

 

Nogmaals succes en doe iets niet te snel weg.

 



-------------
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*


Bericht van: corine
Datum bericht: 12 Januari 2012 om 15:47
Lieve Gite,

Denk aan jezelf meis en koester je moeder haar spulletjes.
Het is ook allemaal zo moeilijk.

Lieve groeten voor jullie allemaal.

-------------


Bericht van: droppie
Datum bericht: 12 Januari 2012 om 19:01

dat lijkt me het allermoeilijkste dat er is...de kamer van je eigen moeder opruimen/uitruimen...Wens je dan ook alle sterkte toe...
groetjes,
Suzanne



-------------
De vilten heks


Bericht van: doortje
Datum bericht: 12 Januari 2012 om 20:54

ik vind je zo dapper al die mooie spulletjes die je moeder vast gehouden heeft ik hoop lieverd dat je er ook een beetje troost door krijgt en dat je het gevoel heb dat je moeder met je mee kijkt en je dan verteld wat je lekker zelf moet houden want dat lijkt me zo een fijn gevoel iets te hebben wat je moeders handen nog aangeraakt hebben.

een hele dikke knuffel en heel heel veel sterkte met deze zo moeilijke klus



Bericht van: AnneliesR
Datum bericht: 13 Januari 2012 om 14:37

Wat een herinneringen kom je tegen bij het opruimen. Dit alles is van je moeder maar is ook hoe je moeder was. Dat dat veel energie kost is logisch, doe het in je eigen tempo en op je eigen manier. Ik wens je heel veel sterkte toe in alles met deze loodzware taak.

Lieve groeten!



-------------
groetjes Annelies ;)


Bericht van: naatje
Datum bericht: 16 Januari 2012 om 16:10
Hoi Gite.We hebben elkaar al heel wat gemaild en ons
uitgesproken over je mooie Mams.Ze was een hamster
wat betreft patronen,als ze iets zag wat ze mooi vond
of dat ze voor haar kleinkindjes kon maken dan wilde ze
de patronen hebben,"want dat ga ik ooit nog eens maken
''zei
ze dan.Ze deelde ook graag en ging ook veel voor andere
op zoek naar patronen.Ik snap je vader en ook jou.Na
Rob's
overlijden kon ik ook niks weg doen.Het voelde dan net
alsof ik hem aan het wegdoen was.Maar sommige vinden het
fijn om op te ruimen,de spullen doen vaak te veel herr
inneringen oproepen.Ik leef met jullie mee en hoor tzt
wel wat ik voor jullie kan betekenen.XX

-------------
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl


Bericht van: Gite
Datum bericht: 16 Januari 2012 om 16:39

Originally posted by naatje naatje wrote:

Hoi Gite.We hebben elkaar al heel wat gemaild en ons
uitgesproken over je mooie Mams.Ze was een hamster
wat betreft patronen,als ze iets zag wat ze mooi vond
of dat ze voor haar kleinkindjes kon maken dan wilde ze
de patronen hebben,"want dat ga ik ooit nog eens maken
''zei
ze dan.Ze deelde ook graag en ging ook veel voor andere
op zoek naar patronen.Ik snap je vader en ook jou.Na
Rob's
overlijden kon ik ook niks weg doen.Het voelde dan net
alsof ik hem aan het wegdoen was.Maar sommige vinden het
fijn om op te ruimen,de spullen doen vaak te veel herr
inneringen oproepen.Ik leef met jullie mee en hoor tzt
wel wat ik voor jullie kan betekenen.XX

Lieve Renate,

Ik vind je lief....

Ik heb echt geen enkele moeite me voor te kunnen stellen waarom mijn lieve mooie Mama zo dol op je was!

Ik heb vandaag mijn hele huis vol gezet met Narcissen want ze zijn er weer! Ze doen me zo aan Mama denken, ze was er dol op. Overal bolletjes in huis die uit gaan komen, iedere keer weer zo'n kopje dat zegt, kijk, hier ben ik.

Als ik aan Mama denk word ik zo blij, wat ben ik gelukkig dat ze mijn moeder was. Mijn lieve mooie Mama, wat ben ik trots op haar.

Knuffs, Gite



-------------
In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl


Bericht van: Marileen
Datum bericht: 17 Januari 2012 om 07:18
Wat een mooie herrinnering Gite.....die narcissen 
Ik ga straks ook narcissen halen..........ik heb je mama niet gekend, maar als ik dan narcissen heb staan in huis heb ik toch dat gevoel.....snap je.......
Dat vind ik dan juist heel bijzonder


-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">


Bericht van: Gite
Datum bericht: 17 Januari 2012 om 08:06

Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Wat een mooie herrinnering Gite.....die narcissen 
Ik ga straks ook narcissen halen..........ik heb je mama niet gekend, maar als ik dan narcissen heb staan in huis heb ik toch dat gevoel.....snap je.......
Dat vind ik dan juist heel bijzonder

Lieverd....

Als kind plukte ik al narcissen langs de weg voor haar, zodra er narcissen waren in de winkel stond er in die periode een accubak vol, die kocht mijn vader voor haar. Op haar overlijdenskaart stond aan de binnenkant een hele mooie sterke narcis...



-------------
In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl


Bericht van: Marileen
Datum bericht: 17 Januari 2012 om 08:17
Ik vind dat echt heel mooi Gite.......
Weet je wat ik doe........vanmiddag als ik terug ben ga ik een mooie foto maken van de narcissen voor jou .
Kussssss voor jou


-------------
Ik haak nooit af!

http://www.animaatjes.nl/vogel-plaatjes/" rel="nofollow">


Bericht van: Gite
Datum bericht: 17 Januari 2012 om 08:29

Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Ik vind dat echt heel mooi Gite.......
Weet je wat ik doe........vanmiddag als ik terug ben ga ik een mooie foto maken van de narcissen voor jou .
Kussssss voor jou

Ik zal vandaag bij een beetje licht ook even een foto maken van Mama's plekje hier in huis met de narcissen! xxx



-------------
In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl


Bericht van: nldutchy
Datum bericht: 17 Januari 2012 om 12:25
wat mooi meiden, dan kunnen we allemaal mee-genieten en ook extra aan Joke en aan Robertje denken, okej??!! En natuurlijk aan wie we maar willen denken/herdenken/gedenken....

-------------
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com" rel="nofollow - http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy



Print Pagina | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net